Miksi Skoda

Audimies

Mikä se saa ihmisen ostamaan Skodan, kun VAG löytyy Volkkari ja Audikin?

Ei se hintaero niin suuri ole, varsinkaan volkkariin.

40

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • springfield

mä oon aina halunnut sen audi a2..siis tosi makee tötterö..

• Montakin audia:.

.

On ollut montakin audia mutta nyt on alla Skoda

.

• Skodajorma

Homosteluhan se

• nyk. seatmies

Niin ja jos tuokin hintaero on liikaa, niin löytyy Seat. Seatin ylihinoittelu Skodan tapaan on mahdotonta, koska Seatin suosio Suomessa ei ainakaan toistaiseksi sellaista salli. Seatin etuna on lisäksi, ettei tarvi kuunnella itäautoviisastelua tms naureskelua joidenkin tahoilta. Kuitenkin sama luontaisetu tulee auton mukana eli naapurikateutta ei Seatinkaan omistajan tarvi juurikaan kokea...

• antikomu

Kun on antikommunisti niin on pakko ostaa skoda kun sitä valmistetaankin venäjällä.

• Skodisti
        antikomu kirjoitti:

Kun on antikommunisti niin on pakko ostaa skoda kun sitä valmistetaankin venäjällä.

Miksi minulla on Skoda? Miksi ei olisi? Skoda on hieman halvempi kuin vastaavat VW:t. Skodassa on kuitenkin yksi etu, tilan käyttö. Otetaan mikä automerkki tahansa vastaavasta koko ja hintaluokasta, niin Skodan tilat on parhaasta päästä. Minä tarvitsen suhteellisen tilavan auton (en kuitenkaan pakettiautoa), joten päädyin Skodaan. Minulla on ollut myös muun merkkisiä autoja, myös Volkkareita, joten tiedän kokemuksesta (en mututuntumalla) eri merkkien väliset erot.
        Skoda on myös yhtä laadukas kuin mikä muu vastaava auto. Jos joku muuta väittää, valehtelee. Vain henkilö, jolla on kokemusta eri automerkeistä, voi antaa suhteellisen luotettavan arvion. Kaikki muu on mutua.
        Itäautoviisasteluun olen törmännyt vain tällä foorumilla, mutta ei se mitään. Jos joku saa siitä pönkitettyä heikkoa itsetuntoa, niin siitä vaan.
        Ja lopuksi, en vanno ajavani Skodalla loppuelämäni. Jos löytyy jokin muu JÄRKEVÄ vaihtoehto, voin joskus hamssa tulevaisuudessa siirtyä myös johonkin muuhun automerkkiin. JA VIELÄ, JÄRKEVÄ EI TARKOITA TEITÄ PASKANPUHUJIEN HÖPÖTYKSIÄ.

• Skodajorma hei
        Skodisti kirjoitti:

Miksi minulla on Skoda? Miksi ei olisi? Skoda on hieman halvempi kuin vastaavat VW:t. Skodassa on kuitenkin yksi etu, tilan käyttö. Otetaan mikä automerkki tahansa vastaavasta koko ja hintaluokasta, niin Skodan tilat on parhaasta päästä. Minä tarvitsen suhteellisen tilavan auton (en kuitenkaan pakettiautoa), joten päädyin Skodaan. Minulla on ollut myös muun merkkisiä autoja, myös Volkkareita, joten tiedän kokemuksesta (en mututuntumalla) eri merkkien väliset erot.
        Skoda on myös yhtä laadukas kuin mikä muu vastaava auto. Jos joku muuta väittää, valehtelee. Vain henkilö, jolla on kokemusta eri automerkeistä, voi antaa suhteellisen luotettavan arvion. Kaikki muu on mutua.
        Itäautoviisasteluun olen törmännyt vain tällä foorumilla, mutta ei se mitään. Jos joku saa siitä pönkitettyä heikkoa itsetuntoa, niin siitä vaan.
        Ja lopuksi, en vanno ajavani Skodalla loppuelämäni. Jos löytyy jokin muu JÄRKEVÄ vaihtoehto, voin joskus hamssa tulevaisuudessa siirtyä myös johonkin muuhun automerkkiin. JA VIELÄ, JÄRKEVÄ EI TARKOITA TEITÄ PASKANPUHUJIEN HÖPÖTYKSIÄ.

Ei Skoda ole edes Volkkaria halvempi ja Volkkarikin on täysi susi.

Taas oli uutinen 100 000 Volkkarin takaisinkutsusta.

Täyty olla aika tyhmä ostaakseen VAG-tuotteen.

• halpis skoda
        Skodajorma hei kirjoitti:

Ei Skoda ole edes Volkkaria halvempi ja Volkkarikin on täysi susi.

Taas oli uutinen 100 000 Volkkarin takaisinkutsusta.

Täyty olla aika tyhmä ostaakseen VAG-tuotteen.

Skoda on täyspaska kolhoosikulkuneuvo joka on tarkoitettu vähä-älyisille köyhille kommareille suomessa.

• huono mikä huono
        Skodisti kirjoitti:

Ainakin A-Katsastuksen tilastojen perusteella Skodat ovat huonoja autoja. Vanhoissa autoissa Lada pärjää paremmin kuin Skoda.

Skodan TSI moottori ja DSG vaihteisto ovat tunnetusti huonoja.

• voi noloja poikia
        huono mikä huono kirjoitti:

Ainakin A-Katsastuksen tilastojen perusteella Skodat ovat huonoja autoja. Vanhoissa autoissa Lada pärjää paremmin kuin Skoda.

Skodan TSI moottori ja DSG vaihteisto ovat tunnetusti huonoja.

riippuu uskooko täällä trollaavia syrjätyneitä teinejä vai onko oikeaa tietoa?!

• Kateus on noloa!

• höhö höhö

Onko jollakin niin huono itsetunto ettei uskalla ostaa jotain autoa siksi että joku naureskelee sille tällaisilla palstoilla?

Seatit ovat kyllä VAG-konsernin tyylikkäimpiä autoja, pakko myöntää.

• hehehee hehe
        höhö höhö kirjoitti:

Onko jollakin niin huono itsetunto ettei uskalla ostaa jotain autoa siksi että joku naureskelee sille tällaisilla palstoilla?

Seatit ovat kyllä VAG-konsernin tyylikkäimpiä autoja, pakko myöntää.

Kyllä näin on.

Muita kysymyksiä?

• Audi a6

Mulla on ollut VAG konsernin tuotteista

Skoda Superb laatikko toimi huonosti verrattuna Audiin, vikoja siinä oli myöskin paljon, korjaamolla käytiin usein hajos mm. suuuttimet, ilmastointi ei puhaltanut lämmintä,jotain antureita myös sököksi. jos jotain hyvää pitää sanoa niin maantiellä se oli ihan hyvä ajaa.

Audeja on ollut kaksi ennen a4 ja nykyinen a6, ei mitään ongelmia kummassakaan kuluvia osia iskareita, vetoniveliä yms. Muutenki auton viimeistely ja sisämelu aivan eri luokkaa Skodan verrattuna.

Sitten oli yksi Passat, josta räjähti turbo, se oli riskiostos joka kostautui. Ahtopaineita oli nostettu liikaa.

Anyways laadullisesti Audi ja Skoda ovat valovuosien päässä toisistaan, tai sitten mun Superbin oli koonnut joku työn sankari pienessä votka maitissa.

• wyborova

Jos se vodka kuuluu työntekijän päiväannokseen.

• g-ahdin

Pakko sanoa, että valehtelet rumasti.

• kylä näi o
        g-ahdin kirjoitti:

Pakko sanoa, että valehtelet rumasti.

.

Hän myös valehtelee runsaasti

kuin myös ottaa mukia runsaasti

.

• kyä näi o
        kylä näi o kirjoitti:

.

Hän myös valehtelee runsaasti

kuin myös ottaa mukia runsaasti

.

Skoda o persiist

• jimi.

Näissä kommenteissa pitäisi aina tuoda julki myös autojen vuosimallit ja ajetut kilometrit, sillä se antaa aivan toisenlaisen näkökulman kuin pelkkä merkkien haukkuminen.

• 6000€+++++++

Tämä sai ostamaan Skoda octavian 2-uutta! Se hinta minkä olisin joutunut maksamaan Audi A6 riitti pienellä lisäpanostuksella ja hyvällä tinkimisellä 2-uuden Combi Skoda Octavian ostoon vuonna 2010! Näin meillä on sitten ne kaksi 1.4TSI DSG Combia Molemmilla ajettu noin 50000km.
      Tässä vain yksi esimerkki, tiedän kokeiltuani että Audi A6 on ihan eri planeetalta muttei kuitenkaan hintansa väärti kun saa 2 perus autoa samalla rahalla. Ja mitä hintaan tulee saamme näistä 2 Skodasta vaihdossa yhteensä 36000€ Audista saisimme nyt 30000€! Thats all to night

• tojomies1

Ihan hyvä perustelu mutta nyt naapurisi on pitänyt sinua köyhänä 2 viimeistä vuotta. Jos olisit ostanut Audi A 6 niin olisit ollut hänen silmissä varakas naapuri.,

• VW vs Skoda
        tojomies1 kirjoitti:

Ihan hyvä perustelu mutta nyt naapurisi on pitänyt sinua köyhänä 2 viimeistä vuotta. Jos olisit ostanut Audi A 6 niin olisit ollut hänen silmissä varakas naapuri.,

Valinnan Golf farkku versus Octavia ratkaisi viitisen vuotta sitten varustelu. Tämän hetken tilannetta en tiedä eilkä ole tullut esiin mitään syytä luopua Skodan logosta ohjauspyörässä ja maskissa.

Mm. Octavia kummankin etupenkin korkeussäätä ja ristiselänsäätö vakiona. Octavia huonon tien paketti, joka on oikeasti tarpeen talvella (korkeampi maavara, moottorin alus peltiä eikä muovia) Octaviaan noin 250 eur, VW:hen noin 700 eur. Octavia Elegance ksenonit vakiona, VW:hen ei ollut silloin edes saatavilla. Octavia cd-soitin vakio, VW:hen 1700 eur jne. huomattavia eroja varustelussa ja lisävarustelujen hinnoissa Octavian eduksi.

Toisaalta tämä on ihan turhaa keskustelua. Se on VAG-konsernin taktiikka myydä enemmän autoja ja tehdä parempaa businesta tekemällä ja hinnoittelemalla lähes samoja autoja erilaisiksi ja eri merkkisiksi sen mukaan mitä ostaja arvostaa.

• A4 1.8 T

On hyvä ostaa kaksi autoa kun vaihteistona on Skodan tekemä DSG eikä se 1.4 TSIkään kaikkein luotettavin moottori ole. Ei silti niin huono kuin tsekkiläinen 1.2.

Käytetyissä autoissa nyrkkisääntönä on se, että 2½ vuodessa auton arvo putoaa puoleen.

Jos itäauton ostaisin Dacia olisi Skodaa parempi vaihtoehto: Rellun moottorit ovat hyviä ja itälaadusta huolimatta mitään tielle jättäviä tyyppivikoja Daciassa ei ole toisin kuin Skodassa.

• Daatsia harasoo
        A4 1.8 T kirjoitti:

On hyvä ostaa kaksi autoa kun vaihteistona on Skodan tekemä DSG eikä se 1.4 TSIkään kaikkein luotettavin moottori ole. Ei silti niin huono kuin tsekkiläinen 1.2.

Käytetyissä autoissa nyrkkisääntönä on se, että 2½ vuodessa auton arvo putoaa puoleen.

Jos itäauton ostaisin Dacia olisi Skodaa parempi vaihtoehto: Rellun moottorit ovat hyviä ja itälaadusta huolimatta mitään tielle jättäviä tyyppivikoja Daciassa ei ole toisin kuin Skodassa.

Väittämästäsi hyvästä laadusta huolimatta Daatsiat eivät jostain syystä kelpaa suomalaisille. Dacia on rekisteröintitilastossa sijalla 22. Huhtikuussa on merkitty rekisteriin 74 kappaletta uutta Daatsiaa. Skodaakin sentään 596 kpl.

• A4 1.8 T
        VW vs Skoda kirjoitti:

Valinnan Golf farkku versus Octavia ratkaisi viitisen vuotta sitten varustelu. Tämän hetken tilannetta en tiedä eilkä ole tullut esiin mitään syytä luopua Skodan logosta ohjauspyörässä ja maskissa.

Mm. Octavia kummankin etupenkin korkeussäätä ja ristiselänsäätö vakiona. Octavia huonon tien paketti, joka on oikeasti tarpeen talvella (korkeampi maavara, moottorin alus peltiä eikä muovia) Octaviaan noin 250 eur, VW:hen noin 700 eur. Octavia Elegance ksenonit vakiona, VW:hen ei ollut silloin edes saatavilla. Octavia cd-soitin vakio, VW:hen 1700 eur jne. huomattavia eroja varustelussa ja lisävarustelujen hinnoissa Octavian eduksi.

Toisaalta tämä on ihan turhaa keskustelua. Se on VAG-konsernin taktiikka myydä enemmän autoja ja tehdä parempaa businesta tekemällä ja hinnoittelemalla lähes samoja autoja erilaisiksi ja eri merkkisiksi sen mukaan mitä ostaja arvostaa.

Jos luotettavuus on tärkeä asia niin unohtaisin Skodan.
        Toyota on todella luotettava, mutta ajo-ominaisuudet talvella voisivat olla paremmat.

Golf erillisjousituksella on luotettava ja hyvä ajaa. Jostakin syystä itäauto on itäauto vaikka tekniikka pohjautuisi länsieurooppalaiseen suunnitteluun.

Skodan DSG perustuu LuK.n designiin. Tsekkien "räätälöimänä" ja kiinalaisten valmistamana alkuperäisestä konstruktiosta on varmasti "oikaistu" hieman.

• A4 1.8 T
        Daatsia harasoo kirjoitti:

Väittämästäsi hyvästä laadusta huolimatta Daatsiat eivät jostain syystä kelpaa suomalaisille. Dacia on rekisteröintitilastossa sijalla 22. Huhtikuussa on merkitty rekisteriin 74 kappaletta uutta Daatsiaa. Skodaakin sentään 596 kpl.

Kyllä Daciat ovat samaa itäautolaatua kuin Skodat, Mosset, Warret ja Ladat.

Kuitenkin mitään tielle jättäviä vikoja niissä ei ole. Myyntimääristä en tiedä, mutta työnantajalla on eräänä autona Dacian umpifafkku, joka on joutunut kovalle käytölle, koska se hankittiinkin "huonommaksi autoksi".

• Skodisti
        A4 1.8 T kirjoitti:

Luin ketjun läpi. Yhtään JÄRKEVÄÄ perustelua Skodasta luopumiseen en löytänyt, eli jatkan toistaiseksi Skodalla ajoa.
        Kaikki kielteiset perustelut olivat lähinnä sitä "itäauto" kastiin kuuluvaa paskan jauhamista. En tiedä mitä joku luulee voittavansa sillä. Ehkä itsetunto kohenee, kun näkee "nerokasta" tekstiä näytöllä. Niin no, onhan se yhteiskunnelle näin tehtynä halvempaa kuin psykiatrilla käynti.
        En tiedä, onko minulla ollut autojen kanssa hyvää tuuria vai mistä lienee johtuu, että minun autoni, merkistä riippumatta, ovat toimineet hyvin. Niin no, oikeastaan, on minulla ollut kaksi Fordiakin, ensimmäinen ja viimeinen.
        Epäilyttää, onko nuo "Audinmiehet" koskaa edes ajaneet Audilla. Luulisi, että jos Hemmolla on Audi, ei hän viitsisi kirjoitella sontaa toisista automerkeistä.

• työsuhdeautoilija
        Skodisti kirjoitti:

Luin ketjun läpi. Yhtään JÄRKEVÄÄ perustelua Skodasta luopumiseen en löytänyt, eli jatkan toistaiseksi Skodalla ajoa.
        Kaikki kielteiset perustelut olivat lähinnä sitä "itäauto" kastiin kuuluvaa paskan jauhamista. En tiedä mitä joku luulee voittavansa sillä. Ehkä itsetunto kohenee, kun näkee "nerokasta" tekstiä näytöllä. Niin no, onhan se yhteiskunnelle näin tehtynä halvempaa kuin psykiatrilla käynti.
        En tiedä, onko minulla ollut autojen kanssa hyvää tuuria vai mistä lienee johtuu, että minun autoni, merkistä riippumatta, ovat toimineet hyvin. Niin no, oikeastaan, on minulla ollut kaksi Fordiakin, ensimmäinen ja viimeinen.
        Epäilyttää, onko nuo "Audinmiehet" koskaa edes ajaneet Audilla. Luulisi, että jos Hemmolla on Audi, ei hän viitsisi kirjoitella sontaa toisista automerkeistä.

Jos herra Skodisti käy katsomassa A-katsastuksen vikatilastot ja todeta, että huonoiten saman konsernin autoista pärjää Skoda.

1.2 TSi moottori on epäluotettava jakopään takia ja DSG -automaatti voi jättää tielle.

Testivoittoja Skodalla on ja sisätilat suuremmoiset. Uuden Taavi sedanin peräkontti on isompi kuin VW Golf farkun.

Testien mukaan ajettavuus voisi olla parempi ja meteluisa Taavi on, mikä on tyypillitä tässä luokassa.

Skodat ovat Suomessa kalliita. Rapid on ylihintainen samoin kun uusi Taavi jos verrataan Golfiin.

Miksei tänne voisi kirjoitella jos autot kiinnostavat? Olen käynyt koeajamassa mielenkiinnosta uuden Taavin vaikka en ole vaihtamassa autoani juuri nyt. Superbinkin koeajoin kun viimeksi vaihtoin auton - valitsin kuitenkin erään amerikkalaisauton (ei sitä korealaista) V6 automaatilla.

• Järkeä peliin
        työsuhdeautoilija kirjoitti:

Jos herra Skodisti käy katsomassa A-katsastuksen vikatilastot ja todeta, että huonoiten saman konsernin autoista pärjää Skoda.

1.2 TSi moottori on epäluotettava jakopään takia ja DSG -automaatti voi jättää tielle.

Testivoittoja Skodalla on ja sisätilat suuremmoiset. Uuden Taavi sedanin peräkontti on isompi kuin VW Golf farkun.

Testien mukaan ajettavuus voisi olla parempi ja meteluisa Taavi on, mikä on tyypillitä tässä luokassa.

Skodat ovat Suomessa kalliita. Rapid on ylihintainen samoin kun uusi Taavi jos verrataan Golfiin.

Miksei tänne voisi kirjoitella jos autot kiinnostavat? Olen käynyt koeajamassa mielenkiinnosta uuden Taavin vaikka en ole vaihtamassa autoani juuri nyt. Superbinkin koeajoin kun viimeksi vaihtoin auton - valitsin kuitenkin erään amerikkalaisauton (ei sitä korealaista) V6 automaatilla.

Onhan hyvä lueskella vikatilastoja ja testejä ja muita raportteja, mutta kannattaa suhteuttaa asiat eikä tuijottaa yksittäisiä sanoja tai lukea kuin piru raamattua.

Provoilu syntyy juurikin siitä, kun takerrutaan sanoihin ja tehdään niistä mailman suurimpia asioita, vaikka ei yhtään oikeesti tiedetä mistään mitään. Korostetaan asioita joissa ei ole mitään korostettavaa.

Kaikki nuo edellisesä kirjoituksessa mainitut asiat ovat myyttejä, joille ei oikeasti ole merkittäviä perusteita. Joku sanoo jotain, ja sitten provoilijat kaiuttavat sen asian elämää suurempana asiana maailmalle. Liioittelu ja pikkuasioiden suurentelu on provoilijoiden työkalu.

• Skodisti
        Järkeä peliin kirjoitti:

Onhan hyvä lueskella vikatilastoja ja testejä ja muita raportteja, mutta kannattaa suhteuttaa asiat eikä tuijottaa yksittäisiä sanoja tai lukea kuin piru raamattua.

Provoilu syntyy juurikin siitä, kun takerrutaan sanoihin ja tehdään niistä mailman suurimpia asioita, vaikka ei yhtään oikeesti tiedetä mistään mitään. Korostetaan asioita joissa ei ole mitään korostettavaa.

Kaikki nuo edellisesä kirjoituksessa mainitut asiat ovat myyttejä, joille ei oikeasti ole merkittäviä perusteita. Joku sanoo jotain, ja sitten provoilijat kaiuttavat sen asian elämää suurempana asiana maailmalle. Liioittelu ja pikkuasioiden suurentelu on provoilijoiden työkalu.

Se A-katsastuksen vikatilasto ei toki kerro auton luotettavuutta. Jos auto hylätään renkaiden vuoksi, mitä se kertoo auton huonoudesta? Auton omistajan huolimattomuudesta se kertoo.
        Ja mitä tulee TSI moottoriin ja DSG:n, en voi ottaa kantaa kumpaankaan asiaan, koska minun Skodasta ne eivät ole rikkoontuneet. En myöskään tunne ketään Skodan omistajaa, jolla ne olisivat rikkoontuneet.
        Toki sinä työsuhdeautoilija voit kirjoitella tällä foorumilla, mutta jos väität jotain, näytä se toteen, muutoin pidän sinua paskanjauhajana. Ei tuollaiset paradigmat riitä, että TSI on epäluotettava jne.

• 6000+++++++
        tojomies1 kirjoitti:

6000€ vastaa tojomies1:lle!
        Naapureistamme kahdella on Skoda eivät ole muutkaan nimitelleet varallisuuden tai muunkaan ominaisuuden perusteella miksikään kas kun tietävät että voin ajaa normaali autoista puhuttaessa millä vain, on ollut Toyotoja Volvoja Volkkareita Fordeja katos väliaikaista kaikki on vaan merkki voi vaihtua meilläkin molemmissa melko piankin. Siinä vastaus jos Arvon kansalaiselle kelpaa totuus?

• mazda-1

Audin ostaa henkilö, jolla on huono itsetunto ja elististinen asenne vaikka ei ole varaa oikeasti kunnon autoon. Volkkari taas on maalaisjunttien kakaroiden auto. Skoda on ainoa eurooppalanen peli näistä ja vielä hintalaatusuhteeltaa erinomainen. VAG tuotteet on nuukajussien ja arkajalkojen pelejä. Kuvitellaaan että ne olisi jotenkin hienoja.

• huonoin

Skodalla ajaminen on merkki äärimmäisestä köyhyydestä ja kommunistisesta maailmankatsomuksesta, homouden lisäksi.

Skoda on kaikkein itämaisin, venäläisin ja kiinalaisin halpis.

• parasta.............

Eivaan se on parasta sijoitettuun rahaan suhteutettuna, mutta ymmärrän tuskasi, koska santander ei myöntänyt rahoitusta....

• Käteisellä saa
        parasta............. kirjoitti:

Eivaan se on parasta sijoitettuun rahaan suhteutettuna, mutta ymmärrän tuskasi, koska santander ei myöntänyt rahoitusta....

Ei ne myönnä jopoille lainoja! Ei mitkään muutkaan pankit!

• hyvin todettu
        Käteisellä saa kirjoitti:

Ei ne myönnä jopoille lainoja! Ei mitkään muutkaan pankit!

Skodalla ajaminen on merkki äärimmäisestä köyhyydestä ja kommunistisesta maailmankatsomuksesta, homouden lisäksi

• totototototototo
        hyvin todettu kirjoitti:

Skodalla ajaminen on merkki äärimmäisestä köyhyydestä ja kommunistisesta maailmankatsomuksesta, homouden lisäksi

Siksi sinulle ainoa vaihtoehto autoksi on skoda.
        Sen unohdit laittaa viestiisi.

• sama, kuhan on hyvä

Mä oon laiska auton ostaja, joten katon autolehtien vertailuissa parhaitenenestybän automerkin ja tilaan sitten sellaisen.

Toki, jos olisi runsaasti rahaa, niin sitten iso mersu, tahi bemari, muttei todellakaan mitään c-mersua tai 3-bemua...

Katsotaan ny, onko uudesta ocusta vanhan manttelinperijäksi, vai vaihtuuko muuhun merkkiin...

• skoda ei hyvä

Uskomattoman tyhmää järjenjuoksua...
        Täytyy olla itäänpäin suuntautunut henkilö kun noin kirjoittaa.

• rellupösösitukka
        skoda ei hyvä kirjoitti:

Uskomattoman tyhmää järjenjuoksua...
        Täytyy olla itäänpäin suuntautunut henkilö kun noin kirjoittaa.

Siinä vaiheessa kunautoa valitaan ja tutkitaan netiä luetaan bildiä jne.On mukavaa.voi vertailla ja katsella jopa citroenin sivustoja BMw miksipäs ei Ja renault on edullinen Kimikin Ajaa sillä skodan saa edullisesti myös.
        Mutta odottapas kun autoon ostettu ja alkaa vikoja ilmetä saman päivän aikana.
        millon mitäkin kyllä tiedätte.

ulle on käynyt niin.

ja nyt harkitsen tarkaan minkä ostan ettei tarvitse merkkiä syyttää
        Avensis jää pois kun siinä on kuulemma vikoja ja samaten uudet hynyt, nolla luvulla tehnyt oli vielä kestäviä ei enää.

Jäljelle jää TOYota ja honda

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2558
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      51
      2550
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2412
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2210
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      35
      1922
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1759
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1234
    8. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1055
    9. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      975
    Aihe