Oisitko sä oikeesti onnellinen, jos

Haluan tietää

lopetettais tämä tähän?

34

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti...

      huvittuneena seurailen sun seuraavaa taktista liikettä, poissa silmistä on jo koettu, voin sanoa, täällä päässä sekään ei toimi. Mitä seuraavaksi keksitkään, että kiellät meillä mitään olevan.

    • kesäheinä79

      En ikinä!

    • En olisi.

      ...

    • Eipä yksinkään

      voi jatkaa :(.

      • Haluan tietää

        Mitä tällä tarkoitat?


      • Jos olet ap,
        Haluan tietää kirjoitti:

        Mitä tällä tarkoitat?

        niin siihen kysymykseen, jos lopetettais tähän, vastasin tuon ei yksinkään voi jatkaa.
        Vai mitä lopettamista ap tarkotti?


    • en missään

      nimessä. ethän taas käsitä väärin kulta rakas. olen tänään taas matkustanut ison osan päivästä ja taas vasta ehdin tänne...

    • en vaan voi

      en halua nyt tähän asiaan kommentoida

      • Haluan tietää

        Kiitos, tämä selvensi asiaa....


      • Voi teitä
        Haluan tietää kirjoitti:

        Kiitos, tämä selvensi asiaa....

        Et kai oikeasti tee elämää koskevia päätelmiä jonkun tuntemattoman palstaprovon lyhyen viestin perusteella?


    • miten voi lopettaa

      sellaista,joka ei ole vielä edes kunnolla alkanut? :(

    • en olisi

      En tietenkään olisi..

    • arvvuuteluja osa81

      Tähän, tähän lauseeseen? Riippuu mihin se loppuu,

    • itkisitkö onnesta

      jos pa.................

      • heh heh...

        ehkä.... ;-)


      • Jeppis1

        Jos pa....paljastaisit tunteesi ;)


      • paljastan tässä
        Jeppis1 kirjoitti:

        Jos pa....paljastaisit tunteesi ;)

        minä


      • Jeppis1
        paljastan tässä kirjoitti:

        minä

        muuten hyvä mut ei tänne. minulle/hänelle suoraan :)


    • Olisin onnellinen

      jos lopetettaisiin tämä täällä ja aloitettaisiin jossain muualla jotain oikeaa

      • se oli mahtavaa se!

        kuinkahan tekisimme sen?


      • siinäpävastapulma
        se oli mahtavaa se! kirjoitti:

        kuinkahan tekisimme sen?

        Hyvä kysymys ;)


      • Tanska
        siinäpävastapulma kirjoitti:

        Hyvä kysymys ;)

        ollako vai eikö olla?


      • kyllähän me
        siinäpävastapulma kirjoitti:

        Hyvä kysymys ;)

        yhdessä jotain keksitään eiksni?


      • haluan vain hänet
        Tanska kirjoitti:

        ollako vai eikö olla?

        Pystytkö lopettamaan? Niin en minäkään.


      • kerro mulleki
        kyllähän me kirjoitti:

        yhdessä jotain keksitään eiksni?

        niinku mitä? ;)


      • Hamlet...
        haluan vain hänet kirjoitti:

        Pystytkö lopettamaan? Niin en minäkään.

        En pysty.


      • Saksa
        Tanska kirjoitti:

        ollako vai eikö olla?

        Arbeit Macht Frei


    • Haluan vain hänet

      Pystytkö lopettamaan? Niin en minäkään.

    • Kerron kun kysyt

      Ei enää pitkiä katseita, ei enää vihjailevia viestejä, ei enää hulvatonta flirttiä, ei enää kahden keskeisiä hetkiä, ei enää kuumia kosketuksia, ei enää polttavaa läheisyyttä....

      ei myöskään toisiimme tutustumista, ei sekavia tunteita, ei outoja hiljaisia hetkiä, ei noloja kohtaamisia, ei välttelyä, ei salaamista, ei odottamista, ei pettymyksiä, ei enää ikuista tunteiden vuoristorataa.

      Ei, en sittenkään olisi onnellinen tämän loppumisesta, en ole valmis luopumaan sinusta, en siitä millaista meillä parhaina hetkinä yhdessä on.

    • toyptrpo

      Jos olet joku nainen, niin eipä voisi vähempää kiinnostaa...

      Opetelkaa kirjoittamaan aloitukseen edes meneekö miehelle vai naiselle. Ja lesbot että menee nailselta naiselle, niin voin saman tien jättää lukematta.

    • 7+4

      Siitä se alkais jos..

      • niinpä niin

        lehmätkin lentäis..


    • lottamari<3

      onnellisuus ei riipu eikä roiku tyhjän varassa vaan oikeissa asioissa.

    • Joku..

      Saisit tietää jos oikeasti kysyisit..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe