Tuun hulluks äidin takia!!!!!

vittuasrfhgfftghreg

Se kokoajan penkoo mun tavaroita, ja lukee kaikki vihot/päiväkirjat mitkä löytää.. on jopa tunnustanu että on lukenut.!
Eikä anna yhtään viikkorahaa, ei oo koskaan antanut !! oon 13 vuotias, ja kotiintuloajat on arkisin JA viikonloppusin klo 20.00 ! aina kun meen keskustaan niin aina soittelee kahen tunnin välein että missä oon, kenen kanssa liikun, ja jos meen vaikka syömään niin pitää erikseen lähettää tekstiviesti äitille, muuten se kilahtaa.!!! se kokoajan epäilee jotain, ja on kauheen äkkipikanen, ja vainoharhanen. Se on kauhee noita, on tehny paljon pahempiakin asioita joita en ees vittu jaksa kirjottaa!!!! mul kiehuu jo yli, ja tekis mieli vittu huutaa se sille päi naamaa!!!!! ja oon halunnu 8 vuotiaasta asti huulikorua, ja se sano aina et katotaan sit ku meen ylä-asteelle ja nyt se on sillee ettei muka vittu antais ottaa. Vitu lutka saatana

2

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hur-lumiheh

      Selvä peli joo!
      Arvaappas miks se kyttää, siks että se tykkää susta!
      JOS ei se kyttäis, saisit liesua ties missä ja tehden ties mitä, oisit väärissä porukoissa tekemässä ties mitä ja OIKEASTI OIKEISSA ikävyyksissä!
      Se haluaa antaa sulle kunnollisen alun, jotta voisit sitten 16-18v muuttaa pois kotoa ja elää omaa elämääsi!
      Hanki lukollinen juttu jonne piilotat tärkeät tavarat ja KYSY siltä mutsiltas miks se kyttää liikaa sun mielestä!
      JA oikeasti 13v ei tartte olla missään liian myöhään, maailma ON vaarallinwen paikka ja äitis kantaa huolta susta!
      Ja oikeasti ne huuli ja kielilävistykset ovat vaarallisia sydämelle, voipi olla ettet näe sitä onnenpäivää kun pääset muuttamaan kotoa!
      "Napa-, nenä-, huuli- ja silmäkulmalävistykset infektoituvat helpommin kuin muut. Kieli- ja muiden suun alueen lävistysten haitoista ovat hampaiden lohkeamiset ja ienvauriot tavallisimpia." Hypertrofinen arpi poistetaan leikkaamalla, joskus jäädyttämällä. Keloidin hoito vaatii plastiikkakirurgisen leikkauksen ja mahdollisesti sädehoidon, eikä tulos sittenkään ole aina hyvä." Voit etsiä kuvia noista, karseata katsottavaa!
      Ja oikeasti ne on aika typerän näköisiä, olkoot vaikka kuin muotia, ne ei ole itsellisesti omilla aivoillaan ajattelevan ihmisen tekosia.

    • loll :/

      Joo et viittis valittaa jostai kotiintuloajoistas -.- Mä täytän kesäl 14 ja kotiintuloaika noin seittemältä arkisin JA viikonloppuisin, paitsi jos oon alle kilsan päässä kotoa, sillo voi enimmillään olla jopa puol kymmenen. Ja äitis soittelee parin tunnin välein jos oot keskustas?? Sä sentää pääset keskustaan, mun kaveri joka täyttää syksyl 15 ei saa mennä yksin keskustaan, ei saa kulkee bussil yksin, sen äiti ei tarkista sen sijaintii parin tunnin välein vaan SOITTAA SEN TULEMAAN KOTIIN parin tunnin välein. Ja oot kaheksan vuotiaast asti halunnu huulikorua... Äitis on tehny ihan oikein kun ei oo antanu sun ottaa semmost tähän asti eikä mun mielest sen pitäs vieläkää antaa sun ottaa. Se on silloin sanonu sulle et "katotaa sitku oot yläasteella" vaa siks ettet vinkuis ja jankkais koko ajan. JA se on sanonu "KATOTAAN sitku oot yläasteella" =et saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe