Sanovat naiset mitä tahansa, niin miehen ulkonäkö on naiselle todella tärkeää. Kovin vaatimattomalla ulkonäöllä varustetut miehet jäävät yksin muita todennäköisemmin. Paksu pankkitili tai hyvä luonne ei pelasta, jos nainen ei miestä kestä katsella. Näin se vain on.
Ja tämän kirjoitti mies.
Miehen ulkonäkö
37
1259
Vastaukset
Olen samaa mieltä. Yksin ollaan tulevaisuudessakin.
- Beauty and the Beast
Olen täysin eri mieltä. Olen nainen, ja miehen ulkonäkö ei todellakaan ole tärkein vaan miehekäs ja reipas luonne. Humorintaju ja itsevarmuus menevät selvästi ulkonäon edelle. En edes haluaisi mitään kymppiluokan miestä, miksi haluaisin, sitä tuskin saisin edes yksin pitää.
Oman kokemuksen perusteella paras oli vähän minua rumempi mies, johon en tuntenut ensin kovin pajon kiinnostusta. Mutta mies osoitti luonteensa, saalisti ja piiritti ja todisti sillä ihanan miehisyytensä. Annoin periksi. Elämäni paras valinta. Ruma mutta niin hemmetin miehekäs ja rakastettava! - b711
Beauty and the Beast kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä. Olen nainen, ja miehen ulkonäkö ei todellakaan ole tärkein vaan miehekäs ja reipas luonne. Humorintaju ja itsevarmuus menevät selvästi ulkonäon edelle. En edes haluaisi mitään kymppiluokan miestä, miksi haluaisin, sitä tuskin saisin edes yksin pitää.
Oman kokemuksen perusteella paras oli vähän minua rumempi mies, johon en tuntenut ensin kovin pajon kiinnostusta. Mutta mies osoitti luonteensa, saalisti ja piiritti ja todisti sillä ihanan miehisyytensä. Annoin periksi. Elämäni paras valinta. Ruma mutta niin hemmetin miehekäs ja rakastettava!Ei naiset pääse siien luonteeseen tutustumaan kun katsovat ulkonäköä ensin ja sitten ei halta tutustua jos mies ei ole komea.Miehekäs ja reipas luonne niin et saa siitä tietää mitään enne kun tapaat miehen ja naiset ie yleensä halua tavat kun näkevät naaman.
- 43567890
No tolla asenteella ihan taatusti olettekin.
- b711
43567890 kirjoitti:
No tolla asenteella ihan taatusti olettekin.
Ei tässä mistään asenteesta ole kysymys vaan ihan faktoista ja tosiasioita ei voi kiistää.
- nainen = Beast
Beauty and the Beast kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä. Olen nainen, ja miehen ulkonäkö ei todellakaan ole tärkein vaan miehekäs ja reipas luonne. Humorintaju ja itsevarmuus menevät selvästi ulkonäon edelle. En edes haluaisi mitään kymppiluokan miestä, miksi haluaisin, sitä tuskin saisin edes yksin pitää.
Oman kokemuksen perusteella paras oli vähän minua rumempi mies, johon en tuntenut ensin kovin pajon kiinnostusta. Mutta mies osoitti luonteensa, saalisti ja piiritti ja todisti sillä ihanan miehisyytensä. Annoin periksi. Elämäni paras valinta. Ruma mutta niin hemmetin miehekäs ja rakastettava!Juuri tällainen asenne osoittaa tiettyjen naisten olevan pahoja ihmisiä. Tuomitaan ulkonäön perusteella vaikka mies olisikin oikeasti hyvä mies. Minä jättäisin oman onnen nojaan tuollaisen naisen joka lähtee tuomitsemaan miehiä ulkonäön perusteella. Eikä miehesi ole mikään hirveän fiksu jos hän metsästi sinua sinun ulkonäön perusteella. Fiksu mies olisi nähnyt ettet ole hirveän älykäs kun tuomitset ihmisiä ulkonäön perusteella sen sijaan että tuomitsisit älykkyyden perusteella. Olette kuitenkin hyvä pari koska kumpikaan teistä ei nähtävästi ole hirveän fiksu.
- gjslkgjslkgjs
nainen = Beast kirjoitti:
Juuri tällainen asenne osoittaa tiettyjen naisten olevan pahoja ihmisiä. Tuomitaan ulkonäön perusteella vaikka mies olisikin oikeasti hyvä mies. Minä jättäisin oman onnen nojaan tuollaisen naisen joka lähtee tuomitsemaan miehiä ulkonäön perusteella. Eikä miehesi ole mikään hirveän fiksu jos hän metsästi sinua sinun ulkonäön perusteella. Fiksu mies olisi nähnyt ettet ole hirveän älykäs kun tuomitset ihmisiä ulkonäön perusteella sen sijaan että tuomitsisit älykkyyden perusteella. Olette kuitenkin hyvä pari koska kumpikaan teistä ei nähtävästi ole hirveän fiksu.
Ei kyse ole varmastikaan useimmiten mistään tuomitsemisesta. Uskon että tuolla on paljon rumia miehiä joista löytyy muutoin hyviä kehuttavia ominaisuuksia, ts. en tuomitse rumaa miestä, voin todeta kenties että ruma on, jos ulkonäköä mietitään, mutta ei se sen kummemmin ole tuomitsemista. Mutta: tarvitseeko minun ottaa sitä rumaa miestä kumppanikseni todistaakseni etten tuomitse häntä?Eikö minulla saisi olla haaveita ja toiveita tulevan mieheni suhteen ja koko elämäni suhteen ja yksi toive voi olla että mies olisi mielestäni miellyttävän näköinen? Kyllähän sitä on todella paljon toisinkin päin; kyllä kovasti toivotaan että nainen olisi kaunis yms. ja mieluummin otetaan kaunis kuin ruma ja jos vähemmän kauniiseen rakastutaan niin sitten täytyy olla jotakin muuta tarjottavaa. Onko siinä mitään ihmeellistä loppujen lopuksi? Tottakai sitä mieluummin ottaa parempaa kuin huonompaa ja kyllä ainakin itse pyrkisin tutustumaan monenlaisiin miehiin ja toivoisin toki että ulkonäkö olisi hyvä, jos ei hyvännäköistä ja muutoinkin sopivaa miestä löydy, niin sen jälkeen ehkä alkaisin harkita niitäkin rumia. Ulkonäkö on siis yksi arvioitava asia tulevassa kumppanissa, muita voipi olla sitten esim. luonne, kunnollisuus, arvot, koulutus, tulot yms.
- yleinen syyttäjä
gjslkgjslkgjs kirjoitti:
Ei kyse ole varmastikaan useimmiten mistään tuomitsemisesta. Uskon että tuolla on paljon rumia miehiä joista löytyy muutoin hyviä kehuttavia ominaisuuksia, ts. en tuomitse rumaa miestä, voin todeta kenties että ruma on, jos ulkonäköä mietitään, mutta ei se sen kummemmin ole tuomitsemista. Mutta: tarvitseeko minun ottaa sitä rumaa miestä kumppanikseni todistaakseni etten tuomitse häntä?Eikö minulla saisi olla haaveita ja toiveita tulevan mieheni suhteen ja koko elämäni suhteen ja yksi toive voi olla että mies olisi mielestäni miellyttävän näköinen? Kyllähän sitä on todella paljon toisinkin päin; kyllä kovasti toivotaan että nainen olisi kaunis yms. ja mieluummin otetaan kaunis kuin ruma ja jos vähemmän kauniiseen rakastutaan niin sitten täytyy olla jotakin muuta tarjottavaa. Onko siinä mitään ihmeellistä loppujen lopuksi? Tottakai sitä mieluummin ottaa parempaa kuin huonompaa ja kyllä ainakin itse pyrkisin tutustumaan monenlaisiin miehiin ja toivoisin toki että ulkonäkö olisi hyvä, jos ei hyvännäköistä ja muutoinkin sopivaa miestä löydy, niin sen jälkeen ehkä alkaisin harkita niitäkin rumia. Ulkonäkö on siis yksi arvioitava asia tulevassa kumppanissa, muita voipi olla sitten esim. luonne, kunnollisuus, arvot, koulutus, tulot yms.
"Ei kyse ole varmastikaan useimmiten mistään tuomitsemisesta."
"en tuomitse rumaa miestä, voin todeta kenties että ruma on, jos ulkonäköä mietitään, mutta ei se sen kummemmin ole tuomitsemista."
Muistan erään elokuvan missä mafiaan kuuluvat ihmiset teloittivat henkilön joka kuului heidän perheeseen tai oli heidän liittolainen. Ennen tappamista he sanoivat: "Tämä ei ole mitään henkilökohtaista. Puhtaasti bisnestä."
Voimme tietysti leikkiä sanaleikkejä minkä perusteella tämäkään henkilö ei ollut tehnyt mitään pahaa. Teloitus oli puhtaasti bisnestä kun tämä henkilö ei ollut tuonut mafiaperheelle sitä mitä he olisivat kaivanneet kyseiseltä yksilöltä. Eihän siinä ketään tuomittu. Hän ei vaan kyennyt siihen mitä mafiaperhe häneltä odotti joten hänet voitiin kylmästi teloittaa.
Toki sinäkin voit sanoa ettei rumuudessa ole mitään pahaa. Jos et itse hyväksy rumuutta ja pidät sitä oman elämäsi kannalta haitallisena ominaisuutena ihmisessä, ethän sinä ketään tuomitse jos määrittelet rumuuden pahuudeksi. Pahuus voidaan myös määritellä sellaisena sanana kuin itse haluaa. Jos pahuus määritellään haitalliseksi ominaisuudeksi ihmisessä, voidaan rumuus määritellä pahuudeksi. Tätä kautta rumat ihmiset voivat määritellä sinut pahaksi ihmiseksi jos sinä olet haitallinen ihminen heidän elämän kannalta. Eihän siinä tietenkään ketään tuomita jos ihmiset pitävät toisia ihmisiä pahoina ja vaarallisina ihmisinä.
Yhtä sanojen helinää tällainen missä tuomitsemisesta yritetään tehdä sanaa jolla kierretään sanojen merkitystä. Yleensä tuomarit tuomitsevat yhteiskunnan kannalta haitalliset yksilöt sellaiseen asemaan yhteiskunnassa missä he eivät ole vaaraksi yhteiskunnalle. Jos sinä määrität toisen ihmisen vaaralliseksi tai haitalliseksi oman elämäsi kannalta ja teet sellaisen ratkaisun ettei tästä ihmisestä ole jatkossa sinun elämäsi kannalta haittaa, olet tuomari koska teet itsenäisesti päätöksiä toisten ihmisten suhteen. Olet siis ylentänyt itsesi hallitsijaksi jolla on oikeus määrittää toisten ihmisten tulevaisuus muuttamalla sanojen merkitystä. Jos aiot väittää ettet pidä itseäsi tuomarina koska sinulla ei ole tuomarin virkaa, voit toki väittää ettet ole tuomari vaikka toimit juurikin tuomarin tavoin. Jos ihmisten tulisi kyetä toimimaan yhteisten sääntöjen mukaan, eivät ne ihmiset kuitenkaan pyri toimimaan yhteisten sääntöjen mukaan jotka muuttavat sanojen merkitystä. Jos syrjiminen tai vaikkapa valehtelu ei ole tuomitsemista, eikö lopputulos ole kuitenkin sama kuin jos tuomari sanoisi toisen ihmisen olevan paha ihminen ja antaisi sellaisen tuomion minkä perusteella toinen ihminen saa syrjiä toista ihmistä tai valehdella toiselle ihmiselle ja toisen tulee nöyrtyä toisen ihmisen syrjimiseen tai valehteluun?
Joo eihän tässä kukaan tietenkään ketään tuomitse eikä kukaan toimi tuomarina. Valehtelu tai syrjiminen vain kuuluu elämään. Toki niin kuuluu monet muutkin asiat millä pahuus saadaan lakkaamaan. Se onkin sitten ihmisten päätettävissä mikä on pahuutta ja mikä hyvyyttä. Jotkut määrittävät valehtelun normaaliksi toimintamalliksi millä pärjää elämässä. Toki pärjää tässä elämässä muullakin tavoin. Siinä vaiheessa kun molemmat osapuolet syyttävät toisiaan, ovat molemmat osapuolet päättäneet omanlaisesta hyvyydestä ja ryhtyneet tuomareiksi. Sen sitten tietääkin miten tällainen sanojenhelinä ratkaistaan.
"Eikö minulla saisi olla haaveita ja toiveita tulevan mieheni suhteen ja koko elämäni suhteen ja yksi toive voi olla että mies olisi mielestäni miellyttävän näköinen?"
Saa olla ja se kannattaa ilmoittaa toiselle ihmiselle. On hyvä sopia säännöistä. Jos säännöt kuitenkin muuttuvat sitä kautta kun tajuaa toimineensa väärin, on syytä myöntää olleensa väärässä. Ei tarvitse nöyrtyä toisen ihmisen edessä, mutta varmasti moni ihminen katsoo sellaisen ihmisen olevan epäluotettava joka vaihtaa omaa maailmankatsomustaan jatkuvasti. Sellaisen ihmisen sanoihin ei ainakaan voi liiemmin luottaa jolla sanojen merkitys muuttuu vähän väliä. Jos tämän henkilön sanoihin ei voi luottaa, on parempi olla hiljaa kuin yrittää tuoda viisautta joka osoittautuu myöhemmin valheeksi tai typeryydeksi. Ja jos koet minun sanani uhkana sinun arvostuksellesi koska väitän sinua valehtelijaksi tai typeräksi ihmiseksi, et voi syyttää minua siitä että tuomitsisin sinut typeränä ihmisenä tai valehtelijana. Tämä on puhtaasti bisnestä. Tai sitten tämä on vain sanojen helinää eikä tässä kukaan ole tuomitsemassa ketään.
- ttt4
No näinhän se on, naiset on pinnallisia. Toki niitä tavallisiakin on, mutta ne harvat on jo varattuja.
- Ei mitään järkeä
Sama pätee muuten naisiinkin. Mutta jos vaikka sattuu saamaan hyvän ulkonäön, on siitä harmiakin. Muistan nuoruudestani (ei niin pitkä aika), kuinka naiset katteli ja teki ihan suoria ehdotuksia (osa jopa hipelöi), vaikka olin varattu mies. Kotiin soittelivat ja vaimo oli vihainen. Jotenkin se alko ärsyttäänkin, vaikka toisaalta en minä voinut sille yhtään mitään. Kumppani oli tietysti kovin mustasukkainen ja epäili minun käyvän vieraissa, vaikken todellisuudessa käynyt. Aiheeton mustasukkaisuus ts. luuleminen on aivan hirveää, kuin pahin painajainen.
- Vinkkiveijo
Pitää löytää samaa tasoa oleva nainen. Jos on rikas niin kannattaa katsella yksinhuoltajia, tuoreita sellaisia. Heillä on todennäköisesti hankalaa ja jos rahakas mies on saatavissa niin kynnys on matalampi.
- ---
Niin ja sun mielestä rikas ja yksinhuoltaja on samaa tasoa? Kappas.
- Vinkkiveijo
--- kirjoitti:
Niin ja sun mielestä rikas ja yksinhuoltaja on samaa tasoa? Kappas.
Ulkonäöllisesti voivat ihan hyvin olla, siitä tässä ketjussa taisi olla kyse? YH:t sitten tarvitsevat myös rahaa joten jos on itse ruma mutta rikas niin ruma YH on helpoin tapaus.
- Rihkama kauppias
Vinkkiveijo kirjoitti:
Ulkonäöllisesti voivat ihan hyvin olla, siitä tässä ketjussa taisi olla kyse? YH:t sitten tarvitsevat myös rahaa joten jos on itse ruma mutta rikas niin ruma YH on helpoin tapaus.
Kuulut heimokuntiimme joilla ihmispiirteet ratkaistaan vain rahalla.Niinkauan kuin rahaa riittää on se sitten omaa tai huijattua,omaa tämä kroisos kaikki hyveet maailmassa,ruskea kieli lirpottaa ellei muu ylety.Sinulla ei ole koskaan ollut omannarvon tuntoa pärjätä maailmassa omin arvoin.Muutakuin elostella muiden hankkimin varoin.En ole kateellinen,mutta ihmettelen kuinka alas joku voi vajota teennääisestä leventelystään.
En usko, että naiset edes aikovat "sanoa mitä tahansa", koska tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Sillä on merkitystä molemmille sukupuolille. Ystävyydelle ei ole, mutta parisuhteen erottaa ystävyydestä eroottinen vetovoima; se, että haluaa toista myös seksuaalisesti. Ulkonäkö on yksi niistä asioista, jotka vaikuttavat siihen haluun. Teistä miehistäkin jokaikisellä on omat preferenssinne ulkonäön suhteen, on ihan turha väittää, että kuka tahansa kelpaisi. Eikä siinä ole mitään pahaa. Tottakai jokainen saa etsiä juuri sellaista kumppania, joka saa sydämen hakkaamaan ja posket punastumaan ja seksuaalisen halun heräämään.
- Invisible boy
Mutta ongelmana on se, että monen miehen sydämen saa hakkaamaan juuri sellainen nainen, jota ei nämä miehet kiinnosta, eli juuri ne samaiset naiset, jotka saavat niidenkin sydämet hakkaamaan, joilla sitten on sitä ulkonäköä ja jotka siten saavat potin. Tällä palstalla neuvotaan aina etsimään tasoistaan seuraa, mutta kuten itsekin olet sanonut, ei kannata olla huonossa suhteessa, eli jos toinen osapuoli ei kiinnosta, eikä saa "viisaria värähtämään", niin miksi pitäisi etsiä tuollaista seuraa? Tämä pistää miehen aseman aikalailla tukalaksi. Pitäisikö etsiä jonkinlainen korvike, joka ei ole ihan, mutta ei ihan melkeinkään, vai pitäisikö yrittää niitä, joihin ei ole mitään mahdollisuuksia? Miehellä ei ole samanlaista mahdollisuutta onneen, kuin naisella.
Mutta silti miehen kiinnostus naista kohtaan on naisen vastaavaan verrattuna helpompaa. Meinaan, että miestä kiinnostaa näin yleisesti ottaen naisellisuus. Ei tarvitse olla mikään maailman upein yksilö, eikä mitään erityistä, esim. julkkis, tai johtoportaassa, eikä ylipainokaan ole esteenä. Naiselle kriteeri miehekäs, sisältää enemmän vaatimuksia, kuin naisellinen miehelle. Kukkakepit harvoin ovat miehekkäitä naisten mielestä, taikka lyhyet miehet. Myöskin itsevarmuus on sellainen piirre, jota miehet eivät naiselta vaadi, mutta naiselle se on miehekästä. Rumuus naisella käsittää oikeastaan vain kasvonpiirteet, ja susirumia naisia on lopulta yllättävän vähän, jos jätetään laskuista itse aiheutetut tapaukset, mm pulloa kallistamalla. Naisille on luotaantyöntävää, jos mies on hintelä, naismaisia piirteitä omaava, kimeä-ääninen, hiljainen, ujo, arka, ei osaa perinteisiä "miesten hommia", eli ei pysy ruuvimeisseli kädessä, ja jos mies on kalju, mikä on miehillä riski, niin jos pään muoto ei ole yhtä vaikuttava, kuin Bruce Williksellä, taikka Yul Brynnerillä, eli muistuttaa lähinnä Nikke Knattertonia, niin peli on menetetty jo siinä vaiheessa. Peruukillahan mies ei saa tilannetta korjata, koska se on vieläkin epämiehekäämpää, jos käyttää sellaista. Miehille mikään näistä ei ole ongelma naisten kohdalla. Myöskin yksinäisyys on piirre miehessä, joka tuppaa naiselle merkitä samaa, kuin nössö munaton peräkammarin poika, ja sanomattakin selvää, ettei tuollainen ole naisten mieleen. Yksinäisyys on miehen kohdalla synonyymi rumuudelle. Invisible boy kirjoitti:
Mutta ongelmana on se, että monen miehen sydämen saa hakkaamaan juuri sellainen nainen, jota ei nämä miehet kiinnosta, eli juuri ne samaiset naiset, jotka saavat niidenkin sydämet hakkaamaan, joilla sitten on sitä ulkonäköä ja jotka siten saavat potin. Tällä palstalla neuvotaan aina etsimään tasoistaan seuraa, mutta kuten itsekin olet sanonut, ei kannata olla huonossa suhteessa, eli jos toinen osapuoli ei kiinnosta, eikä saa "viisaria värähtämään", niin miksi pitäisi etsiä tuollaista seuraa? Tämä pistää miehen aseman aikalailla tukalaksi. Pitäisikö etsiä jonkinlainen korvike, joka ei ole ihan, mutta ei ihan melkeinkään, vai pitäisikö yrittää niitä, joihin ei ole mitään mahdollisuuksia? Miehellä ei ole samanlaista mahdollisuutta onneen, kuin naisella.
Mutta silti miehen kiinnostus naista kohtaan on naisen vastaavaan verrattuna helpompaa. Meinaan, että miestä kiinnostaa näin yleisesti ottaen naisellisuus. Ei tarvitse olla mikään maailman upein yksilö, eikä mitään erityistä, esim. julkkis, tai johtoportaassa, eikä ylipainokaan ole esteenä. Naiselle kriteeri miehekäs, sisältää enemmän vaatimuksia, kuin naisellinen miehelle. Kukkakepit harvoin ovat miehekkäitä naisten mielestä, taikka lyhyet miehet. Myöskin itsevarmuus on sellainen piirre, jota miehet eivät naiselta vaadi, mutta naiselle se on miehekästä. Rumuus naisella käsittää oikeastaan vain kasvonpiirteet, ja susirumia naisia on lopulta yllättävän vähän, jos jätetään laskuista itse aiheutetut tapaukset, mm pulloa kallistamalla. Naisille on luotaantyöntävää, jos mies on hintelä, naismaisia piirteitä omaava, kimeä-ääninen, hiljainen, ujo, arka, ei osaa perinteisiä "miesten hommia", eli ei pysy ruuvimeisseli kädessä, ja jos mies on kalju, mikä on miehillä riski, niin jos pään muoto ei ole yhtä vaikuttava, kuin Bruce Williksellä, taikka Yul Brynnerillä, eli muistuttaa lähinnä Nikke Knattertonia, niin peli on menetetty jo siinä vaiheessa. Peruukillahan mies ei saa tilannetta korjata, koska se on vieläkin epämiehekäämpää, jos käyttää sellaista. Miehille mikään näistä ei ole ongelma naisten kohdalla. Myöskin yksinäisyys on piirre miehessä, joka tuppaa naiselle merkitä samaa, kuin nössö munaton peräkammarin poika, ja sanomattakin selvää, ettei tuollainen ole naisten mieleen. Yksinäisyys on miehen kohdalla synonyymi rumuudelle.Kas kun en yhtään ylläty kun väität, että naisille on taas kaikki niiiin paljon helpompaa. Vaikka naisethan ne ovat, jotka ovat ikuisella nälkäkuurilla, käyttävät tuntikausia meikkaamiseen ennen kuin lähtevät treffeille, laittavat älyttömiä summia rahaa erilaisiin höpöhöpöhoitoihin ollakseen riittävän naisellisia. Naiset ovat ne, jotka hoippuvat korkeilla koroilla terveytensä uhalla, pakottavat rintansa metallilla kaarituettuihin häkkyröihin, palelluttavat itsensä yrittämällä kulkea hameessa ympäri vuoden, hankkivat allergioita värjäyttämällä hiuksiaan, jumppaavat ja zumbaavat ja ties mitä epätoivon vimmalla jotta BMI ei nousisi yli 20:n.
Hei oikeasti, tuo "naisilla on niin paljon helpompaa" on todella kulunut vitsi. Olen ikionnellinen ettei tarvitse enää olla nuori nainen eikä rakentaa itsetuntoaan ulkonäön varaan!
Ja mitä ihmettä tuo alkuhöpinä tarkoitti: "Mutta ongelmana on se, että monen miehen sydämen saa hakkaamaan juuri sellainen nainen, jota ei nämä miehet kiinnosta, eli juuri ne samaiset naiset, jotka saavat niidenkin sydämet hakkaamaan, joilla sitten on sitä ulkonäköä ja jotka siten saavat potin. Tällä palstalla neuvotaan aina etsimään tasoistaan seuraa, mutta kuten itsekin olet sanonut, ei kannata olla huonossa suhteessa, eli jos toinen osapuoli ei kiinnosta, eikä saa "viisaria värähtämään", niin miksi pitäisi etsiä tuollaista seuraa? "
Samahan pätee toisinkin päin. Monen naisen sydämen saa hakkaamaan juuri sellainen mies, joka ei kiinnostu kyseisen kaltaisesta naisesta. Ja jos taas mies ei saa "perhosia lentämään vatsassa" niin miksi naisen pitäisi hakeutua sellaisen miehen seuraan?- Invisible boy
simasuuneiti kirjoitti:
Kas kun en yhtään ylläty kun väität, että naisille on taas kaikki niiiin paljon helpompaa. Vaikka naisethan ne ovat, jotka ovat ikuisella nälkäkuurilla, käyttävät tuntikausia meikkaamiseen ennen kuin lähtevät treffeille, laittavat älyttömiä summia rahaa erilaisiin höpöhöpöhoitoihin ollakseen riittävän naisellisia. Naiset ovat ne, jotka hoippuvat korkeilla koroilla terveytensä uhalla, pakottavat rintansa metallilla kaarituettuihin häkkyröihin, palelluttavat itsensä yrittämällä kulkea hameessa ympäri vuoden, hankkivat allergioita värjäyttämällä hiuksiaan, jumppaavat ja zumbaavat ja ties mitä epätoivon vimmalla jotta BMI ei nousisi yli 20:n.
Hei oikeasti, tuo "naisilla on niin paljon helpompaa" on todella kulunut vitsi. Olen ikionnellinen ettei tarvitse enää olla nuori nainen eikä rakentaa itsetuntoaan ulkonäön varaan!
Ja mitä ihmettä tuo alkuhöpinä tarkoitti: "Mutta ongelmana on se, että monen miehen sydämen saa hakkaamaan juuri sellainen nainen, jota ei nämä miehet kiinnosta, eli juuri ne samaiset naiset, jotka saavat niidenkin sydämet hakkaamaan, joilla sitten on sitä ulkonäköä ja jotka siten saavat potin. Tällä palstalla neuvotaan aina etsimään tasoistaan seuraa, mutta kuten itsekin olet sanonut, ei kannata olla huonossa suhteessa, eli jos toinen osapuoli ei kiinnosta, eikä saa "viisaria värähtämään", niin miksi pitäisi etsiä tuollaista seuraa? "
Samahan pätee toisinkin päin. Monen naisen sydämen saa hakkaamaan juuri sellainen mies, joka ei kiinnostu kyseisen kaltaisesta naisesta. Ja jos taas mies ei saa "perhosia lentämään vatsassa" niin miksi naisen pitäisi hakeutua sellaisen miehen seuraan?Nuo asiat, jotka luettelit, on aivan naisten omaa syytä, kukaan ei heitä pakota sellaiseen. Moni mies on jopa saanut hepulin, kun akka laittaa ja pynttää itseään tuntikaupalla ravintolareissua varten. Pitää muistaa, että tällä on jo se oma ukko, joka ei vaadi tuollaista muijaltaan, mitä lie naisilla mielessä? Sitäpaitsi naiset nauttivat tuollaisesta, eivät kai he muuten hihkuisi onnesta päästessään shoppailemaan uusia korkkareita ja "vähäks hyvii" meikkejä? Äläkä väitä, etteikö nainen nauttisi esiintyessään pyntättynä julkisilla paikoilla kalastaessaan huomiota.
Alkuhöpinä tarkoitti sitä, että miksi miehelle sanotaan tämän riman olevan liian korkealla, mutta naiset eivät vain löydä kunnon miehiä? Mutta naisen on kumminkin helpompi saada "perhoset lentää vatsassa" -yksilö, koska miehillä on laajempi skaala naisten suhteen. Jos on taas vähänkin paremman näköinen nainen, se on tälle jo noussut hattuun, eikä hän kelpuuta ketään, joka ei näytä sellaiselta, jonka kanssa voisi tähdittää elokuvaa pääosaparina. Tuollaiselle naiselle mies vastaa käsilaukkua, eli pitää sopia kokonaisuuteen ja olla merkkituote.
- nainen näpyttelee
Kyllähän siinä toisessa pitää olla sitä jotain joka saa kiinnostuksen heräämään muussakin kuin kaverimielessä, mutta itsellä sitä ei saa välttämättä aikaan älyttömän treenattu kroppa tai ns. mallipojut. Tietty itsevarmuus ja huumorintaju on muute iso plussa miehelle!!! Komee miehinen ääni, kauniit silmät ym......
- ketjun aloittaja
Itse asiassa simasuuneiti kirjoitti sen juuri niin kuin se on; "parisuhteen erottaa ystävyydestä eroottinen vetovoima".
Kyllä minulla huumorintajua on ja toisinaan oivaltavaa tilannetajuakin, mutta miten tuon nyt sanoisi... ei sillä kaikkea voi paikata. Ei naiset nyt sentään inhoten minua kavahda, mutta kun siitä puuttuu se piste ii:n päältä, niin minkäs teet.
En tarkoittanutkaan mitään treenattuja komistuksia, mutta on jokin sellainen yleinen mies- ja naistyyppi, joka ei vastakkaiseen sukupuoleen vain kerta kaikkiaan vetoa.
Ruikuttamiseksi teksiä en tarkoita, vain tuollaiseksi faktaksi, jolle ei voi mitään. Kieltämättä vähän masentava sellainen.. ketjun aloittaja kirjoitti:
Itse asiassa simasuuneiti kirjoitti sen juuri niin kuin se on; "parisuhteen erottaa ystävyydestä eroottinen vetovoima".
Kyllä minulla huumorintajua on ja toisinaan oivaltavaa tilannetajuakin, mutta miten tuon nyt sanoisi... ei sillä kaikkea voi paikata. Ei naiset nyt sentään inhoten minua kavahda, mutta kun siitä puuttuu se piste ii:n päältä, niin minkäs teet.
En tarkoittanutkaan mitään treenattuja komistuksia, mutta on jokin sellainen yleinen mies- ja naistyyppi, joka ei vastakkaiseen sukupuoleen vain kerta kaikkiaan vetoa.
Ruikuttamiseksi teksiä en tarkoita, vain tuollaiseksi faktaksi, jolle ei voi mitään. Kieltämättä vähän masentava sellainen..Ihmiset, joilla on tilannetajua, eivät välttämättä ole edukseen netissä. Kamera ei tavoita sitä, mikä livenä voisi tehdä vaikutuksen kun kohtaamisessa on mukana se huumori, tilannetaju, ääni, ruumiinkieli ja siis "pilke silmäkulmassa".
Jos vahvuudet ovat älyn, huumorin ja tilannetajun puolella, niin kannattaa hakea seuraa ennen kaikkea livenä, koska sellaisille miehille riittää vientiä.- se sama
simasuuneiti kirjoitti:
Ihmiset, joilla on tilannetajua, eivät välttämättä ole edukseen netissä. Kamera ei tavoita sitä, mikä livenä voisi tehdä vaikutuksen kun kohtaamisessa on mukana se huumori, tilannetaju, ääni, ruumiinkieli ja siis "pilke silmäkulmassa".
Jos vahvuudet ovat älyn, huumorin ja tilannetajun puolella, niin kannattaa hakea seuraa ennen kaikkea livenä, koska sellaisille miehille riittää vientiä.No en minä treffipalstoilla olekaan, enkä täältäkään seuraa hakemassa. Kiitos kuitenkin kommentista.
- ....................
ketjun aloittaja kirjoitti:
Itse asiassa simasuuneiti kirjoitti sen juuri niin kuin se on; "parisuhteen erottaa ystävyydestä eroottinen vetovoima".
Kyllä minulla huumorintajua on ja toisinaan oivaltavaa tilannetajuakin, mutta miten tuon nyt sanoisi... ei sillä kaikkea voi paikata. Ei naiset nyt sentään inhoten minua kavahda, mutta kun siitä puuttuu se piste ii:n päältä, niin minkäs teet.
En tarkoittanutkaan mitään treenattuja komistuksia, mutta on jokin sellainen yleinen mies- ja naistyyppi, joka ei vastakkaiseen sukupuoleen vain kerta kaikkiaan vetoa.
Ruikuttamiseksi teksiä en tarkoita, vain tuollaiseksi faktaksi, jolle ei voi mitään. Kieltämättä vähän masentava sellainen..tavottelet liian hyvännäköisiä naisia.
eti oman tasos naisia. vaatimattoman näköisiä naisia riittää kyllä joka vaatimattoman näköiselle miehelle, huomaahan sen jo kaupungilla kun kulkee ja katselee ympärilleen. useiten kun parit on samalla tasolla ulkonäössä
- B-mies
Miehiä on monenlaisia.
A.On miehiä, jotka on hyviä suustaan, hauskoja ja komeita. Nämä saa naisen kun naisen.
B.On miehiä, jotka on komeita, mutta luonteeltaan hankalia tai negatiivisia. Nämä saa naisia baarista ja lyhyitä suhteita, mutta pidemmän päälle heitä ei kukaan katsele.
C.On miehiä, jotka ovat hyviä suustaan ja hauskoja, mutta ulkonäöltään mitäänsanomattomia tai jopa rumia. Nämä eivät saa baareista yleensä ketään, mutta hitaammin tutustuen koulussa, töissä yms paikoissa pystyvät valloittamaan jonkun naisen ja päätyvät pitkäänkin suhteeseen. Ulkonäkö on enää sivuseikka, kumppani on niin miellyttävä että hänet nähdään komeana vaikka todellisuudessa hän olisi ruma läski kaikkien muiden mielestä.
D.On miehiä, jotka ovat ujoja, tylsiä, hiljaisia ja rumia. Nämä runkkaavat kotonaan yksin, aina.- ---
E. Miehet joilla olisi ehkä jotain mahkuja naisiin mutta kokevat naiset liian kalliiksi harrastukseksi.
"B.On miehiä, jotka on komeita, mutta luonteeltaan hankalia tai negatiivisia. Nämä saa naisia baarista ja lyhyitä suhteita, mutta pidemmän päälle heitä ei kukaan katsele."
Kiitos nauruista. - fdsfdfsd
Lisäisin:
A)rahamiehet
D)kaikki tavikset, eli jos olet kaikessa keskinkertainen - a.1 - mies
Ja on miehiä, jotka ovat A-miehiä, niin ulkonäöllisesti, luonteeltaan kuin elämän tavoiltaan mutta valitettavasti esim. huonompi kuulo pudottaa nykypäivänä ns. A-miehenkin niin syvään rotkoon, että on ihmeissään miten päästä elämässä eteenpäin. Silloin on parempi keskittyä niihin omiin henkilökohtaisiin asioihin mitkä vievät elämässä eteenpäin. Turha sitä on jäädä kuuntelemaan vittuilua huonosta kuulosta tai huomata jossain vaiheessa jääneensä jälleen yksin mitä ihmeellisemmän tekosyyn varjolla.
Naisiin on todennäköisesti nyky-yhteiskunnan myötä tarttunut sen tason egoismi, että puskee ihon läpi enemmin tai myöhemmin kun ei kyetä näkemään elämää kokonaisuutena vaan lähdetään kilpailuttamaan omat tunteensakin.
- suohirviö
Kai se ulkonäkö on miehille ihan yhtä tärkiää.. Vai ottaako itse aloittaja kontaktia naiseen, joka on ruma ku roskaämpäri mutta vaikuttaa ah, niin mielenkiintoiselta? Hyvä jos näin on mutta epäilen..
Ikävä tosiasiahan on, että kyllä siihen ulkonäköön ensimmäiseksi huomio kiinnittyy. Meitä on niin monneen junnaan, kuka tykkää mistäkin. Toiselle kelepaa paksu lompakko, naamasta/luonteesta viis ja toinen tahtoopi mulukun joka on syötävän komia.
Mutta niintainäin, pietään lippu korkialla, oli se naamavärkki nätti tahi ei :) - Compassion . .
Kyllä se kokonaisuus ratkaisee : hyvää ei saa, huonoa ei huoli...
- maatalon seinä
ruma nainen nyt ainakin on tuomittu siihen ettei suhteita saa, ei persoona auta jos naama on kamala. mies voi vähän kompensoida omalla persoonalla.
- EläMää
Itse en ole koskaan tuijottanut ulkonäköön.
Johtuneeko siitä etten ole itsekkään mikään missi.
Vikahan on siinä,että markkinavoimat tai mikä lie on saaneet meidät katsomaan ulkonäköä.
Itse en onneksi ole mennyt mukaan tähän,vaan juttelen kaikennäköisten ja kokoisten kanssa.
Parhaat tyypit ovat olleet niitä,joiden ulkonäkö ei häikäise.
Rumimmalta tapaamaltani mieheltä olen saanut elämäni parhainta seksiä.
Ja niistä taviksista ja muiden hylkimistä olen löytänyt aitoja keskustelukumppanneita ja ystäviä.
Kumpa kaikki oppisivat,ettei ulkonäkö ratkaise. Ei lompakko,eikä se ekan 30 sekunnin supliikki...
Näe vaivaa ja ohita meriitit,keskustele ja huomioi.
Jos et löydä s.seuraa,mutta voit löytää ystävän,niin miten arvokasta se on sinulle? - rumamies4
kun jumala loi miehen ja naisen niin jumalalle kävi moka naisen luomisen kanssa ja teki naisista naamaltaan komeampia kuin miehet tasoituksena siitä kun naisen alapää meni v.tuksi
- ilvoksuttavaa.
Nainen luotiin miehen kylkiluusta miehen iloksi.Kai lähinnä naisen oletetaan olevan ihmiskunnan kukkanen ja perhonen,ja miehen rooli myöhemmin eräänlainen haiseva Bubi-kunkku tupakalle ja kaljalle ja kakalle ulostunkeva.Ei kai mies ole mitenkään minkäänlainen aluvaatemissi taikka missi muutenkaan?Saatana on sekoittanut muutenkin miesten ja naisten roolit jo kauan.
- Väinö.
Minusta miehen tai naisen todellinen ulkonäkö tulee esille esim. aamupörröisenä ilman meikkiä ja muita ehostuksia.
Ulkonäkö on makukysymys. Toki siisti, rento ja nätti nainen on mieleeni.
Mitä tulee tasoihin niin niitä tasoja ei ole, jotka ajattelevat asettuvan johkin tasoon.
Luonne, ystävällisyys-..älli ym..merkkaa naisessa.
Miksi jotkut naiset sitten hakeutuu maskuliinisten miesten seuraan? Kaikki sellaiset alfaurokset eivät edes kohtele naista hyvin? Kuhan saavat vaan sexiä. Liekö yksiavioisuuskaan kumppaneiden suhteen heille se juttu?? - Vilwa
On merkitystä. Ulkonäkö avaa keskustelun, mutta se ei takaa, että keskustelu jatkuisi. Jos toinen on täysin eri tähdeltä tai epäsopiva, niin saa jatkaa nättinä matkaansa.
Syksyllä kävin nettitreffeillä miehen kanssa, joka oli ns. kaunis. Mutta ikävä kyllä niin täynnä hän oli itseään, että annoin hänen jatkaa matkaansa. Mikään ei ole rasittavampaa kuin itsensä jatkuva kehuminen. - aaaaaaaaaaaaargh
Ja naisen ulkonäköhän ei tietenkään ole miehille tärkeää...
- kyläakka
olen ruma karu jörö miehekäs voimakas huolta pitävä mies joka käsittelee naista niin kuin pitääkin kyllä minulla ainakin on vientiä mulla kun sattuu olemaan ison puoleinen lystikapula ja se muuten tieto naisten tuppervaara kutsuilla näköjään leviää föönätkää te naismaiset miehet vaan hiuksianne ja laittakaa ripsivärit ym nokkaan suomalainen nainen tykkää miehestä joka on mies eikä mikään nynny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483