http://www.nettiauto.com/audi/a8/5171335
Saahan näihin nyt vaikka minkälaista sisustaa jo ja eikun
olen valinnut pirteän iloisen piristävän harmaan.
yli 100 000 euron auton ratti on harmaa.
Ok, ei mulla ole tuollaiseen varaa mutta en tosin ostaisikaan
jos auton noin mauton sisältä, ulkonäkö 10 pistettä mutta
sisältä harmiaden takia nou points.
Eikö edes musta sisusta jos ei muuta keksi :)
Harmaa sisusta näinkin kalliissa autossa
16
183
Vastaukset
- painekattila
Voihan siihen laittaa Motonetin jalonahkakuoren päälle. Samalla säästyy alkup. harmaa nahkaratti seuraavalle idiootille varsin hyvänä.
- paha epäkohta,hi!
Voi harmi, uuteen Audiin voi valita sisustuksen värin. No tuskin sulla on aikomustakaan ostaa tuon hintaluokan Audia, saatika uutta.
Makuasioita!!- rahaa hukkaan
Totta. Järjissään olevat ihmiset sijoittaa tuon summan asuntoon eivätkä autoon. Noita ostaa vaan pieni mariginaaliryhmä.
Mutta tuo harmaa kojelaudan alaosa. Onko se mahdollisesti premium-kierrätysmuovia kysyy ekoihminen- - edelleen köyhä
Ei olekkaan, eikö se siinä lue.
Kuten sanoin, JOS mulla olisi rahaa ostaa tuon hintaluokan auto
niin ei se ikinä olisi mikään harmaa sisältä, eikä kyllä ulkoakaan.
- Köntti taskussa
Juu ja auton värikin se halvin = perus valkoinen, noh kaikilla ei ole tarpeeksi rahaa, jostain pitää tinkiä.
- Metallin Messias
On kyllä valkoinen metalliväri. Helmiäinen?
Valkoinen on kai joku muotiväri. Niitä sitten ostavat ihmiset, jotka muotia seuraavat. En tunne itse kyllä ketään, mutta kai niitäkin on... :)
- Valkeeta
The_Rat kirjoitti:
Valkoinen on kai joku muotiväri. Niitä sitten ostavat ihmiset, jotka muotia seuraavat. En tunne itse kyllä ketään, mutta kai niitäkin on... :)
Itselläni on valkoinen auto, ei muodin vaan sen vuoksi että esittelyauton toimitusaika oli 'heti'. Käytännön syistä meni kuitenkin yli viikonlopun mutta olipahan hiekat imuroitu ja auto pesty.
Eipähän ehtinyt tulla ostokrapulaa pitkän toimitusajan vuoksi. - BMW-kinneri
Premiumeista suuri osa myydään liisareiksi. Ainakaan itse en halunnut maksaa väristä yhtään ylimääräistä. Sitäpaitti sen näkee vain kun kävele autolle ja yleensä on mielessä kaikkea muuta kuin auton väri.
Minä en toisten silmien iloksi pistä autoon lanttiakaan. Sisustaan onkin sitten lisävarusteita otettu enemmänkin. - Pese ja pese
Valkoinen sisusta kruunaisi koko paketin... todellinen autonhinkkaajan unelma.
- _TOTUUS_
Tuo keulasäleikkö on ruma kuin synti.
- ferw efwr
Tänään tuli ajettua muutama kuukautta vanhaa noin 200.000€ hintaista auto, oli jätetty pois seuraavat LISÄVARUSTEET
Sähköikkunat
Keskuslukitus
Vakionopeudensäädin
Automaattivaihteisto
Polttoainekorkin lukko
Jousitettu istuin
Eli jotkut säästää väärässä paikassa, ja hauskinta on se, että "hyödyllisten" varusteiden arvo säilyy, eli ne ei menetä arvoa kokonaan auton vanhetessa- Das Lisävaruste
Niin nuo kaikki automaattilootaa lukuunottamatta on monessa autossa vakiovarusteena... Premiumiin ne toki pitää ostaa kalliina lisävarusteina.
- bt ter h
Das Lisävaruste kirjoitti:
Niin nuo kaikki automaattilootaa lukuunottamatta on monessa autossa vakiovarusteena... Premiumiin ne toki pitää ostaa kalliina lisävarusteina.
Totta...
Vakionopeudensäädin ei kyllä vakiona ole juurikaan suomi autoissa.
Samaten kuljettajan istuinta jossa on kaasujouset ei edes saa moneen normiautoon - das kunnon pelit
Das Lisävaruste kirjoitti:
Riippuu premiumista ja premiumeissa nuo lisä kilpeet ovat ihan toista laatua ja tasoa kuin peruskinnereissä mm. ilmastointi.
- Juuri näi
das kunnon pelit kirjoitti:
Riippuu premiumista ja premiumeissa nuo lisä kilpeet ovat ihan toista laatua ja tasoa kuin peruskinnereissä mm. ilmastointi.
Totta, kymppitonnin Picassossa valitaan nuolilla sopiva lämpötila näyttöön ja auto sitten päättää kierrättääkö sisäilmaa, kuinka kovaa puhaltaa, mihin puhaltaa käyttääkö webastoa tai ilmastointia
Tossa 200.000 euron autossa on taas kolme nuppia, yhdestä valitaan lämpötila, joko punaiselle tai siniselle puolelle, yhdestä puhallusnopeus, ja yhdestä puhallussuunta, ja keninukytkimellä ilmastointi joko päälle tai pos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481250
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56590
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472