juuh eli kesäks mopo pitäs saada ja en oo hetkeekää miettiny skopee pv tä tai mankia joten ne iha ekaks vittuu .
oon aika lyhyt tyttö 158? ainaki alle 160.
hiekkateit on tääl aikas paljo samoi mäkii siis jos meet kouluu ja ku katot ni kaikil menee iha vitu laiskasti ylämäet mopot enkä haluis olla siin samas jonos:p
eli jotai tehoo ja kiihtyvyyttä, hiekkateil enskamalli parempi mutta pituus voi olla esteenä..mitä ehotatte ?
en osaa virittää mut löytyy kaverijätkii jotka vois..
ja ekaks en oo erityisen innostunu derbist vaikka on varmasti yks matalimmista verrattuna apriliaan, gileraan, riejuun, yamahaan ?
mikä eka mopoksi?
100
361
Vastaukset
- motohtamah
en tiijä :D aika hankala tilanne sulla
- Kiimailia
Anna pilluu jos oot täydellinen.
- mikämopedi
Kiimailia kirjoitti:
Anna pilluu jos oot täydellinen.
en kysyny kuka antas vaa kysyin apua moponhankkimisee..
- että sellasta
mikämopedi kirjoitti:
en kysyny kuka antas vaa kysyin apua moponhankkimisee..
Sä annat jos mä haluun. Tytöt tykkää kun poika dominoi.
- mulgi on
masai db se on pikku supermoto mut se on nelari eli joutuu näkeen enemmän vaivaa jos haluu saada sen kulkeen mut et haise kaks tahdille ja se on asiallinen vehje muutenki. tai sit polini saman tyylinen mut kalliinpi, italialainen (eli laatu vehje) mut rekisteröity vaan yhelle ku masai kahelle. oon lyhyempi ku sää ja hyvin pystyy ajaan
- mikämopedi
no en oo oikee nelariikaa koskaa aatellu ostavani mut nii i..
poliniki iha ok luulisin. - mikämopedi
mikämopedi kirjoitti:
no en oo oikee nelariikaa koskaa aatellu ostavani mut nii i..
poliniki iha ok luulisin.mut silti oon jotenki enemmä apikan ja riejun perää vaik ne on liia korkeita luulisin.. aprilia sx on ainaki matalampi mut silti varmaa viel liia korkee vai onko ?
- siittiö
mikämopedi kirjoitti:
mut silti oon jotenki enemmä apikan ja riejun perää vaik ne on liia korkeita luulisin.. aprilia sx on ainaki matalampi mut silti varmaa viel liia korkee vai onko ?
No vittu saatana mee sinne kauppaan kattomaan äläkä täällä valita! Vittu perus akka että nalkuttaa vitusti mutta ei tee asialle mitään!
- mikämopedi
siittiö kirjoitti:
No vittu saatana mee sinne kauppaan kattomaan äläkä täällä valita! Vittu perus akka että nalkuttaa vitusti mutta ei tee asialle mitään!
no antaaks ne liikkees ostaa jos löytyy hyvä ja ei oo korttii vielä ees tulos..
- mikämopedi
siittiö kirjoitti:
No vittu saatana mee sinne kauppaan kattomaan äläkä täällä valita! Vittu perus akka että nalkuttaa vitusti mutta ei tee asialle mitään!
no antaaks ne liikkees ostaa jos löytyy hyvä ja ei oo korttii vielä ees tulos..
- yamahamopoilija
mikämopedi kirjoitti:
no antaaks ne liikkees ostaa jos löytyy hyvä ja ei oo korttii vielä ees tulos..
Ei ne liikkeessä kysy korttia
- mikä pomedi
yamahamopoilija kirjoitti:
Ei ne liikkeessä kysy korttia
mikämopedi oot homo.
- mikämopedi
mikä pomedi kirjoitti:
mikämopedi oot homo.
joh mä oon nii homo .
pystyykö apikoit ja riejuu madaltaa ?, näyttääks ne kui rumilt jos madaltaa ? - jääkylmä totuus
mikämopedi kirjoitti:
joh mä oon nii homo .
pystyykö apikoit ja riejuu madaltaa ?, näyttääks ne kui rumilt jos madaltaa ?vähintään yhtä rumalta kun sun naamas.
- tylikuuma toitius
jääkylmä totuus kirjoitti:
vähintään yhtä rumalta kun sun naamas.
Eli aika helvetin rumalta.
- :----D ei viddu mageeeee
tylikuuma toitius kirjoitti:
Eli aika helvetin rumalta.
Huehuehue tää on hauskaa!!
- mikämopedi
jääkylmä totuus kirjoitti:
vähintään yhtä rumalta kun sun naamas.
joo en vittu jaksa kuunnella teit saatan kysyin vaa..pitää ny mennä likeesee kysyy kaikki vitu asiat iha pokkana juuh..
- osta polinitaimasai
jääkylmä totuus kirjoitti:
vähintään yhtä rumalta kun sun naamas.
ettekö vittu osaa muuta sanoo..kaikki jotka kysyy jotai nii vastaatte tuollee ?
- QQ cry moar
:----D ei viddu mageeeee kirjoitti:
Huehuehue tää on hauskaa!!
Aloittaja on persereikä.
- hjsjahauaha
QQ cry moar kirjoitti:
Aloittaja on persereikä.
Ei viddy mage
- in ma neiborhuud
hjsjahauaha kirjoitti:
Ei viddy mage
You came to the worng neiborhood morther fucler!
- kakkaaja
in ma neiborhuud kirjoitti:
You came to the worng neiborhood morther fucler!
Meen kohta kakalle.
- pissiä
kakkaaja kirjoitti:
Meen kohta kakalle.
Meen kohta pissille.
- runkkaajamies
pissiä kirjoitti:
Meen kohta pissille.
Meen kohta runkulle
- runkkiamaton
runkkaajamies kirjoitti:
Meen kohta runkulle
En oo runkannu tänää :) :(
- abcdefghijklmnopqrstuvwx
runkkiamaton kirjoitti:
En oo runkannu tänää :) :(
Do not let this thread die! Älkää antako tämän lankakerän kuolla!
- sättijäyxkaxkol
abcdefghijklmnopqrstuvwx kirjoitti:
Do not let this thread die! Älkää antako tämän lankakerän kuolla!
Vitut tollasella petolinnun perseellä poikapuolisia kavereita on..
- huhthghjv
sättijäyxkaxkol kirjoitti:
Vitut tollasella petolinnun perseellä poikapuolisia kavereita on..
Heh
- hhuhu
huhthghjv kirjoitti:
Heh
Torloelorlro
- kakulikikulimies
hhuhu kirjoitti:
Torloelorlro
Oon kakalla.
- ebinwbun
kakulikikulimies kirjoitti:
Oon kakalla.
Ebun
- runqqq
ebinwbun kirjoitti:
Ebun
Oon runkannu tänää
- runqqukaveri
runqqq kirjoitti:
Oon runkannu tänää
Mäki
- obviousss
runqqukaveri kirjoitti:
Mäki
No ehkä kummiski ku me ollaa sama tyyppi -.-
- xD mies joka tröllääääää
obviousss kirjoitti:
No ehkä kummiski ku me ollaa sama tyyppi -.-
Nii no kuiteski xD
- kuiamaaa
xD mies joka tröllääääää kirjoitti:
Nii no kuiteski xD
Bllii plii
- enkn
kuiamaaa kirjoitti:
Bllii plii
Ebin
- ei viddy nabw
enkn kirjoitti:
Ebin
Viddu mage
- mua myös pierettää
ei viddy nabw kirjoitti:
Viddu mage
Täällä haisee sperma.
- amamamam
mua myös pierettää kirjoitti:
Täällä haisee sperma.
Ei vittuvmeilbsamama
- eköund
amamamam kirjoitti:
Ei vittuvmeilbsamama
Nikke?
- where isch mein pizza???
eköund kirjoitti:
Nikke?
Juuh Nikke hier.
- huhyhhhu
where isch mein pizza??? kirjoitti:
Juuh Nikke hier.
Vastavatavaba
- yhtyhkl
huhyhhhu kirjoitti:
Vastavatavaba
Yhdyntä hihii
- huhiuhuh
yhtyhkl kirjoitti:
Yhdyntä hihii
Ahhahahaahahaahahahhahahhahahahahahahaha
- akaskwk
huhiuhuh kirjoitti:
Ahhahahaahahaahahahhahahhahahahahahahaha
Apsl
- qwweery asdd
akaskwk kirjoitti:
Apsl
Qwwrrty ass
- jolla saildish
qwweery asdd kirjoitti:
Qwwrrty ass
Jolla
- jolla saildick
jolla saildish kirjoitti:
Jolla
On
- kiimanee urotoa
jolla saildick kirjoitti:
On
Paska lait vai inki
- tabeli ruominen
kiimanee urotoa kirjoitti:
Paska lait vai inki
En tidk iitevw IC trans talneli
- bäddlefield1997 eiku42xd
tabeli ruominen kirjoitti:
En tidk iitevw IC trans talneli
Vastvaa varaa vastaaa vayshav
- hehehehheqjajqqjauauajqj
bäddlefield1997 eiku42xd kirjoitti:
Vastvaa varaa vastaaa vayshav
Alottaja karuu et alitti hän ketjun
- ajaahaabubbel
hehehehheqjajqqjauauajqj kirjoitti:
Alottaja karuu et alitti hän ketjun
Juuu
- lollutoieimahitohoenöööö
ajaahaabubbel kirjoitti:
Juuu
Lol ei magy tohivenöö
- jolla failfish
lollutoieimahitohoenöööö kirjoitti:
Lol ei magy tohivenöö
Failfish
- oon kiimnanw
jolla failfish kirjoitti:
Failfish
Kiimane onn
- ebiin ebuun
oon kiimnanw kirjoitti:
Kiimane onn
ebiin ebuun
- huehuehuehursur
ebiin ebuun kirjoitti:
ebiin ebuun
Hahaha
- Tyydyttäjä
huehuehuehursur kirjoitti:
Hahaha
Ennoo enää kiimassa ku runkkasin tänää :)
- hahaqdjejsj
Tyydyttäjä kirjoitti:
Ennoo enää kiimassa ku runkkasin tänää :)
haha
- kylöä ebin
hahaqdjejsj kirjoitti:
haha
Ei ebin
- ilimane patukka
kylöä ebin kirjoitti:
Ei ebin
Patukka
- jajajaks
ilimane patukka kirjoitti:
Patukka
Sjjasjja
- huoenmaallkaakesäloma
jajajaks kirjoitti:
Sjjasjja
Huomenna alkaa kesälina
- jee!mitä teette lomal?•
huoenmaallkaakesäloma kirjoitti:
Huomenna alkaa kesälina
Jee kesäloma Alko jo eilen!
- runkkiaija20v
jee!mitä teette lomal?• kirjoitti:
Jee kesäloma Alko jo eilen!
Emt.. Varmaa runkkaan..
- sssdgyhjplkkhc
runkkiaija20v kirjoitti:
Emt.. Varmaa runkkaan..
Rgfyhggggggygtr
- gilers sng
sssdgyhjplkkhc kirjoitti:
Rgfyhggggggygtr
Daek chpklot
- givemepussyufag
gilers sng kirjoitti:
Daek chpklot
Anna pilluu
- piipineibau
givemepussyufag kirjoitti:
Anna pilluu
Eebin piupau
- eebenpuu ebinoelle
piipineibau kirjoitti:
Eebin piupau
Bolla failfils
- eebensuubens
eebenpuu ebinoelle kirjoitti:
Bolla failfils
Eebens
- kakallaistuja
eebensuubens kirjoitti:
Eebens
Oon kakalla.
- eebenpuu ja norsunluu
kakallaistuja kirjoitti:
Oon kakalla.
Eebenii änd ivorii
- hepjepniqqqa
eebenpuu ja norsunluu kirjoitti:
Eebenii änd ivorii
Hep
- masai<33
hepjepniqqqa kirjoitti:
Hep
Masai
- mä sain <33
masai<33 kirjoitti:
Masai
mä sain
- UGNAKKi
joujou annna tussuu tai tapa ittes
- ässä approves
Mä komppaan!
- juunassable 99
sitä masaita tai polinia suosittelen
- trolololoolololololololl
juuassable 99 kirjoitti:
toss ois tytön vanha polini http://www.nettimoto.com/polini/xp4/1488712
Hasita vitutu hitsin mainostaja!
- riejuuuuuuuuu
no totta vitus rieju!!
- Gileraaaaaaaa
Ei
- Huehuehue
Gileraaaaaaaa kirjoitti:
Ei
Aloittajan luulisi katuvan sitä että aloitti tämän ketjun :D:D:D
- rieska1
enskariejut on tosiaan semi-korkeita, mutta esim. smx:llä saattasit hyvinki ylettyä ajamaan, eikä noi smotot kovin huonoja oo hiekkatielläkää (kokemusta on). plussaa on myös että rieju on tosi helppo virittää, vaikka ei tiedä mopoista mitää ni kyllä sen kuriholkin pois saa. Ja mainitaan nyt vielä että riejulla on mopoista varmaan paras hinta/laatusuhde, ite ajanu 9000km ja isoin vika on ollu hajonnu tulppa. paljon halvempi ku saman ikäset deeteet eikä oo yhtään sen huonompi. toivottavasti auttaa jotenki
- jonne6v
derbi senda o vittu paras
- jyrki katainen
Joo... ja sä oot vitun iso hinttari. BTW you can suck my penis. Nigga skopat voittaa tommotteet paskat...
- täs mä ole
Osta joku uus booster tai bw's :D ne o enska skopoi eli niis o aika lyhyet välitykset, eli ei hyydy joka mäkee :)
- DERBI ON HOMOILLE
tunge se derbin paisari perseesees ja pierase,kato paljonko pierua menee hukkaan
- jonne6v
vain tommoset derbi vihaajat keksii noin vituvitunvitunvitun vitun vittu saatanan helvetin perkeleen paskaa juttuu jumalauta !!
PS : vittu ku sä oot hauska tyyppi ! pps: vitun hauskat jutut ppps:sust tulis vitun hyvä koomikko ku heität noi hauskaa juttuu... kaikki varmaa nauro ketkä luki tota su pierujuttuu...
- ravennn
Derbi senda R, ainoa viri turbokit : http://www.youtube.com/watch?v=MwEKBlX-7jI
- ali_mielinen
Osta Yamaha DT! Mä oon itte kans saman pitunen ja hyvin yltää jalat maahan vaikka onki endurot alla. Mut kannattaa heti kattella semmonen missä on smotot alla niin yltää ihan varmasti. Ja sitte jos et halua olla siinä ylämäkiletkas mukana niin kuri pois putkesta, 98 suutin (vähintään, mieluummin isompikin) ja ratasväliä vähä pienemmäksi (mulla on ittellä 13 edessä ja oliskohan 63-65 takana). Ja nyt mopo kulkee sen 61 vähintään :) että kyllä vauhtia pitäis riittää. Ja ei oo vaikee homma virittääkkää nuo!
- jonne6v
voiny vitu muumipeikko ei kukaa vittu aja yamaha paskalla vaikka olis vittu 20cm pitkä ..... derbi se saatana olla pitää !!
- vbbb
jonne6v kirjoitti:
voiny vitu muumipeikko ei kukaa vittu aja yamaha paskalla vaikka olis vittu 20cm pitkä ..... derbi se saatana olla pitää !!
homo
- nautamies
mauto.
- fsfsfsfsfsfsfsadsa
kannattaa harkita madallettua mopoa tai skootteria. Ostat ihan minkä tahansa sitten käyt jossain liikkeessä kysymässä että paljon perän madallus maksaa, tai sitte ostat riejun :)
- -_-
Täällä näyttää olevan tosi lapsellista porukkaa. -_-
Varmaan kannattaa liikkeeseen mennä koittaan niitä mopoja. - qeqqer
Debi ja gilera on sama asia.. hieman eri katteet vaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483