En ole katkera en mutta...

....................

tunteitaan ei voi paeta. Mä pidän susta nainen (vieläkin) ihan liikaa.

18

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkin susta

      more and more..

    • ................

      Olet mulle saavuttamaton haave, jotain, jonka olisin halunnut omakseni.

      • kukas siellä

        kirjoittelee, mitä tarkoittaa "vieläkin"....vuosi?


      • joskus haaveesta

        tulee totta,toisinaan taas ei.


      • Haluan sinut vieläki

        Jos olisit Hän, jota kovasti ikävöin, niin minut saat vain, jos itse uskallat tulla henk.koht juttelemaan irl. Minä en enää uskalla tehdä mitään. En pysty sua edes katsomaan kunnolla...niin paljon minuun nyt sattuu...pakahdun tähän tunteeseen.


      • kukas vaan joo..
        kukas siellä kirjoitti:

        kirjoittelee, mitä tarkoittaa "vieläkin"....vuosi?

        Kukas kierosilmä se siellä kyselee tyhmiä?


      • kieroliero
        kukas vaan joo.. kirjoitti:

        Kukas kierosilmä se siellä kyselee tyhmiä?

        Kukas liero se siinä turhia kuvittelee?


    • älä pakene

      miten niin liikaa? ;)

    • .............

      Joskus ikävä kasvaa ja puran tunteitani näin.

      • !!!!

        aloittaja! onko jotain joka estää sua ottamasta yhteyttä. Eri elämäntilanne tms?


    • Mies.......

      kysyn onko kaikki sitten liian myöhäistä?

      • 14+1

        koskaan ei ole liian myöhäistä kysyä. riippuu siitä kuka kysyy ja keneltä kysyy ja kuinka pitkän ajan jälkeen, onko tunteita jäljellä. mutta, kun kysyt, niin tiedät. tsemppiä!


      • !!!!

        Kysy siltä, ketä rakastat. Miten liian myöhäistä. Mitä tarkoitat?


    • rohkea rokan..

      Ota yhteyttä siihen naiseen, eiköhän asiat sillä selviä.

    • Ole rohkea

      ja laita s-postiin jotain. Onhan sinulla kaipaamasi ihmisen postiin mahdollisuus laittaa se miten kaipaat, ja jatkaa sen jälkeen uudelta pohjalta.

    • kerron nyt tämän

      Tiedän että elän kahdella tasolla.

      Ensimmäisellä tasolla olen ihastunut uudestaan ja olen valmis rakastumaan, asettumaan aloilleni ja perustamaan perheenkin. Olemaan vakavissani ja hänen.

      Toisella tasolla. Sillä syvimmällä. Rakastan vielä häntä, miestä, jota rakastin niin monta vuotta. Ja tiedän että jos hän haluaisi minut. Todella haluaisi minut ja näyttäisi sen, olisin hänen ja seuraisin minne maailmassa tahansa. Myös vaikka Jemeniin.

      Sillä hänet tunnen yhä sielussani. Ilonsa sekä surunsa. Hetkittäiset ajatuksensa, jotka joskus yhä kohdistuva minuun kuin majakan kiila yössä.

      http://youtu.be/CqkSeSVsurU

    • on kyl olemassa

      yx niin ihana ja saavuttamaton mies..että voisin myydä mummoni, tai olla syömättä 3 viikkoo.. jos saisin viettää pariviikkoo hänen kanssaan. iloisesti voisin kupsahtaa vanhuuttani senjälkeen. hoijjakkaajoo

    • lohduttomuus

      huohkaus!! olen niin pahoillani puolestasi Miksi elämä potkii päähän.. Tunteitaan ei voi kuitekaan määrätä, kuten sanoit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe