Mikähän sitten on se paras?
"Restel tuo kansainvälisen hampurilaisketjun Burger Kingin Suomeen."
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013050616981588_ru.shtml
Nyt tulee Burger King Suomeen
13
625
Vastaukset
- nmbvf
Jo on odotettukin.
- Kokemusta on
Hese vahvoilla edelleen...
Mäkkärille tuo BK sitten jo pärjääkin.- euron jyystö
" Hese vahvoilla edelleen... "
Tarkentaisitko? - asiantuntijamässy
Hesen ranskalaiset ovat edelleen maailman paskimpia ja hampurilaisissa on niin paljon majoneesia ettei muu maistukkaan.
Mutta kyllä niitä hamppareita joskus syö, ranskalaiset on niin paskoja että niitä ei syö edes meidän koira!.
Mcdonalds on paras, sitten burger king ja vikaksi hese. Riippuu tietty mitä milloinkin tekee mieli, joskus tekee mieli enemmän grillin makua purilaiseen, ni sit Burger King, jos tekee saatanan raskasta rasvaa mieli ni sit Hese, muutoin mäkki.
Näin se menee isossa maailmassa ja on hyvä kun suomeenkin tulee ny BK, ni saa enemmä vaihtoehtoja. Mut mä haluisin eniten kuitenkin saksalaista menoa missä on kunnon döner kebabbia tarjolla halpaan hintaan. Menkää kokeilee ni sen jälkeen vaaditte kunnön döniksiä, eikä mitää Keskon valmis paskaa mitä nykyään suomessa tarjoillaan muka kebabbina" - Kuin ennen
asiantuntijamässy kirjoitti:
Hesen ranskalaiset ovat edelleen maailman paskimpia ja hampurilaisissa on niin paljon majoneesia ettei muu maistukkaan.
Mutta kyllä niitä hamppareita joskus syö, ranskalaiset on niin paskoja että niitä ei syö edes meidän koira!.
Mcdonalds on paras, sitten burger king ja vikaksi hese. Riippuu tietty mitä milloinkin tekee mieli, joskus tekee mieli enemmän grillin makua purilaiseen, ni sit Burger King, jos tekee saatanan raskasta rasvaa mieli ni sit Hese, muutoin mäkki.
Näin se menee isossa maailmassa ja on hyvä kun suomeenkin tulee ny BK, ni saa enemmä vaihtoehtoja. Mut mä haluisin eniten kuitenkin saksalaista menoa missä on kunnon döner kebabbia tarjolla halpaan hintaan. Menkää kokeilee ni sen jälkeen vaaditte kunnön döniksiä, eikä mitää Keskon valmis paskaa mitä nykyään suomessa tarjoillaan muka kebabbina"Raskasta rasvaa... BKn hampurilaispihvit maistuu sille paistinpannulle kuin kotona 60-luvulla eli reippaasti rasvaa ja suolaa.
- lkniubgc
Nin kuin niissä hampurilaisissa mitään eroa olisi.
- mäk pöökö
Mainos vs. todellisuus:
http://www.alphaila.com/articles/failure/fast-food-false-advertising-vs-reality/
Burger King esiintyy edukseen... - vsdgsghgh
http://www.taloussanomat.fi/kotimaa/2013/08/15/burger-king-tulee-koko-suomeen-ensimmainen-jo-tana-vuonna/201311365/12
asia näyttää olevan jo lähes varma. - pöökö
"Nyt tulee Burger King Suomeen"
Siis taas. Onhan se Suomessa ollut, kuten Tampereella 1980-luvun vaihteessa. Mutta lukekaa tuo:
http://www.alphaila.com/articles/failure/fast-food-false-advertising-vs-reality/ - Joopa joo
Onko jo tiedossa tarkka avauspäivä ja osoite?
- Hygieenisyys ?
http://www.ruokala.net/uutiset/nain-valmistuu-whopper-hampurilainen-katso-video/1288631859483
Tuossa videolla näytettiin, kuinka Whopper hampurilainen tehdään.
Mutta, mutta, entäpä hygieenisyys, kun yleensähän elintarvikkeiden suoraan tekemisissä olevat käyttävät näitä kertakäyttösormikkaita hygienisistä syistä, mutta tuossa videolla työntekijöillä ei ollut mitään suojakäsineitä ja kaksi henkilöä oli suoraan kosketuksissa paljain käsin hampurilaiseen.
Olisi ollut edes ottimet, joilla hampurilaisen täytteitä lisättiin, mutta paljain käsin sekin tehtiin.
Kyllä varmaan työntekijät pesevät kätensä ennen työhön ryhtymistä.
Tuo tuli ainakin videolta selväksi, ettei näitä kertakäyttösormikkaita Burger Kingillä käytetä, niin tuskin käytetään myöskään myöhemminkään. - Tryben
Testattu ja huonoksi todettu. Aika tyypillistä Mautonta restel jätettä. Tosin parempaa kuin Frankfurtissa.
Tosin toistaiseksi paras suklaapirtelö suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483