Supersaver, älkää ostako

väärä varaus

Ei mitään mahdollisuutta tehdä muutosta tilaukseen vaikka soitat samalla sekunilla kun olet tilauksen tehnyt. Muilla matkatoimistoilla on 24h aikaa muuttaa varausta.
Huonoa palvelua, kiertäkää kaukaa.

7

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scvswd

      oma moka

      • älä osta supersaverilta

        Niin on, en ole muuta väittänytkään. Mutta sen takia matkatoimistoilla ja lentoytiöillä on mahdollisuus tehdä muutoksia vuorokauden sisällä koska näitä mokia ihmisille tulee. Vahingosta viisastuu.


      • PaavoXX
        älä osta supersaverilta kirjoitti:

        Niin on, en ole muuta väittänytkään. Mutta sen takia matkatoimistoilla ja lentoytiöillä on mahdollisuus tehdä muutoksia vuorokauden sisällä koska näitä mokia ihmisille tulee. Vahingosta viisastuu.

        Miksi muiden pitaisi valttaa Supersavera jos olet itse mokannut ? Kummallinen ajattelutapa !!!


      • älä osta supersaveri
        PaavoXX kirjoitti:

        Miksi muiden pitaisi valttaa Supersavera jos olet itse mokannut ? Kummallinen ajattelutapa !!!

        Oletko varma ettei kukaan muu koskaan mokaa? Eikä se tarvitse olla moka, joskus ostin muutaman päivän loman italiaan ebookersilta, seuraavana päivänä huomasin että italiassa on pari pyhäpäivää, eikun soitto matkatoimistoon ja siirsivät matkaa parilla päivällä, että pääsen kauppoihin tuhlaamaan rahojani. Supesaverilla ei olisi onnistunut.


      • liisiiiiii
        älä osta supersaveri kirjoitti:

        Oletko varma ettei kukaan muu koskaan mokaa? Eikä se tarvitse olla moka, joskus ostin muutaman päivän loman italiaan ebookersilta, seuraavana päivänä huomasin että italiassa on pari pyhäpäivää, eikun soitto matkatoimistoon ja siirsivät matkaa parilla päivällä, että pääsen kauppoihin tuhlaamaan rahojani. Supesaverilla ei olisi onnistunut.

        Huonoja kokemuksia myös minulla supersaverista, jatkossa käytän jotain muuta matkatoimistoa.


      • Netti vs perinteinen
        älä osta supersaveri kirjoitti:

        Oletko varma ettei kukaan muu koskaan mokaa? Eikä se tarvitse olla moka, joskus ostin muutaman päivän loman italiaan ebookersilta, seuraavana päivänä huomasin että italiassa on pari pyhäpäivää, eikun soitto matkatoimistoon ja siirsivät matkaa parilla päivällä, että pääsen kauppoihin tuhlaamaan rahojani. Supesaverilla ei olisi onnistunut.

        Sehän riippuu millä ehdoilla olet lennot ja hotellit varannut ts. onko muutos tai perumisoikeutta... halvalla saa yleensä, kun ostaa sellaista missä ei ole mitään em. oikeuksia.
        Kivijalka matkatoimiston kautta ostettaessa vaikuttaa myös onko lentoliput jo kirjoitettu vai ei.


      • jhgfdda
        Netti vs perinteinen kirjoitti:

        Sehän riippuu millä ehdoilla olet lennot ja hotellit varannut ts. onko muutos tai perumisoikeutta... halvalla saa yleensä, kun ostaa sellaista missä ei ole mitään em. oikeuksia.
        Kivijalka matkatoimiston kautta ostettaessa vaikuttaa myös onko lentoliput jo kirjoitettu vai ei.

        Ylös ettei tämä paska yhtiö pääsee huijaamaan ihmisiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe