lopetettais tämä tähän?
Oisitko sä oikeesti onnellinen, jos
34
816
Vastaukset
- oikeesti...
huvittuneena seurailen sun seuraavaa taktista liikettä, poissa silmistä on jo koettu, voin sanoa, täällä päässä sekään ei toimi. Mitä seuraavaksi keksitkään, että kiellät meillä mitään olevan.
- kesäheinä79
En ikinä!
- En olisi.
...
- Eipä yksinkään
voi jatkaa :(.
- Haluan tietää
Mitä tällä tarkoitat?
- Jos olet ap,
Haluan tietää kirjoitti:
Mitä tällä tarkoitat?
niin siihen kysymykseen, jos lopetettais tähän, vastasin tuon ei yksinkään voi jatkaa.
Vai mitä lopettamista ap tarkotti?
- en missään
nimessä. ethän taas käsitä väärin kulta rakas. olen tänään taas matkustanut ison osan päivästä ja taas vasta ehdin tänne...
- en vaan voi
en halua nyt tähän asiaan kommentoida
- Haluan tietää
Kiitos, tämä selvensi asiaa....
- Voi teitä
Haluan tietää kirjoitti:
Kiitos, tämä selvensi asiaa....
Et kai oikeasti tee elämää koskevia päätelmiä jonkun tuntemattoman palstaprovon lyhyen viestin perusteella?
- miten voi lopettaa
sellaista,joka ei ole vielä edes kunnolla alkanut? :(
- en olisi
En tietenkään olisi..
- arvvuuteluja osa81
Tähän, tähän lauseeseen? Riippuu mihin se loppuu,
- itkisitkö onnesta
jos pa.................
- heh heh...
ehkä.... ;-)
- Jeppis1
Jos pa....paljastaisit tunteesi ;)
- paljastan tässä
Jeppis1 kirjoitti:
Jos pa....paljastaisit tunteesi ;)
minä
- Jeppis1
paljastan tässä kirjoitti:
minä
muuten hyvä mut ei tänne. minulle/hänelle suoraan :)
- Olisin onnellinen
jos lopetettaisiin tämä täällä ja aloitettaisiin jossain muualla jotain oikeaa
- se oli mahtavaa se!
kuinkahan tekisimme sen?
- siinäpävastapulma
se oli mahtavaa se! kirjoitti:
kuinkahan tekisimme sen?
Hyvä kysymys ;)
- Tanska
siinäpävastapulma kirjoitti:
Hyvä kysymys ;)
ollako vai eikö olla?
- kyllähän me
siinäpävastapulma kirjoitti:
Hyvä kysymys ;)
yhdessä jotain keksitään eiksni?
- haluan vain hänet
Tanska kirjoitti:
ollako vai eikö olla?
Pystytkö lopettamaan? Niin en minäkään.
- kerro mulleki
kyllähän me kirjoitti:
yhdessä jotain keksitään eiksni?
niinku mitä? ;)
- Hamlet...
haluan vain hänet kirjoitti:
Pystytkö lopettamaan? Niin en minäkään.
En pysty.
- Saksa
Tanska kirjoitti:
ollako vai eikö olla?
Arbeit Macht Frei
- Haluan vain hänet
Pystytkö lopettamaan? Niin en minäkään.
- Kerron kun kysyt
Ei enää pitkiä katseita, ei enää vihjailevia viestejä, ei enää hulvatonta flirttiä, ei enää kahden keskeisiä hetkiä, ei enää kuumia kosketuksia, ei enää polttavaa läheisyyttä....
ei myöskään toisiimme tutustumista, ei sekavia tunteita, ei outoja hiljaisia hetkiä, ei noloja kohtaamisia, ei välttelyä, ei salaamista, ei odottamista, ei pettymyksiä, ei enää ikuista tunteiden vuoristorataa.
Ei, en sittenkään olisi onnellinen tämän loppumisesta, en ole valmis luopumaan sinusta, en siitä millaista meillä parhaina hetkinä yhdessä on. - toyptrpo
Jos olet joku nainen, niin eipä voisi vähempää kiinnostaa...
Opetelkaa kirjoittamaan aloitukseen edes meneekö miehelle vai naiselle. Ja lesbot että menee nailselta naiselle, niin voin saman tien jättää lukematta. - 7+4
Siitä se alkais jos..
- niinpä niin
lehmätkin lentäis..
- lottamari<3
onnellisuus ei riipu eikä roiku tyhjän varassa vaan oikeissa asioissa.
- Joku..
Saisit tietää jos oikeasti kysyisit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483