Silja Europa yö 18.4.

Pikkumustaa

Minä pieni nainen sekoilin koko yön. Sinä mies, joka housuni riisuit, muistatko mitä farkkujen alla oli? Onko sulla mun asusteita tallessa?

51

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feneelläkö

Jäikö sulla pikaraitiotie meidän hyttiin ? :)

• Feneelläkö

Siis pikkarit .

• Luovien

Minkä näköistä herraa haet ?

• pikkumustaa

Herra oli ok;) Mahdollisesti pikkarit tai sitten ei.. Minkälaiset pikkarit löytyi?

• Feneelläkö

Mustat naisten alushousut

• Pikkumustaa

Mitä mahdoit tarkoittaa pikaraitiotiellä? Minkälaiset olivat muodolataan ja materiaaliltaan pikkarini? Osaatko kertoa rintallivieni värin tai kuvailla hamettani tai housuja, kummat oli?

• IHANNAA9

taas joku teinipissis joka on saanut mammalta rahaa lähteä laivalle
      sekoilemaan...
      ja sitten on pikkarit hukassa ja nyt itkettää
      kun pimppiä kutittaa..
      mutta mamma auttaa....

• Pikkumustaa

Valitettavasti en ole teinipissis. Ihan aikuisten välistä hauskaa on pidetty.

• ____________________

Sitä säälittävempi olet, jos aikuinen ihminen käyttäytyy noin. Olet ilmeisesti hieman vajaa... Vajukki -huora.

• Feneelläkö

Sillä naisella jolta ne mustat pikkarit jossa oli pitsiä myös jäivät hyttini oli farkut.

• Pikkumustaa

No mikä oli se pikaraitio tie ja rintaliivien väri?

• tuntematon pano

Oot aika helppo tapaus..Säälittäväkin..

• Feneelläkö

En muista rinuleitten väriä ja pikaraitiotie lipsahti tuohon kun kirjoitin sanan pikkarit. Tässä on sellainen ennakoiva tekstin syöttö.

• Pikkumustaa

Minkä väristä vaatetta muuten oli päälläni tai mikä oli hiustylli ja väri? Entä ikäni ja nimeni ensimmäiset kirjaimet? Monelta tavattiin ja missä ja kenen hytissä ja millä porukalla olin laivalla? Minkälaiset kengät minulla oli? Hytin nro tai kerros?

• Feneelläkö

Kerroppa sinä millainen mies sinulla on kadoksissa.

• Pikkumustaa
        Feneelläkö kirjoitti:

Kerroppa sinä millainen mies sinulla on kadoksissa.

Mukava ja osasi ottaa. Jos osaat vastata noihin edellisiin, niin tietäisin oletko se sinä vai et. Tai kerro minusta, jotain mistä tunnistaisin itseni.

• Feneelläkö

Olis pitänyt ottaa kännykkäkameralla kuva. Muistan vaan, että tapasin mukavan naisen millä oli pari kaveria mukana ja yksi asia johti toiseen. Aamulla sitten tiemme erosi. Ai niin nostin sen naisen yläsängystä alas kun ei muuten päässyt. Kieltämättä hankala oli sieltä ylhäältä poistua itsellenikin :)

• Pikkumustaa

Olitko muuten iskelmä vai sinkkuristeilyllä?

• Feneelläkö

En tiedä kumpi oli. Meillä oli firman järjestämä juttu tämä risteily. Siis meidän osalta.

• Pikkumustaa

Olitko siis keskiviikon vai torstain lähdollä?

• feneelläkö

17 pv lähti ja palas 18 pv

• Pikkumustaa

Mitä teimme ennen eroamista aamulla, ja monelta se suunnilleen oli? Kävitkö sinä Tallinnassa? Muistatko heräämisen, mitä puhuttiin? Haluaisin tunnistaa sinut varmasti, jotta tietäisin oletko se, jonka kanssa hauskaa pidettiin. Joinko jotain seurassasi tai muistatko edes jotain vaatteiteni väristä muutenkin kuin pikkarit? Mitä ikäluokkaa olit tai puhuttiinko mun iästä tai muusta?

• Feneelläkö

Aamusta herättyämme tehtiin aikuisten hommia ja sitten tupakkakoppiin puettuamme. Tosin minä ilman kenkiä sinne. Poltimme tupakat ja sinä siirryit omaan hyttiisi sen jälkeen enkä nähnyt sinua enää . En lähtenyt Tallinnaan maihin. Luulisi jo tämän perusteella tunnistavan minut jos olen oikea henkilö.

• Pikkumustaa

Etsin siis itseäni pidenpää miestä. Minulla toi aamutouhujen jälkeiset hetket ja hyttiin paluu on hieman utuiset, joten yritä nyt jotain kertoa mistä itseni tunnistaisin. Kun sulla ei ollut kenkiä, niin minkäslaiset mulla oli? :) Tai jotain muuta vaatteistani tai minusta. Kerro joku selvä yksityiskohta. Saatoitko mut hyttiini? Oliko tupakkahuone minun hytistä ylös vai alaspäin? Kävitkö hytissäni?

• feneelläkö

Piilouduit hiustesi taakse siellä tupakkakopissa ja hieman naureskelin sitä. Sulla oli puolipitkät hiukset. En muista mihin kerrokseen lähdit. Taisin olla aika pöhnässä silloin :) Kuvaileppa hieman sitä miestä jos se vaikka olisin minä. Olin suo melko reippaasti pidempi.

• Pikkumustaa

Haluaisin nyt tarkemman kuvauksen itsestäni, kun ilmeisesti on useampia pariutumisia laivalla tapahtunut:) Muistan millä jutulla minut mukaan sait? Muistatko sinä? Entä oliko hytissä muita, kun heräilimme? Montako ihmistä hytissä oli yötä meidän lisäksemme?

• feneelläkö

En kyllä nyt muista millä jutulla olisin ketään houkutellut hyttiini. Olihan hytissäni myös työkaverini yötä :) Hän nukkui alapunkassa kun me touhusimme yläpedissä :)

• Pikkumustaa

Muuten kertomasi asiat täsmäävät hieman hämäriin muistikuviini:) ,mutta eihän tämä asia tästä etene, kun et minusta mitään muista. Kertoisit jotain, korut ja niiden määrä ja sijainti? Entä miksi et osaa kuvailla vaatteitani yhtään. Tai kertoa minusta muuta, muistatko nimeni. Kun kerran pikkuhousut näit, niin oliko ne srtingin vai bokserityyppiset vai jotain siitä väliltä, entä paljonko niissä oli pitsiä? Oliko hiukseni suorat vai kiharat, nehän sinä muistat, Entä oliko ne kiinni vai auki, kun tapasimme? Paljonko kello oli aamulla, kun erosimme 7 vai 12? Entä näinkö kämppiksesi aamulla?

• Feneelläkö

Ethän sä ole voinut olla näkemättä mun kämppistä, kun se nukkui alapunkassa vastapäätä ja me olimme yläpunkassa siitä vastapäätä. Hiuksesi olivat auki ainakin aamulla ja ei ne tainneet ihan suorat olla. Imit jossain vaiheessa fritsun mun oikeaan hauikseen. Jos oikein muistan niin käytiin sun hytissä kääntymässä edellisenä iltana/yöllä ja sun kaverit oli mukana vähän aikaa. Sun toinen kaveri oli sellainen rempseä käytöksinen ja ääninen. Se on jäänyt mieleen. Oiskohan se silleen että erosimme vähän ennen tai jälkeen tallinnan satamaan saapumisen jälkeen. Hemmetti kun muisti temppuilee vaikka oli aamu. Taisit mainita, että sulla olisi joku mies tai olitko sitten eroamassa siitä. Koruihin en kiinnittänyt huomiota. Ikävä kyllä :) nimeäkään en muista kiitos tanakan oluthumalan. Muistatko ammattiani ?

• Pikkumustaa

En kyllä ammattia muista, mutta fritsun saatoin miehelle tehdä, ehkä, sattuiko?:) Muistatko missä päin asun? Mun kaveri kyllä on aika rempseä, mutta onhan noita rempseitä naisia. Muistatko silmistäni, huulistani tai kielestäni mitään erikoista? Isot tai pienet tai jotakin tiettyä kasvoistani, puheestani. Onkohan minulla lapsia ja mikäköhän oli ikäni? Mitä tarkoitit ettei olleet ihan suorat hiukset oliko ne kiharat, krepatut, laineilla, hieman kärjistä kaartuneet? Oliko minulla arpia? Oliko tissini isot vai pienet, nehän jäävät varmasti mieleen;) Olinko alasti? Minkäköhän ikäisiä kaverini oli? Osa jutuistasi osuu, mutta osa on hieman epäselvää. Etkö siis vaatteitteni väriä muista?

• Feneelläkö

No alasi olit ainakin jossain vaiheessa. Vartalosi oli normaali jos sillä asteikolla mitataan. Voisitkohan kuvailla minun habitusta jotta tiedän olenkohan ihan hakoteillä . Ikäni, vaatetukseni, hiusten väri, ruumiinrakenteeni ja mistäpäin olin ja nimeni :)

• Pikkumustaa

Siis minä etsin pitkää miestä, jolla oli muistaakseni normi farkut ja tumma paita, ehkä kengät ruskeat tai sitten muistan jotkut muut kengät joita jossain vaiheessa tuijottelin yöllä.

Siis voisitko nyt yrittää kuvailla edellisiä kysymiäni asioita minusta, kun haluaisin tietää, että muistat minusta jotakin, jotta voisin tietää, että olen se jonka kanssa sinä pidit hauskaa. Enkä ole itseeni ottavaa tyyppiä, joten normaali on hieman ympäripyöreä käsite:) Näitköhän minut alasti?

• Feneelläkö

Kuvaus osui kyllä minuun. Oliko sulla punertavat tai punasävyiset hiukset. Kysyin meinaan työkaverilta kun itselläni pätkii. Sanotaan että tällä naisella joka oli hytissäni oli kroppa miun maun mukkaan tehty.

• Pikkumustaa

No, hiukseni saattavat olla hieman punertavaan vivahtavat tietyssä valossa, mutta ei suorastaan punaiset, joskus tosin näyttävät siltä. Eli ei vieläkään olla päästy puusta pitkään, kun et tarkemmin osaa vaatteitani tai minua kuvailla. En tiedä sinun maustasi, valitettavasti, jos en pysty varmasti yhdistämään itseani siksi, jota sinä etsit. Muistaisit kai, jos minulla olisi ollut esimerkiksi nenä, tms. koru?

Kerrotko monelta tavatttiin, koskaka käytiin hytissäsi ja mitä tehtiin ja, koska mentiin hyttiin nukkumaan? Oltiinko yhdessä kokoajan tapaamisemme jälkeen, kunnes erottiin. Voisin yrittää muistella onko tarinamme sama.

Entä vaatteeni? Vartaloni? Pituuteni? Missä kerroksessa hyttisi oli?

• feneelläkö

Hyttini oli ysi kerroksessa. Olit jotain 165-170 cm, normaalivartaloinen. Keskipitkät hiukset. Minä näin ne brunettina, mutta kun värisokea olen niin noi punasävyt jää huomaamatta. Kaverini onneksi ei ole värisokea. Kyllä me melko tiiviisti oltiin tapaamisen jälkeen yhdessä aina siihen aamuiseen eroon asti. Miksiköhän en saa päähäni vaatetusta. Tuossa on se minun sokea kohta näköjään. Kellonaikaa en muista, mutta ilta oli kun tavattiin.

• Pikkumustaa

Ylhäällähän se kerros oli joo.
      1.Pituus meni nyt vähän yläkanttiin, vai oliko minulla korkokengät?
      2.Eikö kaverisi sitten muista vaatetuksestani mitään tai koruistani?
      3.Näkikökaverisi aamulla minua eromme jälkeen?
      4.Kävikö hän maissa?
      5.Entä oletko 22 vai 44 vuotias, noin suunnilleen.
      6.Kaaduinko portaissa, kun olin seurassasi?
      7.Missä olimme, kun bändi alkoi soittaa?
      8.Teimmekö aikuisten hommia vasta aamusella vai myös jo iltasella?
      9. Asutko etelä suomessa vai 500 tai 1000km helsingistä?
      10 Miten avasit farkkuni?:)
      11 Mitä join seurassasi?
      12 Olimmeko kaksin illalla vai oliko seurassamme muita?
      13 Olinko sosiaalinen kaikkia kohtaan vai kiinnitinkö huomion vain sinuun?
      14 kaverieni iät ja koot noin suunnilleen.

Olet hieman "huono(muistinen)" vastaamaan esittämiini kysymyksiin, joten voitko vastata näihin kaikkiin, niin saisin vihdoin varmuuden sinusta?

• feneelläkö

No rempseä kaverisi oli vaalea rillipää ja hiukan ylipainoa. sitä toista en muista ulkonäöltä.

• Pikkumustaa
        feneelläkö kirjoitti:

No rempseä kaverisi oli vaalea rillipää ja hiukan ylipainoa. sitä toista en muista ulkonäöltä.

Kaverini on vaalea ja lasit tosin vaalea käsittää aika monta väriä ...blondista kauraan... Tämä miesten ja naisten ero;) Vastaisitko noihin kysymyksiin, niin saisin varmuuden, että olet se kenen kanssa hauskaa oli? Nyt vastasit vain viimeiseen ja siihenkin taas epämääräisesti... Haluaisin jo pisteen tälle keskustelulle, kun tirkistelijä lukiatkin jo alkavat hermostua ja menemään henkilökohtaisuuksiin:)

• feneelläkö
        Pikkumustaa kirjoitti:

Kaverini on vaalea ja lasit tosin vaalea käsittää aika monta väriä ...blondista kauraan... Tämä miesten ja naisten ero;) Vastaisitko noihin kysymyksiin, niin saisin varmuuden, että olet se kenen kanssa hauskaa oli? Nyt vastasit vain viimeiseen ja siihenkin taas epämääräisesti... Haluaisin jo pisteen tälle keskustelulle, kun tirkistelijä lukiatkin jo alkavat hermostua ja menemään henkilökohtaisuuksiin:)

No niin. Harmittaa kun en vaan muista kaikkia tapahtumia :) Muistan pääpiirteittäin tapahtumat, mutta yksityiskohdat ovat sumun peitossa vaikka kuinka olen yrittänyt muistella. No, seuraavalla reissulla jos ottaisi vähemmän olutta. Hyvää kesänjatkoa :)

• Pikkumustaa
        feneelläkö kirjoitti:

No niin. Harmittaa kun en vaan muista kaikkia tapahtumia :) Muistan pääpiirteittäin tapahtumat, mutta yksityiskohdat ovat sumun peitossa vaikka kuinka olen yrittänyt muistella. No, seuraavalla reissulla jos ottaisi vähemmän olutta. Hyvää kesänjatkoa :)

Samoin, hyvää helluntaita. Ehkä meni metsään:( Kysyithän kaveriltasi nuo sitä koskevat asiat, koska ne muistan jostain syystä? Ulkonäköni mua kiinnosti, jotta tietäisin tapasitko minut... MAhdollisesti tai sitten ei, mutta en ala täällä arvailee. Jos kerroit kaiken mitä muistat niin, tässähän tämä ja hyvää jatkoa.

• feneelläkö
        Pikkumustaa kirjoitti:

Samoin, hyvää helluntaita. Ehkä meni metsään:( Kysyithän kaveriltasi nuo sitä koskevat asiat, koska ne muistan jostain syystä? Ulkonäköni mua kiinnosti, jotta tietäisin tapasitko minut... MAhdollisesti tai sitten ei, mutta en ala täällä arvailee. Jos kerroit kaiken mitä muistat niin, tässähän tämä ja hyvää jatkoa.

Työkaveri kävi maissa muttei sanonut sinusta mitään, mutta kun laiva tuli helsinkiin takaisin niin silloin näki seuralaiseni (sinut?) Se soittikin mun perään ja kertoi asiasta.

• Pikkumustaa
        feneelläkö kirjoitti:

Työkaveri kävi maissa muttei sanonut sinusta mitään, mutta kun laiva tuli helsinkiin takaisin niin silloin näki seuralaiseni (sinut?) Se soittikin mun perään ja kertoi asiasta.

Missäköhän mut näki, puhuttiinko sen kanssa? Missäköhän porukassa olin, kun näki minut? Osaako se kuvailla mua tai vaatteitani, koruja, ikääni yms? Näinkö minä hänet hytissä ennen tai jälkeen heräämisen tai Tallinnassa käynnin, siis hereillä ollessaan aamulla?

• Pikkumustaa
        Pikkumustaa kirjoitti:

Missäköhän mut näki, puhuttiinko sen kanssa? Missäköhän porukassa olin, kun näki minut? Osaako se kuvailla mua tai vaatteitani, koruja, ikääni yms? Näinkö minä hänet hytissä ennen tai jälkeen heräämisen tai Tallinnassa käynnin, siis hereillä ollessaan aamulla?

Moikka taas, huomasitko ton mun edellisen viestin pari viikkoa sitten. Ootko työkaveriltas kysynyt. Oon vaan miettinyt reissua johonkinpäin suomee ensviikon alussa...

• Feneelläkö
        Pikkumustaa kirjoitti:

Moikka taas, huomasitko ton mun edellisen viestin pari viikkoa sitten. Ootko työkaveriltas kysynyt. Oon vaan miettinyt reissua johonkinpäin suomee ensviikon alussa...

Jos olet tulossa Ouluun päin niin ilmoittele :)

• feneelläkö
        Pikkumustaa kirjoitti:

Tässä on mun s.posti osoite [email protected].

• sori, mutta

oot kyllä harvinaisen rasittava tenttaaja. Etkö vois laittaa tänne sille miehelle jotain sp-osoitetta jossa voit käydä läpi tota loputtomalta tuntuvaa kysymysten virtaa.

• feneelläkö

Laita joku s-posti osoite niin laitan sulle kuvan tulemaan naamastani. 44 vuotta on aika lähellä :)

• Pikkumustaa

Vastaa noihin, niin saat s-postin. Etsin yhtä tiettyä, en muita:) Kaikki keskustelemamme ei kuitenkaan ihan täsmää, suuri osa kyllä. Muistikin saattaa tehdä minulla kyllä tepposen. Tiedän vain että kuvakin voi olla erilainen kuin muistikuvani, kuten varmaan sinäkin tiedät. En siis halua nähdä sitä ennenkuin tiedän oletko se sinä varmasti.

• laivallaiteki

etsitkö tatuoitua,32 vuotiasta miestä?

• Siellä mäkin

Mulla oli sutinoita tollasen miehen kanssa. Pysytään me naiset mysteerisinä ("Pikkumustaa", sulle pisteet),:), niin kerroppa sinä "laivallaiteki", minkä näkönen nainen sulla on hakusessa? Jos nyt jollain onnistuis tällit tätä kautta.

• Kaiken sotkevat

Sanotaan että hulluilla on halvat huvit. Sama vajakki tehnyt useamman aloituksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe