Danske Bankin tilin irtisanominen

irtisanominen

Onko totta että 15. huhtikuuta alkaen Danske pankin tilin irtisanominen maksaa peräti 100 e? Onko jollain kokemusta jo asiasta jotta voi vahvistaa asian? On muuten törkeän korkea maksu jos tuo on totta. Olen ollut entisen Postipankin asiakas jo 25 vuotta mutta nyt kai se on pakko vaihtaa pankkia kun nuo maksut nousevat noin korkeiksi :(

10

5329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinäkö taas?

      `Ei ole totta ja jokainen täysijärkinen ymmärtää ettei voi olla totta.

      Kummallisen tuttu kirjoitustyyli sinulla muuten. Oletko sattumalta sama sekopää joka postailee Talous-palstoille niitä älyvapaita "pankki nosti lainani marginaalia viisinkertaiseksi" -juttuja?

      Hakeudu hoitoon.

      • böööööö

        Menipäs hepulla herne nekkuun kun tuollaisia suustasi päästelet. Taidat olla niitä pipo kireällä olevia juppeja.

        Hakeudu vaan ihan itse hoitoon valopää tai pese ensin edes suusi saippualla jos edes osaat.


      • Sinäkö taas?
        böööööö kirjoitti:

        Menipäs hepulla herne nekkuun kun tuollaisia suustasi päästelet. Taidat olla niitä pipo kireällä olevia juppeja.

        Hakeudu vaan ihan itse hoitoon valopää tai pese ensin edes suusi saippualla jos edes osaat.

        Ei mennyt herne nenään eikä ole pipo kireällä, mutta ei minun myöskään tarvitse sietää sinun itsellesi jostain kumman syystä määräämääsi terapiaa, johon kuuluu postata mielenvikaisia aloituksia keskustelupalstoille. Vähintä mitä voin tehdä on osoittaa kyseisten aloitusten järjettömyys.

        Ei kukaan täysijärkinen voi oikeasti uskoa että tilin lopetus pankissa maksaisi 100 euroa. Lisäksi, mistä ihmeestä olisit edes kuullut mitään tuollaista, täysin vailla totuuspohjaa olevaa höpötystä? Et mistään, joten selvästikin olet keksinyt asian itse. Ja sitten ei muuta kuin jälleen kerran aivoton aloitus tänne!

        En tiedä mikä sinun elämässäsi on vialla, tai mitä joku pankki on mielestäsi sinulle tehnyt, mutta tämä keinosi purkaa traumojasi on jo niin nähty.


      • hahahha
        Sinäkö taas? kirjoitti:

        Ei mennyt herne nenään eikä ole pipo kireällä, mutta ei minun myöskään tarvitse sietää sinun itsellesi jostain kumman syystä määräämääsi terapiaa, johon kuuluu postata mielenvikaisia aloituksia keskustelupalstoille. Vähintä mitä voin tehdä on osoittaa kyseisten aloitusten järjettömyys.

        Ei kukaan täysijärkinen voi oikeasti uskoa että tilin lopetus pankissa maksaisi 100 euroa. Lisäksi, mistä ihmeestä olisit edes kuullut mitään tuollaista, täysin vailla totuuspohjaa olevaa höpötystä? Et mistään, joten selvästikin olet keksinyt asian itse. Ja sitten ei muuta kuin jälleen kerran aivoton aloitus tänne!

        En tiedä mikä sinun elämässäsi on vialla, tai mitä joku pankki on mielestäsi sinulle tehnyt, mutta tämä keinosi purkaa traumojasi on jo niin nähty.

        Hahaa tyyppi haukkuu väärää puuta :) On meillä täällä nyt hauskaa. Osaatko nyt edes yhtään hävetä soperruksiasi?


    • asiakas toisaalla

      Ei voilla kulua, jos kuluttajana irtisanot itsesi pankista ja sinulla ei ole sitoumuksia.

      Ja jos pankki alkaa väittää niin, niin mene toisen pankin konttoriin ja tee sinne pankkipalvelusopimus, niin ne hoitaa asian puolestasi....

    • Tämä aloittaja

      on varmaan se hörhö, jolle sattuu kaikenmaailman omituiset tilanteet pankkiasioinnissa. Vain mielikuvitus rajana näilläaloituksilla.

    • hmmmmm...

      Eikö ne hinnat jo ole tarpeeksi korkeita, että voisi sen tilin jo siirtää toiseen pankkiin? Ihan turha olla asiakas. Mikään pankki ei ole yhtäkallis kuin Danske nykyisin.

      Eikä sen tilinlopetus maksa 100euroa, se ei maksa mitään. Korkeintaan siirrät ensin rahasi toiseen pankkiin ja sit vaan kaput.

    • ericker

      Tämän suomi24.fi-sivuston kirjoituksia kun lukee niin aina on sama juttu. Joku aloittaa viestiketjun ja viimeistään muutaman viestin jälkeen juttu lähtee sivuraiteille ja on pääasiassa vain lapsellista riitelyä.

      Asiaan: Lopetin itsekin Danske Bankin tilin vaikka olin ollut melkein kaksikymmentä vuotta asiakkaana. meni niin järjettömän korkeiksi nuo maksut. Eikä se maksanut sataa euroa, ihme kyllä, kun korttini ilman pyyntöäni vaihdettiin visasta mastercardiksi veloittivat he pelkästä kortin olemassaolosta 8 euroa kuukaudessa ja päälle muut tilinhoitomaksut yms. jep, mulle riitti.

      • gdfsgf

        Kiitos nyt tästäkin nostosta, nosto-trolli.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tuolla "nostolla"? Maksaako Danskessa tililtä nosto jotakin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe