Hei, mitä tehdä naapurin kanssa joka on umpimielinen ja kehtaa valittaa pikkuasioita? Tänäänkin hän tuli rappukäytävässä vastaan ja rupesi urputtamaan kun olin rappukäytävässä alasti, eikä ollut edes ensimmäinen kerta, tykkään ottaa aurinkoa ilkosillaan meidän takapihalla, ja arvaa kerran kuka tuli valittamaan? Minun naapurini!
Onko hän joku foobikko vai miksi hän kokoaika valittaa siitä että olen alasti? On ihan normaalia olla alasti, ihminen kun on syntynyt alasti niin mihin hän tarvitsee vaatteita?
Naapurini ei ole avarakatseinen...
7
253
Vastaukset
- Trollihoono
Ei kyse ole umpimielisyydestä. Kerrostalojen käytävät ovat kotirauhan suojaamia alueita.
Rikot siis naapuriesi kotirauhaa oleskelemalla alasti käytävillä.
Todennäköisesti rikot myös jotain siveellisyyslakia koska vaikka kerrostalojen käytävät ovatkin kotirauhan
piirissä niin mitä yleisimmin rappukäytäviin on päiväaikaan vapaa pääsy jokaisella.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että asiaton oleskelu ulkopuolisille olisi salittu.
Muutenkin toimintasi on aika omituista. Mieti nyt että joku herkkä lapsi joka sinua ei tunne sattuisi näkemään sinut alastomana.
Moinen olisi aika sairas tilanne. Ei ole muutenkaan kovin tervejärkistä näytellä aatamin asuaan jokaiselle.
Pysy asuntosi sisällä jos haluat oleskella alasti. Jos haluat muille näytellä niin ota kuvia ja lataa niitä nettiin jollekin asianomaiselle sivustolle.- Aataminator
Kuka määrää ettei aatamin asua saisi käyttää? Kuka on kyseisen määräyksen antanut? Itse jumala vai joku muu?
- 6+9=69 ;)
Alastomuus on kaunista varsinkin sinun ylläsi. Katselen sinua tälläkin hetkellä asuntoni ikkunasta kun makaat alatomana lasten leikkipaikan vieressä.
Vartalosi on minun mieleeni ;)
- Ei kiva näky
Suomen laki se määrää. En ymmärrä miksi et voi hyväksyä sitä joku ei halua nähdä sinua alasti. Ei ole mitenkään perusteltavissa moinen käytös. Kunnioita muitakin asukkaita ja heidän mielipiteitään.
- Nakuilkaa yhdessä
Hän kiihottuu näkemisestäsi ja koettaa salata sen valittamisellaan.
- seinänaapurisi
KUKAAN ei ole kiinnostunut näkemään roikkuläskejäsi ja riippuvaa k....si joka vielä pienikin kuin 2 vuotiaalla. ETOVAA...
- Dr Dung
Ihmiskeho on kaunis riippumatta roikkuläskeistä ja sitä pitäisi rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483