puhuttaa jälleen. Onko kukaan valittanut tuosta touhusta muuten kuin ehkä lehtiin tai tänne?
http://issuu.com/iisi/docs/up1913/1
Porin eläinlääkäripäivystys
7
422
Vastaukset
- kiitosjakumarrus
Me ainakin saimme parhaan mahdollisen hoidon lemmikillemme.
Eläimet osaa hoitaa, mutta töykeä ihmisille( ainakin hysteerisille) ;D- häh?
Töykeä sulle kun olit hysteerinen?
- Kiitosjakumarrus
häh? kirjoitti:
Töykeä sulle kun olit hysteerinen?
Jep. Tosin onhan hän eläin, eikä ihmislääkäri. Ehkä siinä vastaanoton sivussa olisi yhdelle hysteerikkojen hoitajallekkin paikka, 15 min.rauhoittavaa keskustelua ja diapammi kotimatkaksi :) Pääasia kuitenkin on, että eläinlääkärillä saa potilas tarvitsemansa ja parhaan mahdollisen hoidon. Me saimme. Kiitos Aminoff!
- kukaviesinne?
Kiitosjakumarrus kirjoitti:
Jep. Tosin onhan hän eläin, eikä ihmislääkäri. Ehkä siinä vastaanoton sivussa olisi yhdelle hysteerikkojen hoitajallekkin paikka, 15 min.rauhoittavaa keskustelua ja diapammi kotimatkaksi :) Pääasia kuitenkin on, että eläinlääkärillä saa potilas tarvitsemansa ja parhaan mahdollisen hoidon. Me saimme. Kiitos Aminoff!
Joo olisihan se kiva jos saisi aina parhaan mahdollisen hoidon.
Meidän lemmikki meni niin piloille päivystyksen "hoidosta", että lopettaa piti toisella eläinlääkärillä.
- entinen koira
Tiettävästi ainakin yksi kuollut lemmikki lähetetty eviraan ja sen vastauksen myötä tehty valitus. Kyseinen vanha herra ei omaa minkäänlaista empatiaa eikä myötätuntoa. Ei eläimiä eikä ihmisiä kohtaan. Täysin sopimaton varsinkin päivystykseen.
- avutonta toimintaa
JUU ...olen myös tehnyt valituksen ko.lääkäristä.....ja MOLLIN sivuilla näkyy olevankin haku eläinlääkärille...toivon vaan että viikonloppu ja muu päiv.muuttuu...eipä silti nyt ei enää pääse ihmisetkään Porissa ihmislääkärille...diabeetikot ...mieleltään sairaat..vanhukset ym...ovat ihan oman onnensa nojassa....sanotaan vaan että ei ole lääkäreitä...ko vastaanotot ovat tyhjillään...mitähän nämä sairaanhoitajat ja muu väki siellä sitten enää tekevät kun ei potilaitakaan hoideta.....
- Pettynytporiin
Meillä koirat sairastaa jostain syystää aina pyhisin tai päivystysaikaan ja pitäs löytää joku muu eläinlääkäri, kun en suostu enää Aminoffin palveluita käyttämään, jäätävää kohtelua, eläimelle että eläimen omistajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602