on jo työntekijöitä?? Taas haetaan uutta :D
Mitenkähän paljo tuossa Nesteellä
7
382
Vastaukset
- KMÄKINEN.....
Nesteellä menee hyvin, koska joutuu palkkaamaan lisätyövoimaa. Se toteuttaa Suomen hallituksen työllistämispolitiikkaa.
- katkeraa kitinää...
Aloittajalle: Aloituskommenttisi on kovin katkeransävyinen.
Oletko joskus hakenut paikkaa mainitsemastasi yrityksestä ja ei tärpännyt, vai päättyikö työsuhteesi em. paikassa ja lähdit ovet paukkuen? - fwfwe
Oletko sinä kärsinyt vainoharhoista kauankin?
- Kötky
Ette te Pyhäjärven ABC.lle pärjää edes ovien aukaisuissa...
- Hienoa!!!
Sehän on hienoa jos joku työllistää.
Mitä ihmeen kadehtimista siinä on.- yrittäjä evp
TOTTA!
Kirjoitat täyttä asiaa, jos joku työllistää jonkun, nostan sen teon kunniaksi hattua ja korkealle!
On vaan helkkarin ikävää, että meistä ihmisistä löytyy paljon sellaisia, joita ei huolita mihinkään töihin, mikä saa aikaan typeriä keskustelun avauksia tälläkin foorumilla.
jaksamisia....
- AP:lle
työntekijöillä on myös kesälomat (ja toivottavasti yrittäjät itsekkin pitävät lomaa), joten kesätyöntekijöitä tarvitaan, opiskelijat tekevät töitä opintojen ohessa lukuvuoden aikana ja työntekijät voivat lähteä vaikkapa opiskelemaan.
Onhan se hyvä kun on töitä tarjolla, että sinäkin voisit hakea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701