Miksiköhän ei ole saanut varoitusta?hakkaa latiian imuroidessa,tiskatessa kattilat paukutetaan tiskialtaasaeen ,yöllä hakataan patteriin ,kuuluu kai jotain ääniä,itse en ainakaan ole kuullut mitään,vaan herännyt patterin hakkaamiseen.(tant.....ihmeellinen vahtaaja juoruakka.
vitun näköinen mummo
20
543
Vastaukset
- Tohtori Kiimankarju
On se harmi kun ihmisten elämä vedetään niin tiukalle ettei ole varaa kunnon lääkkeisiin...
- 00000000000
Käyppä viemässä mummolle pillerit,ettei tarvitse pattereita hakata.
- Tohtori Kiimankarju
00000000000 kirjoitti:
Käyppä viemässä mummolle pillerit,ettei tarvitse pattereita hakata.
Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.
- ...
Tohtori Kiimankarju kirjoitti:
Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.
ootko joku kyrvän jatke?
- rapsuti rapsuti 6ker
Tohtori Kiimankarju kirjoitti:
Tarkoitin kyllä tällä palstalla melskaavaa avohoitopotilasta.
veee mäisen näköisempää kyylääjää saa kyllä etsiä,tuijottetaan pihalla monttu auki ,kun ihmiset tulee taloon.Suurikin vamma kalossa luultavasti,harava ja luuta
- On niitä
sairaita jolla on siitä lääkärin todistus ja niitä sairaita jotka ovat todella"sairaita" ei todistusta niinkun chatin aloittajalla.
- muuta pois
Kerrostalossa jotkin alkaa omia pihaa sun muuta, kuin heille kuulus kuka kenenkin luona käy.
muutenkin, antavat ohjeita kaiken varalle ja kaikille, sellaiset ei sovi yhteiseen taloon.- maatuvaa
Mummo vois vaikka vuokrata kaivinkoneen,kaivas syvän kuopan,hups mihin hävis?
- hoivausviettiäkö?
ei aina mummot kyylää, samaa voi tehdä papatkin, kun on aikaa
- tapiontie
Tässä talossa valitaan kenestä tehdään valituksia ja kenestä ei vaikka olisi syytäkin.Tollaisien paskojen takia ei viitsi edes oikeuteen mennä.
- anu saukko
oookkona Oulusta, pelkääkkönä polliisia?
- ----------
anu saukko kirjoitti:
oookkona Oulusta, pelkääkkönä polliisia?
Ei ole syytä pelätä,kun ei ole mitään tehnytkään.
- se on housuissa
Minkähää näkönen se on se mummo, kun se on v****n näköinen. Olen sitä jo kauan miettinyt, mahtaa olla hirvee.
Näppääpä kuva ja näytä mullekin. Olis aika mielenkiintoista nähdä...- -------------------
Mahtaa olla mieluisa aihe miettiä,sairasta ei nyt sentään kenenkään housuissa ole sellaista.
- Täältä tullaan
Vieläkö se ämmä hakkaa pattereita?
- Oletko jo vetänyt
käteen, jos mummo on sen näköinen
- -----------
Aloittaja kyllä kirjoitaa aivan totta,eikä ole eikä, tarvitse lääkkeitä.Taitaa tarvita muut niitä nappeja.
- Hohhoh
Joo näitä perkeleen ärsyttäviä ryppy naamoja on nyt ruvennut jostain putkahtamaan.. änkevät nuorten baareihin ja arvostelevat nuorten pukeutumista esim. tuoki tommone "wannabe" räppäri. Vittuako se niille kuuluu miten ihmine tykkää pukeutua ja vaikka pukeutuukin kuin räppäri nii se tarkota että kuuntelee sitä paskaa.. tykkää vaa pukeutua siististi. Sais osa mummoista tai "rouvista" jo maatua pois perhana...ite tokasin silleki paskalle että eiköhä sinun kuuluisi olla kotona lukemassa lehdistä kuoli ilmotuksia. Joo tiedän että taisin paisuttaa asiaa, mutta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
- aaaasukki
Taitaa olla aika huono itsetunto ihmisellä,joka ärsyyntyy jos joku arvostelee ulkonäköä tai käytöstä.
Käytöstäkin saa arvostella jos se on ala-arvoista ja toisia loukkaavaa.
Ulkonäköä ei mielestäni saa arvostella.Jokaisella kun on oma tyylinsä pukeutua ja olla.
Käyttätykää niin,ettei sanomista tule.
Meitä on jo niin paljon,että on pakko opetella käyttäytymään niin,ettei ongelmia tule.
Mikä siinä,että huomioi muita,on niin vaikeaa??
Aivojen käyttö on sallittuoa ja jopa toivottavaa.
Mummojen toiveet pukeutumisesta saa jättää omaan arvoonsa.
Mutta käytös. Mieti,miten voit käytökselläsi toimia muita loukkaamatta. - HOHHOIJAA VAAN
Ja et osaa tehdä mitään asialle, ap... Kyllä aina löytyy joku taho, joka voi puuttua asiaan.
Ja arvostella. No, ei juu ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473