Eli minne kukakin menee luokkaretkelle? Meidän luokka menee Turkuun. Pitää kai mennä soittamaan samalla Robinin ovikelloa. :DD
Minne meette luokkaretkelle?
38
2269
Vastaukset
- justin bieber boyfriend
Kaheks viikoks helsinkiin, sieltä sitte pari reissua turkuun kotkaan ym..
- Miks vitussa Turkuun?!?!
No just...
- justin bieber boyfriend
Miks vitussa Turkuun?!?! kirjoitti:
No just...
Noh? :'D
- morommorroo
justin bieber boyfriend kirjoitti:
Noh? :'D
mitä teette tääl? :D ja tp? :D
- Justin bieber bf
Aii siellä helsingissä vai? :D
Kierretään lintsi ja museot, shoppaillaan käydään syömässä ym. (:
Tosi hauskaa :D- joku hiton piispala.
johonki hiton piispalaan :/
- piispala kannonkoski
joku hiton piispala. kirjoitti:
johonki hiton piispalaan :/
On aivan mahtava luokkaretkipaikka. Siellä on mm. Kiipeilytorni, Uima-ja jäähalli, stunt rata sekä paljon muuta ohjelmaa kuten melontaa. Olin itse siellä luokkaretkellä keväällä 2009.
- stadi is my hood <3
no anna kikkis ja kui vanha oot? :)
- Just...
piispala kannonkoski kirjoitti:
On aivan mahtava luokkaretkipaikka. Siellä on mm. Kiipeilytorni, Uima-ja jäähalli, stunt rata sekä paljon muuta ohjelmaa kuten melontaa. Olin itse siellä luokkaretkellä keväällä 2009.
Kuranen paska, ne mökit on hemmetin epäsiistejä... Käytiin jollain yöretkellä siel = Rämmittiin eka kurassa 10km ja sit nukuttiin rikkinäisessä teltassa jonka lattialla oli vitunmoinen lätäkkö. Hemmetin "kiva" paikka juu...
- laplandii
me käytii just viime viikolla tampereella, tällee mettässä ku asutaan nii mahtava reissu, rakastan
- ....
en oo ikinäkäynt luokkaretkellä -.- vaan päiväseltää jossai museossa tai eläintarhassa ..!
oon 7lk. Mut nyt kerätää ysin luokkaretkelle rahhaa nii voitasjohonki ees ! - Etelä-Suomi69
Miks vitussa valittaa, et ei ollu mkn kummone? Se oli kummonen. Me käytii ala-asteel vaa metsäretkil ja kerra Linnanmäel. Tääl o viddu leirikoulut kielletty. Miettikää, mikä nyt on kummosta ja oppikaa arvostamaan!
- niin hyvää turkua...
Meki mennää turkuu... Iha vitun tylsä paikka!!!!!
Turku on HIENO paikka! Älkää aliarvioko, tulette yllättymään.
Me mentiin Roomaan ysillä, latinaluokka kun ollaan, ja olikin aikas kivaa!- tyttö Kajjaanista
Meijän luokka menee Ouluun ja Kuopioon :3
- Siisjdjfdsk
Mennää varmaa Hesaa... ja Saksanryhmän kaa Munchenii :)))
- Jammu
No porvoosee (y)
- iyt5ivypubv76tgu
Oon 8lk, mut me ei m3nnä mihinkää eikä ees ens vuonna leirikouluuun.
Muakin söis :)
Käytiin tänään sit siellä Turussa Turunlinnassa ja Aboa Vetuksessa ja sai kauppatorilla shoppailla. Eihän siellä muuta kivaa ollu kun kauppatori, Tampereelta kun ollaan. :)
- ghyjuyld
oon ite kans tampereelta ja rakastan turkua siellä on kaikkee toisinku tääl tampereel ei oo mitää
- 19+20
Me ei mennä nyt mihinkään mut mentii Norjaa ja Ruotsii viimeks ;)
Meidän luokka ei mene minnekkään , koska ketään ei kiinnosta rahan kerääminen mm. keksejä myymällä.
- turku<3
Itse asun Turussa. Hieno paikka (vaikkei tietenkään mikään hesan veroinen...) älkää aliarvioiko Turkua!
Kyllä Tampere on parempi kuin Stadi tai Turku. ;)
- ei ollu kivaa
me oltiin vanha luokan kans jossai böndel, sinne oli 6h dösä matka..ei ollu mitää kauhee herkkuu lypsätä siel lehmii ja siivota eläimie paskaa :D mut iha kiva oli tutustuu semmoseeki elämää ku stadista ooon
- julleonparas
Mua vituttaa jasekoon oikeesti... 7lk luokkaretki 8km kävely mettäs!!! :(
julleonparas kirjoitti:
Mua vituttaa jasekoon oikeesti... 7lk luokkaretki 8km kävely mettäs!!! :(
Eeehehehee! ;))
- gsdgsdgs
Ei mennä mihinkään, muut luokat menee kun peruskoulukin loppuu. Vituttaa. Aivan saatanan perseestä istua vikat viikot skolessa jauhamassa paskaa. Aion kyllä olla himassa hieman niin säästyn vähän näiltä vikoilta kärsimyksen päiviltä.
- asrd i hate it
me mennää 5lk jonneki vitu viiki lintubonjauksee mut aijon khyl bongata tyttöi ku lintuja :DD
- ¿täh?
:DD eilen lintsillä
- ketuttaa
Kalajoelle!!
Niin perseestä oikeesti.. Jonnekki kalajoelle :D - kuukki
ketuttaa kirjoitti:
Kalajoelle!!
Niin perseestä oikeesti.. Jonnekki kalajoelle :Dme käytii piispalassa ja särkänniemessä kuukilla
- jaaaaaaassssssssssss
Myö ei käyty missään.
- ala gamulaa
juu siis me oltiin tampereel, siel tuomiokirkos, pyynikil ja särkkikses :D ja eiks robin asu hirvensalos??? Ps. Oon vitosel ;)
- Milde
Me käytii Subways, iha niinku viime vuonnaki :D ......
- ----
Kööpenhaminaan :)
- jdkkdd
Meidän luokka kävi Lontoossa oltiin siellä neljä kokonaista päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463623On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352347Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802276Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä572181Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251605Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641532- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39859