Lääkebisnes ei tahdo sinun parantuvan

Käännynnäinen

21

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

      Kannabis ei syöpää paranna, lääkekannabis on _kipuihin_.

    • Käännynnäinen

      Virginiassa USA:ssa 1976 tehty tutkimus ja esoanjassa Madrissa 2000 toistettu kertovat: kannabinoidit pienentävät syöpäkasvainta.

      • Käännynnäinen

        Korjaus: Usan tutkimus tehtiin 1974, ja koska tulokset olivat niin hyvät, se ajettiin alas ja julkinen tutkimus kiellettiin.

        Sinun kipukommenttiisi: eikö kivunhoito mielestäsi olisi hyvä syy vapauttaa kannabis? Sen sijaan, että pidetään luonnontuote laittomana ja siten kannatetaan rikollisuutta?

        USAn polisiit kannabissotaa vastaan. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=o6Ytv6gaxxM#!


    • Käännynnäinen
    • Käännynnäinen

      Mielenkiintoista: kivunhoito ilman sivuvaikutuksia saa täällä miinuksia.

    • Ääni luonnolle

      Nostan.

    • Käännynnäinen
    • Käännynnäinen

      Syöpää vastaan ei taistella kaikilla olemassaolevilla aseilla, koska raha ratkaisee - ja rahavaltaa tukevat ennakkoluulot ja pelot. Liki sata vuotta sitten alkanut propanganda (Anslinger, USA) on historian menestynein lobbaustapaus, eivätkä ihmiset uskalla tai osaa vieläkään kyseenalaistaa sen oppeja.

      https://www.youtube.com/watch?v=n31Nuj_AvTg

      • Karjalauma

        Nyt kyseenalaistetaan jo. Mutta Suomi on livestockia milloin kenenkin aitauksissa : jos ei USA:n tai naapurin, sitten EU:n.


    • Käännynnäinen
    • Käännynnäinen
    • Trans-D

      Piti käydä allekirjoittamassa. Onneksi tuo oli ns. virallinen adressi. Itsellänikin paljon vaivoja joihin kyseinen yrtti auttaisi hyvin. Mm. Crohnin tauti ja krooniset nivelkivut.

      • Käännynnäinen

        Kiitos, Trans-D. Pusketaan eteenpäin.


    • Käännynnäinen

      Biokemistillä diagnosoitiin pitkälle edistynyt syöpä. Hän oli saanut koulutuksensa lääketieteellisessä tiedekunnassa, mutta ei koskaan vihjettäkään endokannabinoidisesta systeemistä, saati sitten kannabiksen lääkinnällisistä mahdollisuuksista.

      Nuori tuttava kysyi: "Etkö tiedä, että kannabis parantaa syöpää?"

      Epäuskoinen puhuteltu oli ymmällään. Hän ryhtyi kuitenkin etsimään tietoa ja päätyi käyttämään AINOANA hoitonaan kannabisvoita (3 kk) ja sitten viimein vaikeasti saatavilla olevaa, Rick Simpsonin kehittämää öljyä.

      Täysin parantunut mies pitää kannabiksen vapauttamista ihmisoikeuskysymyksenä. Niin pidän minäkin.

      http://www.youtube.com/watch?v=uM51FBFZ9oU

    • Käännynnäinen
    • voimeita

      Joo, tämäkin osaa parantaa jotenkin muuten syövän.

      Eikö näiden eri tahojen pitäisi löydä kättä ja tehdä historiaa sen sijaan, että tappelevat omasta asemastaa?

      Kypsääää....

      • uusijatar

      • vinkki
        uusijatar kirjoitti:

        Siis tämä ohjelma sisältää asiaa, jäi linkki äsken

        http://www.aitoterveys.fi/Vaietut-parannuskeinot.php

        Hyvin mielenkiintoinen tapaus oli texasilainen hammaslääkäri William Donald Kelley joka selvisi haimasyövästä 1960-luvulla.Alkuun pääsi raakakasvisdieetillä joka ilmeisesti sisälsi entsyymejä joita sairas haima ei pystynyt tuottamaan.Myöhemmin Kelley käytti pullossa ostettuja haimaentsyymejä.Hän eli 40 vuotta toivottoman diagnoosin jälkeen.


      • Käännynnäinen
        vinkki kirjoitti:

        Hyvin mielenkiintoinen tapaus oli texasilainen hammaslääkäri William Donald Kelley joka selvisi haimasyövästä 1960-luvulla.Alkuun pääsi raakakasvisdieetillä joka ilmeisesti sisälsi entsyymejä joita sairas haima ei pystynyt tuottamaan.Myöhemmin Kelley käytti pullossa ostettuja haimaentsyymejä.Hän eli 40 vuotta toivottoman diagnoosin jälkeen.

        Kiitos linkistä, uusijatar! Ja "vinkki", kiitos sinulle myös.

        Noin kahden kuukauden ajan olen nyt lukenut artikkeleita, tapausselosteita ja potilaskertomuksia ja katsonut arviolta viitisenkymmentä videota. Enemmistö materiaalista käsittelee kannabista (lääketieteellistä ja poliittista historiaa, terveysvaikutuksia jne) ja loput ravinnon, synteettisten kemikaalien ja talouspolitiikan yhteyksiä terveyteen, sairauksiin ja paranemiseen. En kuitenkaan ollut törmännyt kumpaankaan teidän antamistanne vinkeistä.

        Otan mielelläni vastaan enemmänkin.


      • vinkki
        Käännynnäinen kirjoitti:

        Kiitos linkistä, uusijatar! Ja "vinkki", kiitos sinulle myös.

        Noin kahden kuukauden ajan olen nyt lukenut artikkeleita, tapausselosteita ja potilaskertomuksia ja katsonut arviolta viitisenkymmentä videota. Enemmistö materiaalista käsittelee kannabista (lääketieteellistä ja poliittista historiaa, terveysvaikutuksia jne) ja loput ravinnon, synteettisten kemikaalien ja talouspolitiikan yhteyksiä terveyteen, sairauksiin ja paranemiseen. En kuitenkaan ollut törmännyt kumpaankaan teidän antamistanne vinkeistä.

        Otan mielelläni vastaan enemmänkin.

        Tähän Kelley-tapaukseen perustuu amerikkalaisen lääkäri Nicholas Gonzalezin kehittämä ravinto- ja entsyymihoito ja tämä on myös hyvä esimerkki kuinka lääketeollisuutta uhkaavat vaihtoehtohoidot järjestetään pois pelistä.Kansallisen syöpäinstituutin piti tutkia Gonzalezin menetelmää mutta hänelle lähetettiin potilaita jotka olivat liian sairaita pystyäkseen syömään,kyse oli nimenomaan ruokavaliohoidosta jota ei päästy edes aloittamaan ennen kuin potilaat kuolivat.


    • kfdkasa

      William Donald Kelley paransi satoja syöpäpotilaita. Tietyt tahot tekivät kaikkensa pilatakseen hänen maineensa. Kelleyn talo poltettiin, hänet yritettiin myrkyttää kolme kertaa ja kerran ampua.

      Tietoa Kelleyn hoidoista:

      http://www.drkelley.info/

      http://www.drkelley.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe