Saako esiintyä lentokapteenina?

Rikos?

Ravintoloissa olen naisille esittäytynyt lentokapteenina. Pesää on tullut kiitettävästi mutta nyt alkaa arveluttamaan olenko syyllistynyt mihinkään rikokseen? Rahaa en ole naisilta pyytänyt, seksiseura riittää. Toki osasta tullut vakipanoja. Onneksi lentokapteenin työ on kovin epäsäännöllistä, näin ainakin oletan, välillä joutuu olemaan pitkiäkin aikoja poissa. Välillä taasen on lomaa vaikka muille jakaa. Sitähän pitkäaikaistyöttömällä on. Olenko siis syyllistynyt mihinkään rikokseen?

204

7652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+2000

      Jos viranomaiselle esittäytyisit, niin syyllistyisit rikokseen nimeltä, väärän henkilötiedon antaminen.
      Yksityiselle voit kertoa olevasi vaikka Aku Ankka.

      • Näin muistan

        Muistaakseni armeijan upseerina ei saa esiintyä, se on rikos.


      • 6+500
        Näin muistan kirjoitti:

        Muistaakseni armeijan upseerina ei saa esiintyä, se on rikos.

        Väärin. Saa esiintyä vaikka kenraalina, kunhan ei tee sitä viranomaiselle, mutta ei saa käyttää kenraalin uniformua, jos ei ole.
        Armeijan ja poliisin uniformuista on omat määräyksensä, koska niitä voi käyttää. Luvalla esim. näyttelijät esiintyvät poliisin formuissa, vaikka eivät poliiseja olekaan, samoin armeijan osalta.


      • siipeilevä enkeli
        6+500 kirjoitti:

        Väärin. Saa esiintyä vaikka kenraalina, kunhan ei tee sitä viranomaiselle, mutta ei saa käyttää kenraalin uniformua, jos ei ole.
        Armeijan ja poliisin uniformuista on omat määräyksensä, koska niitä voi käyttää. Luvalla esim. näyttelijät esiintyvät poliisin formuissa, vaikka eivät poliiseja olekaan, samoin armeijan osalta.

        Lentokapteenille;
        Mielestäni mitään rikosta ei ole tapahtunut, mikäli et käytä väärää henkilöllisyyttä.
        Petät vain itseäsi.
        Ehkä sinun kannattaisi hakeutua johonkin alan koulutukseen ja opetella eläämään työnteolla, eikä naisten siivellä?


      • Joopa jooooo

        Kuule. Väärä henkilötieto on ihan muuta kuin ammattinimikkeen antaminen.Koeta päteä muualla....


      • saa toki
        siipeilevä enkeli kirjoitti:

        Lentokapteenille;
        Mielestäni mitään rikosta ei ole tapahtunut, mikäli et käytä väärää henkilöllisyyttä.
        Petät vain itseäsi.
        Ehkä sinun kannattaisi hakeutua johonkin alan koulutukseen ja opetella eläämään työnteolla, eikä naisten siivellä?

        Saa käyttää väärää henkilöllisyyttäkin, ei siinä ole mitään laitonta.


      • hölmöjä riittää
        Joopa jooooo kirjoitti:

        Kuule. Väärä henkilötieto on ihan muuta kuin ammattinimikkeen antaminen.Koeta päteä muualla....

        Olen hoituri siis sairaanhoitoalalla, mutta en kerro sitä. En muuten halua/antaa seksiäkään hölmöiltä mukamas lentokapteeneilta.On liian läpinäkyvää, että kaveri ei ole sitä mitä sanoo muka olevansa.


      • Mokkoveikko
        Näin muistan kirjoitti:

        Muistaakseni armeijan upseerina ei saa esiintyä, se on rikos.

        Kuka nyt sellaiseksi itsensä tunnustaisi olevan.


      • tytsytytsy
        siipeilevä enkeli kirjoitti:

        Lentokapteenille;
        Mielestäni mitään rikosta ei ole tapahtunut, mikäli et käytä väärää henkilöllisyyttä.
        Petät vain itseäsi.
        Ehkä sinun kannattaisi hakeutua johonkin alan koulutukseen ja opetella eläämään työnteolla, eikä naisten siivellä?

        Aloittajalle, jos olet työtön, miten sinulla on aikaa vaikka muille jaettavaksi? Tytöttömän työntekoa on työnhaku, jota haetaan vaikka sitten klo 8.00- 16.00. Joka päivä edes pari tuntia voi kirjoittaa työhakemusta...


      • oonsamaa
        tytsytytsy kirjoitti:

        Aloittajalle, jos olet työtön, miten sinulla on aikaa vaikka muille jaettavaksi? Tytöttömän työntekoa on työnhaku, jota haetaan vaikka sitten klo 8.00- 16.00. Joka päivä edes pari tuntia voi kirjoittaa työhakemusta...

        Oon samaa mieltä!

        Tytöttömien työttöminen tehtävä on hakea työtä! Jos sulla on tyttöystävä, niin sun työs on panna tyttöä. Mut jos oot jo töissä, ni sit kannattaa keskittyä työntekoon eikä hakea mitään turhia tyttöjä. Niin kaikki toimii ja tytötkin pääsee oikeiden ihmisten pariin, eli niiden, joilla on rahaa sen verran ettei töitä tarvi tehä.


      • &ws876876
        saa toki kirjoitti:

        Saa käyttää väärää henkilöllisyyttäkin, ei siinä ole mitään laitonta.

        Auervaarakin esiintyi vaikka minä isoherrana. Huijaaminen ei aina ole laillista. Valelääkäreitä taitaa olla vähän siellä ja täällä. Valelentokapteeni... just kunhan et torveile lentokoneen ohjaamoon.


      • --.,,.,--.,.-
        siipeilevä enkeli kirjoitti:

        Lentokapteenille;
        Mielestäni mitään rikosta ei ole tapahtunut, mikäli et käytä väärää henkilöllisyyttä.
        Petät vain itseäsi.
        Ehkä sinun kannattaisi hakeutua johonkin alan koulutukseen ja opetella eläämään työnteolla, eikä naisten siivellä?

        akatko ei siipeile? minulta ex on kavaltanut reilu 11000e.ja nillä rahoilla perusti mm.kiinteistönvälitys yrityksen...


      • mies37.

        Olen minäkin sanonut olevani insinööri saadakseni naista.


      • viisas ja komea
        --.,,.,--.,.- kirjoitti:

        akatko ei siipeile? minulta ex on kavaltanut reilu 11000e.ja nillä rahoilla perusti mm.kiinteistönvälitys yrityksen...

        höpsis, sulla mitään raha ole ollut :DD kuin korkeintaan perit ja hukkasit itse tyhmyyttäs joka oikein paistaa silmille


      • viisas ja komea
        viisas ja komea kirjoitti:

        höpsis, sulla mitään raha ole ollut :DD kuin korkeintaan perit ja hukkasit itse tyhmyyttäs joka oikein paistaa silmille

        Niin, montako euroa maksaa nykyisin yrityksen perustaminen? Siis yritysrekisterit yms. jutut? Kiinteistönvälitysfirmahan ei tarvitse kuin jonkun joka myy asuntoja, mitään rahaa sellaisen perustaminen ei vaadi. Mistä teitä sikiää


      • viisas ja komea
        mies37. kirjoitti:

        Olen minäkin sanonut olevani insinööri saadakseni naista.

        minä taas sanon, etten ole insinööri jotta saan naista


      • Raha poikimaan
        --.,,.,--.,.- kirjoitti:

        akatko ei siipeile? minulta ex on kavaltanut reilu 11000e.ja nillä rahoilla perusti mm.kiinteistönvälitys yrityksen...

        Pystyykoö noin pienellä alkupääomalla perustaa mm. kiinteistövälitysyrityksen? :O Mitä muuta hän teki tuolla reilulla 11 000 eurolla? Mahtoi olla aikamoinen talousnero tämä sinun ex-akkasi.


      • Taruolentoja
        viisas ja komea kirjoitti:

        minä taas sanon, etten ole insinööri jotta saan naista

        Juu, sulla on varmasti paremmat saumat, kuin mies37:llä. ;)


      • True story.

        Sanoin kerran olevani Jumala. Jummi jammi, kun irtos helposti. :D


      • rubenista
        6+500 kirjoitti:

        Väärin. Saa esiintyä vaikka kenraalina, kunhan ei tee sitä viranomaiselle, mutta ei saa käyttää kenraalin uniformua, jos ei ole.
        Armeijan ja poliisin uniformuista on omat määräyksensä, koska niitä voi käyttää. Luvalla esim. näyttelijät esiintyvät poliisin formuissa, vaikka eivät poliiseja olekaan, samoin armeijan osalta.

        rubeb oskar auervaara hankki yksinäisten varakkaiden naisten suosiota komealla lentäjänhatullaan, ja komea hän olikin.


    • Tuomio tulee

      Kyseessä on petos sekä seksuaalinen hyväksikäyttö. Naiset eivät muuten menisi kanssasi sänkyyn, hyväksikäyttöä ja petos.

      • Ja paskat!!!

        Ja ei todellakaan tule mitään tuomiota. Kyse ei ole petoksesta eikä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

        Tämän on ihan selkeästi poliisi todennut ja aloittajan hommia huomattavasti "pahemman" jutun yhteydessä:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030215275710_uu.shtml

        Joten jopa se että väittää olevansa elokuvatuottaja ja saa sillä keinolla aivottoman vosun nussimaan, on täysin laillista!

        Saati sitten se että väittää jossain ravintolassa olevansa lentokapteeni ja saa sillä keinolla naisia.


      • Herääs nyt

        Jos pohkeet nousee olalle sillä, että jannu leikkii lentoemoa niin meneehän noi naiset punkkaan vaikka kenguruksi tekeytyneen apinan kanssa.
        Hyvä esimerkki nykypäivän menosta. Jos jossain haistetaan rahaa niin kaikki paikat on levällään, muutoin ei irtoaisi kuin myötätuntoa saamattomuuden tiimoilta.


      • miesjaälykkyys
        Ja paskat!!! kirjoitti:

        Ja ei todellakaan tule mitään tuomiota. Kyse ei ole petoksesta eikä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

        Tämän on ihan selkeästi poliisi todennut ja aloittajan hommia huomattavasti "pahemman" jutun yhteydessä:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030215275710_uu.shtml

        Joten jopa se että väittää olevansa elokuvatuottaja ja saa sillä keinolla aivottoman vosun nussimaan, on täysin laillista!

        Saati sitten se että väittää jossain ravintolassa olevansa lentokapteeni ja saa sillä keinolla naisia.

        ja paskat nimimerkki taitaa sitten ollakkin naisvihaaja, tai ainaakaan ei ole kovin terävällä kynällä varustettu,,varmaankin ihan mulkutonmies :)


      • Ja paskat!!!
        miesjaälykkyys kirjoitti:

        ja paskat nimimerkki taitaa sitten ollakkin naisvihaaja, tai ainaakaan ei ole kovin terävällä kynällä varustettu,,varmaankin ihan mulkutonmies :)

        Olen itse asiassa nainen enkä vihaa itseäni tai muita naisia, mutta kyllähän to Iltalehden raportoima juttu on aivan käsittämätön!!

        Siis mies tulee naisen asuntoon väittäen että nyt harjoitellaan tulevaa leffaa, ja nainen sitten on niin helposti vedätettävissä että tekee "seksikohtauksen" loppuun asti täysin tuntemattoman vanhan äijän kanssa??

        Ja kyse ei tosiaan ollut mistään alakikäisestä. Kyllä 20-vuotiaan jo pitäisi osata käyttää järkeään vähän enemmän eikä suostua aivan mihin hyvänsä joku pervo keksii häntä älyttää!


      • lentokapteenin vaimo
        Herääs nyt kirjoitti:

        Jos pohkeet nousee olalle sillä, että jannu leikkii lentoemoa niin meneehän noi naiset punkkaan vaikka kenguruksi tekeytyneen apinan kanssa.
        Hyvä esimerkki nykypäivän menosta. Jos jossain haistetaan rahaa niin kaikki paikat on levällään, muutoin ei irtoaisi kuin myötätuntoa saamattomuuden tiimoilta.

        Kun tapasin nykyisen mieheni, hän väitti olevansa sivutoiminen talonmies ja pullojenkerääjä ja siinä sivussa toimeentulotukea ja leipäjonon leipää nauttiva. Sitten paljastui että hän olikin lentokapteeni jolla oli hirmuisen karvainen perse ja hän olikin sairauslomalla sen takia että perskarvat aina nousussa menivät kipeästi jakaukselle.
        Se on heillä sukuvika ja nyt jännitämmekin tulevatko tuoreet kaksospoikamme isänsä sukuun, joka ei kylläkään ole tuo karvaperseinen lentokapteenini vaan aivan joku muu
        jonka tapasin toissa uutenavuotena raflassa, kaveri väitti muuten olevansa lentokapteeni ja minä olin uskovinani, ajattelin että on kiva olla edes kerran eläessään ratsastaa surkeen pummin kanssa.


      • ......
        lentokapteenin vaimo kirjoitti:

        Kun tapasin nykyisen mieheni, hän väitti olevansa sivutoiminen talonmies ja pullojenkerääjä ja siinä sivussa toimeentulotukea ja leipäjonon leipää nauttiva. Sitten paljastui että hän olikin lentokapteeni jolla oli hirmuisen karvainen perse ja hän olikin sairauslomalla sen takia että perskarvat aina nousussa menivät kipeästi jakaukselle.
        Se on heillä sukuvika ja nyt jännitämmekin tulevatko tuoreet kaksospoikamme isänsä sukuun, joka ei kylläkään ole tuo karvaperseinen lentokapteenini vaan aivan joku muu
        jonka tapasin toissa uutenavuotena raflassa, kaveri väitti muuten olevansa lentokapteeni ja minä olin uskovinani, ajattelin että on kiva olla edes kerran eläessään ratsastaa surkeen pummin kanssa.

        :DD


      • levanah
        lentokapteenin vaimo kirjoitti:

        Kun tapasin nykyisen mieheni, hän väitti olevansa sivutoiminen talonmies ja pullojenkerääjä ja siinä sivussa toimeentulotukea ja leipäjonon leipää nauttiva. Sitten paljastui että hän olikin lentokapteeni jolla oli hirmuisen karvainen perse ja hän olikin sairauslomalla sen takia että perskarvat aina nousussa menivät kipeästi jakaukselle.
        Se on heillä sukuvika ja nyt jännitämmekin tulevatko tuoreet kaksospoikamme isänsä sukuun, joka ei kylläkään ole tuo karvaperseinen lentokapteenini vaan aivan joku muu
        jonka tapasin toissa uutenavuotena raflassa, kaveri väitti muuten olevansa lentokapteeni ja minä olin uskovinani, ajattelin että on kiva olla edes kerran eläessään ratsastaa surkeen pummin kanssa.

        :D siisti jakaus :D


      • Justua Alahali

        Hai ole vaikkka Bob Flybäck kunhan et kenekään henkeä valevirallas alttiiksi.Hmm,pane.


      • tyttöläinenn
        Herääs nyt kirjoitti:

        Jos pohkeet nousee olalle sillä, että jannu leikkii lentoemoa niin meneehän noi naiset punkkaan vaikka kenguruksi tekeytyneen apinan kanssa.
        Hyvä esimerkki nykypäivän menosta. Jos jossain haistetaan rahaa niin kaikki paikat on levällään, muutoin ei irtoaisi kuin myötätuntoa saamattomuuden tiimoilta.

        Ite naisena en olisi kiinnostunut yhdenillanjutuissa miehen rahoista... Eihän sen yhden illan aikana niitä ehdi käyttää? :D Vaan jos esim lentokapteeniksi esittäytyisi, niin kiihotusta antais ajatus uniformusta, vallasta ja sellasesta....luotettavuudesta ja fiksuudesta. :) Sellanen fiilis, että ooh, rohkea ja vastuullista työtä tekevä mies, sen käsiin voisi heittäytyä, se varmasti pitää musta huolen ja hoitaa... asiansa... :D Tosin, en harrasta yhdenillanjuttuja täysin ventovieraiden kanssa, liian riskialtista ja vaarallista :--)


      • aunepee
        Ja paskat!!! kirjoitti:

        Olen itse asiassa nainen enkä vihaa itseäni tai muita naisia, mutta kyllähän to Iltalehden raportoima juttu on aivan käsittämätön!!

        Siis mies tulee naisen asuntoon väittäen että nyt harjoitellaan tulevaa leffaa, ja nainen sitten on niin helposti vedätettävissä että tekee "seksikohtauksen" loppuun asti täysin tuntemattoman vanhan äijän kanssa??

        Ja kyse ei tosiaan ollut mistään alakikäisestä. Kyllä 20-vuotiaan jo pitäisi osata käyttää järkeään vähän enemmän eikä suostua aivan mihin hyvänsä joku pervo keksii häntä älyttää!

        Hullujen tai psykopaattien kanssa ei auta vaikka olisis fysikkan tai kosmologian tohtori. Ei ole kysymys järjestä.


      • Kusetustahan seuraa

        Rahanahneet munahaukat saavat mitä tilaavat! Pitääkö ämmien olla niin läpinäkyviä?!


      • jogggeli
        tyttöläinenn kirjoitti:

        Ite naisena en olisi kiinnostunut yhdenillanjutuissa miehen rahoista... Eihän sen yhden illan aikana niitä ehdi käyttää? :D Vaan jos esim lentokapteeniksi esittäytyisi, niin kiihotusta antais ajatus uniformusta, vallasta ja sellasesta....luotettavuudesta ja fiksuudesta. :) Sellanen fiilis, että ooh, rohkea ja vastuullista työtä tekevä mies, sen käsiin voisi heittäytyä, se varmasti pitää musta huolen ja hoitaa... asiansa... :D Tosin, en harrasta yhdenillanjuttuja täysin ventovieraiden kanssa, liian riskialtista ja vaarallista :--)

        Et sää mitään miestä saa muutenkaan, huara


      • mietipä vielä
        Ja paskat!!! kirjoitti:

        Olen itse asiassa nainen enkä vihaa itseäni tai muita naisia, mutta kyllähän to Iltalehden raportoima juttu on aivan käsittämätön!!

        Siis mies tulee naisen asuntoon väittäen että nyt harjoitellaan tulevaa leffaa, ja nainen sitten on niin helposti vedätettävissä että tekee "seksikohtauksen" loppuun asti täysin tuntemattoman vanhan äijän kanssa??

        Ja kyse ei tosiaan ollut mistään alakikäisestä. Kyllä 20-vuotiaan jo pitäisi osata käyttää järkeään vähän enemmän eikä suostua aivan mihin hyvänsä joku pervo keksii häntä älyttää!

        Paskat vaan itsellesi.

        Sinusta siis sellaista ihmistä joka ei osaa käyttää järkeään saa hyväksikäyttää? Eli syystä tai toisesta erityisen haavoittuvassa asemassa oleva henkilö on aivan hyväksyttävä kohde kaikenmaailman pervojen tarpeiden tyydyttämiselle? Kylläpä annat epämiellyttävän kuvan itsestäsi. Mietipä jos kyseessä olisi oma tyttäresi. Ei toiselle saa tehdä mitä tahansa vaikka tämä jostain syystä siihen itse suostuisikin.

        20-vuotias on täysi-ikäinen mutta monessa mielessä vielä aika teini (tiedätkös että ihmisen aivotkin ovat silloin vielä ns. teiniaivot ja jatkavat kehitystään vähintään 25-vuotiaaksi asti). Tytöt ovat siinä iässä vielä hyvin epävarmoja ja hyväksynnän tarve on suuri. Ulkonäköä ja seksiä korostava kulttuuri lisää muutenkin epävarmojen tyttöjen paineita. Me aikuisemmat naiset olemme eläneet nuoruutemme sen verran erilaisessa kulttuurissa että emme pysty edes kuvittelemaan miten rankkaa nykytytöillä on. Mutta kannattaa silti muistella omaa nuoruuttaan ja sitä miten herkkä vaihe se on elämässä. Sitten jos on vielä sellainen tilanne että ei kotona ole saanut sitä arvostusta ja rakkautta jota lapsena olisi tarvinnut (monen nuoren tilanne, valitettavasti) niin on hyvin haavoittuvassa asemassa kaikenlaisten seksisaalistajien maailmassa. Tämänhetkisessä (nuoriso)kulttuurissa julkisuus on tärkeässä asemassa. Moni nuori tyttö haluaa kuuluisaksi. Kun manipulointitaitoinen aikuinen mies tarjoaa mahdollisuutta päästä julkisuuteen niin nuori tyttö on siinä usein aivan vietävissä. Seksuaalisesti vielä kehittyvän nuoren on myös usein vaikea sanoa ei. Kun tilanne on mennyt tarpeeksi pitkälle tuntuu helposti siltä että enää ei voi perääntyä. Syyttämällä tyttöä osoitat suuren ymmärtämättömyytesi nuoren psykologiasta.


      • säälistä
        Kusetustahan seuraa kirjoitti:

        Rahanahneet munahaukat saavat mitä tilaavat! Pitääkö ämmien olla niin läpinäkyviä?!

        hah kyllä naiset on tienny et tyyppi on lentäny korkeintaan kapakasta ulos panneet muuten vaa siis jos panneet ehkä enemmän ei


      • Ja paskat!!!
        mietipä vielä kirjoitti:

        Paskat vaan itsellesi.

        Sinusta siis sellaista ihmistä joka ei osaa käyttää järkeään saa hyväksikäyttää? Eli syystä tai toisesta erityisen haavoittuvassa asemassa oleva henkilö on aivan hyväksyttävä kohde kaikenmaailman pervojen tarpeiden tyydyttämiselle? Kylläpä annat epämiellyttävän kuvan itsestäsi. Mietipä jos kyseessä olisi oma tyttäresi. Ei toiselle saa tehdä mitä tahansa vaikka tämä jostain syystä siihen itse suostuisikin.

        20-vuotias on täysi-ikäinen mutta monessa mielessä vielä aika teini (tiedätkös että ihmisen aivotkin ovat silloin vielä ns. teiniaivot ja jatkavat kehitystään vähintään 25-vuotiaaksi asti). Tytöt ovat siinä iässä vielä hyvin epävarmoja ja hyväksynnän tarve on suuri. Ulkonäköä ja seksiä korostava kulttuuri lisää muutenkin epävarmojen tyttöjen paineita. Me aikuisemmat naiset olemme eläneet nuoruutemme sen verran erilaisessa kulttuurissa että emme pysty edes kuvittelemaan miten rankkaa nykytytöillä on. Mutta kannattaa silti muistella omaa nuoruuttaan ja sitä miten herkkä vaihe se on elämässä. Sitten jos on vielä sellainen tilanne että ei kotona ole saanut sitä arvostusta ja rakkautta jota lapsena olisi tarvinnut (monen nuoren tilanne, valitettavasti) niin on hyvin haavoittuvassa asemassa kaikenlaisten seksisaalistajien maailmassa. Tämänhetkisessä (nuoriso)kulttuurissa julkisuus on tärkeässä asemassa. Moni nuori tyttö haluaa kuuluisaksi. Kun manipulointitaitoinen aikuinen mies tarjoaa mahdollisuutta päästä julkisuuteen niin nuori tyttö on siinä usein aivan vietävissä. Seksuaalisesti vielä kehittyvän nuoren on myös usein vaikea sanoa ei. Kun tilanne on mennyt tarpeeksi pitkälle tuntuu helposti siltä että enää ei voi perääntyä. Syyttämällä tyttöä osoitat suuren ymmärtämättömyytesi nuoren psykologiasta.

        Kyseiselle tytölle, joka siis on täysi-ikäisenä itse vastuussa teoistaan jos ei sitten ole jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt, ja siitähän uutisessa ei mainittu mitään, tarjottiin tästä osasta elokuvassa 30 000 euroa.

        Jos olisikin ollut niin, että tämä juttu olisi ollut totta, ja leffa olisi kuvattu ja tytölle maksettu palkkio, niin 100 % varmasti emme koskaan olisi kuulleet tästä jutusta mitään. Tyttö olisi siis suostunut sekä "harjoittelemaan seksikohtauksen lopppuun asti" että tekemään saman seksikohtauksen sitten elokuvaan.

        Naisille, jotka ottavat rahaa seksistä, on ihan oma hyvä nimensä. Nykyään se vaan näyttää sitten olevan "filmitähti" ja nämä naiset ovatkin epävarmoja ressukoita ja uhreja. Just joo.


      • weweewrt

        Itse pukeuduin kerran Hämähäkkimieheksi.


    • Jatka samaa rataa

      Saat esiintyä vaikka astronauttina!! Ammatti ei ole henkilötieto eikä muutenkaan oleellista esim. pillunsaannissa!

      • Nyt naurattaa

        "Saat esiintyä vaikka astronauttina!! Ammatti ei ole henkilötieto eikä muutenkaan oleellista esim. pillunsaannissa!"

        Tämä on kyllä paras! Mietitäämpä, kumpi saa enemmän naista, rakennusapumies vai diplomi-insinööri, ulkonäkö suurinpiirtein sama...


      • apumiehen vaimo
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        "Saat esiintyä vaikka astronauttina!! Ammatti ei ole henkilötieto eikä muutenkaan oleellista esim. pillunsaannissa!"

        Tämä on kyllä paras! Mietitäämpä, kumpi saa enemmän naista, rakennusapumies vai diplomi-insinööri, ulkonäkö suurinpiirtein sama...

        Rakennusapumies tietenkin. Lihaksikas ruumillisen työn tekijä, maanläheinen, aistikas. Nam!

        Kuka huolii jotain diplomi-insinööriä kuivine juttuineen ja ohuine käsivarsineen?


      • Sä et sais edes
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        "Saat esiintyä vaikka astronauttina!! Ammatti ei ole henkilötieto eikä muutenkaan oleellista esim. pillunsaannissa!"

        Tämä on kyllä paras! Mietitäämpä, kumpi saa enemmän naista, rakennusapumies vai diplomi-insinööri, ulkonäkö suurinpiirtein sama...

        punaposkista poikaa,,,dippainssi:)). Kai sulla on iskurepliikkinäkin "oon dippainssi". Jatka runsaan rasvan kera.


      • Näin on
        apumiehen vaimo kirjoitti:

        Rakennusapumies tietenkin. Lihaksikas ruumillisen työn tekijä, maanläheinen, aistikas. Nam!

        Kuka huolii jotain diplomi-insinööriä kuivine juttuineen ja ohuine käsivarsineen?

        Työntekijä ja kyllä se DI:kin voi olla ihan kelpo mies ja onkin. Turha mollata tai kadehtia. Kaikkia tarvitaan.


      • Puutteetonta
        Näin on kirjoitti:

        Työntekijä ja kyllä se DI:kin voi olla ihan kelpo mies ja onkin. Turha mollata tai kadehtia. Kaikkia tarvitaan.

        Pitkän huiskea, "mersumies" kieli- ja tanssitaitoinen rivitalon ja kesäasunnon omaava hyväkäitöksinen DI, KTM. Harrastaa purjehtimista.

        saa mitä saa riippuu kuinka pelaa kortinsa.


      • huomennako tavataan
        Puutteetonta kirjoitti:

        Pitkän huiskea, "mersumies" kieli- ja tanssitaitoinen rivitalon ja kesäasunnon omaava hyväkäitöksinen DI, KTM. Harrastaa purjehtimista.

        saa mitä saa riippuu kuinka pelaa kortinsa.

        Mä vastaisin sulle heti!


      • wwerwrwer
        apumiehen vaimo kirjoitti:

        Rakennusapumies tietenkin. Lihaksikas ruumillisen työn tekijä, maanläheinen, aistikas. Nam!

        Kuka huolii jotain diplomi-insinööriä kuivine juttuineen ja ohuine käsivarsineen?

        insinöörienkin on laillista harrastaa lihaksia kasvattavaa toimintaa, esim. käydä kuntosalilla. onko naisten vaikea käsittää tätä?


      • siipeilevä enkeli
        Puutteetonta kirjoitti:

        Pitkän huiskea, "mersumies" kieli- ja tanssitaitoinen rivitalon ja kesäasunnon omaava hyväkäitöksinen DI, KTM. Harrastaa purjehtimista.

        saa mitä saa riippuu kuinka pelaa kortinsa.

        Panen paremmin, tavataan jo tänään!
        Voidaan katsoa, kuka osaa pelata...


      • Ja muuten
        wwerwrwer kirjoitti:

        insinöörienkin on laillista harrastaa lihaksia kasvattavaa toimintaa, esim. käydä kuntosalilla. onko naisten vaikea käsittää tätä?

        käydäänkin salilla 4 kertaa viikossa. Aina silloin tällöin lähtee sieltäkin joku nuorehko nainen mukaan. Ja kaikki tietävät että olen DI eikä se näköjään muitakaan haittaa jos naisella on edes joskus tasokastakin seuraa. Ehkäpä myös se vaikuttaa että omistan itse kohtalaisenkokoisen insinööritaimiston ja sekin tässä kaupungissa tiedetään.


    • vai niin?

      Mytomaanista käytöstä, jos sellaista tapahtuu. Tollanen kysyjä varmasti tietää, että kyllä saa kertoa olevansa vaikka ufo yksityisille baarikäyttäytymisessä, mutta jos käytät esimerkiksi toisen olemassaolevan henkilötietoja missään kommunikaatiossa ihmisten tai viranomaisten kanssa, siinä tapauksessa olet rikollinen. Minulle muuten sopisi oikein hyvin, että jos tän Suomi24-foorumin mytomaanikot esiintyisi mieluummin vaikka Aku Ankkojen identiteeteilla, kuin oikeiden ihmisten...

      Identiteettirikollisissa on se p*ska puoli, että enitenhän ne on poliiisin julkisuuteenkin kertoman ja varoitteleman mukaan kiinnostuneita hyvämaineisten tavallisten ihmisten identeeteista. Ketään niistä rikollisista itsestäänkään tuskin kiinnostaa varastaa jonkun lusineen kaltaisensa luuserin tai rikolliseen toimintaa sotkeutuneen kamunsa identiteettiä, ja rikolliset p*skapäät onkin ja lienevätkin suurin uhka nyky- internetkeskeisessä maailmassa kunnon kansalaisille yleisesti ottaen varmaankin juuri siksi, että ne yrittää hyötyä tavallisista kunnon kansalaisista.

      Jos et ole taloudellista hyötyä hakenut, olet todennäkäisimminkin vain nolannut itsesi esiintymällä lentokapteenina baarissa naisille, kuten tossa kerrot niettömässä tarinassasi, mutta jos asiaan liittyy muuta ts. rikollista toimintaa, menet äkkiä poliisiasemalle oma-aloitteisesti! Ps. Mua ainakaan ei ikinä kusetettaisi missään baareissa ammateilla. Erotan paatuneet huijarit kilometrin päähän.

      • Nyt naurattaa

        Identiteettivarkaus ei ole Suomessa rikos, saa esiintyä vaikka Nykäsen Mattina jos sillä saa naista.


      • vai niin?
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        Identiteettivarkaus ei ole Suomessa rikos, saa esiintyä vaikka Nykäsen Mattina jos sillä saa naista.

        Olet väärässä. Identiteettirikos _on_ rikos Suomen laissa ja identiteettirikollisuutta on, jos olemassaolevan toisen henkilöä kaytetään väitteellä, että olisi ko. henkilö joka ei ole. Mainitsemanasi "Nykäsen Mattina" esiintyminen varmasti olisi todella vaikeaa, koska jokainen Suomessa syntynyt tunnistaa sen naaman. En tosiaan ole juristi, mutta sen jo ihan yleissivistyksellä tiedän, että Suomen laki ei edes tunne termiä "identiteettivarkaus" ( vaikka minusta kyllä pitäisi tuntea ja minusta pitäisi lakia muuttaa siten, että siitä tippuisi väheintään kymmenen vuotta kakkua jokaikiselle, joka esiintyy viattomien nimissä netissä!), mutta Suomen laki tuntee esimerkiksi termit "petos" ja "kunnianloukkaus", ja mitä yleisesti internetviestintään tulee, niin toisen ihmisen identiteetillä netissä esiintyminen voi olla joko petos tai kunnianloukkaus; useimmiten kai molempia jos on kyse rikollisesta toiminnasta, johon liittyy tietoista taloudellisen edun tavoittelua tai tietoista toisen olemassaolevan henkilön kunniaa loukkaavaa herjaamista.


      • 15+6
        vai niin? kirjoitti:

        Olet väärässä. Identiteettirikos _on_ rikos Suomen laissa ja identiteettirikollisuutta on, jos olemassaolevan toisen henkilöä kaytetään väitteellä, että olisi ko. henkilö joka ei ole. Mainitsemanasi "Nykäsen Mattina" esiintyminen varmasti olisi todella vaikeaa, koska jokainen Suomessa syntynyt tunnistaa sen naaman. En tosiaan ole juristi, mutta sen jo ihan yleissivistyksellä tiedän, että Suomen laki ei edes tunne termiä "identiteettivarkaus" ( vaikka minusta kyllä pitäisi tuntea ja minusta pitäisi lakia muuttaa siten, että siitä tippuisi väheintään kymmenen vuotta kakkua jokaikiselle, joka esiintyy viattomien nimissä netissä!), mutta Suomen laki tuntee esimerkiksi termit "petos" ja "kunnianloukkaus", ja mitä yleisesti internetviestintään tulee, niin toisen ihmisen identiteetillä netissä esiintyminen voi olla joko petos tai kunnianloukkaus; useimmiten kai molempia jos on kyse rikollisesta toiminnasta, johon liittyy tietoista taloudellisen edun tavoittelua tai tietoista toisen olemassaolevan henkilön kunniaa loukkaavaa herjaamista.

        Kirjoituksestasi tosiaan näkee, että olet huuhaakirjoittaja, et juristi.
        Petosrikoksen tunnusmerkit ovat, erehdyttäminen, erehtyminen, omaisuuden disponointi ja omaisuusvahinko.
        Näissä ns. Auervaarajutuissa toteutuu kaksi ensinmainuttua, mutta ellei myös omaisuuden disponointi ja omaisuusvahinko toteudu, niin kyse ei ole petoksesta. Julkisuudessa olleissa jutuissa erehtynyt on aina kärsinyt huomattavan omaisuusvahingon.
        Kunnianloukkaus ei ole lähelläkään toteutumista.


      • Ilkka Kanerva
        vai niin? kirjoitti:

        Olet väärässä. Identiteettirikos _on_ rikos Suomen laissa ja identiteettirikollisuutta on, jos olemassaolevan toisen henkilöä kaytetään väitteellä, että olisi ko. henkilö joka ei ole. Mainitsemanasi "Nykäsen Mattina" esiintyminen varmasti olisi todella vaikeaa, koska jokainen Suomessa syntynyt tunnistaa sen naaman. En tosiaan ole juristi, mutta sen jo ihan yleissivistyksellä tiedän, että Suomen laki ei edes tunne termiä "identiteettivarkaus" ( vaikka minusta kyllä pitäisi tuntea ja minusta pitäisi lakia muuttaa siten, että siitä tippuisi väheintään kymmenen vuotta kakkua jokaikiselle, joka esiintyy viattomien nimissä netissä!), mutta Suomen laki tuntee esimerkiksi termit "petos" ja "kunnianloukkaus", ja mitä yleisesti internetviestintään tulee, niin toisen ihmisen identiteetillä netissä esiintyminen voi olla joko petos tai kunnianloukkaus; useimmiten kai molempia jos on kyse rikollisesta toiminnasta, johon liittyy tietoista taloudellisen edun tavoittelua tai tietoista toisen olemassaolevan henkilön kunniaa loukkaavaa herjaamista.

        Jos väität että joku on laitonta, niin linkitä pykälä siitä.

        Identiteettivarkaus ei ole Suomessa rikos.

        Voit väittää olevasi vaikka Ilkka Kanerva, eikä se ole mikään rikos. Se on sitten eri asia jos aiheutat jotain vahinkoa.

        Jos väitän olevani Ilkka Kanerva ja pääsen pukille ja panen hyvin, niin Ilen mainehan vain kasvaa siitä.


      • vai niin?
        15+6 kirjoitti:

        Kirjoituksestasi tosiaan näkee, että olet huuhaakirjoittaja, et juristi.
        Petosrikoksen tunnusmerkit ovat, erehdyttäminen, erehtyminen, omaisuuden disponointi ja omaisuusvahinko.
        Näissä ns. Auervaarajutuissa toteutuu kaksi ensinmainuttua, mutta ellei myös omaisuuden disponointi ja omaisuusvahinko toteudu, niin kyse ei ole petoksesta. Julkisuudessa olleissa jutuissa erehtynyt on aina kärsinyt huomattavan omaisuusvahingon.
        Kunnianloukkaus ei ole lähelläkään toteutumista.

        Se ei _minusta_ huuhaa-kirjoittajaa tee, että kommentoin toisen ihmisen nimettömään aloitukseen mielipiteellä, _etenkin kun_ ilmaisin erittäin selkeästi, että _en_ ole juristi, enkä siten yritäkään esiintyä aiheen asiantuntijana. Siinä mielessä se Suomi24:n toimijahyyppä on kyllä 'mielenkiintoinen', että vain päivää myöhemmin, kun minä olin kommentoinut tätä aloitusta, juuri tämä keskusteluketju nostettiin Suomi24- etusivulle. Ihmettelen Suomi24-ylläpidon toimijoiden harkintaa aloitusten etusivulle nostamisessa!

        Kunnianloukkaus on todellakin identiteetirikos. Jos vaikka esimerkksi joku menisi mun nimellä nettiin tai sosiaalisiin yhteyksiin, missä olisi mun aidosti tuntemiani ihmisiä ja siellä sitten erehdyttäen niitä ihmisiä, niin tasan tarkkaan _vaikkei_ omaisuusrikollisutta ja sikäli "petosrikosta" olisi tapahtunutkaan, niin haitta maineelleni olisi kunnianloukkausyytteen nostamiseen asti riittävä juttu. Näin teoreettisena esimerkkinä.

        Kyllä toki jos joku minullekin esiintyisi lentokapteenina, niin ensimmäiset kysymykseni olisivat, että mikä koulu, milloin valmistuit, missä asut ja mikä on koko nimesi. Lisäksi kysyisin detaljeja, yksityiskohtia. En usko, että minua olisi mahdollista fuulata reaalisessa kanssakäymisessä kovinkaan helposti.


      • Kysyn vaan
        vai niin? kirjoitti:

        Se ei _minusta_ huuhaa-kirjoittajaa tee, että kommentoin toisen ihmisen nimettömään aloitukseen mielipiteellä, _etenkin kun_ ilmaisin erittäin selkeästi, että _en_ ole juristi, enkä siten yritäkään esiintyä aiheen asiantuntijana. Siinä mielessä se Suomi24:n toimijahyyppä on kyllä 'mielenkiintoinen', että vain päivää myöhemmin, kun minä olin kommentoinut tätä aloitusta, juuri tämä keskusteluketju nostettiin Suomi24- etusivulle. Ihmettelen Suomi24-ylläpidon toimijoiden harkintaa aloitusten etusivulle nostamisessa!

        Kunnianloukkaus on todellakin identiteetirikos. Jos vaikka esimerkksi joku menisi mun nimellä nettiin tai sosiaalisiin yhteyksiin, missä olisi mun aidosti tuntemiani ihmisiä ja siellä sitten erehdyttäen niitä ihmisiä, niin tasan tarkkaan _vaikkei_ omaisuusrikollisutta ja sikäli "petosrikosta" olisi tapahtunutkaan, niin haitta maineelleni olisi kunnianloukkausyytteen nostamiseen asti riittävä juttu. Näin teoreettisena esimerkkinä.

        Kyllä toki jos joku minullekin esiintyisi lentokapteenina, niin ensimmäiset kysymykseni olisivat, että mikä koulu, milloin valmistuit, missä asut ja mikä on koko nimesi. Lisäksi kysyisin detaljeja, yksityiskohtia. En usko, että minua olisi mahdollista fuulata reaalisessa kanssakäymisessä kovinkaan helposti.

        "Kyllä toki jos joku minullekin esiintyisi lentokapteenina, niin ensimmäiset kysymykseni olisivat, että mikä koulu, milloin valmistuit, missä asut ja mikä on koko nimesi. Lisäksi kysyisin detaljeja, yksityiskohtia. En usko, että minua olisi mahdollista fuulata reaalisessa kanssakäymisessä kovinkaan helposti."

        Sinulla on siis tapana kuulustella miehiä, olet rahan perässä, tahdot elää miehen rahoilla?


    • fdnjonfp

      Minä kerron olevani onaniatieteidenmaisteri, ja vientiä on..!

    • lentkapt

      Tottakai saat esiintyä lentokapteenina, tai vaikkapa lentomajurina! Siitä vaan!

      • s.aisa

        Mikäli esiinnyt insinöörinä, niin vastuu siirtyy kuulijalle!


      • lentoeversti

        Lentokoneenkuljettajana esiintymistäkään ei ole kriminalisoitu eikä bussikuskinakaan, vaikkei olisi edes ajokorttia.


    • hah.hah.............

      Jos todella saat "pesää" tuollaisilla jutuilla naisilta siitä vaan. Minusta osoittaa kyllä melko yksinkertaisia tyyppejä. Pane niin vaan, että polvissa tuntuu! Tyhmiä ovat!

      • lskndlön

        Viestistäsi herää lähinnä kysymys, että oletko tosissasi vai trolli. Siitä ei nimittäin ole mitään epäselvyyttä parantaako hieno ammatti pillunsaannin mahiksia. Arvioisin, että n. 30% tänäkin iltana solmittavista yhden yön jutuista jäisi tapahtumatta jos se miespuolinen olisi työtön tai vaikka porrassiivooja. Ja prosentti sen kun kasvaa mitä lähemmäs valomerkkiä mennään eli mitä impulsiivisempia päätökset ovat.


      • saat sitä jos haluut
        lskndlön kirjoitti:

        Viestistäsi herää lähinnä kysymys, että oletko tosissasi vai trolli. Siitä ei nimittäin ole mitään epäselvyyttä parantaako hieno ammatti pillunsaannin mahiksia. Arvioisin, että n. 30% tänäkin iltana solmittavista yhden yön jutuista jäisi tapahtumatta jos se miespuolinen olisi työtön tai vaikka porrassiivooja. Ja prosentti sen kun kasvaa mitä lähemmäs valomerkkiä mennään eli mitä impulsiivisempia päätökset ovat.

        Olkoon vaikka porrassiivooja kunhan on vakityöpaikka ja tulot niin suhde syntyy!

        Lentokapteenivalehtelijat älköön vaivautuko!


      • Aivan oikein
        saat sitä jos haluut kirjoitti:

        Olkoon vaikka porrassiivooja kunhan on vakityöpaikka ja tulot niin suhde syntyy!

        Lentokapteenivalehtelijat älköön vaivautuko!

        "Olkoon vaikka porrassiivooja kunhan on vakityöpaikka ja tulot niin suhde syntyy!

        Lentokapteenivalehtelijat älköön vaivautuko!"

        Jaahas, työttömiä syrjitään. Ei siis ihme että miehet valehtelevat, se on oikein ahneille naisille jotka kuvittelevat pääsevänsä miehen rahoja tuhlaamaan. Kun naiselle totuus paljastuu on vitutus suuri. On antanut persettään tyhjätaskulle, ei pääsekään viettämään laiskanpäiviä miehen rahoilla. Ihan oikein tuollaisille nartuille!


      • "Kapakkalentäjät" on ainakin mun helppo tunnistaa !
        Pari kysymystä lentämisestä jo kertoo onko kaveri edes pienkoneessa ollut
        edes matkustajana ! No heitin tämän vaan ihan huvikseni koska olen lentotoiminnassa
        ihan oikeesti ollut. Cesnaa osaan kyllä ajaa ja olen ajanutkin vaikka lentolupakirjaa ei
        olekaan ! Broidi kipparina vieressä valvojana Ok


    • 10 vuotta ehdotonta

      Aloitus on kirjoitettu ihan kieliposkella ja tämmönen paske nostetaan oikeen kuvituksen kanssa etusivulle :D

    • pajunköysi

      Uskotko oikeasti että sinua myös uskotaan kun valehtelet olevasi lentokapteeni. Toki varmaankin joku osa naisista uskookin, mutta oletettavasti saat vain sitä "pesää", mutta et fiksuilta naisilta. Fiksu nainen ei juokse titteleiden perässä.

      Ihminen voi valehdella vaikka kuinka paljon, ja vain tyhmä uskoo valheet. Aloittaja on kai jotekin patologinen valehtelija, ja sehän on sairaus. Kannattaa miettiä, mikä panee valehtelmaan. Jos pystyy siihen. Valehtelu on tyypillistä henkisesti sairailla. Mieti aloittelija sitä. Jos vain pysyty lopettamaan, lopeta hyvä sään aikana. Mutta voihan olla että saat jonkun toisen addiktin, kun lopetat valehtelun.

      • pajuton

        >Uskotko oikeasti että sinua myös uskotaan kun valehtelet olevasi lentokapteeni. Toki varmaankin joku osa naisista uskookin, mutta oletettavasti saat vain sitä "pesää", mutta et fiksuilta naisilta. Fiksu nainen ei juokse titteleiden perässä.<

        Väliäkö sillä onko nainen "fiksu" tai ei. Pilhu on samanlaista.


      • pajunköysi
        pajuton kirjoitti:

        >Uskotko oikeasti että sinua myös uskotaan kun valehtelet olevasi lentokapteeni. Toki varmaankin joku osa naisista uskookin, mutta oletettavasti saat vain sitä "pesää", mutta et fiksuilta naisilta. Fiksu nainen ei juokse titteleiden perässä.<

        Väliäkö sillä onko nainen "fiksu" tai ei. Pilhu on samanlaista.

        No, jos hakee vain sitä panoa, niin eihän se haittaa vaika ei niin fiksu olekkaan. Kunhan ei käytä hyväkseen sellaista, joka ei oíkeasti osaa sanoa ei. Mutta sitä paitsi, se yksi paikka housussa ei ole samanlanen jokaisella, ei miehillä eikä naisilla. Niin sanoo vain typpi, jolla ei ole kokemuksia.

        Normaalisitihan ihminen kuitenkin haluaa perheen, vaimon/miehen, lapsia ja elää sitä tyytyväsitä perhe-elämää sekä käydä töissä ja saada myös haastetta siitä työstä.

        Aloittajallahan on kaikki hukassa, eli hän on jollain tavalla jäänyt "luojalta saaliiseen", niinkuin mummoni totesi.Mutta aloittaja on varmaankin huvikseen kirjoittanut. En edes usko että on totta. Ei monta kertaaa voi valehdellä noilla avuilla olevansa lentokapteeni.

        Yritti minuakin kerran pokata mies, joka kertoi olevansa kustannusalalla ja kirjoittavansa itsekin kirjoja. Kysin onko hän lukenut joitain suuria klassikoita, ja mikä on ollut mieleenpainuvin. Kyllä, hän vastasi. "Viimeksi luin Tolstoin Ylpeys ja ennakkoluulo - kirjan". Mutta siinä miehellä meni pieleen. Joten pienet asiat paljastavat valehtelun.


      • Mielummin paljaalla
        pajuton kirjoitti:

        >Uskotko oikeasti että sinua myös uskotaan kun valehtelet olevasi lentokapteeni. Toki varmaankin joku osa naisista uskookin, mutta oletettavasti saat vain sitä "pesää", mutta et fiksuilta naisilta. Fiksu nainen ei juokse titteleiden perässä.<

        Väliäkö sillä onko nainen "fiksu" tai ei. Pilhu on samanlaista.

        Tyhmä nainen voi olla hyvä sängyssä joten ei naisen älykkyydellä ole panohommissa mitään väliä. Tyhmä nainen antaa panna ilman kondomia. Viisaat naiset vaativat kumin käyttöä, se ei ole kivaa.


    • female.

      suhteellisen typeriä mimmejä ovat tainneet olla.. itse ainakin mielenkiinnosta saattaisin työstä jtn kysellä etenkin jos tuttavuus etenisi vakipanoksi asti.. varmaan aika nopeesti selviäis ettet ole mitä väität :D mutta tosiaan, niin kauan kun läpi menee niin antaa mennä vaan, hah:)

      • tah-va-n

        Ei sitä tiedä, josko oli kiinnostunut ilmailualasta. Yleisesti ottaen, kannattaa valehdella olevansa jotain, mistä on kiinnostunut, jolloin on helppo luovia kysymyksissä. Tietenkin, osa ei ole perehtynyt mihinkään asiaan syvällisemmin, jolloin joutuvat menevään riskillä.


    • Ras*Puuttin

      Tuo kuvan pönöttäjä muistuttaa Punaarmeijjan upseeria isoine koppalakkineen..

      Esiinny S-trolli seuraavaks vaikka Ras*Puutiinina

    • driver711

      olet syylistynyt luuseruuteen!

    • --------------------

      Kiitos hyvästä vinkistä. Pitääkin baarissa lyöttäytyä naisten seuraan ja kertoa olevansa joko lentokapteeni, poliisi, lääkäri, bisnesmies tai palomies niin seuraa löytyy varmemmin. Sitten pitäis vain olla jäämättä kiinni valehtelusta jos nainen alkaa kysellä enemmän. Ei varmaan kuitenkaan ole kovin uskottavaa jos melkein kaikki miehet kertoo olevansa poliiseja tai lentokapteeneja.

      • tsemppiä pojat

        Yritä sitten tuunata itsellesi erittäin siisti ja hyväntuoksuinen ulkonäkö. Ainakin jos aiot esiintyä lentokapteenina tai polliisina.

        Siisti ulkonäkö ja kivat puheet on varma nakki naisen iskemisessä on asema sitten mikä tahansa. Siistin ja fiksusti käyttäytyvän miehen ei tarvitse olla mitään erityistä, kun nainen kiinnostuu. On kyse sitten yhden yön seksistä tai pidemmästä suhteesta.


    • miki-66

      Minä joskus kauan sitten työskentelin kuorma-auton apumiehenä. Ravintolassa kerroin naisille olevani ammatiltani ohjaamotarkkailija. Naiset luulivat että se liittyy jotenkin elokuva-alaan. Ja naisia piisasi!

    • Auer ja vaara

      Kuulehan Auervaara...Varo ettet saa turpiisi kun jäät kiinni. Sinun ip-osoite on toimitettu Vantaan pääpoliisiasemalle, joten odottele rauhassa postia poliisilta.

    • Lasse Makaronilaatik

      Ei olekoskaan tullut mielen esiityä himoittavana. Saakos sitä sitten pilluvakin kanssa, jos osaa hyvin osansa vetää? Naiset rahan perään persoja. Yksi kaveri teeskenteli naiselle jotain ja tekivät kaksi pentuakin. Sitten kaverin rahat loppu ja nainen sai selville,että kavri ei olekaan asianajaja vaan lehtimyyjä. Akka lopetti suhteen heti. Ei voinut luuottaaenää.11 v olivat kimpassa.

    • iinesvm.62

      Sitäpaitsi, KOSKAAN EI OLE MIKÄÄN TITTELI saanu minua koskaan ihanuuksien valtaan. Ääliöitä on net miehet,jotka luulee siilä lunastavansa onnen tai jotain muuta ns.parempaa.
      Ääliöitä myös pikkutytöt,jotka ei käsitä että kuka tahansa voi nykypäivänä opiskella miksi vaan...
      Ääliöitä myös net jotka luulee,ett nykysuomessa vielä jollakin tittelillä pelataan.

      Terv IInes

    • karvakourako

      Herättäisit enemmän luottamusta jos kerskuisit olevasi seminologi , tuo natsaisi olemukseesi kun se " junttilatuvanseinässä" .

    • Täh..

      Miten seksin harrastaminen ja lentäminen liittyvät toisiinsa?

      • näin se menee

        Molemmat ovat laittomia touhuja kun amatöörit ovat asialla.


      • siipeilevä enkeli

        Lentokoneessa on vähän vaikeampaa harrastaa seksiä, mikäli ei lennä yksityiskoneessa. Kaikenlaista muuta kivaa voi tietysti tehdä reittilennoillakin.


    • kekeseke

      mie valehtelen olevani keinosiementäjä ja hyvi on pesää kapakoista irronnu,nii en semioloki joka steriilisti putkella sikoja siementää vaa iha omalla vehkeellä

    • esaiasko

      Olet selvästi valekapteeni,se on nykyään muotia,minäkin olen nykyään vale työntekijä.

    • Eri ammattikuntien uniformuja käytetään mm. naamiaisissa sekä erilaisissa lasten ja aikuisten leikeissä...

    • sdp juttis

      Jos esiinyt Jyrkinä (kok), vastuu on kuulijalla.

    • kjgkujg

      Ok

    • pskjätkäoot

      Sen verran pakko sanoo, että olet toivoton luuseri, jos pitää käyttää moista veruketta päästäkseen panolle. Eikö omassa elämässä ole tosiaan mitään arvokasta tai omaperäistä kerrottavaa, kun pitää toisilta varastaa rooli?

    • moraalitonta

      Olet sitten kuin Jon Huan aikoinaan. Näitähän on esiintynyt kautta aikojen. Valelääkärit saavat rangaistuksen, sinäkin saat, jos teet jotain väärin. Tuskin pelkkä väärän ammatinharjoittaminen esittäminen on rikos muuten kuin moraalisesesti. Menetät ihmisten luottamuksen, saatat saada loppuelämän ajaksi vihamiehiä jne. Ellet lopeta, saat morkkiksen ja siitä voit kärsiä pitkään. Mikään rikos ei kannata. Minun mieheni oli oikeasti lentokapteeni. Säännöllisen epäsäännöllinen työ ja vaimokin oli vain nimellinen. Kodin ulkopuolella liuta naisia. Tuskin kuitenkaan on ammatti, jonka takia kannattaa huijata. Rehellisyys maan perii. Naisia saa muutenkin.

    • Jokaiselle oikea

      Mieshän ei ole varastanut kenenkään identiteettiä. Tuo on ollut vain kiva roolileikki, mikä molemmille osapuolille suotakoon. :D Jos mies ei ole muuten puoleensavetävän näköinen ja oloinen ja jos nainen taas sattuu olemaan niin kovasti rahan perään, että vain hyvätuloisille irtoaa, niin siinähän juuri sopivat kohtaa toisensa. - Kuin vakka ja kansi! ;D

    • xx sauervaara

      Eli viiskymppisen mieshenkilön kannattaa esiintyä - taitavasti, ja
      miksei hieman nuoremmankin - elokuvatuottajana, sitten vaan
      soittelemaan malleille ja ehdottamaan koeajoa, pitää vaan tekeytyä
      tämän soiton aikana tuotantoyhtiön palveluksesssa olevaksi naiseksi.
      Kun siinä monen kymmenen tuhannen euron palkkion filmissä on se
      seksikohtaus, mihin mallinäyttelijän pitää alkaa, sitä pitää sitten
      luonnossa harjoitella ensin miesvastanäyttelijän kanssa.
      Kiire on tietenkin aivan mahdoton, samana päivänä jo.
      Seuraavaksi vaan sopii paikan, missä harjoittelukohtaus pannaan
      täytäntöön, menee paikalle ja hoitaa hommat, sitten äkkiä pois.

      Tämmöinen tulee huomattavasti halvemmaksi kuin alkaa sekaantumaan
      13-15 vuotiaisiin teinityttöihin.
      Niistä tulee pahimmillaan muutaman vuoden linnatuomio ja tuhansien
      eurojen korvaukset maksettavaksi.
      Tämä saattaa siis tulla jo netissä niiden kanssa pelehtimisestä,
      ei tarvitse edes livenä mennä mitään tekemään.
      Tästä ensinmainitusta tavasta ei joudu maksamaan mitään eikä joudu
      minkäänlaisille tuomioille.

    • sitä saa mitä tilaa

      Kyllähän moni mieskin esiintyy naisena siitä rankaisematta. On se karmea petos herätä aamulla hellänä anaaliseksin jälkeen ja todeta tyynynaapurilla olevan parransänki.

    • pakko lasku!

      pinta liitäjien kommenntti ap:llä liitäköön pakkokko laskuun!!!! ;)

    • valekyselijä

      saako lääkärinä esiintyä jos laittaa eteen sanan vale-?

    • voihan1

      Kyllä pitää olla huono itsetunto jos pitää valehdella kuka on !!!!!

    • Sever vaa

      Minneen uon essiitynä Kalkukko junnain konnarina HEH ja saanunna tosi hyvvää palavelua.Vuan on tämä palsta välistä nin että Suoli24 palstan pitäjät keksivät ihan hatusta kun ei juttua muutes synny.

    • Ei ole rikos

      Suomessa ei ole rikos esiintyä toisena henkilönä, kunhan ei tee vahinko sille toiselle henkilölle.

      Poliisille on kerrottava henkilöllisyytensä kun sitä kysytään.

      • Kunhan kyselen

        Jos poliisille kertoo oikean nimensä, sosiaaliturvatunnuksensa ja oikean osoitteen mutta väärän ammatin niin onko se rikos?


    • madiada

      Hyi vittu mikä äijä. Ei muuta.

    • tyhmiä viedään

      Jos joku nainen menee sänkyyn miehen kanssa vain sen vuoksi että tämä esittäytyy lentokapteeniksi, niin ansaitsee sellainen muija tullakin huijatuksi!

    • Lycka till

      Ei mitä. Esiinny poliisina, palomiehenä, stuerttina, upseerina tai puhtaanapitolaitoksen työntekijänä. Jos et muuten saa pesää, niin siitä vaan.
      PS. Älä esiinny lentäjänä, joka lähtee huomen-aamulla kuudelta lentämään Las Palmasiin, voi naisesi kutsua 'salaa' poliisin paikalle katsomaan juomistasi.

    • etoo000

      Ammattinimikettä ei kaiketi ole suojattu kuten hoitoalalla, joten ainoa rikoksesi lienee suunnaton pissapäisyys.

    • Toisenlainen tarina

      Vuosia sitten olin persaukinen opiskelija Helsingissä, asuin soluasunnossa, johon ei viitsinyt viedä yövieraita.

      Eksyin yksi kevätilta steissin lähellä olevaan pieneen yökerhoon.Iskin silmäni yhteen kauniiseen neitoseen, niin teki myös eräs sliipattu uros. Oltiin narikassa lähdössä yhtäaikaa ulos, minä, neitonen ja tämä itsevarma kolli. Sehän meni kilpakosinnaksi. Kaveri kertoi, että hänellä on kuski ja Porche odottaa ulkona ja upeat puitteet Lauttasaaressa.

      Mä kerroin neitokaiselle, että minulla ei ole Porchea, ei upeaa asuntoa, olen vain minä. Mutta lupaan viettää kanssasi yön vaikka hietsussa. Neitonen katsoi mua pitkään ja sanoi, että lähden mukaasi hietsuun. Parchemiehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen.

      Ei ollut rahaa ajaa taksilla hietsuun, mutta kävellenkin sinne ehdittiin ennen auringonnousua. Mun takki oli punkkana ja vietettiin siellä intiimi parituntinen.
      Naurettiin ja nautittiin. Aamuyö oli ikimuistoinen.

      Kannattaa olla rehellinen, eikä se ollut säälipillua. Meillä oli todella hauskaa.

      • Mikä on Porche?

        Mikä on Porche?


      • clco3

        Älä puhu paskaa. Ite keksit itseäsi kehuaksesi koko jutun.


    • hmm.

      Lain mukaista rikosta siinä ei varmaankaan ole. Mutta moraalisesti arveluttavaa, naisilla särkyy elämä jos joku käyttää hyväkseen. Onko elämäsi kohokohta saada seksiä monelta naiselta? Ällöttävää jos tarkemmin ajattelee? Eikö siihen kävisi sellainen samanlainen joka hakee myös pelkkää seksiä, naisten seksihakuja on alaston suomessa, iskurissa, varattujen pettämispalvelut tai vastaavissa? Onko tarpeellista sekoittaa siihen naisia jotka rakastuvat sinuun, ei varmaan?

      • Tätä mieltä

        "Lain mukaista rikosta siinä ei varmaankaan ole. Mutta moraalisesti arveluttavaa, naisilla särkyy elämä jos joku käyttää hyväkseen."

        Voi jumalauta mitä tekstiä. Ahne narttu kuvittelee iskeneensä rahamiehen, pääsevänsä viettämään laiskanpäiviä miehen rahoilla. Aivan oikein tuollaiselle naiselle että hänelle valehdellaan, hän sen ansaitsee!


      • nimittelet naisia
        Tätä mieltä kirjoitti:

        "Lain mukaista rikosta siinä ei varmaankaan ole. Mutta moraalisesti arveluttavaa, naisilla särkyy elämä jos joku käyttää hyväkseen."

        Voi jumalauta mitä tekstiä. Ahne narttu kuvittelee iskeneensä rahamiehen, pääsevänsä viettämään laiskanpäiviä miehen rahoilla. Aivan oikein tuollaiselle naiselle että hänelle valehdellaan, hän sen ansaitsee!

        Nimittely on HERJAUS. Sä kuvittelet että jokainen nainen on hyväksikäyttäjä, mene itsees! Hyi! Näin ei todellakaan ole. Miksi sinua sitten pitäis nimitellä kun säkin nimittelet? Naisvihasi kuuluu läpi. Pelkäät että joku vie sun rahas, mutta mies muka olis oikeutettu hyväkskäyttään seksillä. Sairastahan se on.


      • Tätä mieltä
        nimittelet naisia kirjoitti:

        Nimittely on HERJAUS. Sä kuvittelet että jokainen nainen on hyväksikäyttäjä, mene itsees! Hyi! Näin ei todellakaan ole. Miksi sinua sitten pitäis nimitellä kun säkin nimittelet? Naisvihasi kuuluu läpi. Pelkäät että joku vie sun rahas, mutta mies muka olis oikeutettu hyväkskäyttään seksillä. Sairastahan se on.

        "Nimittely on HERJAUS. Sä kuvittelet että jokainen nainen on hyväksikäyttäjä, mene itsees! Hyi! Näin ei todellakaan ole. Miksi sinua sitten pitäis nimitellä kun säkin nimittelet? Naisvihasi kuuluu läpi. Pelkäät että joku vie sun rahas, mutta mies muka olis oikeutettu hyväkskäyttään seksillä. Sairastahan se on."

        Nimimerkillä kirjoittavan herjaus, heh-heh, mene ihmeessä poliisille tekemään rikosilmoitus, he nauravat sinut ulos. Naiset ovat rahan perään, se on armoton totuus. Eivät ole huoria kummoisempia.


      • jogggel
        Tätä mieltä kirjoitti:

        "Nimittely on HERJAUS. Sä kuvittelet että jokainen nainen on hyväksikäyttäjä, mene itsees! Hyi! Näin ei todellakaan ole. Miksi sinua sitten pitäis nimitellä kun säkin nimittelet? Naisvihasi kuuluu läpi. Pelkäät että joku vie sun rahas, mutta mies muka olis oikeutettu hyväkskäyttään seksillä. Sairastahan se on."

        Nimimerkillä kirjoittavan herjaus, heh-heh, mene ihmeessä poliisille tekemään rikosilmoitus, he nauravat sinut ulos. Naiset ovat rahan perään, se on armoton totuus. Eivät ole huoria kummoisempia.

        Aziaa! Olen samaa mieltä kanssas!


    • Narsku?
      • 5+13

        Narsistit on niitä jotka saa useimmiten pesää, valitettavasti.


      • 8+20
        5+13 kirjoitti:

        Narsistit on niitä jotka saa useimmiten pesää, valitettavasti.

        Valitettavasti totta,
        nykyisin jo normaalilla itsetunnolla varustetut luokitellaan usein narsisteiksi, on joku muotitermi. Entisaikaan oli luonnevikaisia ja persoonallisuushäiriöisiä.
        Mitä eroa?


    • rikoshan toi on

      Käsittääkseni aloittaja nyt syyllistyy ainakin petokseen jos ei muuhun. Kai aloittajan touhu on edes ilmoiteltu poliisille?

    • Haaanaaaaaaaaaa

      Haa, senkus valehtelet akoille kunhan et viranomaisille. Etkä aio toimia valelentokapteenina työelämässä.

    • Tommi Turmiolan

      Et ole syyllistynyt rikokseen. Ainoastaan, ilmeisesti jo äidinmaidossa imettyyn äärimmäiseen typeryyteen.
      Jos et saa pesää muuten kuin esittämällä jotain muuta kuin olet, ei siitä yhteiskunta voi sinua tuomita.
      Kaltaisesi on yhteiskuntamme väliinputoajia sikäli ettet voi tilaasi hakea KELA:lta sen kustantamaa kuntoutusvapaata / koulutusta tilanteesi korjaamiseksi koska tilaasi ei ole dokumentoitu varsinaisesti taudiksi - patologinen valehtelija.

      Mistä muuten tietää jos seurueessa on lentokapteeni?
      Hän kertoo sen itse :)

    • lkjjvhbb

      No, eihän se rikos ole, mutta moraalisesti arveluttavaa kyllä. Oletko ajatellut että jos rakastutkin johonkin ja sitten jäät kiini valheestasi, että hyväksyykö nainen sua enään sitten kun huomaa että oletkin valehtelija??
      Oletko niin epävarma itsestäsi että et uskalla olla ihan vaan oma itsesi??

      Kyllä mä olen mieluummin työtön kuin valehtelija, koska se jos mikä on säälittävää.
      Jos tulet toimeen omilla rahoillasi, niin mitä se kellekkää kuuluu mitä teet työksesi...tai et tee. Jos joku kysyy työstäsi, sano ettet halua puhua siitä vielä. Eihän sun tarvii heti kertoa koko elämääsi jollekin yhdenyön kumppanille. Jos olet hauskaa seuraa ja fiksu niin eiköhän se riitä tavalliselle naiselle...onnen onkijat on sitten erikseen. ityse en sellasia naisia / miehiä edes haluaisi perässäni roikkumaan.

    • Roolipelle

      Roolit on saatanasta ja johtaa kadotukseen. Voin puhua kokemuksesta ja elämästäni päihteiden sekoittamassa roolimailmassa. Kadotuksella tarkoitan ymmärryksenmenetystä jolloin joutuu hoitoon vaarana on että juttu on mennyt niin pitkälle ettei paluuta enää ole kun ymmärrys on kadonnut. Nuoruudessani pidin itseäni niin huonona ettei kukaan nainen halua olla kanssani lisänä oli oikeasti kolarista johtunut vamma kasvoissa . Aina kun viina oli kuvioissa alkoi itsensä tehostaminen ja esiintyminen parempana kuin itseasiassa olinkaan kun heikon itsetunnon ajamana luulin ettei nainen halua olla kanssani. Rooleihini kuului lakimiehestä upseeriin ja muihin koulutettuun väkeen. Matkaan tarttui upeita luomuksia ,jutussa on vaan se varjopuoli ,aina koitti päivä jolloin totuus ammatista tuli julki ja homma lopahti siihen . Juomaputket lisäänty ja roolit myös niin ettei enää tajunnut kuka todellisuudessa oli viinahuuruisessa elämässä joka päättyi 31 vuotiaana ymmärryksen menetykseen ja sekoamiseen. Hoito alkoi ja jatkuu edelleen raittiutta takana 29v . Jälkeen päin on olut vaikea käsittää sitä asiaa ,että miten hel-vetissä olen ollut niin hullu ,että olen lähtenyt tollasia juttuja tekee.
      Varoitan sua . Pelle touhussa meni hyviä naisia joille olisin kelvannut omana itsenäni, jälkeenpäin kun olen käynnyt joidenkin luona pahoittelemassa käytöstäni ja pyytämässä anteeksi. Jos et usko niin anna palaa loppupelissä maksaja olet sinä ja se jonka pönttö rupeaa vinkumaan.

      • Shark Mac

        Delirium johtuu viinasta, ei valehtelemisesta, joten otetaanpas ihan rauhallisesti!

        Ja sehän on juuri homman ydin, että jossain vaiheessa totuus paljastuu, eikä naista tarvitse väkisin hätistellä pois.


    • senkus esiinnyt

      vaikka titanicin kapteenin reinkarnaationa mun puolestani.
      Vika ei oo kertojassa vaan siinä tyhmässä joka kaiken uskoo...

    • NaiNen 007

      Eihän tuossa mitään rikosta ole tapahtunut. Naiset halusivat selvästi lentoon. Moraalinen kysymys kuuluu ovatko naiset tyytyväisiä? Jos ovat, niin no problem.

      • Shark Mac

        Hetkinen! Siis sinun mielestäsikö on miehen moraalinen vastuu pitää nainen tyytyväisenä?


    • naiskommentti

      Sama se mikä ammatti, jos on sitä vetovoimaa toisiinsa. Valehtelun ymmärtää, jos haluaa pitää etäisyyttä tai unelmoida paremmasta kuin omasta normielämästä..

    • gyjtdyj

      Totta kai voit yksityisille ihmisille väittää itestäsi ihan mitä haluat, eri asia viranomaisten kanssa... ja jos nyt lentokonetta lentäisit muka kapteenina, ja selviäisi, ettet olekaan, niin petos se olisi... mutta muuten voit esitää mitä hauluat, jos se muka jotain auttaa...

    • Ole vaiks astronautti...hullu ken uskoo:-)

    • lady2

      Sinulla on käynnissä seksileikki.

      Olet luonut itsellesi roolin ja nait sen varjolla.

      Jos jatkat, särjet itsesi.

      ...ei siinä sen kummempaa rangaistusta.

    • Savolainen..........

      Et ole syyllistynyt mihinkään rikokseen, ellei ITSEPEPETOSTA LASKETA RIKOKSEKSI.
      Kapakassa kännipäissään saa valehdella ihan mitä haluaa!
      Vastuu on kuuntelijalla!

      Siis ainoa petos on itsesi pettäminen ja siitä ei virallinen tuomioistuin langeta mitään tuomiota.
      Mutta aikaa myöden luulet todella olevasi lentokapteeni eli uskot omat valheesi ja alat käyttäytyä niiden mukaan ja silloin tulee noutaja.

    • Pohkeet olalle

      Baarissa irtoo parhaiten, jos kertoo olevansa hieroja. Taitaville käsille on usein käyttöä.

      • hieronta on hyvää

        Mäkin tarttisin hierojaa, kun en ole puoleentoista viikkoon päässyt omalle hierojalleni.


    • joskus jätän panemat

      Gynekologillakin on kysyntää. Vale sellainen saattaa paljastua kyllä helposti.
      Yleensä en kerro sitä, sanon olevani vaikka märkätila asentaja.
      En oikeastaan valehtele ollenkaan.

    • TheTruth00

      Kai sitä saa esiintyä vaikka Kiinan keisarina jos omatunto ja moraali sen sallii, hieman hoopo tällainen keskusteluaihe. Itselläni kylläkin hälytyskello alkaisi soimaan jos mies alkaisi ravintolassa heti ammattiaan mainostamaan tai työstään yleensäkään puhumaan paikassa mihin yleensä mennään rentoutumaan ja juuri työstä irroittautumaan. Mielestäni tässä keskusteluaiheessa hieman naisia aliarvioidaan, mutta - kyllähän meitä mahtuu niin naisiin kuin miehinkiin jos jonkinlaista "lajinsa edustajaa":)

      • vanha mies

        Eiks se Lipponenkin ilmoittanut keskustelevansa Kiinan keisarin kanssa. Eri asia jos oma eukko antaa.


    • JKKL

      EI SA SINTYÄ

    • Pillua vaikka kuinka

      Olets Sää surkee munan kantaja. Pitäs leikata munat pois. Jollei niille muuten saa käyttöö kun valehtelemalla niin alasimen päälle ja lekalla päälle. Olematon. Paska maha. Voi v.ttu mee H.lv.ttiin Ei tollanen P.llua tarviikkaan. Entiä pitäskö kaulasta pistää poikki.

    • rikas merikapteeni

      Et ole rikokseen syyllistynyt, kunhan et yritä harjoittaa "ammattiasi". Päinvastoin, pinnallisten naisten jallittaminen tällä tapaa on korkeampaa oikeutta.

    • Kapteeni Kiho

      Minä esiinnyn aina merikapteenina. Naiset ymmärtävät siten paremmin epäsiisteyteni, ruokkoamattoman partani ja humalatilani. Ja merikapteenithan ovat pitkiä aikoja merillä, joten eukot eivät jälkeenpäin ole koko ajan kimpussa.

      Pimpsaa saan aina.

      • Nainen Kotkasta

        Merikapteenit ovat seksikkäitä!


    • antti rokka

      Hei!
      Riippuen siitä, mitä seuralaisesi ovat tehneet esiintyessäsi tuossa roolissa.
      Jos voivat näyttää toteen että sen seurauksena ovat tehneet hyvässä uskossa mitä sitten ovatkin tehneet ja kokeneet taloudellista tappoita tai henkisiä kärsimyksiä, sinut voidaan asettaa vastuuseen väitteistäsi.
      Erityisen raskaita ovat tapaukset joissa nainen on hankkiutunut raskaaksi uskoessaan saavansa taloudellisesti hyvän tulevaisuuden. Viime viikolla annoin tuomion tällaisesta tapauksesta, 6kk ehdotonta vankeutta ja lähes 20tE korvausvaatimuksen.
      Voin vakuuttaa, että tämä henkilö katui tekoaan. Hovissa käsitellään asiaa seuraavaksi. Miettikää mitä teette toisille ihmisille tai ympäristössänne.

      • Sinkku 2013

        Tuomari? Tosi makee ammatti ja siis todellakin hyvät tulot. Tollasen kun sais...


      • Aloittaja 1977

        Ehdollinen ei ole mikään tuomio ja korvauksia voit tuomita vaikka miljoona euroa, tyhjästä on paha nyhjästä. Minut on todettu ulosotossa vuosikausia sitten varattomaksi, velkoja on jo ennestää ulosotassa vaikka millä mitalla.


    • totuuden torvi

      Anna poika palaa vaan. Esiinny vaikka merikapteenina jos huvittaa.

    • 2+19

      Itsekin ajattelin tuota merikapteenina esiintymistä. Sillä voisin minäkin selittää naisille sen miksi olen aina humalassa, heh.

    • Saila 3

      Olen kaunis nainen, mutta en pinnallinen. Paneskelen kyllä pitkäaikaistyöttömiäkin. Ei ammatilla ole merkitystä. Jos miehellä on hyvä itsetunto, ei tarvitse valehdella.

    • mr. myyntijohtaja

      Anna palaa vaan! ! !
      Näitä lentäjän, myyntipäällikön, aluejohtajan, site managerin tai vaikka palopäällikön perässä lentäviä typysiä on aina hauska vähän vedättää.

    • oikein toimittu

      et ole syyllitynyt rikokseen, olet toiminut aivan oikein kun olet osoittanut miten tyhmiä naiset on tai no eihän sitä tartte osoittaa! ihan oikein hahhah ja nää jotka tuomitsee tai väittää muuta menis heti lankaan baarissa

    • Vinkki joka toimii

      Pieni vinkki näin on kuulemani mukaan eräs tehnytkin. Jos haluat tehdä vaikutuksen johonkin naiseen lentokaapteenina, niin soita hänelle ja laita pölynimuri taustalle hurisemaan. Näin voit ladella tarinaa miltä täällä työpaikalla näyttää kymmenessä kilometrissä.

    • metal man

      Lisää lentokapteeneja.. keski-suomestä?? äläs tuu mun reviireille :P

    • res.matr.vm.77

      Merikapteenia ilman laivaa voidaan sanoa vain ´lakkikapteeneiksi´ ts. lakki on vaan laivaa ei ,tai sitten sen voi selittää häipyneen jo horisontin taa...

    • kakeö

      Jep. Rikokseenhan tuossa olet syyllistynyt. Heti ensi hätään olen ilmoittanut viestistäsi poliisille ja kehoittanut selvittämään ip-osoitteesi. Rikolliset häkkiin vain!

      • ^^_^^

        Satutäti "Tuuli Topelius" Aihe oli: Saako esiintyä lentokapteenina?


    • Hei haloo!!!

      Vittu, mikä daiju!

    • mahtavaa !!!

      Ihan sama vaikka esiintyisit kenraalina tyhmille kanoille kapakassa.
      Sitäpaitsi,onhan siinä akoilla aihetta kehuskella kavereilleen että sain
      lentokapteenia aamuyöllä.

    • Shark Mac

      Et ole syyllistynyt rikokseen. Juuri noin pitää toimiakin! Luuletko, etteivät naiset valehtele?

      Hyvä! Kerro vähän tarkemmin, miten keskustelu etenee jos kerrot olevasi lentokapteeni. Minkä ikäisiä naisia isket ja millaisissa baareissa/yökerhoissa?

      • Aloittaja 1977

        Homma menee niin että kerron olevani ulkomaisessa lentoyhtiössä lentokapteenina, tehneeni hirmuisesti töitä, nyt on pitkä loma. Kyllä monien naisten silmät syttyy aivan eri tavalla kun asian kertoo. Pesää saa paljon helpommin, etenkin kun vielä lemmestä lurittaa, tahtoo perustaa perheen jne. PK-seudulla vaikutan, tämä sille tiedoksi joka on keski-Suomessa "lentokapteeni".


    • Oho !

      Mitähän reittiä herra lentää ja mille kentille olet laskeutunut ? Maailmaa on varmaan luuserina paljon tullut nähtyä ja englantiakin juovuksissa puhuttua.

    • Jepen Emäntä

      Tosi hyvä provo.
      Et kai oikeasti kuvittele että kukaan nainen uskoo jonkun kännikalan höpinöitä? Jos on uskovinaan, niin eiköhän se sitä ole, että nainen itsekin on mennyt baariin seksiseuraa hakemaan.
      Todennäköisesti nauaravat ystävättärilleen makeasti että se pöljä koetti uskotella minulle olevansa lentokapteeni, eikä se ollut edes hyvä sängyssä...

      • Jepen Emäntä 2

        Tosi hyvä provo.
        Et kai oikeasti kuvittele että kukaan nainen uskoo jonkun kännikalan höpinöitä? Jos on uskovinaan, niin eiköhän se sitä ole, että nainen itsekin on mennyt baariin seksiseuraa hakemaan.
        Todennäköisesti nauaravat ystävättärilleen makeasti että se pöljä koetti uskotella minulle olevansa lentokapteeni, eikä se ollut edes hyvä sängyssä...


      • Olen panomies

        Miksi pitäisi olla hyvä sängyssä, pääasia että saa pillua, mitä sen jälkeen tapahtuu on samantekevää. Uutta matoa koukuun, naiset on luotu pantaviksi.


    • 19+8

      Ilmeisesti lentokapteenina esiintyminen ei ole kiellettyä, jos et tee sitä viranomaisille. Jotkut ammattinimikkeet ja niiden käyttö ovat laissa säädettyjä. Esim. lääkärinä ei saa esiintyä, jos ei ole oikeasti lääkäri.

      • Riippuu...

        Tässä puhutaan nyt siitä mitä saa sanoa jollekin kapakkatuttavuudelle.

        Jollekin naiselle kapakassa saa ihan vapaasti esiintyä lääkärinä, saa väittää olevansa vaikka aivokirurgi eikä siinä ole mitään laitonta.

        Laittomaksi homma muuttuu vasta jos tämä ns. "lääkäri" alkaa oikeasti tehdä jotain hoitotoimenpiteitä, tai antaa toisen terveyttä koskevia neuvoja.


      • lain tulkinta
        Riippuu... kirjoitti:

        Tässä puhutaan nyt siitä mitä saa sanoa jollekin kapakkatuttavuudelle.

        Jollekin naiselle kapakassa saa ihan vapaasti esiintyä lääkärinä, saa väittää olevansa vaikka aivokirurgi eikä siinä ole mitään laitonta.

        Laittomaksi homma muuttuu vasta jos tämä ns. "lääkäri" alkaa oikeasti tehdä jotain hoitotoimenpiteitä, tai antaa toisen terveyttä koskevia neuvoja.

        Niin no, lain tulkinta on vähän miten sen nyt ottaa. Tuossa tilanteessa varmaan olisi niin, että jos baarituttavuus kysyisi jonkin omaan terveyteen liittyvän asian tuolta "lääkäriltä", muuttuisi tilanne laittomaksi, koska tuo ihminen esittäisi silloin vastaavansa kysymykseen ammattihenkilön ominaisuudessa. Kysymyksessä olisi silloin valelääkäri. Lääkäri on lain mukaan lääkäri myös virka-ajan ulkopuolella.


    • kanki kaikkonen

      Minä reissaan työni puolesta ympäri maaata, niin aina kapakassa jos puhe tulee ammatista valehtelen ammattini. Palomiehelle, tuomarille, poliisille, lääkärille irtoo parhaiten vähän vanhemmilta naisilta, jos nuorta tussua haluaa, niin esiinny jonkun tunnetun bändin roudarina, äänimiehenä tai jokapaikan höylänä. Tytöt luulevat että voit järkätä heidät bändin tähden juttusille. Ammatista valehtelu on ihan yhtä vähän rikos kuin eläimeen sekaantuminen. Ps. Ei kai kukaan voi niin hölmö olla että kertoo oikeat henkilötietonsa jollekin yhden yön panolle.

      • Törkeä teko

        Ammattinsa valehtelevat miehet ovat sikoja! Entä jos/kun nainen rakastuu, tulee raskaaksi ja synnyttää lapsen. Miten lapsen elatus hoituu kun mies paljastuukin tyhjätaskuksi?!


    • Näkemys tämäkin

      Oikean lentokapteenin kanssa seurustelleena voisin sanoa. Eipä ollut kummoinen, ei sängyssä, eikä muutenkaan. Semmonen pyöreävatsainen mies. Pikkasen kuvitteli itsestään liikoja.
      Kunhan toisen kanssa natsaa joka osa-alueella, niin mitä merkitystä oletko kirvesmies, siivooja, opettaja, insinööri...jne...

      • Tässäkin näkemystä

        "Oikean lentokapteenin kanssa seurustelleena voisin sanoa. Eipä ollut kummoinen, ei sängyssä, eikä muutenkaan. Semmonen pyöreävatsainen mies. Pikkasen kuvitteli itsestään liikoja.
        Kunhan toisen kanssa natsaa joka osa-alueella, niin mitä merkitystä oletko kirvesmies, siivooja, opettaja, insinööri...jne... "

        Olisi ihan mielenkiintoista kuulla mitä lentokapteeni sinusta kertoisi, tuskin ylistäisi. "Se nyt oli sellainen läskiperseinen riippurinta, aika lahna sängyssä mutta tulihan sitä pantua paremman puutteessa". Naisilla on kovin kovat luulot itsestään.


    • Money with identitet

      rahat, rahat, rahat, intiimi, identti, legiimi jag är with ... with ... jag är man and utan The wifehouser

    • kokemusta on

      samat sanat, ei ammatti vaan ihminen itsessään..

    • Unohtui eilen mainita aloittajalle, voin lahjoittaa "vapaudut vankilasta kortin" muutama lompsassa mukana varmuuden vuoksi.

    • kggyknghkl

      Saahan sitä esiintyä vaikka muumipeikkona... mut oikeesti... aikamoisen säälittävää.

    • tuo oli

      hauska ap

    • maikel nait

      Minäpä taas en ole esiintynyt gynekologina vaan sanonut että en ole gynekologi mutta voin silti vilkaista ja hyvin on tullut pesää.

    • ei minua

      kiinnosta ala/ammatti..hi.. en o lutka hi.

    • että näin

      Mietin vain, että keneköhän identiteetin tuossa varastaisit? Identiteetillähän tarkoitetaan jotakin yksittäistä henkilöä...

    • KaruTotuus

      tää on kyllä ihan parhautta,että hutsut tarjoo pesää heti kun on muka hieno työ! siellä ne sitte kehuu naamakirjassa että kuka jako palomiehelle ja kuka portsarille,kun todellisuudessa kaikki tatit oliki vaan perus penttejä kortistosta.

    • Tänään olen...

      Merikapteeni, ekonomi, DI, juristi, lääkäri, ylikomisario, tuossa joitan ammatteja joita olen naisille kertonut. Todellisuudessa olen työtön mutta kun naiset sen huomaa on se minulle samantekevää, olen saanut hupini ja siirtynyt jo seuraavaan.

      • siipeilevä enkeli

        Miehille en koskaan kerro ammattiani, silti olen ihan kiitettävästi saanut miestä.


    • nouveaux´s

      Juu.. mutta mää olen Napoleon!

    • lentokapteeni1

      Ravintoloissa olen miehille esittäytynyt lentokapteenina. Munaa on tullut kiitettävästi mutta nyt alkaa arveluttamaan olenko syyllistynyt mihinkään rikokseen? Rahaa en ole miehiltä pyytänyt, seksiseura riittää. Toki osasta tullut vakipanoja. Onneksi lentokapteenin työ on kovin epäsäännöllistä, näin ainakin oletan, välillä joutuu olemaan pitkiäkin aikoja poissa. Välillä taasen on lomaa vaikka muille jakaa. Sitähän pitkäaikaistyöttömällä on. Olenko siis syyllistynyt mihinkään rikokseen?
      :D

    • Naiset ovat tyhmiä!!

      Lentokapteeneilla on käytännössä nollatoleranssi.

      Mitä ihmettä lentokapteeni siis baarissa tekisi?

      Ja miksi tekisi, kun ulkomaillakin voi harrastaa kaikkea mahdollista lepovuoron aikana....

      • Lomalla ryypätään

        Eihän lentokapteeni ole joka päivä töissä, heillä on pitkät lomat!


    • kuulijan paikalta.

      Ainut rikos, on valhe.
      Mutta pahin rikos minusta on toimiminen leipäpappina.
      Siinä harhautetaan oikein papin virka-asussa kaikkia kuulijoita suurimman Majesteetin lähetystoinnan kentällä.

      Kummankin kohdalla on tuomio, mutta pappien tuomio on kadottava tuomio, heille itselleen. Siitä ei voi pelastua, mutta sinun kohdalla on vielä etsikkoaikaa olemassa.

    • offsetpainaja

      Ohhoh, jopas on poijjaalla ongelma kun pitää oikein keksiä jotain pesää saadakseen.

      Minun ongelmani on ollut päinvastainen. Naiset tulevat hinkkaamaan itseään minua vasten ja olen toisinaan ollut väsynyt ylitarjontaan. Niinpä olen joutunut valehtelemaan ammatikseni urologin ollakseni vähän vastenmielisempi naisten silmissä. Ei siitäkään kauheasti ole apua, mutta vähän.

      Kunpa voitaisiin vähän tasata tätä tarjontaa. Työstä se jatkuva painaminenkin käy.

      • grqeegqrgq

        en usko offsetpainajan juttuja, valehtelee. ei saa pesää ollenkaan.


    • Tuli vaan mieleen

      Siis Suomessahan on ammattivapaus, että kuka tahansa voi tituleerata itseään lähes millä ammattinimikkeellä tahansa osaamatta ammattitaitoa alalta.

      • Pellejä maa täys.

        Juu, ja jopa toimiakin ko. ammateissa ilman että edes työnantajakaan huomaa mitään. Jos nyt näitä valelääkäreitäkin katsoo, joista on tullut suurinpiirtein oma ammattikuntansa vallan. Huhhuh, eipä voi sanoa että kovin turvallisissa käsissä oltaisiin.


    • fdsvcxvcxcvx

      Onhan noita kaikkia lurituksia huvikseen tullut kokeiltua. Aika hauskaa puuhaa tuo valehteleminen. Poliisi on myös aika toimiva ammatti.

      • oikein vai väärin?

        ...mutta jos poliisina esiintyy , niin siinä on kyllä omat riskinsä. Voi päätyä oikein oikeiden poliisien johdattamana ihan oikeaan poliisiautoon....


      • varman päälle
        oikein vai väärin? kirjoitti:

        ...mutta jos poliisina esiintyy , niin siinä on kyllä omat riskinsä. Voi päätyä oikein oikeiden poliisien johdattamana ihan oikeaan poliisiautoon....

        ... no pääsisihän sitä ainakin tutustumaan ihailemansa ammatin toimenkuvaan käytännössä, jos ei muuta. Mitä jos sen sijaan esiintyisit lottovoittajana ,joka on tilapäisesti hukannut lompsansa ?


      • Aivan normaalia

        "Onhan noita kaikkia lurituksia huvikseen tullut kokeiltua. Aika hauskaa puuhaa tuo valehteleminen. Poliisi on myös aika toimiva ammatti."

        Tuossa olet oikeassa sillä etenkin naisille valehtelu seksin saamiseksi kuuluu miehen luontaisiin taitoihin. Tai ainakin pitäisi kuulua. "Rakastan sinua, olet kaunein nainen jonka olen ikinä tavannut, en koskaan ole tuntenut ketään naista kohtaan niin kuin sinua kohtaan tunnen jne."


    • luuserin ex

      lopulta mies sanoo, et nainen ei jättäny häntä rauhaan, eli ei ota vastuuta mistään..

    • jkkl

      ei saa esiintyä

    • geweggrweq

      naisilta saa pesää tittelin perusteella, liian usein

    • rewewr

      ei kannata netissä väittää olevansa jotain koska totuus kyllä paljastuu, eikä anna hyvää kuvaa vaikka muuten olisikin ok. pahimmat tapaukset http://www.treffimokat.fi/tarinat/3/

    • justiina6

      Kaikkea sitä kuulee,kun vanhaksi elää :((

    • sinä tiedät kuka

      Ihan sama sanotko olevasi lentkapteeni tai mikä tahansa niin kaikki mikä ei ole totta on PETOS ja törkeä sellainen.
      Etsi itsellesi vakituinen ja pidä hänestä hyvää huolta.
      Olet saattanut rikkoa jo monelta naiselta sydämen...esim taikatempulla nimeltä katoaminen seksin jälkeen..luvaten tulla vaikka kokouksen jälkeen tai seuraavan lennon jälkeen takaisin ..palaamatta koskaan
      Nämä katson PETOKSEKSI
      MInä en en seksittele virkanimikkeen mukaan vaan sen ihmisen vuoksi

    • Joonas76

      No joo. Jos ei mitään rikosta, mutta onhan se yhtä naurettavaa, kun sanoa, että minä olen Mustanaamio. Naurettavaa-

    • brgds1

      Olipa inspiroiva ketju ;)
      Tuli mieleen vanha vitsi, pakko kertoa, sori.
      Hiiritytöt jakoivat keskenään tyttöhiirien juttuja tunkion reunalla. Toiselta livahti, että uusi poikaystävä on lepakko. Eikä.... kauhisteli toinen, nehän on hirveä rumia, nahkeita ja muutoinkin tosi vastenmielisiä, yök!
      - Niin kai - mutta se on lentäjä!

      • Tirlirlittan

        Itse pitäisin ammattinsa valehtelemista sänkyseuran saamiseksi petoksena, oli se lain silmissä rikos tai ei. Vähintäänkin se on naisten aliarvioimista, vaikka kukin saa päästää sänkyynsä ketä haluaa, oli ammattia tai ei.

        Minua yritti kerran kapakassa eräs mies iskeä sänkyseuraksi väittämällä olevansa lentokapteeni Finnairilla. Ei tosin onnistunut saamaan pesää, eikä mitään muutakaan. Epäilytti kun tyypillä puuttui selkeesti hampaita suusta eikä muutenkaan ollut kovin sliipatun näköinen. Jotenkin minulla kun oli se käsitys, että lentäjän ammatissa hyvä terveys on kaiken a ja o, ja lentäjillä on vuosittaiset terveystarkastukset jotka eivät ole ihan läpihuutojuttu. Todistetusti huonot hampaat lisäävät sydänkuolemien riskiä eikä koneita anneta sellaisten käsiin.

        Myöhemmin olen päässyt toteamaan, että teoriani piti paikkansa. Nykyinen mieheni on lentäjä, tosin purjelentäjä, ja vaikka siinä lennetään yksin, lupakirjan voimassa pitämiseen tarvitaan aina perusteelliset terveystarkastukset. Pienikin poikkeema sydänfilmissä tai muussa terveydentilassa estää lupakirjan uusimisen.


      • Stadin muija
        Tirlirlittan kirjoitti:

        Itse pitäisin ammattinsa valehtelemista sänkyseuran saamiseksi petoksena, oli se lain silmissä rikos tai ei. Vähintäänkin se on naisten aliarvioimista, vaikka kukin saa päästää sänkyynsä ketä haluaa, oli ammattia tai ei.

        Minua yritti kerran kapakassa eräs mies iskeä sänkyseuraksi väittämällä olevansa lentokapteeni Finnairilla. Ei tosin onnistunut saamaan pesää, eikä mitään muutakaan. Epäilytti kun tyypillä puuttui selkeesti hampaita suusta eikä muutenkaan ollut kovin sliipatun näköinen. Jotenkin minulla kun oli se käsitys, että lentäjän ammatissa hyvä terveys on kaiken a ja o, ja lentäjillä on vuosittaiset terveystarkastukset jotka eivät ole ihan läpihuutojuttu. Todistetusti huonot hampaat lisäävät sydänkuolemien riskiä eikä koneita anneta sellaisten käsiin.

        Myöhemmin olen päässyt toteamaan, että teoriani piti paikkansa. Nykyinen mieheni on lentäjä, tosin purjelentäjä, ja vaikka siinä lennetään yksin, lupakirjan voimassa pitämiseen tarvitaan aina perusteelliset terveystarkastukset. Pienikin poikkeema sydänfilmissä tai muussa terveydentilassa estää lupakirjan uusimisen.

        Minulle yksi väitti kerran olevansa poliisi. En olisi sille muutenkaan antanut, mutta eipä löytynyt virkamerkkiäkään takin taskusta, vaikka yritti sitä kaivella. :D


    • V..ituttaahanTuo

      Mä kerroin baarissa muutamalle miehelle olevani rekkakuski. Jäi pippelit saamatta.

    • Ei tipu...

      Jaa, täällä tämä tyyppi selittää esiintyneensä lentokapteenina. Toisella palstalla kertoi esiintyneensä pimpantoivossa jonain KRP:n terrorismin vastaisen yksikön päällikkönä. :D

      Provosta huolimatta, lopputulos on sama; kummallekaan en antaisi. Enkä kenellekään muullekaan, joka olisi niin säälittävä että yrittäisi ammattinsa perusteella (oli se sitten mikä tahansa) saada pesää.

    • poliisitmissäolette

      Ois ihanaa saada oikeelta poliisimieheltä munaa. Oi että kun poliisimies ottais mut oikein rajusti takaapäin ja läimäyttäis kämmenellä pepulle ja ottais hiuksista kunnon otteen. Unelmani!

    • urho ei turhapuro

      Esiinny vaikka kekkosena, mutta kanna myös seuraukset kuin Kekkonen.

    • suosittelen

      Olen usein esiintynyt putkimiehenä ja meno on ollut hurjaa aina sen jälkeen.
      Oikeasti ei ole mitään ammattia....

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2555
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1619
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1383
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1229
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      319
      973
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      954
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      80
      873
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      845
    Aihe