Kuolemanrangaistukset kerrostalohäiriköille

Kuolemantuomio

Ainakin täällä Vantaalla uudessa kerrostalossa jotkut idioottinuoret ovat tehneet tuhotöitä taloyhtiön yhteisissä tiloissa. Suurin osa asunnoista on omistusasuntoja, mutta rapussa on muutama vuokra-asunto joihin nämä paskapäät ovat majoittuneet. Toivon kuolemanrangaistuksen käyttöönottoa ja nämä sianmulkut voisi lopettaa vaikka hukuttamalla.

9

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä vaan

      Joo aloita itsestäsi.

      • Kuolemantuomio

        Jos olet itse samanlainen häirikkö joista kirjoitin, niin ymmärrän kyllä miksi noin kirjoitat. Ymmärrä kuitenkin se että kaikki asukkaat joutuvat maksamaan vastikkeissaan ja vuokrissaan idioottien aiheuttamat vahingot, ei vakuutus pikkuvahinkoja korvaa. Kuitenkin jos saan tekijät kiinni itse teossa, pääsee kyllä helvetti irti. Olen niin kyllästynyt kerrostalossa asuviin tuholaisiin jotka rikkovat yhteistä ja yksityistä omaisuutta.


      • Tohtori Melahoito
        Kuolemantuomio kirjoitti:

        Jos olet itse samanlainen häirikkö joista kirjoitin, niin ymmärrän kyllä miksi noin kirjoitat. Ymmärrä kuitenkin se että kaikki asukkaat joutuvat maksamaan vastikkeissaan ja vuokrissaan idioottien aiheuttamat vahingot, ei vakuutus pikkuvahinkoja korvaa. Kuitenkin jos saan tekijät kiinni itse teossa, pääsee kyllä helvetti irti. Olen niin kyllästynyt kerrostalossa asuviin tuholaisiin jotka rikkovat yhteistä ja yksityistä omaisuutta.

        Ongelma ratkaisuusi on melahoito, ota naapurin mela käteesi ja rynkytä, kun teet tätä tarpeeksi kauan ongelma korjaantuu.


    • miksiktjoseiviihdy

      näitä lukiessa. muistuu mieleen omat aumiset kerrostalossa. ei sentään noin hurjaa ollut mutta ainahan tuossa yhteisöasumisessa on ne moelmmat puolensa yksi hyväpuoli on että vaikket tee muuta kun nukut niin muut katsoo talon perään.
      Lisäksi saat paljon erilaisia ihmisiä ympärillesi joita et olisi ehkä omasta kaveripiiristä edes löytänytkään.

    • aapurit

      Kovaa tekstiä, ei nyt noin kovaa saa sanoa, vaikka kyllähän kuspäät kuriin pitää laittaa

    • oppivathan

      Häätö vaan häiriköille ei ne muuten opi .

    • Ilmoita heti.

      Vanhemmille pitää mennä kertomaan, sillä he ei tiedä useinkaan, mitä lapset touhuaa.

    • Kasvatusta ei ole

      "Vanhemmille pitää mennä kertomaan, sillä he ei tiedä useinkaan, mitä lapset touhuaa. "

      Tietävätkö IKINÄ?

      Tällä planeetalla vanhemmuus on näemmä sitä, että vuosi-pari jaksetaan sen kakaran kanssa, ja sitten ruvetaan vetämään viinaa ja karkaamaan ylitöihin, samalla kun vaimo herpaantuu, kun on päivät pitkät idioottihirviön kanssa, joka ei osaa muuta kuin rääkyä ja käydä hermoille, ja luovutetaan 'kasvatuksen' kanssa.

      On niin paljon muutakin hoidettavaa, kun pitää huolehtia, että on asunto pään päällä, leipää pöydässä, vaatteet ja lelut ja kaikki vermeet, ja sitten tunnetaan syylisyyttä, kun ei keritä antamaan lapselle tarpeeksi aikaa, ja hemmotellaan se piloille, eikä kurista tietoakaan.

      Lapsi oppii manipuloimaan väsyneitä ja koko juttuun täysin kyllästyneitä vanhempiaan, jotka tuntevat olevansa ansassa vailla omaa elämää, ja hankkivat usein mummonsa lastenvahdiksi - joka sitten hemmottelee lapset vielä enemmän piloille.

      Kun lapset sitten ovat ulkona rääkkäämässä naapureita tai eläimiä, vanhemmat ovat vain huojentuneita ja helpottuneita, kun lapset eivät ole pahentamassa krapulaa jatkuvilla kysymyksillään, riehumisella, vaatimuksillaan ja kitinähuutoparkumisella.

      Jotkut lapset jopa manipuloivat vanhempiaan oppimalla virnistämään outoa "hymyä" kasvoilleen, mikä saa vanhemmat sanomaan "ei sulle voi olla vihainen, ota tosta jäätelöä ja karkkia", ja unohtamaan loput aiotusta kurinpidosta.

      Ketään ei näytä kinnostavan katsoa Supernannya, saati implementoida siinä esitettyjä tekniikoita ja ideoita, kun se on niin paljon helpompaa vain luovuttaa, ja antaa lapselle, mitä se haluaa, niin se on edes hetken hiljaa. Ja toki tunkea viihdettä telkkari täyteen, hinnalla millä hyvänsä (vaikka pitäisi koko pihan puut tuhota ja oksat katkoa, että satelliittisignaali pääsee perille), niiin ei VAAN tarvitse itse mitenkään osallistua kasvatukseen.

      Kasvatus, mitä se on? Mehän ostetaan lapsille jo ruoat, lelut, vaatteet, hoidetaan hygienia ja saunaillat ja annetaan karkkia ja viihdettä ja siivotaan heidän jälkensä ja kerätään heidän vaatteensa ja vaihdetaan heidän lakanansa ja pyykätään koko perheen vaatteet ja käydään töissä ja hommataan pramea asunto, jossa riehua ja rääkätä naapureita - MITÄ MUUTA he oikein mukamas tarvitsevat?

      Mikseivät he tottele, kun heitä käskee? No, lapset ovat lapsia, me ollaan tehty kaikkemme, lähdetään pupiin, tänään tulee Mirjami hoitamaan lapsia - missähän nyt lienevätkään? Noh, kaitpa ne kotiiin päätyvät jossain vaiheessa, Make odottaa jo pihalla.

      Helvetti, että osaa olla ärsyttävää, että idiootit saavat lisääntyä kaikessa rauhassa. Ei MITÄÄN tietoa olla hankittu lastenkasvatuksesta, eikä MITÄÄN ymmärrystä siitä, millaista lapsia on kasvattaa, eikä myöskään mitään tajua siitä, että millaisia hirviöitä noista lapsista ON JO TULLUT, saati että miten kauheita niistä vielä tulee.

      Kun nuo naapurin riiviöt saavuttavat teini-iän, en ihmettelisi, vaikka täällä joutuisi pelkäämään henkensä edestä, ja huumejengit alkaisivat pyöriä alueella. Sanokaa mun kirjottaneen..

      • Kasvatusta ei ole

        Aha, sensuuri. Tarkoitin sanoa, että hélvetti, että on ärsyttävää...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4596
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3324
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3162
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3007
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2935
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2766
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2669
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2428
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2236
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      47
      2185
    Aihe