Ostin itse täältä huona laatuiset shortsit, jotka eivät kestäneet edes ensimmäistä sovitusta. Älkää luottako vaikka skortsien kaunis ulkomuoto houkutteleekin. Vaikka shortsit ja muutkin heidän vaatteensa on tehty kierrätys materialeista niin kyllä niiden pitäisi käyttöä kestää jos niitä alkaa 30 eurolla myymään. Vaihtaa tai palauttaa ei tietänkään voi.
Onko muilla kokemuksia samankaltaisista tapauksista?
Rewind and play again - unique DIY online store epäluotettava
4
216
Vastaukset
- Anna21
Voi harmi :(( olin juuri miettimässä sieltä tilaa mista ja vaikuttise hieman epäilyttävältä kun myivät facebookin kautta. No onneksi googletin nimen ensin. Tolla hinnalla saa jo uudet ja kestävät shortsit kaupastakin.
- maija451
Ei kannata ostaa tuotteita facebookin välityksellä. Käsittääkseni eivät silloin pidä mitään yritystä vaan kiertävät kätevästi verot ja ottavat koko rahan omaan taskuunsa. Inhottavia tuollaiset toisten kustannuksella elävät.
- pöööööö
eiks tollanen oo laitonta
- yleistietoa
Kyllä sitä jonkin verran saa tienata ilman että verottajalle ilmoitta asiasta. Itse valmistin puolitutun kuorolle tuotteita kolmensadan euron edestä, ja kävin verottajalta kysymässä, miten tulisi toimia verojuttujen kanssa. Noin vähäisiä ei kuulemma tarvitse edes ilmoittaa. En muista mikä oli raja, paljon sai tienata "pimeänä":
Ja facebookin (ja huuto.netin, tori.fi:n ym..) välityksellähän nämä yksityishenkilöt tosiaankin myyvät tuotteitaan. Kun kyseessä on kahden yksityshenkilön välinen kauppa, kuluttajasuojalaki ei sido kumpaakaan, vaan nämä henkilöt toimivat sopimallaan tavalla, molemmat omalla vastuulla. Mikäli tilaat tuotteita ysityksen omasta verkkokaupasta (en tiedä, onko kyseisillä henkilöillä verkkokauppaa, ja onko rewind and play again yritys, vai ovatko he yksityishenkilöitä, jotka ovat alkaneet toimia tuon nimen alla), on sinulla vähintään 14 vuorokauden palautusoikeus.Yleisesti, jos jotakuta arveluttaa jokin verkkokauppa, kannattaa tarkistaa, voiko tilauksen maksaa luottokortilla. Jos voi, on kyseessä todennäköisesti luotettava yritys, sillä luottokunta ei tee yhteistyötä ihan kenen tahansa kanssa.
Kiitoksia aloittajalle, kun toit julki sattumuksen. Varmasti harmittaa maksaa tuollainen summa huonosta laadusta.. ilmeisesti nämä shortsit "revitään" vanhoista kirpparishortseista, ja värjätään kivan värisiksi? Kokematon vaatteiden tuunaaja ei "päättele" revittyä saumaa, jolloin se lähtee purkautumaan. Samoin huonosti kiinnitetyt niitit tai liian "kulutetut" lahkeet syövät tuotteen käyttöikää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483