Vihdoinkin on saatu elämään kontrollia ja kiitos kuuluu manialle,iski halu pistää elämän kuntoon ja ajattelin että otan kaiken hyvän irti maniasta,tähän mennessä menee hyvin(yli kuukaus),niin kauan kuin syön ruokaa missä on tarvittavat ravinteet ja syön säännöllisesti ja jopa juomalla lasin vettä tunnissa pysyy ärtyneisyys poissa,kuntoilemalla pysyy levottomuus kurissa ja jaksaa pitempään pyöriä sängyssä ilman että vituttaa kun ei saa nukuttua:D ja keiken tämän ja EN EDES SYÖ LÄÄKKEITÄ ,ENÄÄN,kovasti kyllä lekurit tyrkyttää kourallisen lääkkeitä mutta kaikki käyty läpi ja jokasesta liian paljon haitta vaikutuksia.
onko ketään muu onnistunu pitämään bipon kurissa ilman lääkitystä täällä suomessa?
ilman lääkitysta ja vihdoinkin naturaali mania.
6
213
Vastaukset
- bipo903270
Itse olen ollut reilun kuukauden, ehkä lähemmäs 2 ilman lääkkeitä. Myönnetään, että pari kertaa olen heittänyt jonkun napin suuhun kun uni ei ole tullut.
Olo on suhteellisen tasaisena pysynyt, aluksi ehkä hieman hypomaaninen.
Nyt tuntuu että mieliala laskee ja laskee... noh, huomenna lääkäri taas. - bipom4
Kaikkien bipojen tulee noudattaa aloittajan ohjetta. Voin myös erityisen hyvin ilman pillereitä. Liikun vain yötäpäivää ja syön porkkanoita ja muitakin sieniä.
- bipom
jouduin ite hakemaan reseptin stilnoct 10 mg,rupes unen puutteest sohva liikkumaan ja mustia täpliä lennelly,lääkäri varoitti että olen ollut sen verran valveil että rupean varmasti näkemään omia asioita.1 stilnoct tuli otettua ja sain 1 tunnin levättyä, pari tuntia viellä ja uusi yritys,ja jos se ei onnistu niin saa NÄHDÄ mitä tapahtuu :D
- juupajo
käytkö töissä vai hengailetko vaan?
- Terveen kirjoihin?
Mikä on naturaali mania? Ilman lääkkeitä koettu vai onko normaalia että mania tulee sillon tällön? Aloittajan teksti antaa kyllä viitteitä, miten kivaa on.
- NOUmania
Mä en edes tajuu miks joku haluaa manian itelleen. Miksei voi haluta olla normaali? Hauskaa näyttää olevan toi ihme leikkiminen ku ei saa aloittaja ees nukutuks. Tosi fiksua. Mut jokainen tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502