vitun näköinen mummo

vetäkää kät........

Miksiköhän ei ole saanut varoitusta?hakkaa latiian imuroidessa,tiskatessa kattilat paukutetaan tiskialtaasaeen ,yöllä hakataan patteriin ,kuuluu kai jotain ääniä,itse en ainakaan ole kuullut mitään,vaan herännyt patterin hakkaamiseen.(tant.....ihmeellinen vahtaaja juoruakka.

20

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori Kiimankarju

      On se harmi kun ihmisten elämä vedetään niin tiukalle ettei ole varaa kunnon lääkkeisiin...

      • 00000000000

        Käyppä viemässä mummolle pillerit,ettei tarvitse pattereita hakata.


      • Tohtori Kiimankarju
        00000000000 kirjoitti:

        Käyppä viemässä mummolle pillerit,ettei tarvitse pattereita hakata.

        Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.


      • ...
        Tohtori Kiimankarju kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.

        ootko joku kyrvän jatke?


      • rapsuti rapsuti 6ker
        Tohtori Kiimankarju kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.

        veee mäisen näköisempää kyylääjää saa kyllä etsiä,tuijottetaan pihalla monttu auki ,kun ihmiset tulee taloon.Suurikin vamma kalossa luultavasti,harava ja luuta


    • On niitä

      sairaita jolla on siitä lääkärin todistus ja niitä sairaita jotka ovat todella"sairaita" ei todistusta niinkun chatin aloittajalla.

    • muuta pois

      Kerrostalossa jotkin alkaa omia pihaa sun muuta, kuin heille kuulus kuka kenenkin luona käy.
      muutenkin, antavat ohjeita kaiken varalle ja kaikille, sellaiset ei sovi yhteiseen taloon.

      • maatuvaa

        Mummo vois vaikka vuokrata kaivinkoneen,kaivas syvän kuopan,hups mihin hävis?


    • hoivausviettiäkö?

      ei aina mummot kyylää, samaa voi tehdä papatkin, kun on aikaa

    • tapiontie

      Tässä talossa valitaan kenestä tehdään valituksia ja kenestä ei vaikka olisi syytäkin.Tollaisien paskojen takia ei viitsi edes oikeuteen mennä.

      • anu saukko

        oookkona Oulusta, pelkääkkönä polliisia?


      • ----------
        anu saukko kirjoitti:

        oookkona Oulusta, pelkääkkönä polliisia?

        Ei ole syytä pelätä,kun ei ole mitään tehnytkään.


    • se on housuissa

      Minkähää näkönen se on se mummo, kun se on v****n näköinen. Olen sitä jo kauan miettinyt, mahtaa olla hirvee.

      Näppääpä kuva ja näytä mullekin. Olis aika mielenkiintoista nähdä...

      • -------------------

        Mahtaa olla mieluisa aihe miettiä,sairasta ei nyt sentään kenenkään housuissa ole sellaista.


    • Täältä tullaan

      Vieläkö se ämmä hakkaa pattereita?

    • Oletko jo vetänyt

      käteen, jos mummo on sen näköinen

      • -----------

        Aloittaja kyllä kirjoitaa aivan totta,eikä ole eikä, tarvitse lääkkeitä.Taitaa tarvita muut niitä nappeja.


    • Hohhoh

      Joo näitä perkeleen ärsyttäviä ryppy naamoja on nyt ruvennut jostain putkahtamaan.. änkevät nuorten baareihin ja arvostelevat nuorten pukeutumista esim. tuoki tommone "wannabe" räppäri. Vittuako se niille kuuluu miten ihmine tykkää pukeutua ja vaikka pukeutuukin kuin räppäri nii se tarkota että kuuntelee sitä paskaa.. tykkää vaa pukeutua siististi. Sais osa mummoista tai "rouvista" jo maatua pois perhana...ite tokasin silleki paskalle että eiköhä sinun kuuluisi olla kotona lukemassa lehdistä kuoli ilmotuksia. Joo tiedän että taisin paisuttaa asiaa, mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

    • aaaasukki

      Taitaa olla aika huono itsetunto ihmisellä,joka ärsyyntyy jos joku arvostelee ulkonäköä tai käytöstä.
      Käytöstäkin saa arvostella jos se on ala-arvoista ja toisia loukkaavaa.

      Ulkonäköä ei mielestäni saa arvostella.Jokaisella kun on oma tyylinsä pukeutua ja olla.

      Käyttätykää niin,ettei sanomista tule.
      Meitä on jo niin paljon,että on pakko opetella käyttäytymään niin,ettei ongelmia tule.

      Mikä siinä,että huomioi muita,on niin vaikeaa??

      Aivojen käyttö on sallittuoa ja jopa toivottavaa.

      Mummojen toiveet pukeutumisesta saa jättää omaan arvoonsa.
      Mutta käytös. Mieti,miten voit käytökselläsi toimia muita loukkaamatta.

    • HOHHOIJAA VAAN

      Ja et osaa tehdä mitään asialle, ap... Kyllä aina löytyy joku taho, joka voi puuttua asiaan.

      Ja arvostella. No, ei juu ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe