ripsienpidennys ,,paras tekijää kauneushoitola luna Herttoniemi

annuka1

Palvelu on ollut todella hyvää ja hinta vain 40 eur , olen tykännyt ripsistä! ERITTÄIN HYVÄÄ ,,,paras ripsienpidennys tekijä! www.kauneushoitolaluna.fi

32

2665

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna34

      kyllä!
      muutkin hoidot ovat olleet hyvät!!

      • Jeeppp

        Pakettihoito mihin kuului kasvo- ja jalkahoito oli huippuhyvä!


      • parhaat ripset
        Jeeppp kirjoitti:

        Pakettihoito mihin kuului kasvo- ja jalkahoito oli huippuhyvä!

        Olen itse kokeillut useampaa eri paikkaa mutta kauneushoitola Luna on ollut näistä ylivoimaisesti paras ja myös hinta/laatu -suhteeltaan erinomainen.
        Suosittelen ehdottomasti.


      • vakkari
        parhaat ripset kirjoitti:

        Olen itse kokeillut useampaa eri paikkaa mutta kauneushoitola Luna on ollut näistä ylivoimaisesti paras ja myös hinta/laatu -suhteeltaan erinomainen.
        Suosittelen ehdottomasti.

        Olen käynyt Kauneushoitola Lunassa laittamassa ripsiä noin vuoden ajan. Aina olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen.


      • On hyvä
        vakkari kirjoitti:

        Olen käynyt Kauneushoitola Lunassa laittamassa ripsiä noin vuoden ajan. Aina olen ollut todella tyytyväinen lopputulokseen.

        Ripset on hyvät ja pysyy mulla ainakin tosi hyvin :) Ripsien laitto oli rentouttava kokemus ja tulos aivan mahtava! Koko paikasta jäi tosi hyvä fiilis!


      • Samaa mieltä!
        On hyvä kirjoitti:

        Ripset on hyvät ja pysyy mulla ainakin tosi hyvin :) Ripsien laitto oli rentouttava kokemus ja tulos aivan mahtava! Koko paikasta jäi tosi hyvä fiilis!

        Pakko kommentoida, että LUNA on paras paikka. Siellä Natalja tekee ihania ripsiä, kestävät hyvin ja ovat luonnolliset eikä ikinä useampaa ripseä kiinni samassa pidennyksessä tai muita ongelmia,mutta aika kannattaa varata ajoissa, sillä voi olla melkoisen täyttä!


      • Gkgiuhlkkjuy
        Samaa mieltä! kirjoitti:

        Pakko kommentoida, että LUNA on paras paikka. Siellä Natalja tekee ihania ripsiä, kestävät hyvin ja ovat luonnolliset eikä ikinä useampaa ripseä kiinni samassa pidennyksessä tai muita ongelmia,mutta aika kannattaa varata ajoissa, sillä voi olla melkoisen täyttä!

        Olen käynyt kaksi kertaa jalkahoidossa. Eli kaikinpuolin olin ihan tyytyväinen ja koko hoito maksoi 55 euroa. Suosittelen! ...


      • tykkäsin
        Gkgiuhlkkjuy kirjoitti:

        Olen käynyt kaksi kertaa jalkahoidossa. Eli kaikinpuolin olin ihan tyytyväinen ja koko hoito maksoi 55 euroa. Suosittelen! ...

        Asun Laajasalossa ,sain lahjakortin sinne viime jouluna, jonka jälkeen olenkin aktiivisesti käynyt kasvohoidoissa ja myös kestoväreissä. Tykkäsin kovasti .


      • todella hyvät
        tykkäsin kirjoitti:

        Asun Laajasalossa ,sain lahjakortin sinne viime jouluna, jonka jälkeen olenkin aktiivisesti käynyt kasvohoidoissa ja myös kestoväreissä. Tykkäsin kovasti .

        Minulle laitettiin ripsienpidennykset sekä kulmani muotoiltiin.Vitsit, miten tyytyväinen oon näihin, tuo heti ihan uutta ...


      • pysyvät hyvin
        todella hyvät kirjoitti:

        Minulle laitettiin ripsienpidennykset sekä kulmani muotoiltiin.Vitsit, miten tyytyväinen oon näihin, tuo heti ihan uutta ...

        täysin samaa mieltä , ja huollot on 4-5 viikon välein kun pysyvät niin hyvin.


      • homma haisee
        pysyvät hyvin kirjoitti:

        täysin samaa mieltä , ja huollot on 4-5 viikon välein kun pysyvät niin hyvin.

        En ymmärrä, kun kaikille on niin hyvin onnistunut nuo ripset ja muukin hoito, minulla taas jo seuraavana päivä irtosi ripsiä, en ole tyytyväinen ja sain muutenkin huonoa palvelua.


      • Tälläisen
        homma haisee kirjoitti:

        En ymmärrä, kun kaikille on niin hyvin onnistunut nuo ripset ja muukin hoito, minulla taas jo seuraavana päivä irtosi ripsiä, en ole tyytyväinen ja sain muutenkin huonoa palvelua.

        Keskustellessasi julkisesti yrityksistä muista kirjoittaa totuudenmukaisesti ja asiallisia perusteluja käyttäen. Myös yrityksillä on oikeus suojella mainettaan. Valheellisen tiedon levittäminen voidaan tulkita kunnianloukkaukseksi. Muista, että suutuspäissäsi kirjoitettu viesti voi jäädä elämään internetiin vuosikausiksi. Tällaisen viestin julkaiseminen saattaa myös vaikeuttaa reklamointiprosessia yrityksen kanssa tai johtaa oikeudellisiin toimenpiteisiin.


    • iloinen1

      Tänään kävin täydellisessä kasvohoidossa ja täydellistä kyllä tosiaan olikin! Viihtyisät tilat ja todella ammattitaitoinen palvelu, suosittelen kaikille lämpimästi!

    • no just joo

      Vaikuttaa vahvasti siltä, että itse hoitolan väki on laittanut ketjun liikkeelle ja kirjoittanut vastaukset, niin samanlaisia ja tyylisiä ovat ;D

      • ????

        Onko sinulla huonoja kokemusta kyseisistä paikoista?Ois vaan kiva tietää.Mene nyt ihmeessä tarkistamaan asia!


      • anne21

        voi herranjestas.., Ihmettelyn aihe on se, että kun ihmiset kertovat kokemuksiaan, esim sitä, että heitä on kokemukset ovat p o s i t i i v i s i a sanotaan,joko että he valehtelevat tai sitten ... voisiko nämä ilkeät ihmiset kertoa täällä, miten heistä on tullut ilkeitä?olisiko ihmiset aina olleet näin ilkeitä vai onko nykyään jokin trendi ...


      • missä asiakkaat on?

        Samaa mietin, henkilökunta kehuu ittees, kun on niin hiljaista liikkeessä.


      • anne21
        missä asiakkaat on? kirjoitti:

        Samaa mietin, henkilökunta kehuu ittees, kun on niin hiljaista liikkeessä.

        samaa vaikuttaa myös siltä,että :"missä asiakkaat on?" "no just joo" -kirjoittanut sama ilkeä ihminen.
        Sanotaan näin,että sulla ei ole varmuutta tästä paikoista!
        Itse asiassa oon asiakas ja olen aiemmin kirjoittanut omasta kokemuksestani:-D
        Tiedoksi :minulle on varattu aika To 24.04 klo 11:00 ;-)


      • :-X
        missä asiakkaat on? kirjoitti:

        Samaa mietin, henkilökunta kehuu ittees, kun on niin hiljaista liikkeessä.

        onpas outo juttu! tavallisesti hoitolan palvelut ovat käytettavissä ajanvarauksen kautta! JONOTUS EI OLE KÄYTÖSSÄ :-D


      • Antsu5
        :-X kirjoitti:

        onpas outo juttu! tavallisesti hoitolan palvelut ovat käytettavissä ajanvarauksen kautta! JONOTUS EI OLE KÄYTÖSSÄ :-D

        Kävin jalkahoidossa tänään, aivan ihana! Kiitos :)


      • maarutta
        Antsu5 kirjoitti:

        Kävin jalkahoidossa tänään, aivan ihana! Kiitos :)

        Kävin ensimmäistä kertaa kasvohoidossa , nyt olo on kuin nuorella tytöllä :)Kiitos ihanasta kasvohoidosta Nataljalle.


      • Uutinen
        maarutta kirjoitti:

        Kävin ensimmäistä kertaa kasvohoidossa , nyt olo on kuin nuorella tytöllä :)Kiitos ihanasta kasvohoidosta Nataljalle.

        Täydellinen kasvohoito hoitaa ihoa täydellisesti. Nataljan osaavissa käsissä ihoni sai tarvitsemaansa kosteutta ja eloisuutta. Kulmien ja ripsien värjäys ei kirvele ja väri ja muoto juuri sopivat. Natalja tietää mitä tekee. Kiitos!


      • Jyriljvkj
        Uutinen kirjoitti:

        Täydellinen kasvohoito hoitaa ihoa täydellisesti. Nataljan osaavissa käsissä ihoni sai tarvitsemaansa kosteutta ja eloisuutta. Kulmien ja ripsien värjäys ei kirvele ja väri ja muoto juuri sopivat. Natalja tietää mitä tekee. Kiitos!

        Arvonnassa mukana:)


      • Tälläisen 2
        missä asiakkaat on? kirjoitti:

        Samaa mietin, henkilökunta kehuu ittees, kun on niin hiljaista liikkeessä.

        Keskustellessasi julkisesti yrityksistä muista kirjoittaa totuudenmukaisesti ja asiallisia perusteluja käyttäen. Myös yrityksillä on oikeus suojella mainettaan. Valheellisen tiedon levittäminen voidaan tulkita kunnianloukkaukseksi. Muista, että suutuspäissäsi kirjoitettu viesti voi jäädä elämään internetiin vuosikausiksi. Tällaisen viestin julkaiseminen saattaa myös vaikeuttaa reklamointiprosessia yrityksen kanssa tai johtaa oikeudellisiin toimenpiteisiin.


      • Tällaisen 3

        Keskustellessasi julkisesti yrityksistä muista kirjoittaa totuudenmukaisesti ja asiallisia perusteluja käyttäen. Myös yrityksillä on oikeus suojella mainettaan. Valheellisen tiedon levittäminen voidaan tulkita kunnianloukkaukseksi. Muista, että suutuspäissäsi kirjoitettu viesti voi jäädä elämään internetiin vuosikausiksi. Tällaisen viestin julkaiseminen saattaa myös vaikeuttaa reklamointiprosessia yrityksen kanssa tai johtaa oikeudellisiin toimenpiteisiin.


      • tykkää

        Kävin lahjakortilla kasvohoidossa ja pidin kovasti. ...


      • 5kjgkur
        tykkää kirjoitti:

        Kävin lahjakortilla kasvohoidossa ja pidin kovasti. ...

        Kiva kuulla hyviä kokemuksia. Kävin siis tuolla tänään ja ihan jees oli. Kasvohieronta oli aivan ihana. Mukava fiilis jäi ja se hoitola oli tosi tyylikäs. Ehdottomasti haluan käydä uudelleen.


      • Hannu&356
        5kjgkur kirjoitti:

        Kiva kuulla hyviä kokemuksia. Kävin siis tuolla tänään ja ihan jees oli. Kasvohieronta oli aivan ihana. Mukava fiilis jäi ja se hoitola oli tosi tyylikäs. Ehdottomasti haluan käydä uudelleen.

        Kiitos ihanista ripsistä! Tykkään! :)


      • suur kiitos
        Hannu&356 kirjoitti:

        Kiitos ihanista ripsistä! Tykkään! :)

        Olen käynyt luonanne kasvohoidossa kolme kertaa ja joka kerta olen ollut todella tyytyväinen.Jälkeenpäin olo on rentoutunut ja iho kiittää! :)Iris


      • Katriin432

        Paras kasvohoito missä olen koskaan käynyt! Suosittelen lämpimästi! =)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe