Kulta sinusta on tullut pullukka

ihmettelen kovasti

Miksi yksinäisiä ihmisiä syyllistetään, jos he yksinäisyyden tuoman masennuksen vuoksi lihovat, mutta parisuhteessa eläviä kohtaan tunnetaan empatiaa ja ehkäpä sääliäkin kun heille tulee ylipainoa?

26

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullukalta kysyn

      Alatko oikeasti kuntoilla ja laihduttaa jos ryhdyn sulle kumppaniksi?
      Pidätkö oikeasti minusta huolta viimeiseen hengenvetooni saakka?
      Oletko oikeasti sellainen ihminen että osaat välittää?
      Onko sinulla lämmin sydän ja oletko valmis uhrautumaan vaikeuksien koittaessa vai pelastatko vain oman nahkasi ja luikit karkuun?
      Tiedätkö mitä on rakkaus ja uskollisuus ja sitoutuminen?
      Oletko valmis tällaiseen?

      • Invisible boy

        Mitäköhän tekemistä noilla asioilla on ylipainon kanssa? Eikö mikään noista päde, jollei ole treenattu kroppa? Miksi ylipäätään vaadit jotain treenaamaan vuoksesi, jos puhut lämpimästä sydämestä ja muusta oleellisemmasta? Eikö aikuinen nainen osaa pitää huolta itsestään, kun miehen pitäisi sekin hoitaa?


      • lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

        Mitäköhän tekemistä noilla asioilla on ylipainon kanssa? Eikö mikään noista päde, jollei ole treenattu kroppa? Miksi ylipäätään vaadit jotain treenaamaan vuoksesi, jos puhut lämpimästä sydämestä ja muusta oleellisemmasta? Eikö aikuinen nainen osaa pitää huolta itsestään, kun miehen pitäisi sekin hoitaa?

        Hyvin sanottu I boy


      • Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

        Hyvin sanottu I boy

        Tuo kukkakeppikommentti, kiitoksia vain. Vaikka en kyllä liiku hitaasti ja laiskasti, olen itse asiassa perin sukkela.


      • lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

        Tuo kukkakeppikommentti, kiitoksia vain. Vaikka en kyllä liiku hitaasti ja laiskasti, olen itse asiassa perin sukkela.

        Kukkakeppikommentti ei ollut tarkoitettu sinulle eikä kenellekään erikseen vaan ihan minun oman mieltymykseni ja makuni toin esille, että mielummin vähän massaa miehellä kuin laiha luiseva.

        Minulla ei ole tietoa siitä millainen sinä olet, mutta varmasti ihan komea ja karismaattinen ja kaikin puolin sopivan kokoinen. Eikä sillä kai loppujen lopuksi niin väliä, koska onhan sinulla lihaksikkaat ja sukkelat aivot ja ne taitaa olla ne kaikkein tärkein osa lopulta ihmisessä, jota arvostetaan ja joka jää, kun aika meistä tekee rusinoita muuten :D


      • Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

        Kukkakeppikommentti ei ollut tarkoitettu sinulle eikä kenellekään erikseen vaan ihan minun oman mieltymykseni ja makuni toin esille, että mielummin vähän massaa miehellä kuin laiha luiseva.

        Minulla ei ole tietoa siitä millainen sinä olet, mutta varmasti ihan komea ja karismaattinen ja kaikin puolin sopivan kokoinen. Eikä sillä kai loppujen lopuksi niin väliä, koska onhan sinulla lihaksikkaat ja sukkelat aivot ja ne taitaa olla ne kaikkein tärkein osa lopulta ihmisessä, jota arvostetaan ja joka jää, kun aika meistä tekee rusinoita muuten :D

        No jaa, jos kysyisin palstalaisilta, niin aivojeni arvostus olisi ehkäpä sitä luokkaa, etten nyt sanoisi olevani tyytyväinen, että ne jäävät, kun olen rusina. Ja karisma, juuh, olen yhtä karismaattinen, kuin Sun-Maid -rusina.

        No niin, kiitti vaan itse kullekin, kyllähän taas tekee gutaa tuollainen arvostelu. Sitäpaitsi, itse olette vain x-tra halpis -rusinoita.


      • lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

        No jaa, jos kysyisin palstalaisilta, niin aivojeni arvostus olisi ehkäpä sitä luokkaa, etten nyt sanoisi olevani tyytyväinen, että ne jäävät, kun olen rusina. Ja karisma, juuh, olen yhtä karismaattinen, kuin Sun-Maid -rusina.

        No niin, kiitti vaan itse kullekin, kyllähän taas tekee gutaa tuollainen arvostelu. Sitäpaitsi, itse olette vain x-tra halpis -rusinoita.

        Joopa joo, enempää en sitten kehu, kun olet tommonen uskomaton. Sund-Maid rusina on laadukas ja arvostettu tuotemerkki, että ihan tiedoksi vaan :) Juu, meikä on halpa-hallin x-tra tuote, jota ei voi sinuun verratakaan, mutta näillä mennään.


      • Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

        Joopa joo, enempää en sitten kehu, kun olet tommonen uskomaton. Sund-Maid rusina on laadukas ja arvostettu tuotemerkki, että ihan tiedoksi vaan :) Juu, meikä on halpa-hallin x-tra tuote, jota ei voi sinuun verratakaan, mutta näillä mennään.

        Niin, mutta jos se "maid" onkin mies, niin se laatu ja arvostus saattaa hivenen tipahtaa, ja minähän en ole neito.


      • lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

        Niin, mutta jos se "maid" onkin mies, niin se laatu ja arvostus saattaa hivenen tipahtaa, ja minähän en ole neito.

        No, millä mitalla itse mittaat, sillä mitalla sinut mitataa...eikö se jotenkin noin mene. Olemme toistemme mittareita. Jos näet jokaisen ihmisen arvokkaana ja hyvänä, niin samoin näet myös itsesi ja osaat arvostaa sitä mitä olet ja annat arvoa myös sille toiselle.

        http://www.youtube.com/watch?v=4QPPM80PGG0


      • Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

        No, millä mitalla itse mittaat, sillä mitalla sinut mitataa...eikö se jotenkin noin mene. Olemme toistemme mittareita. Jos näet jokaisen ihmisen arvokkaana ja hyvänä, niin samoin näet myös itsesi ja osaat arvostaa sitä mitä olet ja annat arvoa myös sille toiselle.

        http://www.youtube.com/watch?v=4QPPM80PGG0

        Kyllähän minä itseäni arvostan, olen täydellinen! Mutta kun muut fuskaavat, eivätkä käytäkään sitä samaa mittaria, kuin minä. Inhoittavaa, etteivät muut noudata pelisääntöjä.


      • lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

        Kyllähän minä itseäni arvostan, olen täydellinen! Mutta kun muut fuskaavat, eivätkä käytäkään sitä samaa mittaria, kuin minä. Inhoittavaa, etteivät muut noudata pelisääntöjä.

        :D

        Totta. Mutta monen on aika vaikea pelata sellaisilla korteilla, jotka sinä olet jakanut,.. itsellesi hyvät ja toiselle huonot,..niin kuka siinä nyt sitten fuskaa ja ketä?

        Ehkä sinun pelisääntösi eivät ole reilut?


      • Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

        :D

        Totta. Mutta monen on aika vaikea pelata sellaisilla korteilla, jotka sinä olet jakanut,.. itsellesi hyvät ja toiselle huonot,..niin kuka siinä nyt sitten fuskaa ja ketä?

        Ehkä sinun pelisääntösi eivät ole reilut?

        Tä? Itsehän sinä ne pelisäännöt minulle opetit, että millä minä mittaan, niin sillä muut mittaavat. Lottis fuskaa itse ja soveltaa sääntöjä minun kohdallani. En varmaan enää pelaile kanssasi pelejä, kun kusetat raskaasti.


      • lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

        Tä? Itsehän sinä ne pelisäännöt minulle opetit, että millä minä mittaan, niin sillä muut mittaavat. Lottis fuskaa itse ja soveltaa sääntöjä minun kohdallani. En varmaan enää pelaile kanssasi pelejä, kun kusetat raskaasti.

        Ja doch denn!

        Was? Moment mal!

        Fuskaa? Missä olen fuskannut sinua?

        Ollaanko me pelattu yhdessä jotain peliä? Milloin ja Missä?

        Missä pelissä olen kusettanut sinua?


      • Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

        Ja doch denn!

        Was? Moment mal!

        Fuskaa? Missä olen fuskannut sinua?

        Ollaanko me pelattu yhdessä jotain peliä? Milloin ja Missä?

        Missä pelissä olen kusettanut sinua?

        Eihän me edes keretty pelata mitään, kun fuskasit jo neuvomalla väärät säännöt. Mittaripeliä piti pelata, mutta rupesit väittämään, että minä olenkin jakanut kortit väärin.

        Verstehen Sie, mein Fräulein?


      • lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

        Eihän me edes keretty pelata mitään, kun fuskasit jo neuvomalla väärät säännöt. Mittaripeliä piti pelata, mutta rupesit väittämään, että minä olenkin jakanut kortit väärin.

        Verstehen Sie, mein Fräulein?

        Ymmärrän, että pelaat pelejäsi ja olet kiero kuin korkkiruuvi mein herr...ja

        mittaripeli oli alkujaan heti jo selvä, sinä olit se täydellinen ja mitä siihen voi muuta sanoa tai tehdä. Minusta ei koskaan tule täydellistä, enkä sellainen ole. Kortit on sikäli minulle väärät, mutta sinulle ehkä oikeat?


      • Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

        Ymmärrän, että pelaat pelejäsi ja olet kiero kuin korkkiruuvi mein herr...ja

        mittaripeli oli alkujaan heti jo selvä, sinä olit se täydellinen ja mitä siihen voi muuta sanoa tai tehdä. Minusta ei koskaan tule täydellistä, enkä sellainen ole. Kortit on sikäli minulle väärät, mutta sinulle ehkä oikeat?

        Enhän minä kiero ole, minähän olen aika usein melko suora.

        Mutta tajusit, että edessäsi on voittaja, ja yritit tasoittaa tilannetta tekemällä minusta korkkiruuvin. Tuohan se on kieroa ja hyvän maun vastaista.

        Näin:
        http://www.youtube.com/watch?v=1bpCwNruod0

        Outoa, etten ole saanut loppujen lopuksi yhtään mitään, puhumattakaan kaikesta, vaikka olenkin selvä voittajasmies.


      • lottamari<3
        Invisible boy kirjoitti:

        Enhän minä kiero ole, minähän olen aika usein melko suora.

        Mutta tajusit, että edessäsi on voittaja, ja yritit tasoittaa tilannetta tekemällä minusta korkkiruuvin. Tuohan se on kieroa ja hyvän maun vastaista.

        Näin:
        http://www.youtube.com/watch?v=1bpCwNruod0

        Outoa, etten ole saanut loppujen lopuksi yhtään mitään, puhumattakaan kaikesta, vaikka olenkin selvä voittajasmies.

        Uskotaan, enkä minä tosissani sano, että kiero tai korkkiruuvi olisit. En tiedä oletko voittaja vai mitä. No, et nyt mikään voittajasmies nyt kuitenkaan ole, ehkä vähän suuriluuloinen ja harhoissasi elävä reppana :)

        Mutta, ihan kiva jos koet olevasi täydellinen menestyjä ja voittaja. Eihän se minulta pois ole, mutta loppupeleissä kukaan meistä ei todellakaan saa yhtään mitään, eikä olla mitään vaan palvellaan toinen toistemme tarpeita täällä.

        Ihanaa päivänjatkoa sinulle.


      • Invisible boy
        lottamari<3 kirjoitti:

        Uskotaan, enkä minä tosissani sano, että kiero tai korkkiruuvi olisit. En tiedä oletko voittaja vai mitä. No, et nyt mikään voittajasmies nyt kuitenkaan ole, ehkä vähän suuriluuloinen ja harhoissasi elävä reppana :)

        Mutta, ihan kiva jos koet olevasi täydellinen menestyjä ja voittaja. Eihän se minulta pois ole, mutta loppupeleissä kukaan meistä ei todellakaan saa yhtään mitään, eikä olla mitään vaan palvellaan toinen toistemme tarpeita täällä.

        Ihanaa päivänjatkoa sinulle.

        Jaa, että harhainen reppana? No joo, mutta luulot eivät ainakaan ole suuret, olenhan realisti.

        Noo, loppupeleissä joku saattaa saada paikan rehevän tammen alta, joku tunkiolta, mutta todellisia voittajia ovat madot, ellei joku sitten ole niin itsekäs, että meinaa mennä uurnaan kekkaloimaan.

        Kiitoksia päivänjatkoituksista.


    • Älä enää

      Älä yleistä. Minua ei syyllistä kukaan muu kuin minä itse. Aina käydessäni vieraissa syötetään ja juotetaan niin että naama paisuu ja keskivartalo leviää. Mikään ei auta kun tavaraa tulee aina lisää.

      Hei, olen vanhempi, enkä tarvitse enää vauvan tavoin jatkuvaa ruokintaa. Pärjään yksin, voin syödä vähemmän ja kuluttaa murheet liikkumalla luonnossa, hikoilla saunassa nauttien kylmistä suihkuista, ja saan laihtua.

    • 40vee

      Jätin naiseni koska se lihoi 12 kg eikä suostunut salille. Minähän en pullukka sohvaperunaa kattele.

    • Ilkeä lääke

      Jotkut turpoaa ihan lääkkeiden käytöstäkin. Tuttu veti aikansa lääkkeitä ja kyllästyi katsomaan pallomaista naamaa aamuseltaa peilistä. Vaihtoi sitten luonnonmukaisiin yrttilääkkeisiin ja alkoi liikkumaan enemmän, kuulemma parempi olo nyt kuin lääkkeiden aikana. Life tai luontaisliikkeet kannattanee katsastaa :)

      Nesteenpoistolääkkeitä en suosita koska hikoilet kuin saunoja pitkin päivää pahimmillaan :P

      • 40vee

        Ei se lääkkeitä syönyt vaan jäätelöö ja pitsaa


    • terveysvaikutus

      En minä ainakaan tunne empatiaa jos parisuhteen toinen osapuoli muuttuu pulskaksi. Eli sikäli ajatus syyllistämisestä ei välttämättä toimi, pikemminkin se pulska voi olla jatkuvasti puolustuskannalla. Joskus selityksenä voi vuosikausien ajan olla raskauden tuoma painonnousu, ja se voi olla isku vyön alle.

      Omassa elämässäni toisen osapuolen pulskistuminen on tarkoittanut sitä että joudun harrastamaan ulkoilua yksin, ja siksipä tänne palstalle päädyin vastaamaan.

      Jos minä masennun seuraa siitä laihtuminen, eli voimme reagoida asioihin monella eri tavalla.

    • U=IU

      En ainakaan voisi elää sellaisen kanssa, joka ei huolehdi omasta terveydestään. Ulkoisen olemuksen vuoksi ei tarvitse kuntoilla, mutta jos ei terveydestään välitä, niin mistähän sitä sitten edes välittää?

    • nindu85

      Mä oon ollut ite kohta 1,5 vuotta sinkkuna ja välillä syön kun sika!!! eikä se haittaa kun ei oo kukaan marmattamassa kuinka paljon syön..
      Toki liikun mutta ei oo varaa sali kortteihin sun muihin niin ei voi sitäkään hupia saada tästä elämästä :(

      • sdgsgsgssdg

        Kotona voi jo kehonpainollaan treenata ihan hyvin. Ja sitten vaihtelun vuoksi käydä juoksemassa pururadalla, joiden varrella usein on kuntoiluvälineitä. Eikö kaupunki tarjoa kaikenlaisia liikuntamahdollisuuksia muutenkin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe