Olen todella järkyttynyt miten julmasti uskovainen "tapetaan" oman rauhanyhdistyksen toimesta. Lempäälässä kiusattua puolustavaa, siis esimerkillisenä kristittynä toimivaa, ei enää tervehditä "jumalan terveellä". Itse en koskaan voisi alistua noin julmaan tekoon. Ainoastaan muutamaa oman lapsensa neitsyyden vienyttä perheenisää en tervehdi. Mutta että kiusatun puolustajaa kohdellaan noinkin julmasti! Missä jumala oli silloin kun tätä kiusattua kiusattiin?
Sikamaista toimintaa Lempäälässä
14
532
Vastaukset
- tämä tietty
VL voi ja lyö vastustajia ja aisan yli potkijia kun vierasta sikaa,
- Rikosilmoitus...
Jos erehtyy olemaan puheenjohtajan arvovaltaisen rouvan kanssa eri mieltä kahvion penkeistä, pääsee loppuiäkseen johtokunnan ja koko seurakunnan nöyryytettäväksi.
- Ja mein pahaksi
Rikosilmoitus... kirjoitti:
Jos erehtyy olemaan puheenjohtajan arvovaltaisen rouvan kanssa eri mieltä kahvion penkeistä, pääsee loppuiäkseen johtokunnan ja koko seurakunnan nöyryytettäväksi.
Siinä jututssahan kaikki alkoi siitä tuolista.
- plätssanobibel
Hyö ovatten niin ruamatullisii etä käyttäävät itä Biibeliä kaikken lyämisenki !
- webmaster1
Syyllistät jopa Jumalan.
- Ei Jumalasta!
Lempäälän Ry:n johtokunnalla ja Jumalalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ovat kokonaan eri leireissä.
- Röh röh
Johtaminen ja opit vl-herätysliikkeessä = sikamaista!
- Oikeinko ovat Jumala
Vieläkö tämä Lahko nauttii veronmaksajain rahasta. Täysin pervessit kierot ihmiset pitävät lystiä lasten ja heikkojen kustannuksella. Onko tälläisellä porukalla oikeutta mainita edes Jumalan nimeä.
- lisää lisää.
Lempäälä keskustelu hiipunut. ;)
- baabel1
Lähtekää pois siitä Baabelista.
- 19+2
Eihän tuollaisella sikamaisella käytöksellä ole mitään tekemistä uskonnon kanssa. Joukossa ihmisten tyhmyys vaan tiivistyy. Toki uskonto helpottaa tuollaisten suljettujen yhteisöjen perustamista.
Itse en usko mihinkään uskontoon, enkä siten ottanut tätä mitenkään henkilökohtaisesti.. kunhan sanoin. - Tavallista touhua
Ihan tavallista vl-jumalan valtakunnan talosteluahan tuo...
- Voi lopettaa
VL-toiminta omat lapset hylätään, raiskataan, käytetään hyväski yhteisöjen sisällä.
Homoseksuaalisuus tuomitaan ja pedofilia kukoistaa. Nainen on synnytyskone ja
vaikka kuolisi pitää synnyttää.
Miksi tällaiset uskonlahkot saavat toimia Suomessa. Kuka niitä valvoo ja antaa tehdä pahaa.
Nämä sairaat pedofilia yhteisöt voisivat lopettaa ja heiltä kiletää toiminta kokonaan.
Naisia kohdellaan huonosti ja naiset eivät kuulu koko seurakuntaan.
Kaikki etuudet ja avustukset näiltä yhteisöiltä pois.Opit ja toiminta sairasta sekä körttimäistä toimintaa.- Lopettakaa jo!
Anteeksi, nyt on pakko tarttua tähän että naisen pitää synnyttää vaikka henki menisi. Varmasti kaikilla vl-uskosta jotain tietävillä on tiedossaan se asia, että on äärimmäisen harvinaista, että vl-nainen kuolee synnytykseen. Sitä vastoin tiedän useita tapauksia, että ns.valtaväestöön kuiluva äiti on kuollut synnytyksen aiheuttamiin komplikaatioihin. Ei heidän sosiaalista tai uskonnollista viitekehystään leimata ja syytetä!
Ihmettelen näitä vl-vihamielisiä keskusteluita. Muuttuisiko maailma paremmaksi, jos kaikki vanhoillisledtadiolaiset luopuisivat uskostaan; käyttäisivät alkoholia, rikkoisivat avioliittonsa, katselisivat tv.stä tulevaa viihdettä jne. Tuntuu olevsn joidenkin ihmisten elämäntyö yrittää karkottaa vl.t maailmankartalta. Tämä on minusta kyllä ihan Suomen perustuslain ja uskonnonvapauslain vastaista herjasmista!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329