Harmaa sisusta näinkin kalliissa autossa

köyhä olen niin..

http://www.nettiauto.com/audi/a8/5171335
Saahan näihin nyt vaikka minkälaista sisustaa jo ja eikun
olen valinnut pirteän iloisen piristävän harmaan.
yli 100 000 euron auton ratti on harmaa.

Ok, ei mulla ole tuollaiseen varaa mutta en tosin ostaisikaan
jos auton noin mauton sisältä, ulkonäkö 10 pistettä mutta
sisältä harmiaden takia nou points.

Eikö edes musta sisusta jos ei muuta keksi :)

16

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painekattila

Voihan siihen laittaa Motonetin jalonahkakuoren päälle. Samalla säästyy alkup. harmaa nahkaratti seuraavalle idiootille varsin hyvänä.

• paha epäkohta,hi!

Voi harmi, uuteen Audiin voi valita sisustuksen värin. No tuskin sulla on aikomustakaan ostaa tuon hintaluokan Audia, saatika uutta.
      Makuasioita!!

• rahaa hukkaan

Totta. Järjissään olevat ihmiset sijoittaa tuon summan asuntoon eivätkä autoon. Noita ostaa vaan pieni mariginaaliryhmä.
        Mutta tuo harmaa kojelaudan alaosa. Onko se mahdollisesti premium-kierrätysmuovia kysyy ekoihminen-

• edelleen köyhä

Ei olekkaan, eikö se siinä lue.

Kuten sanoin, JOS mulla olisi rahaa ostaa tuon hintaluokan auto
        niin ei se ikinä olisi mikään harmaa sisältä, eikä kyllä ulkoakaan.

• Köntti taskussa

Juu ja auton värikin se halvin = perus valkoinen, noh kaikilla ei ole tarpeeksi rahaa, jostain pitää tinkiä.

• Metallin Messias

On kyllä valkoinen metalliväri. Helmiäinen?

• Valkoinen on kai joku muotiväri. Niitä sitten ostavat ihmiset, jotka muotia seuraavat. En tunne itse kyllä ketään, mutta kai niitäkin on... :)

• Valkeeta
        The_Rat kirjoitti:

Valkoinen on kai joku muotiväri. Niitä sitten ostavat ihmiset, jotka muotia seuraavat. En tunne itse kyllä ketään, mutta kai niitäkin on... :)

Itselläni on valkoinen auto, ei muodin vaan sen vuoksi että esittelyauton toimitusaika oli 'heti'. Käytännön syistä meni kuitenkin yli viikonlopun mutta olipahan hiekat imuroitu ja auto pesty.
        Eipähän ehtinyt tulla ostokrapulaa pitkän toimitusajan vuoksi.

• BMW-kinneri

Premiumeista suuri osa myydään liisareiksi. Ainakaan itse en halunnut maksaa väristä yhtään ylimääräistä. Sitäpaitti sen näkee vain kun kävele autolle ja yleensä on mielessä kaikkea muuta kuin auton väri.
        Minä en toisten silmien iloksi pistä autoon lanttiakaan. Sisustaan onkin sitten lisävarusteita otettu enemmänkin.

• Pese ja pese

Valkoinen sisusta kruunaisi koko paketin... todellinen autonhinkkaajan unelma.

• _TOTUUS_

Tuo keulasäleikkö on ruma kuin synti.

• ferw efwr

Tänään tuli ajettua muutama kuukautta vanhaa noin 200.000€ hintaista auto, oli jätetty pois seuraavat LISÄVARUSTEET

Sähköikkunat
      Keskuslukitus
      Vakionopeudensäädin
      Automaattivaihteisto
      Polttoainekorkin lukko
      Jousitettu istuin

Eli jotkut säästää väärässä paikassa, ja hauskinta on se, että "hyödyllisten" varusteiden arvo säilyy, eli ne ei menetä arvoa kokonaan auton vanhetessa

• Das Lisävaruste

Niin nuo kaikki automaattilootaa lukuunottamatta on monessa autossa vakiovarusteena... Premiumiin ne toki pitää ostaa kalliina lisävarusteina.

• bt ter h
        Das Lisävaruste kirjoitti:

Niin nuo kaikki automaattilootaa lukuunottamatta on monessa autossa vakiovarusteena... Premiumiin ne toki pitää ostaa kalliina lisävarusteina.

Totta...

Vakionopeudensäädin ei kyllä vakiona ole juurikaan suomi autoissa.

Samaten kuljettajan istuinta jossa on kaasujouset ei edes saa moneen normiautoon

• das kunnon pelit
        Das Lisävaruste kirjoitti:

Riippuu premiumista ja premiumeissa nuo lisä kilpeet ovat ihan toista laatua ja tasoa kuin peruskinnereissä mm. ilmastointi.

• Juuri näi
        das kunnon pelit kirjoitti:

Riippuu premiumista ja premiumeissa nuo lisä kilpeet ovat ihan toista laatua ja tasoa kuin peruskinnereissä mm. ilmastointi.

Totta, kymppitonnin Picassossa valitaan nuolilla sopiva lämpötila näyttöön ja auto sitten päättää kierrättääkö sisäilmaa, kuinka kovaa puhaltaa, mihin puhaltaa käyttääkö webastoa tai ilmastointia

Tossa 200.000 euron autossa on taas kolme nuppia, yhdestä valitaan lämpötila, joko punaiselle tai siniselle puolelle, yhdestä puhallusnopeus, ja yhdestä puhallussuunta, ja keninukytkimellä ilmastointi joko päälle tai pos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1250
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      590
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      193
      557
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe