Voi jeesus tuota start/stop nappia kun aina pitää painaa kun lähtee liikkelle virrankatkasun jälkeen.
Ei jestas tuolle voi mitään?
Työnnän kohta tulitikun sinne väliin.
Ei typerämpää keksintöä ole olemassakaan.
Ruuhkasuomi Heh.
Voi Saata*a tuota nappia
5
224
Vastaukset
- Bajabelle
Niin on tympeä. Oletusasetus pitäisi olla päinvastoin.Elikkä painetaan silloin kun halutaan sen olevan toiminnassa.
- juuri näin
Älä muuta sano , omassani volvo V50 2011 kans toi helkutin nappi ja mikään varuste ei ole niin turha kuin start stop systeemi, varmaan ajan kanssa tulee kalliimmaksi kuin säästö polttoaineessa.
Olen ihmetellyt kun ajaa tuolla kaupungeissa jossa liikennevaloista lähdetään aika rivakasti turbo vehkeillä ja tullaan seuraavaan valoon niin kone sammuu ja kuiteskin turbo autoa pitäisi käyttää hetki tyhjäkäyntiä, voipi käydä turbon voitelun päälle ajan kanssa...
Naapuri osti uuden skoda Rapidin tsi ja on onnessaan kun on start stop järjestelmä...voi voi - banmtze
Samaa mieltä, suorastaan ärsyttävä ominaisuus :-) Onko ketään kysyny saako ohjelmoitua pois start/stop -oletuksen?
- Lisää hulluutta
On niitä muitakin järjettömyyksiä kuin start/stop, esimerkiksi Webasto tehdasasennettuna. Lähtee aina pakkasella käyntiin vaikka siirtäisi autoa kymmenen metriä, eikä mitään ole tehtävissä. Automaatti-ilmastoidussa autossa voi tulla sellainenkin tilanne, että Webasto paahtaa moottoriin lämmintä, ja jäähdyttäjä ajaa lämmöt pihalle, eikä tällekään voi mitään. Tällaista on kun suunnittelijoilta puuttuu terve järki, tai sitten viherpiipertäjät saaneet liikaa valtaa eikä nähdä kokonaisuutta.
- hyvä laite
Eipä taida olla tehdasasenteista Webastoa sinulla tai olet vain niin tyhmä ettet ymmärrä laitteen ohjelmointia.
Laite siis käynnistyy aina jos lämpöä pyydetään kabiiniin, moottori on kylmä ja ulkolämpötila on alle 5 astetta. Näin sen kuuluukin toimia. Jos haluaa ettei laite käynnisty, esim. pienen siirron takia, ei pidä pyytää lämpöä sisälle. Ilmastoinnin lämmönsäätimet siis lounaaseen eli LO-asentoon ja Webasto ei varmasti käynnisty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483