Saatteko viikkorahaa?

haluun rahaa

Mä haluisin saada, mutta ei ne vaa anna. Sit ne ei anna tehä kotitöitäkään! :o Help? :( Haluisin tehä kotitöitä, mut ei voida tiskata, koska meil on tiskikone ja muuta ne ei keksi. Haluun saada rahaa muulloinkin ku vaan esim. synttäreillä ja jouluna.

16

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea matkaan

      Jos teil o pihaa, tarjoudu haravoimaan. Jos asutte lähelllä kauppaa (jalankulkumatkan pääs) nii tarjoudu tekeen ostokset. Muita kotitöitä vois olla imurointi, pölyjen pyyhintä, mattojen tamppaus, vessan pesu, rokien vieminen. Tai jos teil o koira nii sen ulkoilutus. Pikkuveljen/pikkusiskon hoito (jos heitä on) tai lemmikkien 8jos on) hoito, esim.koiran peseminen.

    • number5forever

      mä en saa viikkorahaa mutta kyllä mä saan joka viikonloppu ostaa karkkia

    • pelldkdksloudjb

      jos oot yli14v hanki kesätöitä. Ite saan vanhemmilta rahaa aina ku pyydän, mut ei niiltä aina viitti rahaa olla kinuumas nii oon kesäl menos töihi.. Jos oot alle 14v nii kysele tuttavilta/naapureilta jos ne tarvis apuu jossai lastenhoidos, eläinten hoidos, pihatöis...

    • 10 w

      Mä saan 9€ ja olen 10 w.
      :)

    • Seittemän euroa tarpeeks

      Meillä on kotona semmonen juttu et mä ja mun siskot (kaks nuorempaa) saadaan päättää halutaanko viikkorahaa vai karkkia kerran viikossa ja jos ottaa rahat saa niillä ostaa ite omat karkit ja rahamäärä on sen suurunen millä luokalla oot, ite oon seiskalla ja rahat, pikkusiskot ottaa mielummin karkkia molemmat mut ku en ikinä osta karkkia ni rahat on mulle parempi... Jos teillä on karkkipäivä ni sähän voit ehdottaa tommosta? Ja sitte jos haluu säästää ni ostaa vaan vähemmän karkkia.

    • handdiy34354
    • Joopajoopajoopajoo

      Saisin mutten halua......... Enkä tarvitse

    • Masseis

      Oih pian pasahtaa 10 000€ raja rikki, ja kaikki dissaa kun on ite köyhiä. Vituttaako?

      • viikkomani

        ite en saa viikkorahaa ja oon 12 ja ihan hyvin oon pärjäilly


    • Trol

      Mä oon 10 ja saan viikkorahaa 10€, sit kun oon 11 saan 11€.

      • lgofldkkdl

        Turhaa mokomat viikkorahat, jos haluaa rahaa niin kyllä työtä aina löytyy. Viikkorahat tekee lapsista liian lellittyjä.


      • Lune Noire
        lgofldkkdl kirjoitti:

        Turhaa mokomat viikkorahat, jos haluaa rahaa niin kyllä työtä aina löytyy. Viikkorahat tekee lapsista liian lellittyjä.

        Monta kertaa näihin viikkorahoihin sisältyy se että tehdään tietyt kotityöt...

        Ei se rahalla lelliminen lellittyä tee... Mutta jos annetaan kaikki anteeks ja tehään ihan lapsen mielen mukaan niin... (Yksi kaverini on tälläinen jälkimmäinen...)


    • mopoilija

      Saan kuukaudes kympin 50€ bensa rahaa

    • LaplandRocks

      Tiiän että kaikki sanoo mua hemmotelluks paskaks mutta saan mummolta rahaa (1-60€) milloin haluan jos sillä on. En kyllä tee sillä rahalla melkeen mitään mutta kuitenki. Ps: oon 11v ja täytän joulukuussa 12

    • Suge!!

      Koulun alkaessa alan saamaan viikkorahaa eli 5 e kuukaudessa. Se riittää mulle ihan hyvin. Yleensä saan synttärirahaksi n. 200

      • en saa viikkorahaa

        en saa viikkorahaa. nyt mul on viimekesän saldona 1250e, kesätyö kävin isovanhempii auttamassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe