onko kellään tietoa tai kokemusta tälläisesta magneetti napista jota käytetään pikkuhousujen sisällä ,navan kohdalla.kiinnitetään pikkuhousuun.pitäs auttaa vaihdevuosien oireisiin,kuumiin aaltoihin,yö heräämisiin ,kuivuuteen,mieliala muutoksiin.haluaisin tietää toisten kokemuksia,ennen kun ostan,maksaa yli 50E vai onko pelkkää humpuukia...
lady care,magneetti nappi
5
665
Vastaukset
- Sitä viimeistä luult
Magneetteja saat rautakaupasta tai askartelukaupasta parilla eurolla koko paketin, niin voit kokeilla vaikka useammalla samaan aikaan. En kyllä pysty kuvittelemaan, miten magneetti voisi nostaa estrogeenitasoja, mutta tarkoitus lieneekin lähinnä lihottaa valmistajan kukkaroa.
Suosittelen luonnonhoidoista saunomista pitkän kaavan mukaan. Se tuottaa jotain mielihyvähormonia ja rentouttaa. - mummukuume
ajattelin aivan niinkuin sinäki,mutts myyjä vskuutti ettää toimii kaikilla joille hän on sen myynyt.Tässä esiitteessä lukee 250 000 tyytyväistä käyttäjää...Odotan lisää tietoja...
- wue ilw
Täältä löydät yli 200 arviota "tyytyväisiltä käyttäjiltä":
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9353043
Ehdotan myös visiittiä rautakauppaan, tulee kokeilu halvemmaksi. Magneetti on aina magneetti, vaikka sille miten hienon nimen keksisi.- 1+14
Ja mikähän mahtaa olla rautakaupan magneettien gaussi- / teslamäärä? Millään jääkaappimagneeteillahan ei tosiaankaan ole mitään virkaa...
Ja halvemmalla pääset tuon toisen terapiamagneetin ("tehosydän") kanssa, koska se sentään kestää "äidiltä tyttärelle" ja ladyn käyttöiäksi luvataan vain 10v... Eli kannatta tutkia asiaa ja vaihtoehtoja, ennen kuin haksahtaa ensimmäiseen.
- happylady
Hei olen käyttänyt 1,5 vuotta enkä siitä luovu, pidän aina puolen vuoden jälkeen muutaman viikon tauon jolloin oireet tulevat. Mutta muuten; nukun hyvin, en hikoile ja olen paljon pirteämpi. Olen kokeillut monenmoista luontaistuotetta huonoin tuloksin. Eikä edes estrogeenigeeliä poistanut kaikkea hikoilua. Mutta magneetti on toiminut ja toimii edelleen minulla. Maksoi minulle luontaistuotekaupassa 34 e nähtävästi on hinta noussut. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462