Moiks !
Kävi pieni moka. Ostin Nivean "for black&white" sarjan deodorantin ja se toimi - varmasti valkoisille paidoille. Epähuomiossa siis ostoskärryyn päätyi "anti-yellow staining" -purkki vaikka käytän lähinnä vain mustia yläosia. Nyt suosikki (kokomustassa)mekossani on kamalat vaaleat läikät kainaloissa! Mitä voin tehdä? Jäljet eivät lähde peruspesulla. En siis tarvitse neuvoja enää niiden välttämiseen (dödön vaihto riitti) mutta siis miten jo syntyneet vahingot saisi korjattua! :( Olen epätoivoinen! Kiitos sille joka osaa auttaa!
Deodoranttijäljet pois mustasta paidasta!
4
1379
Vastaukset
- molly_s
Oletko kokeillut mekon viemistä jonnekkin pesulaan missä työntekijät osaa auttaa? Yleensä se toimii:)
- myr.
Koeta pestä koneessa ilman huuhteluainetta, näin olen itse saanut dödö tahrat pois. Tai vaihtoehtoisesti nyrkkipyykillä, hinkkaa sitä dödö tahraa jollain tekstiilillä varovasti.
- ......
Riippuen mekon kankaasta sen voi värjätä uudelleen mustaksi, luulis noiden vaalentumien myös katoavan. Muutoinhan värin "haalistuminen" ei korjaannu.
- .......
Pese uudestaan ja käytä nestemäistä pesuainetta.
Usein kun kone on liian täynnä, tummiin vaatteisiin jää vaaleita raitoja.
Varmuuden vuoksi hanki uusi samanlainen mekko ja käytä aina ohutta aluspaitaa alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701