Ja RAKUTUS ALKOI TAAS

maa ite

Nyt jo sata ja kukas se tulikaan palstoille.

94

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profiili.

      Kovasti mamuja ylistetään mitä hyvää tuovat Lieksalle ja persuja pannaan halvalla, että kuka mahtaa olla asialla?

    • no mikä ettei

      että ihan ite.

      • ihankuuleite niinpa

        ihan ite Karjalainen näyttää panevan persuja halvalla ja koko Suomi kohtapuolin.


    • perä ja pukamat

      Mitäs noista kirjoitusmääristä. Lukukerrat on olennaisia.
      Sittenpähän on hyvä kuntouksessa taas ravata yhteiskunnan pikkiin.

    • martta vaan

      Miepä lähen ajelemaan sittarin invaparkkin, ihan piruuttani.

    • sinkomies

      Ja sittempä onkin jo yli sata hakattu tänne eri nikeillä. Terv, Sinkomies

    • urpo sinkomies

      Ja maakun en sitten kirjoita muuta ku nimelläni.

      • Ainakaan en ole noita kirjoittanut joten nimimerkki sinkomies en ole


    • ei make ei

      ei niitä make kirjoittanut vaan minä.

    • lurppa kondis

      Kukas se sitten tako nuo 160 kirjootusta tänään Män par päivää alle 40 ja nyt ku MK tuli saitille, mennään melkein kahessataa.

    • Turha on syyttää minua asiasta, koitan kuitenkin ainoastaan vastata ja olla asiallinen. selvään kysymykseen.MK

    • 14.00 saakka

      Jokupahan näkyy passissa olevan . Kjäk kjää

    • vai turjake

      Turhako vai turhake.

    • lurppa martalle

      Marttako hävittänyt passinsa turjakkeelle

    • Perseet olalle

      "Lieksa suomen p...reikä Kolin kaupunki." Hmmm..tuo olisi liian totta slouganiksi.

      Yritämpä uudestaan.

      " Etelän nainen, Lieksasta löydät resuisen,kouluttamattoman,suvaitsemattoman aitoperseisen Suomi-miehen. Hajusteena oksennus kauluksella, vieno kaljanhaju ja sepalus auki. Saatavan myös erä naistenhakkaajia" hmmm...tätähän täällä on tarjolla yllin kyllin :)

      • Huomautus edelliseen

        Samanlaisia miehia kaikki suomalaiset mitä yleisesti lieksalaisetkin ovat.
        Turha yrittää kiihoittaa kansaa lieksalaisia vastaan, onhan se kielletty palstan säännöissäkin. Ne kannattaa lukea ja sisäistää!


      • Eikö ole pippeliä
        Huomautus edelliseen kirjoitti:

        Samanlaisia miehia kaikki suomalaiset mitä yleisesti lieksalaisetkin ovat.
        Turha yrittää kiihoittaa kansaa lieksalaisia vastaan, onhan se kielletty palstan säännöissäkin. Ne kannattaa lukea ja sisäistää!

        Jos et kestä kirjoituksiasi ja muiden kirjoituksia niin menepä naisiin. Kunnon pano helpottaa.


    • ex-lieksalainen

      Ainakin Pielisentie näyttää nyt hyvältä..siitä se kaupunki kaunistuu. Positiivisesti pitää ajatella.

    • voi peräpukama

      Nyt alkoi Lieksan Lehden haukkuminen.
      Sostoimen rakutus jatkuu, PerusSuomalaisten ja Kaupungin johdon ja luottamushenkilöiden rakutus pysyy ennallaan.
      Ja tätä on nyt jatkunut marraskuun alusta lähtien hyvin paljon.
      Ja jatkunee varmaan seuraaviin kuntavaaleihin asti, mikäli paikallisräkyttäjän sydän kestää.

      • memyös

        kaikki saanut haukut tasapuolisesti,mekin,että nautitaan vaan huomiosta.hyvvee kesän alakua.


    • rakutirakutirakuti

      Näkyypi jatkuvan vaan.

    • kysymys peukutuksill

      "Samanlaisia miehia kaikki suomalaiset mitä yleisesti lieksalaisetkin ovat.
      Turha yrittää kiihoittaa kansaa lieksalaisia vastaan, onhan se kielletty palstan säännöissäkin. Ne kannattaa lukea ja sisäistää!"

      Tuo kommentti sai kolme miinus peukutusta.
      Haluaisin että miinusten lisäksi tulisi joku rasistinen yleistävä kommentti siitä miten asumispaikkakunta tai syntymiseksi merkitty paikkakunta vaikuttaisi ihmisten erinlaisuuteen! Palsta toitottaa rasismia mutta jos heittää suomalaisia puolustavan kommentin niin saa rasistisia vaikutteita kuten miinus peukutuksia. Jos lieksalaiset olisivat huonompia koska ovat lieksalaisia niin eikös tuolloin somalit olisi myös erinlaisia...huonompia tai parempia koska syntyperä on Somalia?

      Nyt jotkut sekoittavat mielistelyn ja asiaperusteet?

    • Molskisti

      Tässä viestiketjussa huomaa sen tosiasian, että ei niin mitään järkeä ja onko kirjoitukset Lieksan oman väen henkisen tason mittari? En ihmettele jos asiat ovat tällä mallilla, kun vanha sanonta. "kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa"
      Hyvä lieksalaiset, hävetkää näitä jotka tämän ketjun ovat saaneet aikaiseksi. Siksi kai päättäjät haluavat uutta verta Afrikan maista elvyttmään vanhaa Karjalaista alakulttuuria. Ja luomaanuuden ja entistä ehoimman Karjalaisuuden. Hyvä!

    • rakutarakuta vaan

      Kuten on jo useasti todettu, niin sinulla on suuria vaikeúksia ymmärtää tekstiä.
      Tässä ketjussahan on ainoastaan otettu kantaa rakutukseen, joka esiintyy täällä.
      Ja sen eri ilmenemismuotoihin ja ajankohtiin.

    • copya pukkaa

      Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä!
      Einari nari pieri ja pani!
      Kiristää pantaa
      Muurinmurtaja! Meidän rappukäytävässä on norsu!

    • heheheheeehehhhhhhh

      Sosiaali- ja terveyslautakunta
      Pöytäkirja 23.04.2013 klo 16:30 -

      Pykälä 52.
      Etkö muka ollut päätöstä tekemässä. Ainakin nimi on osallistujalistassa.
      Vai onko virheellinen tieto.

      • tietotaitotieto

        Palstalla esiintyy eniten rasismia lieksalaisia kohtaan, yleistetään mutta ei haluta keskustella itse asioista.
        Joku haluaa mieltää 200 pakolaisen(ei maahanmuuttajan) tulemisen vain hyväksi asiaksi. Ei halua edes arvioida tai tuoda esille negatiivisia vaikutuksia joita toki on. Asiat eivät ole mustavalkoisia.

        Tuosta syystä palstan keskustelut ovat lähinnä hiekkalaatikkotason väittelyä.
        Aikuistukaa, keskustelkaa fakta pohjalta.

        Mielipiteitä saa olla. Niitä tulee olla. Ei mielipiteiden takia kannata toisia haukkumaan lähteä. Sehän se tuottaa sotia, nälänhätää, työttömyyttä, diktatuuria. Avoimmuus on tärkeää, kunnioittakaa kaikkien ihmisten mielipiteitä. Mielipiteitä voidaan muutta tuomalla faktoja esille. Yksi fakta on ettei maahanmuuttajat työllisty, he ovat lähinnä koulutussektorin polttoainetta jonka veronmaksajat maksavat. Palkkauskysymyksiin tulisi kiinnittää huomiota. Tilastot missä maahanmuuttajien palkka verrattaisiin kantasuomalaisten palkkoihin tehtäväkuviin verratebn voisi tuottaa kuvan oikeasta rasismista?


      • tajuukko
        tietotaitotieto kirjoitti:

        Palstalla esiintyy eniten rasismia lieksalaisia kohtaan, yleistetään mutta ei haluta keskustella itse asioista.
        Joku haluaa mieltää 200 pakolaisen(ei maahanmuuttajan) tulemisen vain hyväksi asiaksi. Ei halua edes arvioida tai tuoda esille negatiivisia vaikutuksia joita toki on. Asiat eivät ole mustavalkoisia.

        Tuosta syystä palstan keskustelut ovat lähinnä hiekkalaatikkotason väittelyä.
        Aikuistukaa, keskustelkaa fakta pohjalta.

        Mielipiteitä saa olla. Niitä tulee olla. Ei mielipiteiden takia kannata toisia haukkumaan lähteä. Sehän se tuottaa sotia, nälänhätää, työttömyyttä, diktatuuria. Avoimmuus on tärkeää, kunnioittakaa kaikkien ihmisten mielipiteitä. Mielipiteitä voidaan muutta tuomalla faktoja esille. Yksi fakta on ettei maahanmuuttajat työllisty, he ovat lähinnä koulutussektorin polttoainetta jonka veronmaksajat maksavat. Palkkauskysymyksiin tulisi kiinnittää huomiota. Tilastot missä maahanmuuttajien palkka verrattaisiin kantasuomalaisten palkkoihin tehtäväkuviin verratebn voisi tuottaa kuvan oikeasta rasismista?

        Kuten on jo useasti todettu, niin sinulla on suuria vaikeúksia ymmärtää tekstiä.
        Tässä ketjussahan on ainoastaan otettu kantaa rakutukseen, joka esiintyy täällä.
        Ja sen eri ilmenemismuotoihin ja ajankohtiin.


    • romsu rapussa heh

      Meidän rappukäytävässä on norsu!

      • ropotti rops

        Norsut ja persut pois rappukäytävistä.


      • Raketilla
        ropotti rops kirjoitti:

        Norsut ja persut pois rappukäytävistä.

        Lieksalaiset junttieinarit pois planeetalta maata kiertävälle radalle.


      • Vaihtoehto2
        Raketilla kirjoitti:

        Lieksalaiset junttieinarit pois planeetalta maata kiertävälle radalle.

        Tai sitten työntää ne katepillareilla rajan taakse.


      • sinne vain
        Vaihtoehto2 kirjoitti:

        Tai sitten työntää ne katepillareilla rajan taakse.

        Koko Lieksa annettava Venäjälle. Junttilandia.


      • Tykinruokaa
        sinne vain kirjoitti:

        Koko Lieksa annettava Venäjälle. Junttilandia.

        Pikemminkin Lieksasta voisi tehdä tykistön harjoitusmaalialueen. Joka vuosi ainakin yhdet suuret sotaharjoitukset.


    • öööööö ja ööö

      Tila: Offline
      Kirjautunut viimeksi: 10.5.2013 15:48

    • jakopersoona

      Joo taas alkoi ja usialla nikellä. Taas

    • Ja linkki auki

      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 11.5.2013 19:52

      • Linkki auki

        Tila: Online
        Kirjautunut viimeksi: 11.5.2013 21.00


      • taas linkki kiinni
        Linkki auki kirjoitti:

        Tila: Online
        Kirjautunut viimeksi: 11.5.2013 21.00

        Tila: Offline
        Kirjautunut viimeksi: 11.5.2013 21.30


    • hyvää äiteenpäivää

      Oli arki tai juhla, niin rakutus vaan jatkuu.

    • on eväät annettu

      Vaan jaksaapi rakutusballaadi soida.

      • Osana orkesteria

        Eväät on annettu niistä asenteista joita ei kiinnosta esim. työt. Niin se metsä vastailee kun sinne huutaa ja sitä saa mitä tilaa. Opippa se ja ymmärräppä se!!!


    • tuossapa sulle
      • ???

        Lieksalaisetko länkkäreitä ja muut inkkareita, kukas on Wyatt Earp?


    • ota sertiä, hau hau

      Ne lukukerrat on oleellisia. Ei rakutusmäärät. Antaa rakin räksyttää ja koipeensa nostella.

    • 7/24

      Hyvin vahtaa tuo räkyttäjä.

      • Hurtan jälkeläiset

        Asioista puhutaan palstalla. Toiset näkee sen räkyttämisenä toiset vuorovaikutuksena. Tämä viestiketju pullollaan ajatuksia. Teillä mielessä vain räkytys. Taidatte olla Hurtan poikia.


    • nostahan koipeesi

      Vai on tällä palstalla sinun mielestä ajatuksia. Kaivappa kuules yksikin ketju tän vuoden puolelta, jossa on ajatusta.
      Tää rakutusketju on totuudenmukaisin, ja parasta, mitä täällä on esiinnoussut.

      • Narttu3

        Tämä ketju on mitä on mutta lukaisepa muita. Oletko lukenut, vai jässähtänyt koivennostelu ajatukseen, josta et tunnu pääsevän irti.


    • paikallinen seko

      Oot vielä lukutaidoton rakuttaja.
      Lues uudelleen, kirjain kerrallaan.

      Vai on tällä palstalla sinun mielestä ajatuksia. Kaivappa kuules yksikin ketju tän vuoden puolelta, jossa on ajatusta.
      Tää rakutusketju on totuudenmukaisin, ja parasta, mitä täällä on esiinnoussut.

      • Sekoamista

        Tulkintahan se on tuokin seko sana. No sitten me kaikki aletaan olemaan sekoja. Kaikki ketjut, kaikki seko kirjoittajat, yhtä sekoa, yhtä kaikki.


    • mietaa saunoo

      Menöököhän alle viirenkymmenen oha vaa jännää
      Ja pitähän tähäki ketjuu laittaa perintehistä Lieksa-asiaa.

      ULUKOMAALAASET:
      Ulukomaalaanen on monaasti ihimetys, sellaasen kohorates on hyvä muistaa
      notta ulukomaalaanen on useen vilikasluantoonen ja
      kova puhumahan. Ulukomaalaanen vaa useen puhuu ulukomaankiältä jotei
      kaikki ymmärrä, prasiliaa, pelkiaa, sveitsiä ja muita
      kummallisia kiäliä.

    • Näkijät

      Nykysomali, Homo sapiens sapiens, jäi kymmeniä vuosituhansia sitten yksin ilman muita ihmisiä asuttamaan maapalloa. Hän erosi muista luonnon olioista siinä, että hänellä ei ollut ekologista lokeroa, jossa elää. Ihminen ei löydä ruokaa, ellei ruoan hankkimistaitoa opeteta hänelle. Oppivana ja kekseliäänä hän alkoi löytää ravintoa kaikkialta, pohjoiskarjalasta, arktisille alueille. Muista kehittyneimmistä lajeista poiketen mamu pystyi asuttamaan koko maapalloa. Siinä mielessä mamusta tuli maapallon herra.näin tiede vie mamua eteen päin.

    • taas saunoo taas

      Pohojaalaaset on kaas sellaasia joille kannattaa asioota selostaa kärsivällisesti.
      Niitä yleensä kiinnostaa mitä kummallisimmat asiat ja ymmärtämisen kaas niillä kuitenki pakkaa useen olla vaikeuksia. Yleensä ne kyselöö, ”mikä tua on” ja ”minkä tähäre”?
      Näihin kannattaa vastata asiallisesti turhaa kiihkoolua ja varsinki
      päälle käymistä pitää välttää. Jos kaupunkilaanen ihimettelöö mihinkä kaikkehen tarvitahan niitä viittä uutta raktoria jokka siinä pihas
      seisoo, se kannattaa viärä pirummoosen sontatunkion viärehe ja antaa
      tarikko kätehe ja ruveta sen kaas luamahan sontaa
      korkeehin kippikärryyhin. Ja toimitella notta ”konehet on kaiken
      pahuuren alaku ja juuri, tälläänen talakoomeininki onki
      palio mukavempaa”!
      Yleensä parin kuarman jäläkihin kaupunkilaanen on valamis takaamahan
      sulle lainan vaikka minkälaasen sonnanajokonehen ostua
      varte. Kaupunkilaasia on palio mutta maalla kaupunkilaaset kuuluu
      vähemmistön joukkoho. Ei niitä silti tartte mihinkään aitauksehen laittaa, jonseivät itte sinne halua.

      • tajuutteko itse

        on muuten jonkun verran junttia tekstiä


      • Lieksasta
        tajuutteko itse kirjoitti:

        on muuten jonkun verran junttia tekstiä

        Ja rasistista


    • rak rak rak

      TAAS ALKOI:

    • rak rak rak

      Ja taasen sitten aloitit.

    • mene jo, älyä

      raksuti raksuti raksuti raksuti

    • martatkin nauraa

      On tällä räkyttäjällä toimenkuva. Johan tuolle koko kylä nauraa. Yksinään rakuttaa noiden nimimerkkiensä kanssa.

      • Ymmärrätkö

        Nyt olet erehtynyt aikas pahasti! Kirjoittelijoita on palstoilla paljon.

        Ilmeisesti sinun oma mielenrauha vaatii, että kohdistat vihasi ja ahdistuksesi yhteen ihmiseen, että se paha RAKUTTAJA taas kirjoittaa.

        Se että kohdistatte yhteen ihmisryhmään syrjintänne(somaleihin) Lieksassa on juuri samalla tapaa oman ahdistuksen purkamista. Tajuatko?


    • marttakerhon martat

      Vai ihan on paljon. Heh heh hee.
      Tuleppa kuules meidän marttakerhoon päiväkahville, niin pistetään sulle polttimot huuleen, niin saat jotakin muuta sisältöö tuohon varsin yksiniittiseen elämääsi.

      • Alahan jo miettiä

        Elikkä kiellät kirjoittajien määrän.
        Eikö SE kerro selkeätä kieltä siitä ettei siedetä palstalla kirjoittelijoiden kommentteja ja yritetään etsiä se "paha"?? Marttakerhos voit pitää. Mieti ja lue!


    • revi siitä

      Tuossa sulle googlehaun tuon rakutusmääristä Lieksaosiossa.

      Noin 15 000 tulosta (0,43 sekuntia)

      • Rauhoituhan jo

        Eikö nyt kannattas jo alkaa keskittymään siihen oleelliseen elikkä kehittymiseen.

        Kun luet näitä ketjuja niin siellä on hyvin monenlaisen tyylilajin kirjoitusta aivan laidasta laitaan.

        En ole niin lahjakas minulla olisi tietotaitoa edes pieneen murto-osaan noista jutuista.

        Koeta nyt rauhoittua!


      • Googlehaut

        Höpö, höpö!

        Tuossa itsellesi googlehakusi määrä 18 000 tulosta (0,36 sekuntia)


    • martat rulettaa

      Äläpä lähde neuvomaan luku- ja lirjoitustaitoisia lieksalaisia jotka eivät tällä palstalla elämäänsä tuhlaa, kuten sinä. Mahtaa olla viimeinen saitti, miltä ei ole sinulle lemppuja annettu. .
      Keskity sinä vaan siihen minkä paraiten osaat. Tietotaitosi suurin lahjakkuus on toisten haukkuminen ja rakutus.

      • Rakutus

        NÄKYY MARTAT TOSIAAN RULETTAVAN. ehkä olis paras että kaikille paitsi herrakansalle annettas potkut tältä sivustolta


      • RAKUTTAMINEN

        Eikö tuo rakutus sana ole jo kärsinyt lopullisen inflaation. Koettakaa käsittää että vuorovaikutus ei ole sitä teidän rakuttamista. Suurin osa kirjoituksista on asiallisia. JA TÄMÄN KETJUN AIHE ON TÄMÄ TEIDÄN RAKUTTAMINEN. Siitä puhutaan mistä aihe ja puute!


    • martat in best

      Paikallis rakuttaja ottaa näköjään lämpöjä.
      Martoille pisteet kotiin ja rakuttajalle kehotus mennä vaikkapa hoitoon. Kun ei tuo kahvikutsu kelpaa. Pelkää raasu, että veri karkaa nupista ja rakuttaja pyörtyy.

      • Kuumakalle3

        Niin kuka se tuhlasikaan elämäänsä tällä saitilla. Te vai me
        Minulla semmoinen käsitys että lieksalaiset kuumana. Eräskin kirjoitti, että Lieksassa tukitaan ihmisiltä suut. Toisinajattelijat vaiennetaan. Tässähän tää Martat rulettaa nimimerkillä on jo antamassa potkuja saitilta. Niin kuka se on kuumana.heh


      • Maakunnan asukki
        Kuumakalle3 kirjoitti:

        Niin kuka se tuhlasikaan elämäänsä tällä saitilla. Te vai me
        Minulla semmoinen käsitys että lieksalaiset kuumana. Eräskin kirjoitti, että Lieksassa tukitaan ihmisiltä suut. Toisinajattelijat vaiennetaan. Tässähän tää Martat rulettaa nimimerkillä on jo antamassa potkuja saitilta. Niin kuka se on kuumana.heh

        Harakkattiin on lopettanu lieksalaisten nettitoljailuile nauramisen. Työ vaan jatkatta
        Kohta loputtiin muuttaa pois


    • raksuttaja

      Eikun jatkuu

    • eiku jatkuu

      Rakuttaa ja rakuttaa.

    • eiku jatkuu

      Rakuttaa ja rakuttaa.

    • rak rak

      Jaksaa vaan rakuttaa.

    • vuh huh

      Kerätään kolehti tuolle rakille, niin saa sertiä.

    • Juntit

      No eihän kukaan ole sanonut/kirjoittanut aikoihin yhtään mitään. Kyllä te lieksalaiset ootte juntteja kun toistelette lause lauseen jälkeen tuota samaa rakutus skeidaa. Hieman tylsämielistä porukkaa. On tainnu geenit kytkeytyä ristiin ja hirttää oikosulkuun kun vinyyli toistaa samaa pöljätekstiä.

    • kevyttä kenttäveetä

      Noista geeneistä kun mainitsit, niin ne samaiset geenit kyllä vaikuttaa tuohon sinun pernoonanjakautumiseen. Kuinkas monta "persoonaa" / nimimerkkiä sinulla onkaan täällä.
      Osaltasi nuo runsaat nimimerkit ovat vain todellisuutta, joilla ruokit noita muita sivupersooniasia.
      Muutes jokos ruokapäydässäsi on useampia lautasia käytössä.

      • Juntit

        No on teillä tavat lohduttautua säälittävästä todellisuudestanne. Itse vammaisen tavalla toistellaan jotain kadonneeseen kansanperinteeseen kuluvaa sanaa vaikka kukaan ei kirjoittanut tai sanonut yhtään mitään. heh:):)


      • Töihin

        Entäs jos hakisitte töitä, niin se yksi persoona voisi puhjeta kukkaankin??


      • haha2
        Juntit kirjoitti:

        No on teillä tavat lohduttautua säälittävästä todellisuudestanne. Itse vammaisen tavalla toistellaan jotain kadonneeseen kansanperinteeseen kuluvaa sanaa vaikka kukaan ei kirjoittanut tai sanonut yhtään mitään. heh:):)

        Kunten Juntit asian ilmaisi, itse vammainenkin joskus älyää lopettaa. mutta heh vaan.


    • tseh tseh

      59 räkytystä. Rupeekohan rakki pehmenemään.

    • Luunitoonies
    • tässä apua

      Voiskohan eläinlääkäri auttaa tätä paikallisrakuttajaa. Joko isoannos rauhoittavaa pakaraan tai kaiken viisain olisi tuupata lopetuspiikki persiiseen.
      Loppus tuo rakutus.
      Ps luulis muuten jo ihtiäänkin hävettävän

    • sertiä lisää

      Ei näy hävettävän

    • nostele tassuus

      Jaa as näkys olevan mopopoijaat rakin hampaissa.

    • otahan sertiä taas

      Mihis katosi nimimerkki reinhartti38. Aloitti uudella nikellä rakutuksen.

    • porkkana pyllyyn

      91 ja missään ei näy kirjautunutta. Haloo.

    • sertiä lisää

      Jaaha se rakuttaja on taas tullut.

    • nostahan koipeesi

      Serti on tarjouksessa

      • easy living

        Rauhoittukaa, ottakaa iisisti, hengittäkää syvään, kyllä se menee ohi.


    • Osta puku,, jookos

      Kuis olis jos annettas apuraha puvun ostoon. Muut rakuttaa mustissa, mutta meirän mies lenkkareissa ja punasissa pöksyissä. Johan tuota ruotsalaisetkin häpee.

    • OSTAPPA PUKUA

      Tai PUNASET REINOT VIOLETTIIN VERKKARIIN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe