Leikkauksessa käyneet

Pohtija29

Onko teille tultu plastiikkakirurgisen operaationne jälkeen avautumaan, että kyllä se sun nenä, korvat, leuka, rinnat, reidet yms. olikin kauheat? Miten ihmiset yleensä on kommentoineet? Miten perhe/ puoliso/ ystävät/ työkaverit on suhtautuneet?

5

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex kamaluus

Ei koskaan kukaan,Eikä kaikki tiedä kun en ole huudellut että kattokaa mun nenä on korjattu.Joku arveli mun rakastuneen kun lomani jälkeen uusi kaunis ja minunnäköiseni nenä oli valmis.Mieheni oli tyytyväinen mutta vain siksi koska tiesi että kärsin rujosta murtuneesta nenästäni koko aikuisiän(nenä murtui lapsena) Hän sanoi että rakastaa minua eikä nenäni häntä häirinnyt koskaan.

• Mitä sitä kertomaan

Eivät mitenkään. Harvalle olen edes kertonut.

• ex-kyömy

Kerroin nenäleikkauksestani vain perheelleni ja muutamille ystävilleni. Siskoni sanoi ettei huomaa muutosta, isoisäni puolestaan kehui lopputulosta ja sanoi että minun kannatti mennä operaatioon.Ihmiset, joille en ole leikkauksesta kertonut, eivät ole kommentoineet asiaa millään tavoin. Ystäväni, joille kerroin leikkauksesta, sanoivat, että vaikka nenäni muuttui, olen silti oman itseni näköinen.

Mielestäni muutos on todella selkeä ja välillä ihmettelen, miksei juuri kukaan ole kommentoinut sitä lähes millään tavoin.

• ....................

Aika harvalla ihmisellä on niin tarkka silmä, että huomaisi muutoksen. Itselleni jotkut kommentoivat, että onko sinulle aina tullut pisamia, kun näytät niin erilaiselta? Eli toisin sanoen syitä haetaan muualta kuin itse leikkauksesta, koska olettaisin, että p.kirurgia on vielä suhteellisen harvinaista.

• 20+5

Minusta ainakin tuntuu, että jos minulle muovattaisiin "normaali" nenä, niin pakosti ihmiset huomaisivat, että se on leikattu. Vaikka ei kai siinäkään mitään pahaa ole. Mutta haluaisin kuitenkin pitää asian omana tietonani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe