Yhdysvalloissa Ranta on vapautettu 23 vuoden vankilassa istumisen jälkeen. Hänet oli tuomittu juutalaisen papin murhasta. Poliisi S oli vapauttanut vankilasta todistajat ja antanut heidän polttaa crackia ja käydä huorissa. Kuinkas ollakaan he todistivat halutusti Rantaa vastaan. Kaikkiaan kyseisen poliisi S:n tutkimia tapauksia on otettu uudelleen tutkittavaksi 50 tapausta. Monet tuomitut ovat kieltäneet tunnustaneensa murhaa, vaikka poliisi S niin väitti.
http://www.nytimes.com/2013/05/12/nyregion/doubts-about-detective-haunt-50-murder-cases.html?pagewanted=1&_r=0&hp
Ranta vapautettu murhasta
19
155
Vastaukset
- kiitos tiedosta
Onpa nyt tuttua tarinaa! HUH!
Saa nähdä, että missä vaiheessa Suomessa poliisilla on nyt siviilirohkeutta ottaa uudelleen tutkittavaksi samalla tavalla epäillyt "virhetapaukset"!
Toisaalta muualla länsimaissa kuin Suomessa (paitsi Liettuassa) poliisitoimi on oikeusministeriön alainen, eikä oman poliisiministeriön (jota vielä 1.1.2010 alkaen Suomessa vahvistettiin Poliisihallituksella poistaen samalla läänintason valvonta) - eli Suomessa on siis sisäministeriön alainen - joten voiko oikeuslaitos/oikeusministeriö vaatiakaan Suomen poliisia tutkimaan?!
Niin, toisaalta - nyt tämä raskas Ulvila-prosessi, todella tehtiin oikeuslaitoksen kautta, ja Valkama ja kumppanit ilmoitti, että "poliisi ei suostunut tekemään mitään, vaan me teimme kaiken" - sopii kuvioon.
Melkoisen hankala menetelmä kyllä.- tehokas tutkinta
Mielenkiintoista - kyse on ollut siis kokaiiniriippuvuudesta, jota poliisi on käyttänyt hyväkseen tapausten "tutkinnassa".
Mr. Scarcella’s name surfaced in March after a judge freed David Ranta, who had spent 23 years in prison after being convicted of murdering a rabbi. Prosecutors determined that Mr. Ranta’s conviction resulted in large part from flawed police work by Mr. Scarcella and a partner, including failing to pursue a more logical suspect. An investigation found they removed violent criminals from jail to let them smoke crack cocaine and visit prostitutes in exchange for incriminating Mr. Ranta. A witness also said Mr. Scarcella told him who to choose in a lineup.
Mr. Scarcella, 61, who retired from the police force in 1999, said he was surprised to learn of the review.
http://www.nytimes.com/2013/05/12/nyregion/doubts-about-detective-haunt-50-murder-cases.html?pagewanted=1&_r=1&hp& - Alinkuulija
tehokas tutkinta kirjoitti:
Mielenkiintoista - kyse on ollut siis kokaiiniriippuvuudesta, jota poliisi on käyttänyt hyväkseen tapausten "tutkinnassa".
Mr. Scarcella’s name surfaced in March after a judge freed David Ranta, who had spent 23 years in prison after being convicted of murdering a rabbi. Prosecutors determined that Mr. Ranta’s conviction resulted in large part from flawed police work by Mr. Scarcella and a partner, including failing to pursue a more logical suspect. An investigation found they removed violent criminals from jail to let them smoke crack cocaine and visit prostitutes in exchange for incriminating Mr. Ranta. A witness also said Mr. Scarcella told him who to choose in a lineup.
Mr. Scarcella, 61, who retired from the police force in 1999, said he was surprised to learn of the review.
http://www.nytimes.com/2013/05/12/nyregion/doubts-about-detective-haunt-50-murder-cases.html?pagewanted=1&_r=1&hp&Ei hätää, Suomessa on niin kevyet tuomiot että vaikka nyt sattuis istuksimaan syyttä niin haetanneeko tuo mittään. Kaikkihan vankilassa on syyttömiä en minä ainakaan oo kuullu juuri että joku ois syyllisnä vankilaan joutunu!
Sitäpaitsi, kaikki tuommoiset uutiset pitää salata, ne voi loukata jotain henkilön sukulaista, läheistä taikka ehkä kaukaistakin. Siksi kaikki pitää salata 60vee... - näinkö ???
Alinkuulija kirjoitti:
Ei hätää, Suomessa on niin kevyet tuomiot että vaikka nyt sattuis istuksimaan syyttä niin haetanneeko tuo mittään. Kaikkihan vankilassa on syyttömiä en minä ainakaan oo kuullu juuri että joku ois syyllisnä vankilaan joutunu!
Sitäpaitsi, kaikki tuommoiset uutiset pitää salata, ne voi loukata jotain henkilön sukulaista, läheistä taikka ehkä kaukaistakin. Siksi kaikki pitää salata 60vee...te anti-aueristit puolustaudutte omatunnon syytöksiltä ajatellessanne Kukan ja Auerin elämäntarinoita?
- Mikä painaa
näinkö ??? kirjoitti:
te anti-aueristit puolustaudutte omatunnon syytöksiltä ajatellessanne Kukan ja Auerin elämäntarinoita?
aa-uskovaisten omaatuntoa kun ei murha ja lasten hyväksikäyttö. Ilmeisesti ei mikään.
- näin....
Eihän se nyt sitä tarkoita että olisi syyttä istunut! Poliisi on vain oikassut jos pelko on ollut että syyllinen pääsee pälkähästä.
- keinoja on monia
Joo, sitä ehdotettiin kovempia kuulustelumenetelmiä Auerinkin tyttärelle, että myöntää ettei ketään ulkopuolista ollut, kun tyttö piti sitkeästi vain pintansa poliisin painostukseen, että kyllä hän näki ulkopuolisen poliisien väittäessä vain, että tyttö näki näkyjä. Olisi tietysti voinut vielä kokeilla vesikidutusta tai tikkuilla pistelemistä tmv, jotta - kuten eräs kirjoittaja totesi - totuus selviäisi.
Joo, Portugalissa ne osaa tänkin - llinkistä löytyy kuva sivun alalaidasta äidin naamasta kadonneen lapsen tutkintoja johtaneen poliisin kuulustelujen jälkeen, kun äiti meni väittämään, että joku ulkopuolinen muka sieppasi hänen tyttärensä.
Ymmärrän toki, että edellä oleva juttusi oli toki tarkoitettu vitsiksi. - unhoitus
keinoja on monia kirjoitti:
Joo, sitä ehdotettiin kovempia kuulustelumenetelmiä Auerinkin tyttärelle, että myöntää ettei ketään ulkopuolista ollut, kun tyttö piti sitkeästi vain pintansa poliisin painostukseen, että kyllä hän näki ulkopuolisen poliisien väittäessä vain, että tyttö näki näkyjä. Olisi tietysti voinut vielä kokeilla vesikidutusta tai tikkuilla pistelemistä tmv, jotta - kuten eräs kirjoittaja totesi - totuus selviäisi.
Joo, Portugalissa ne osaa tänkin - llinkistä löytyy kuva sivun alalaidasta äidin naamasta kadonneen lapsen tutkintoja johtaneen poliisin kuulustelujen jälkeen, kun äiti meni väittämään, että joku ulkopuolinen muka sieppasi hänen tyttärensä.
Ymmärrän toki, että edellä oleva juttusi oli toki tarkoitettu vitsiksi.Se linkki unohtu.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-461111/Chief-Madeleine-detective-charged-beating-suspect-missing-girl-case.html#ixzz0yspqoA3h - turha syyttää pollee
unhoitus kirjoitti:
Se linkki unohtu.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-461111/Chief-Madeleine-detective-charged-beating-suspect-missing-girl-case.html#ixzz0yspqoA3hUskon että kyseessä on perheen ja lähipiirin myötävaikutuksella tapahtunut rikos. Tapaturmainen, tai tahallaa.
Yksi seurueen ystävistä menee katsomaan lapsia. Murtojälkiä ei ole. Myöhemmin monen päivän kuluttua sama henkilö kertoo nähneensä sillon isokokoisen miehen kantamassa lasta käsivarsillansa. Eikö kesällä muka tunnista ystävänsä lasta ja vaatetusta. Vanhemmat ovat kyllä osallisia omaan murhenäytelmään. - Uskon asioita
turha syyttää pollee kirjoitti:
Uskon että kyseessä on perheen ja lähipiirin myötävaikutuksella tapahtunut rikos. Tapaturmainen, tai tahallaa.
Yksi seurueen ystävistä menee katsomaan lapsia. Murtojälkiä ei ole. Myöhemmin monen päivän kuluttua sama henkilö kertoo nähneensä sillon isokokoisen miehen kantamassa lasta käsivarsillansa. Eikö kesällä muka tunnista ystävänsä lasta ja vaatetusta. Vanhemmat ovat kyllä osallisia omaan murhenäytelmään.No, ei taida usko auttaa tässäkään tapauksessa.
Pikaselostus tilanteesta: juttu on vielä monimutkaisempi kuin Ulvila case, tunnistetietoja haravoitu mm. Suomesta - itseäni kiinnostaa juuri, että miten tapaus liittyy Suomeen - josta etsittiin Madeleinen sieppaajaa (uutinen löytyy otsikolla "Madeen sieppaajaa etsittiin Suomesta"). Yhteys löytynee Venäjän kautta.
Ja tunnistetietoja ei voida pyytää, ellei sellaisia ole ensin vertailuun jostakin saatu.
Sieppaajasta väitetään jääneenhotellihuoneistoon DNA, jonka perusteella testattiin mm. koko hotellikompleksin vieraat tuolloin, myös muita pedofiileja - sieppauksen väitetään olleenBelgiasta tilaustyö kuvan perusteella, johon myös Suomi-yhteys liittyy Interpolin tiedon mukaan.
Asia on liittynyt tutkintaan koskien laitonta adoptiotoimintaa sekä lasten sieppauksia alueella, ja myyntiä seksibisnekseen, joiden lehtitietojen mukaan sanotaan tapahtuneen Portugalin ja ainakin Englannin korkeiden oikeusviranomaisten suojeluksessa. Tarkemmat tiedot luovutettu Espanjan poliisille Huelvassa.
Asian tutkintaan on perustettu jättioperaatio Grange, ja haettu matkanvarrella lupia Europolista, joten "uskosi" on jo valovuosien päässä todellisuudesta.
Mutta mikäänhän ei estä uskomasta vaikka joulupukkiin, ei sillä eikä millään. - pieni yksityiskohta
Uskon asioita kirjoitti:
No, ei taida usko auttaa tässäkään tapauksessa.
Pikaselostus tilanteesta: juttu on vielä monimutkaisempi kuin Ulvila case, tunnistetietoja haravoitu mm. Suomesta - itseäni kiinnostaa juuri, että miten tapaus liittyy Suomeen - josta etsittiin Madeleinen sieppaajaa (uutinen löytyy otsikolla "Madeen sieppaajaa etsittiin Suomesta"). Yhteys löytynee Venäjän kautta.
Ja tunnistetietoja ei voida pyytää, ellei sellaisia ole ensin vertailuun jostakin saatu.
Sieppaajasta väitetään jääneenhotellihuoneistoon DNA, jonka perusteella testattiin mm. koko hotellikompleksin vieraat tuolloin, myös muita pedofiileja - sieppauksen väitetään olleenBelgiasta tilaustyö kuvan perusteella, johon myös Suomi-yhteys liittyy Interpolin tiedon mukaan.
Asia on liittynyt tutkintaan koskien laitonta adoptiotoimintaa sekä lasten sieppauksia alueella, ja myyntiä seksibisnekseen, joiden lehtitietojen mukaan sanotaan tapahtuneen Portugalin ja ainakin Englannin korkeiden oikeusviranomaisten suojeluksessa. Tarkemmat tiedot luovutettu Espanjan poliisille Huelvassa.
Asian tutkintaan on perustettu jättioperaatio Grange, ja haettu matkanvarrella lupia Europolista, joten "uskosi" on jo valovuosien päässä todellisuudesta.
Mutta mikäänhän ei estä uskomasta vaikka joulupukkiin, ei sillä eikä millään.Heh - ajatusvirhe edellä - en tarkoita, että hotellivieraat olivat pedofiileja, kun jatkan ed. olevan lauseen vähän hassusti.
Yllättävän outoa tässä tapauksessa on lukematon määrä Jehovantodistajia; mm. hotellikompleksin omistaja, työntekijät, sieppauksesta epäilty englantilais-saksalaispariskunta, johonvastaavasti liittyy italialaismies, sekä etsinnän rahoittanut ikkunanpesulla rikastunut miljonääri, jonka sanotaan osallistuneen myös Suomessa näihin Jehovantodistajien kokouksiin. - merkillistähän tämä
pieni yksityiskohta kirjoitti:
Heh - ajatusvirhe edellä - en tarkoita, että hotellivieraat olivat pedofiileja, kun jatkan ed. olevan lauseen vähän hassusti.
Yllättävän outoa tässä tapauksessa on lukematon määrä Jehovantodistajia; mm. hotellikompleksin omistaja, työntekijät, sieppauksesta epäilty englantilais-saksalaispariskunta, johonvastaavasti liittyy italialaismies, sekä etsinnän rahoittanut ikkunanpesulla rikastunut miljonääri, jonka sanotaan osallistuneen myös Suomessa näihin Jehovantodistajien kokouksiin.Ja jos joku haluaa päästä salaliittoteorian kautta aina YK:iin asti, kuten toisessa ketjussa povattiin, niin pistämätön paikka olisi tässä Jehovantodistaja -kohdassa - heillä kun on ollut YK:ssa myös erikoinen erityisasemakin.
"YK-NGO-liittolaisuusjäsenyys 1992-2001
Jehovan todistajien Vartiotorni-seura haki vuonna 1991 YK:n tiedotusosaston NGO-liittolaisjäsenyyttä ja se hyväksyttiin NGO-jäseneksi vuonna 1992. Vartiotorni-seuran erikoisalaksi mainittiin ihmisoikeudet ja se julkaisi tuona aikana muutamia YK:ta ja ihmisoikeuksia myönteisessä valossa käsitteleviä kirjoituksia etenkin Herätkää!-lehdessä.[45] Jehovan todistajat osallistuivat eri järjestöjensä kautta myös YK:n ihmisoikeuskomission toimintaan.[46]
Liittolaisjäsenyys päättyi vuonna 2001[47] vain päiviä sen jälkeen, kun jäsenyys tuli julkisuuteen,[48] ja esiin nostettiin se, että Jehovan todistajat pitävät teologiassaan YK:ta Ilmestyskirjan petona ja ovat maininneet sen olevan "Jumalan valtakunnan Jumalaa pilkkaavava väärennös"[49] ja että he ovat jo vuosia arvostelleet muita uskontokuntia yhteistyöstä YK:n kanssa.[50]
Lukuisista yhteydenotoista johtuen YK julkaisi 4.3.2004 internetsivuillaan asiaa koskevan tiedotteen,[51] jossa mainittiin Jehovan todistajien YK-liittolaisuuteen vaaditun muun muassa, että järjestö jakaa YK:n peruskirjan ihanteet. Uskontokunta ei ole kommentoinut tapausta."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajat
Aika merkillinen juttu. - faktatietoa
merkillistähän tämä kirjoitti:
Ja jos joku haluaa päästä salaliittoteorian kautta aina YK:iin asti, kuten toisessa ketjussa povattiin, niin pistämätön paikka olisi tässä Jehovantodistaja -kohdassa - heillä kun on ollut YK:ssa myös erikoinen erityisasemakin.
"YK-NGO-liittolaisuusjäsenyys 1992-2001
Jehovan todistajien Vartiotorni-seura haki vuonna 1991 YK:n tiedotusosaston NGO-liittolaisjäsenyyttä ja se hyväksyttiin NGO-jäseneksi vuonna 1992. Vartiotorni-seuran erikoisalaksi mainittiin ihmisoikeudet ja se julkaisi tuona aikana muutamia YK:ta ja ihmisoikeuksia myönteisessä valossa käsitteleviä kirjoituksia etenkin Herätkää!-lehdessä.[45] Jehovan todistajat osallistuivat eri järjestöjensä kautta myös YK:n ihmisoikeuskomission toimintaan.[46]
Liittolaisjäsenyys päättyi vuonna 2001[47] vain päiviä sen jälkeen, kun jäsenyys tuli julkisuuteen,[48] ja esiin nostettiin se, että Jehovan todistajat pitävät teologiassaan YK:ta Ilmestyskirjan petona ja ovat maininneet sen olevan "Jumalan valtakunnan Jumalaa pilkkaavava väärennös"[49] ja että he ovat jo vuosia arvostelleet muita uskontokuntia yhteistyöstä YK:n kanssa.[50]
Lukuisista yhteydenotoista johtuen YK julkaisi 4.3.2004 internetsivuillaan asiaa koskevan tiedotteen,[51] jossa mainittiin Jehovan todistajien YK-liittolaisuuteen vaaditun muun muassa, että järjestö jakaa YK:n peruskirjan ihanteet. Uskontokunta ei ole kommentoinut tapausta."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajat
Aika merkillinen juttu.Koska meni otsake ihan poskelleen tuohon lehtijuttuun, niin laitan sen vielä tähän. Ja tietysti toivoisin, että asiasta spekuloivat- ja vanhempia syyllistävät - suomalaiset tietäisivät edes tämän perusasian kyseisen lapsen katoamisesta liittyen ko. tunnistetietoon, jota haravoitiin Suomesta. Uutinen on jo elokuulta 2008.
"Krp seuloi pedofiiliringin suomalaisia jäseniä.
KATOSI LOMALLA Madeleine katosi jäljettömiin lomalla Portugalin Praia da Luzissa viime vuoden toukokuussa.
Maddy nähtiin Brysselissä
Pieni tyttö: "Nimeni on Maddy. He veivät minut lomalta"
Vihaiset McCannit: Poliisi pimitti Maddy-vihjeitä
Britannian poliisi pelkää, että belgialainen pedofiilirinki sieppasi Portugalissa viime vuoden toukokuussa kolmivuotiaan brittitytön Madeleine McCannin. Kun kansainvälinen rikospoliisijärjestö Interpol alkoi selvittää epäilyjä, paljastui, että ringillä voi olla yhteys Suomeen.
Viime toukokuussa Interpol teki Madeleinen katoamiseen liittyvän tiedustelun Suomen keskusrikospoliisille (krp).
- Olemme vastanneet kyseisen tutkinnan rekisteritiedusteluihin. Yleisesti voin todeta, että tämäntapaiset kyselyt voivat pitää sisällään esimerkiksi sormenjälki- ja DNA-vertailuja sekä rikostaustaa ja yhteyksiä koskevien seikkojen selvittämistä, rikosylikomisario Lars Henriksson kertoo Iltalehdelle.
Suomesta saadut tiedot Interpol välitti Madeleinen katoamista tutkineelle Portugalin poliisille.
Henrikssonin mukaan krp:llä ei ole oikeutta kertoa tarkempia tietoja muiden maiden viranomaisten tutkimista jutuista.
Perjantain Iltalehdessä poliisin teoria siitä, kuinka pedofiilirinki sieppasi Maddyn. Lue myös lisää suomalaisten osallisuudesta kansainvälisiin pedofiilirinkeihin."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200808078065144_uu.shtml - yhteistyö on valtaa
merkillistähän tämä kirjoitti:
Ja jos joku haluaa päästä salaliittoteorian kautta aina YK:iin asti, kuten toisessa ketjussa povattiin, niin pistämätön paikka olisi tässä Jehovantodistaja -kohdassa - heillä kun on ollut YK:ssa myös erikoinen erityisasemakin.
"YK-NGO-liittolaisuusjäsenyys 1992-2001
Jehovan todistajien Vartiotorni-seura haki vuonna 1991 YK:n tiedotusosaston NGO-liittolaisjäsenyyttä ja se hyväksyttiin NGO-jäseneksi vuonna 1992. Vartiotorni-seuran erikoisalaksi mainittiin ihmisoikeudet ja se julkaisi tuona aikana muutamia YK:ta ja ihmisoikeuksia myönteisessä valossa käsitteleviä kirjoituksia etenkin Herätkää!-lehdessä.[45] Jehovan todistajat osallistuivat eri järjestöjensä kautta myös YK:n ihmisoikeuskomission toimintaan.[46]
Liittolaisjäsenyys päättyi vuonna 2001[47] vain päiviä sen jälkeen, kun jäsenyys tuli julkisuuteen,[48] ja esiin nostettiin se, että Jehovan todistajat pitävät teologiassaan YK:ta Ilmestyskirjan petona ja ovat maininneet sen olevan "Jumalan valtakunnan Jumalaa pilkkaavava väärennös"[49] ja että he ovat jo vuosia arvostelleet muita uskontokuntia yhteistyöstä YK:n kanssa.[50]
Lukuisista yhteydenotoista johtuen YK julkaisi 4.3.2004 internetsivuillaan asiaa koskevan tiedotteen,[51] jossa mainittiin Jehovan todistajien YK-liittolaisuuteen vaaditun muun muassa, että järjestö jakaa YK:n peruskirjan ihanteet. Uskontokunta ei ole kommentoinut tapausta."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajat
Aika merkillinen juttu.Ja tähän vielä lisäyksenä, että YK:ssa on muuten ihan oma huone joogaa ja meditointia varten, ja tuossa tantra/joogakouluskandaalissa - MOT ohjelman vuoden 2009 version keskustelussa - mainitaankin, että joogalla ja vapaamuurareilla on läheinen yhteys.
- tunnisterivi
Tämä Rannan tapaus on mielenkiintoinen - siis tämä, että 50 murhatapausta onkin tutkinnassa uudelleen, kun on selvinnyt, että todistajia olisi lahjottu.
Tässä Rannan tapauksessa todistajan on käsketty valita määrätyin tuntomerkein varustettu henkilö tunnisterivistä - juuri kutenUlvilan kohdalla on nyt puhuttu tästä samasta tunnisteriviasiasta.
Liittyyköhän tämä Suomen juttu myös lopulta kymmeniin hoidettuihin tai kokonaan hoitamattomiin murhajuttuihin - saa nähdä. Tai sitten syytä epäillä.
"That’s the year a man named Menachem Lieberman approached Ranta’s trial lawyer to tell him he “had uncertainty and discomfort” with his identification of Ranta, and later gave the unit a sworn statement recounting how a detective had told him to “pick the one with the big nose” – Ranta – out of a police lineup."
http://newyork.cbslocal.com/2013/05/12/prosecutions-under-review-for-detective-involved-in-wrongful-conviction-of-david-ranta/ - Ihmeit maa on täys
Suomessa on tuomittu pelkästään todennäköisin syin murhasta elinkautiseen, vaikka asianomainen on aina kiistänyt tehneensä murhan. Eräs kuuluisa tapaus on Lylyksen tapaus. Bodom jutussa tuomiota poliisi yritti tunnustuksen avulla, jota ei kukaan muu ollut kuullut. Lisäksi oikeuteen juoksutettiin epämääräisiä todistajia aivan oikeuden lopussa. Ulvilan sopivasti valitut maallikko saatanan tutkija ja immenkalvon uudelleen kasvamiseen uskova lahkolainen ovat oma lukunsa.
- Uskon tulkintaa
Miten pappi voi olla juutalainen?
- Uskonto tiedettä
Rabbi on rabbi. Mikä meillä vastaa rabbia?
- kauhee ryysis
on se hirveetä tää maaliman meno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602