Nyt tulee Burger King Suomeen

jaapa jaa

13

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nmbvf

      Jo on odotettukin.

    • Kokemusta on

      Hese vahvoilla edelleen...
      Mäkkärille tuo BK sitten jo pärjääkin.

      • euron jyystö

        " Hese vahvoilla edelleen... "

        Tarkentaisitko?


      • asiantuntijamässy

        Hesen ranskalaiset ovat edelleen maailman paskimpia ja hampurilaisissa on niin paljon majoneesia ettei muu maistukkaan.
        Mutta kyllä niitä hamppareita joskus syö, ranskalaiset on niin paskoja että niitä ei syö edes meidän koira!.

        Mcdonalds on paras, sitten burger king ja vikaksi hese. Riippuu tietty mitä milloinkin tekee mieli, joskus tekee mieli enemmän grillin makua purilaiseen, ni sit Burger King, jos tekee saatanan raskasta rasvaa mieli ni sit Hese, muutoin mäkki.

        Näin se menee isossa maailmassa ja on hyvä kun suomeenkin tulee ny BK, ni saa enemmä vaihtoehtoja. Mut mä haluisin eniten kuitenkin saksalaista menoa missä on kunnon döner kebabbia tarjolla halpaan hintaan. Menkää kokeilee ni sen jälkeen vaaditte kunnön döniksiä, eikä mitää Keskon valmis paskaa mitä nykyään suomessa tarjoillaan muka kebabbina"


      • Kuin ennen
        asiantuntijamässy kirjoitti:

        Hesen ranskalaiset ovat edelleen maailman paskimpia ja hampurilaisissa on niin paljon majoneesia ettei muu maistukkaan.
        Mutta kyllä niitä hamppareita joskus syö, ranskalaiset on niin paskoja että niitä ei syö edes meidän koira!.

        Mcdonalds on paras, sitten burger king ja vikaksi hese. Riippuu tietty mitä milloinkin tekee mieli, joskus tekee mieli enemmän grillin makua purilaiseen, ni sit Burger King, jos tekee saatanan raskasta rasvaa mieli ni sit Hese, muutoin mäkki.

        Näin se menee isossa maailmassa ja on hyvä kun suomeenkin tulee ny BK, ni saa enemmä vaihtoehtoja. Mut mä haluisin eniten kuitenkin saksalaista menoa missä on kunnon döner kebabbia tarjolla halpaan hintaan. Menkää kokeilee ni sen jälkeen vaaditte kunnön döniksiä, eikä mitää Keskon valmis paskaa mitä nykyään suomessa tarjoillaan muka kebabbina"

        Raskasta rasvaa... BKn hampurilaispihvit maistuu sille paistinpannulle kuin kotona 60-luvulla eli reippaasti rasvaa ja suolaa.


    • lkniubgc

      Nin kuin niissä hampurilaisissa mitään eroa olisi.

    • mäk pöökö
    • pöökö
    • Joopa joo

      Onko jo tiedossa tarkka avauspäivä ja osoite?

    • Hygieenisyys ?

      http://www.ruokala.net/uutiset/nain-valmistuu-whopper-hampurilainen-katso-video/1288631859483

      Tuossa videolla näytettiin, kuinka Whopper hampurilainen tehdään.
      Mutta, mutta, entäpä hygieenisyys, kun yleensähän elintarvikkeiden suoraan tekemisissä olevat käyttävät näitä kertakäyttösormikkaita hygienisistä syistä, mutta tuossa videolla työntekijöillä ei ollut mitään suojakäsineitä ja kaksi henkilöä oli suoraan kosketuksissa paljain käsin hampurilaiseen.
      Olisi ollut edes ottimet, joilla hampurilaisen täytteitä lisättiin, mutta paljain käsin sekin tehtiin.
      Kyllä varmaan työntekijät pesevät kätensä ennen työhön ryhtymistä.
      Tuo tuli ainakin videolta selväksi, ettei näitä kertakäyttösormikkaita Burger Kingillä käytetä, niin tuskin käytetään myöskään myöhemminkään.

    • Tryben

      Testattu ja huonoksi todettu. Aika tyypillistä Mautonta restel jätettä. Tosin parempaa kuin Frankfurtissa.

      Tosin toistaiseksi paras suklaapirtelö suomessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe