On jo venähtänyt tuo silikonien poisto-ketju niin pitkäksi, että aloitetaanko uusi?
Itselläni on ollut nyt vuoden silikonit, anatomiset 295cc:t Natrellet osittain lihaksen alla. Nyt on pitänyt todeta, etteivät ne ole mitä hain. Mitään varsinaisia ongelmia ei ole ollut, kapseloitumista tms. Mutta silti: varsinkin tuntuma kiusaa. Häiritsee kun ne on niin kiinteät, ne tuntee mahallaan, selällään ovat suorastaan kovat. Eivät liiku tai laskeudu kuten aidot, rintaliivejäkään ei oikeasti edes tarvitse kun eihän nämä mitään tukea tartte kun tönöttävät siinä paikallaan muutenkin. Ja kun lihasta käyttää, liikahtelevat ja kun lihasta venyttää, ovat aivan kovat.
Mulla oli lähtötilanne löysä imetetty 75B. Implanttien laiton yhteydessä tehtiin myös kohotus. Nyt koko 75D. Osaisikohan kukaan arvata, mikä olisi koko ilman näitä implantteja, meneeköhän A:n puolelle kun kohotuksessa otettiin nahkoja vähemmälle? Ennen leikkausta ainakin tuntui ettei siellä kuopeissa ole kuin nahkaa... Ja nyt sitten kumia.
Tässä sitten mietin että sietäisiköhän sitä paremmin minitissejä vai kumitissejä... Ennen lapsia oli kiinteet kauniit B-kupit, ne oli kivat. Siihen ei varmaan ole paluuta.
Silikonien poisto vol:X
6
140
Vastaukset
- PoistoonHaluaisiMyös
Sama juttu. Missä olit? Minkälaiset on kohotuksen arvet?
Silikonit on kyllä inhottavat. Voin suositella vain ihmisille joilla ei ole rintoja kuin korkeintaan a kupin verran. - Tästä lisää puhetta
Et ole yksin tunteesi kanssa!
http://www.realself.com/Breast-implant-removal/reviews- KumiD
Kohotuksessa arvet tulee nännipihojen ympäri ja siitä suoraan alas, rinnan alla se on implantin takia.
Alan mäkin olla samaa mieltä, ettei implantit ole järkevät jos yhtään sitä omaa rintaa on. Ei se ole sama kuin aito, ei todellakaan. Silloin jos omaa ei ole, onhan se silloin parempi kuin ei mitään. Mä en ollut oikein realisti kun menin ne ottamaan, luulin että sitten ne on kuin ennen mutta isommat mutta eihän se niin mennyt vaan on nyt paljon kiinteämmät ja muutenkin jäykemmät. Tietty eihän se kaikkia haittaa, mutta mua haittaa.
On mulla kaveri jonka mielestä se on ihan okei miten ne jää selällään, miten ne liikkuu (tai ei liiku) ja miltä ne tuntuu vaikka ne sen on vielä muakin jäykemmät kun sillä lähtötilanne oli AA. Eli makuasioista ei kannata kiistellä, yks tykkää ja toinen ei.
Tää ketju onkin niille jotka ovat käyneet poistossa tai sitä harkitsevat.
Toi sivusto on hyvä, kiitos sulle!
- Pieruliisa
Täällä kans yks joka miettii. Hankalaa vain on se että kun alkuperäiset ovat olleet mallia aa ajokoirankorvat- siis ihan tyhjät pussukat ja 325g implantit ovat olleet pari vuotta niin millaiset jää jäljelle kun ei muutenkaan ole ihosta palautuvaa sorttia. luulisin että poiston jälkeen en kävisi mieheni kanssa saunassa ja seksin aikana pitäisi pitää jotain liivejä jos sattuu niin pieniä löytämään. Sehän mua alunperinkin otti kaaliin, kun oli niin olemattomat tissit ettei löytynyt edes rintsikoita, siis aikuisten mallia ja kuosia. Nyt on siis nämä kumitissit edes. No mies tykkää näistä enemmän kuin ite, joten siinäkin yks pelon aihe että miten mies suhtautuu sitten...
Onkohan kellään poistattaneella explantin jälkeen olleet paremman näköiset kuin ennen implantteja?- fake boobs
Ei ne nahat yleensä sen paremman näköiset ole implanttien jälkeen... Mulla kans oli tosi surkeet AA-nahat, ja vaikka en täysin tyytyväinen näihin implantteihin niin tiedän että en enää kestäisi niitä tyhjiä pussejakaan. Sen kuitenkin sanon, että jos mulla olisi ollut omaa rintaa edes A-kupin verran niin en olisi näitä ottanut. Mutta kun tilanne on joko ei mitään tai feikkitissit, niin mieluummin sitten ne kumitissit.
- Pieruliisa
fake boobs kirjoitti:
Ei ne nahat yleensä sen paremman näköiset ole implanttien jälkeen... Mulla kans oli tosi surkeet AA-nahat, ja vaikka en täysin tyytyväinen näihin implantteihin niin tiedän että en enää kestäisi niitä tyhjiä pussejakaan. Sen kuitenkin sanon, että jos mulla olisi ollut omaa rintaa edes A-kupin verran niin en olisi näitä ottanut. Mutta kun tilanne on joko ei mitään tai feikkitissit, niin mieluummin sitten ne kumitissit.
Niin mä ajattelen just noin, että en kestäisi niitä aa -kupin tyhjiä nahkojakaan. Ja en myöskään olisi ottanut jos olisi ollut vaikka kohtuullisen nätti A-kuppi, en ehkä aa- kupinkaan kanssa jos olisivat olleet kiinteät.
Joten jatketaan näiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492