Laihduttaja ! Muista sydänystävällinen meijerivoi

kj.mattila

Meijerivoi takaa terveytesi ja sydämesi kiittää.

Olen itse käyttänyt jo vuodesta 2005 ja kaikki arvot kunnossa.

45

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ___________________,

totuus on yksinkertainen. voi on aina voita. yleisesti uskotaan että voisula on maailman paras kastike. ja näinhän se kyllä on. margariini tuhoaa terveytesi, miljoonien unileverin rahoittamista mainoskampanjoista huolimatta. rypsiöljy johdannaisineen kuuluu bio-dieselien polttoaineeksi, ei sovellu ihmisravinnoksi.

• Nythän nähtiin EU:ssa mielenkiintoinen näytelmä kun Suomi vastusti mehiläisiä tuhoavien myrkkyjen käytön kieltämistä. Suomen mukaan rypsin viljely ei onnistu ilman myrkytyksiä. Puoltajien mielestä elämä tulee taas hyvin vaikeaksi maapallolla jos ei ole pölyttäjiä.

Kun näin kerta on niin rypsin viljelyn voisi lopettaa kokonaan.

• Veijo Valio

Voin holtiton syönti aiheuttaa naaman punoitusta ( suolainen v oi )

Mattilan naama punoittaa ja sinertää joten Mattila syö myös sinistä voita

• Voi on kyllä keltaista vaikka se Valiolla on sinisessä kääreessä.

• torvet ry

Kateellisten rokeririippuvaisten hölinää.

• kossukosse111

Kiitos tiedosta. Vaihdankin tässä Becelin meijerivoihin kun olen niin surkeassa kunnossa.

• Muurari -Mesu

Minäkin vaihdan ja luovun Becelistä.

• Veijo Valio

Kissanmargariinillä terveellisiin päiviin

• Suvikultamargariinin mainos 60-luvulta:

"Ennen mirrit pantiin multaan, nyt ne pannaan Suvikultaan"

• Ruokaympyrä
        kj.mattila kirjoitti:

Suvikultamargariinin mainos 60-luvulta:

"Ennen mirrit pantiin multaan, nyt ne pannaan Suvikultaan"

Eläinperäinen rasvahan on terveellistä, vai mitä Mattila

• Ruokaympyrä kirjoitti:

Eläinperäinen rasvahan on terveellistä, vai mitä Mattila

Eläinperäinen rasva on luonnollista ja sydänystävällistä johon elimistömme on tottunut koko kehityshistoriansa ajan. Itse asiassa eläinrasva on mahdolistanut lajimme kehityksen, ei margariini jota ei tavata luonnossa.

• TerveysPoliisi007

Mattila : Miksi saat jatkuvasti banneja ?

Siksi ,että olet häirikkö.

Sekoitat ihmisten keskusteluja ja sotket niitä kuin sateella vahingossa sisään livahtanut pihakoira.

Olet saanut arvonnassamme " Intiaani-trollin " arvonimen

Onnea !

• Mä olin häirikkö

"Pää on mulla tehty varmaan umpiluusta.
        Kaikki rasvainen valui alas suusta.
        Pärstältäni olin niin kuin punatulkku.
        Ja foorumilaisten mielestä jo aivan täysi mulkku."

Jotenkin niin hyvin sopii tämä irwinin biisi hieman muunneltuna aiheeseen. ;)

• Kosse111 jatkaa vittuiluaan.

• VP?
        kj.mattila kirjoitti:

Kosse111 jatkaa vittuiluaan.

En ole iltalehdestä tuttu. Käyn kyllä lukemassa sitakin kakkaa, mutta ihan tavallsena "yksilönä" täällä kirjoittelen, ja monella nimimerkillä koska sitä ei ole kielletty. Tiedät itsekkin että jos haluaa nimimerkistä pitää kiinni niin se kannattaa rekisteröidä.

• VP? kirjoitti:

En ole iltalehdestä tuttu. Käyn kyllä lukemassa sitakin kakkaa, mutta ihan tavallsena "yksilönä" täällä kirjoittelen, ja monella nimimerkillä koska sitä ei ole kielletty. Tiedät itsekkin että jos haluaa nimimerkistä pitää kiinni niin se kannattaa rekisteröidä.

Sinähän olet tunnettu tuhannen nimimerkin trollina ja hyvä että vihdoin myönnät sen. Kirjoittelet monilla nimimerkeillä ja yrität antaa sen kuvan että meitä on täällä paljon jotka vastustavat palstan aiheen mukaista ruokavaliot. Sitten kun sinä olet estynyt kirjoittamasta niin palsta hiljenee vastustajista.

• ___________________,

Mä olin häirikkö
      13.5.2013 21:05

ruskea tahra tarttunut vessanpöntön reunaan. ei estä toimituksen suoritusta, on kuitenkin esteettinen haitta, kuten myös nimimerkki Mä olin häirikkö. sitä olet kyllä sanan varsinaisessa merkityksessä.

• Tuollaiset kirjoitukset paljastavat millaisia häiriköitä ja suorastaan sairaita kirjoittajia on VHH-ruokavalion vastustajien joukossa. Pekka Puska on varmaan onnellinen kun hän saa taakseen tuollaisia puolustajia ja "opetuslapsia".

• VP?
        kj.mattila kirjoitti:

Tuollaiset kirjoitukset paljastavat millaisia häiriköitä ja suorastaan sairaita kirjoittajia on VHH-ruokavalion vastustajien joukossa. Pekka Puska on varmaan onnellinen kun hän saa taakseen tuollaisia puolustajia ja "opetuslapsia".

Mattilan kanssa samaa mieltä! Idiootit poistoon, ei kuulu tälle palstalle mitenkään!

• VP? kirjoitti:

Mattilan kanssa samaa mieltä! Idiootit poistoon, ei kuulu tälle palstalle mitenkään!

Sitä minä vaan ihmettelet että nämä idiootit ja joka palstan trollit enää puolustaa Puskaa ja vääriä ravintosuosituksia.

• VP?
        kj.mattila kirjoitti:

Sitä minä vaan ihmettelet että nämä idiootit ja joka palstan trollit enää puolustaa Puskaa ja vääriä ravintosuosituksia.

Vain sinä otat Puskan nimen esille näissä keskustelulissa. Itse en tiennyt kuka on Pekka Puska, ennen kuin luin heikkilän kirjoja ja blogia. Tämän jälkeen luin muiden kirjailijoiden tekeleitä ja missään niistä ei mainittu Pekka Puskaa nimeltä.

• VP?
        VP? kirjoitti:

Vain sinä otat Puskan nimen esille näissä keskustelulissa. Itse en tiennyt kuka on Pekka Puska, ennen kuin luin heikkilän kirjoja ja blogia. Tämän jälkeen luin muiden kirjailijoiden tekeleitä ja missään niistä ei mainittu Pekka Puskaa nimeltä.

Mattila, miksi muiden kuin Antti Heikkilän kirjossa ei mainita Pekka Puskaa ollenkaanl? Jos et ole lukenut Heikkilän kirjoja tai lukenut vanhaa Heikkilän blogia, et tiedä kuka on Pekka Puska.

Eihän vähähiilihydraattinen ruokavalio tarkoita sitä että Pekka Puska on joku "saatana" Tarkoittaa vaan sitä että syödään fiksusti. Tee sinäkin niin.

• VP? kirjoitti:

Missä pullossa olet oikein elänyt jos et ole tiennyt mitään Pekka Puskasta vaikka hän on ollut 40 vuotta merkittävä vaikuttaja terveyspolitiikassa, Kansanterveyslaitoksen, nykyisen THL:n pääjohtaja ja joka median lausuntoautomaatti.

• VP?
        kj.mattila kirjoitti:

Missä pullossa olet oikein elänyt jos et ole tiennyt mitään Pekka Puskasta vaikka hän on ollut 40 vuotta merkittävä vaikuttaja terveyspolitiikassa, Kansanterveyslaitoksen, nykyisen THL:n pääjohtaja ja joka median lausuntoautomaatti.

Tavalliset ihmiset, jotka eivä ole kiinnostuneita mistään erityisestä ruokavaliosta, ei ne tiedä kuka on Pekka Puska. Voit lähteä tekemään vaikka kyselyn lähinaapuristoon ja voin vannoa ettei suurin osa tiedä kuka tämä kyseinen herra on. Ja samalla voit tehdä kyselyn ruokailutottumuksista. Pieni osa sinunkin naapureista syö järkevästi meidän kummankaan mittapuulla ja tavallisin virhe on kasvisten puutos.

• VP?
        VP? kirjoitti:

Tavalliset ihmiset, jotka eivä ole kiinnostuneita mistään erityisestä ruokavaliosta, ei ne tiedä kuka on Pekka Puska. Voit lähteä tekemään vaikka kyselyn lähinaapuristoon ja voin vannoa ettei suurin osa tiedä kuka tämä kyseinen herra on. Ja samalla voit tehdä kyselyn ruokailutottumuksista. Pieni osa sinunkin naapureista syö järkevästi meidän kummankaan mittapuulla ja tavallisin virhe on kasvisten puutos.

Ja tähän lisään että jos kasvisten puutos korjataan millä tahansa ruokavaliolla niin yleensä laihtuu ja rasva-arvot paranee.

Tämä ei tarkoita että jotenkin halveksin karppaamista, vaan se on käytännön tasolla omasta mielestä paras tapa laihduttaa ja polttaa rasvaa. Itse myös syön vähähiilihydraatisesti, en vain suhtaudu siihen uskonnonomaisesti. Tiedän että esim. lautasmalli on terveellinen kuten myös veganismi ja karppaus ihan samoin.

• tuulispää
        kj.mattila kirjoitti:

Mitä oltko saanut iltalehteen bannia kun täällä olet noin aktiivisesti?

No tämä onkin sinulle ihan oikea paikka...

• VP? kirjoitti:

Ja tähän lisään että jos kasvisten puutos korjataan millä tahansa ruokavaliolla niin yleensä laihtuu ja rasva-arvot paranee.

Tämä ei tarkoita että jotenkin halveksin karppaamista, vaan se on käytännön tasolla omasta mielestä paras tapa laihduttaa ja polttaa rasvaa. Itse myös syön vähähiilihydraatisesti, en vain suhtaudu siihen uskonnonomaisesti. Tiedän että esim. lautasmalli on terveellinen kuten myös veganismi ja karppaus ihan samoin.

En minäkään suhtaudu karppaamisen uskonnonomaiseti kun ei tarvitse. Tulokset saa ihan reaalimaailmassa eikä tarvitse uskoa mihinkään.

• VP? kirjoitti:

Mistähän ne ihmiset ovat saaneet tiedon kun ovat vaihtaneet voin margariiniin ja ostavat kaikkea "kevyttä" kaupasta? Kyllä Puskan ravitsemusohjauksessa ollaan menty jo 40 vuotta ja Puskalla on niin valtava koneisto joka tekee ravitsemnuspropagandaa aina lastenneuvoloista vanhainkoteihin ettei kukaan jää tietämättömäksi miten pitää syödä.

• VP? kirjoitti:

Lautasmalli ei minulle ainakaan ole terveellinen kun siinä pitää syödä 50-60% eli yli puolet annoksesta pitää olla hiilihydraatteja eli sokeria.

• VHH:sta kiinnostunut

Kertoisitko kolesteroliarvosi?

• VP?

Kohteliaat ilmoittaa ensin omat arvonsa ja herrasmiehet näyttää kuvan omista lapuistaan. ;)

• Kokonaiskolesteroliarvo liikkuu välillä 5.3 - 5.7 ja se on hyvä arvo koska korkeampi kolesteroli suojaa ikääntyvää ihmistä.

• minä2013
        kj.mattila kirjoitti:

Kokonaiskolesteroliarvo liikkuu välillä 5.3 - 5.7 ja se on hyvä arvo koska korkeampi kolesteroli suojaa ikääntyvää ihmistä.

Niin oletko saanut bannia iltalehdestä?

• VP?
        kj.mattila kirjoitti:

Kokonaiskolesteroliarvo liikkuu välillä 5.3 - 5.7 ja se on hyvä arvo koska korkeampi kolesteroli suojaa ikääntyvää ihmistä.

Yleisesti suositeltava kokonaiskolesterolin pitoisuus on alle 5 mmol/l eli koholla ovat. Kannattaisi ehkä vähentää rasvalla mässäilyä.

• VP? kirjoitti:

Yleisesti suositeltava kokonaiskolesterolin pitoisuus on alle 5 mmol/l eli koholla ovat. Kannattaisi ehkä vähentää rasvalla mässäilyä.

Se on kolesterolimyytti tuo suositus alle 5 että lääketeollisuus saa enemmän lääkkeitä kaupaksi. Todellisuudessa kokonaiskolesterolilla ei ole juurikaan mitään merkitystä.

• 3+14
        kj.mattila kirjoitti:

Se on kolesterolimyytti tuo suositus alle 5 että lääketeollisuus saa enemmän lääkkeitä kaupaksi. Todellisuudessa kokonaiskolesterolilla ei ole juurikaan mitään merkitystä.

www.skepsis.fi/lehti/2012/Skeptikko-2012-4_Myytti_kolestrolimyytista.PDF

Ei ole mitään "kolesterolimyyttiä".

• Raanlunti

Milloin viimeksi mittautit nuo arvot ja onko uskallusta riittänyt sydämen varjoainekuvauksessa käyntiin?

• Käyn säännöllisesti terveystarkastuksessa ja lääkäri ei ole löytänyt mitään sellaista syytä että mitään varjoainekuvauksia pitäisi tehdä. Ei näissä terveyskeskuksissa yleensä potilas päätä mitä kokeita lääkärin pitää ottaa. Yksityisellä puolella varmaan saa kun maksaa.

• Joopajoo...
        kj.mattila kirjoitti:

Käyn säännöllisesti terveystarkastuksessa ja lääkäri ei ole löytänyt mitään sellaista syytä että mitään varjoainekuvauksia pitäisi tehdä. Ei näissä terveyskeskuksissa yleensä potilas päätä mitä kokeita lääkärin pitää ottaa. Yksityisellä puolella varmaan saa kun maksaa.

Mattila, tänään saimme lukea, tosin emme enään, sinun verenpaineen täyttämäsi teksti, joka oli täynnä vihaa ja katkeruutta.
        Paljonko verenpaineesi oli silloin, paljonko se auttaa sinua jos käyttäydyt noin typerästi kuin tossa poistetussa ketjussa?
        Jos et osaa käyttäytyä kuin ihmiset, niin älä käy sellasilla sivuilla jossa verenpaineesi nousee yli 200 ja vältä liikaa tressiä karppauksesta.

• Raanlunti
        kj.mattila kirjoitti:

Käyn säännöllisesti terveystarkastuksessa ja lääkäri ei ole löytänyt mitään sellaista syytä että mitään varjoainekuvauksia pitäisi tehdä. Ei näissä terveyskeskuksissa yleensä potilas päätä mitä kokeita lääkärin pitää ottaa. Yksityisellä puolella varmaan saa kun maksaa.

Et vastannut kumpaankaan kysymykseen, yllätys. Yksityisellähän noita kuvauksia tehdään potilaan pyynnöstä, sinne vaan sitten. Miksi edes käyt julkisen puolen terveydenhuollossa, jos olet tyytymätön palveluihin? Ei luulisi olevan rahasta kiinni, hyvin tienaavalla yrittäjällä? Ennen täsmällisiä tutkimuksia et voi kehuskella, että suonesi olisivat priimakunnossa. Näin se vaan on.

• Raanlunti kirjoitti:

Et vastannut kumpaankaan kysymykseen, yllätys. Yksityisellähän noita kuvauksia tehdään potilaan pyynnöstä, sinne vaan sitten. Miksi edes käyt julkisen puolen terveydenhuollossa, jos olet tyytymätön palveluihin? Ei luulisi olevan rahasta kiinni, hyvin tienaavalla yrittäjällä? Ennen täsmällisiä tutkimuksia et voi kehuskella, että suonesi olisivat priimakunnossa. Näin se vaan on.

En ole sanonut että olen tyytymätön julkisen puolen palveluihin. Kyllä sielläkin tiedetään milloin jotain erikoistutkimuksia on syytä tehdä. En minä jonkin nimerkkikirjoittajan neuvojen mukaan ala tilaamaan yksityispuolelta kaikkia mahdollssia tutkimuksia ja seulontoja. Niitähän on tuhoton määrä jos jokaisesta mahdolisesta sairaudesta pitäisi saada varmuus ettei sitä vaan ole piilevänä.

• Joopajoo... kirjoitti:

Mattila, tänään saimme lukea, tosin emme enään, sinun verenpaineen täyttämäsi teksti, joka oli täynnä vihaa ja katkeruutta.
        Paljonko verenpaineesi oli silloin, paljonko se auttaa sinua jos käyttäydyt noin typerästi kuin tossa poistetussa ketjussa?
        Jos et osaa käyttäytyä kuin ihmiset, niin älä käy sellasilla sivuilla jossa verenpaineesi nousee yli 200 ja vältä liikaa tressiä karppauksesta.

Minulla ei verenpaine koskaan nouse kun kirjoitan aina asiaa. VHH-ruokavalion vastustajilla tuntuu olevan aina verenpaine tapiss, niin härskiä on kirjoittelu.

• Onohtakaa Bevelit ja muut keinorasvat. Ne ei ole ihmisen ravintoa.

• Marimban soittaja

Minä en ainakaan luota ennenaikaisesti vanhentuneeseen rasvan tankkaajaan.

• Enkä minä luota vainoharhaiseen ja sairaaseen trolliakkaan joka vetää viimeisiä korinoitaan elämässään.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2529
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2527
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2392
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2190
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1205
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1044
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1035
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      952
    Aihe