Mistä tiedätte varmasti sen, että puolison/kumppanin suhde toiseen naiseen/mieheen on loppunut??
Mistä tiedätte sen että??
45
764
Vastaukset
- t4rfesdfgdes
Ei kai sitä voi sata varmasti tietääkään?
Itselläkin on vielä omat synkät hetkeni, vaikka kaikki merkit viittaavat vahvasti siihen, että loppunut on. Ei auta kuin psyykata itseään uskomaan asiaan ja että mies on yhtä tosissaan jatkamassa parisuhdetta minun kanssani kuin itse olen. Totesin miehelle asiaa työstäessämme, etten aio roikkua hänen kintereillään minään "ehdonalaisen valvojana" kyttäämässä, että hän pysyy kaidalla tiellä - vaan hänen pitää itse pitää huoli, että luottamus välillämme palautuu. - et koskaan mistään
Et mistään. Olemme ovelampia kuin vaimo, koska tämä on tehostanut kyyläämistään joka kerta kun on jotain saanut selville. Esim. olemme lavastaneet tylyä kirjeenvaihtoa ja tekstiviestienvaihtoa keskenämme jota mies voi näyttää vaimolleen ns. todisteena erostamme. Emme enää tekstaile silloin kun vaimo on paikalla, työaikana onnistuu yhä koska ne voi selittää työaiheisiksi. Jos vaimo kysyy jotain, en kerro, en vastaa. Tapaamiset hoidetaan työajalla, "työmatkoilla" jne. Näin pystytään taas jatkamaan, mutta hyvin hissun kissun. Haittaaks se?
- Kaikenlaista yrittäj
Sinä olet varmaan hyvin YLPEÄ itsestäsi? Kannttaa toki ollakin, ainakin noilla eväillä.
Onnea valitsemallasi tiellä!:)) - beenthereX
Kaikenlaista yrittäj kirjoitti:
Sinä olet varmaan hyvin YLPEÄ itsestäsi? Kannttaa toki ollakin, ainakin noilla eväillä.
Onnea valitsemallasi tiellä!:))Valitettavasti paheksumasi kaltainen toiminta voi olla tarpeen silloin, kun petettynä on epätasapainoinen vaimo, joka eron realisoituessa tekisi jotain itselleen. On valitettavasti vaimoja, jotka roikkuvat vaikka viimeiseen hengenvetoon saakka, ettei paha toinen nainen vain voittaisi. Mies voi olla pahassa paikassa; epätasapainoinen vaimo kiristää ja uhkailee, jolloin päätösten tekeminen voi olla hyvin vaikeaa.
En todellakaan väitä, että kaikki vaimot ovat tällaisia, tämä on vain yksi esimerkki. - Oksettavaa
beenthereX kirjoitti:
Valitettavasti paheksumasi kaltainen toiminta voi olla tarpeen silloin, kun petettynä on epätasapainoinen vaimo, joka eron realisoituessa tekisi jotain itselleen. On valitettavasti vaimoja, jotka roikkuvat vaikka viimeiseen hengenvetoon saakka, ettei paha toinen nainen vain voittaisi. Mies voi olla pahassa paikassa; epätasapainoinen vaimo kiristää ja uhkailee, jolloin päätösten tekeminen voi olla hyvin vaikeaa.
En todellakaan väitä, että kaikki vaimot ovat tällaisia, tämä on vain yksi esimerkki.Ei kukaan oikeasti itseään arvostava nainen jää roikkumaan pettäjän parissuhdekriisiin! No, ei fiksu ryhdy kakkoseksikaan...
Mitä iloa pettäjästä on kenellekään?
Oksettaa lukea tuollaisesta kieroilemisesta. Joku vielä tulee tänne kehumaan.. - Herää valheesta
beenthereX kirjoitti:
Valitettavasti paheksumasi kaltainen toiminta voi olla tarpeen silloin, kun petettynä on epätasapainoinen vaimo, joka eron realisoituessa tekisi jotain itselleen. On valitettavasti vaimoja, jotka roikkuvat vaikka viimeiseen hengenvetoon saakka, ettei paha toinen nainen vain voittaisi. Mies voi olla pahassa paikassa; epätasapainoinen vaimo kiristää ja uhkailee, jolloin päätösten tekeminen voi olla hyvin vaikeaa.
En todellakaan väitä, että kaikki vaimot ovat tällaisia, tämä on vain yksi esimerkki."epätasapainoinen vaimo, joka eron realisoituessa tekisi jotain itselleen"
Hyvin on tuo pettäjäukko sut valheillaan manipuloinut. Kymmenettuhannet parit eroavat vuosittain, mutta aniharva eronnut tekee itsareita. Et kai usko, että mies ei eroa siksi, että pelkäisi vaimon itsaria? Ja tuo sun elämän vaimo olisi se harvinaisuus, ääriesimerkki, jolla olisi jokin psyykkinen epätasapaino-ongelma? Pettäjät valehtelevat kakkosille puolison olevan psyykkisesti sairas tms, tämä on yleisempää kuin se että tässä asiassa totta puhuisivat.
Masennus voi iskeä petettyyn, mutta van ensi kuukausina käryn ja totuuden selviämisen jälkeen. Mutta sen aiheuttaa äkillinen, uskottomuuden paljastumisen käynnistämä trauma,siksi se on vain väliaikainen tila, ei pysyvä psyykkkinen sairaus, se ja menee lopulta ohi. Lopulta petetyt ovat enää vain vihaisia kusetuksesta, jonka puoliso teki, ja haluavat aloittaa uudenlaisen elämän, paremman elämän kuin se entinen, jossa kusetettiin. - dsf dsdgg
Herää valheesta kirjoitti:
"epätasapainoinen vaimo, joka eron realisoituessa tekisi jotain itselleen"
Hyvin on tuo pettäjäukko sut valheillaan manipuloinut. Kymmenettuhannet parit eroavat vuosittain, mutta aniharva eronnut tekee itsareita. Et kai usko, että mies ei eroa siksi, että pelkäisi vaimon itsaria? Ja tuo sun elämän vaimo olisi se harvinaisuus, ääriesimerkki, jolla olisi jokin psyykkinen epätasapaino-ongelma? Pettäjät valehtelevat kakkosille puolison olevan psyykkisesti sairas tms, tämä on yleisempää kuin se että tässä asiassa totta puhuisivat.
Masennus voi iskeä petettyyn, mutta van ensi kuukausina käryn ja totuuden selviämisen jälkeen. Mutta sen aiheuttaa äkillinen, uskottomuuden paljastumisen käynnistämä trauma,siksi se on vain väliaikainen tila, ei pysyvä psyykkkinen sairaus, se ja menee lopulta ohi. Lopulta petetyt ovat enää vain vihaisia kusetuksesta, jonka puoliso teki, ja haluavat aloittaa uudenlaisen elämän, paremman elämän kuin se entinen, jossa kusetettiin.Joo, kyllä minäkin veikkaisin että mies on käyttänyt pientä valkoista valhetta selittäessään, miksi ei mitenkään voi erota...
- beenthereX
Herää valheesta kirjoitti:
"epätasapainoinen vaimo, joka eron realisoituessa tekisi jotain itselleen"
Masennus voi iskeä petettyyn, mutta van ensi kuukausina käryn ja totuuden selviämisen jälkeen. Mutta sen aiheuttaa äkillinen, uskottomuuden paljastumisen käynnistämä trauma,siksi se on vain väliaikainen tila, ei pysyvä psyykkkinen sairaus, se ja menee lopulta ohi. Lopulta petetyt ovat enää vain vihaisia kusetuksesta, jonka puoliso teki, ja haluavat aloittaa uudenlaisen elämän, paremman elämän kuin se entinen, jossa kusetettiin.No kyllä se mies erosi lopulta. Exä sekoitti eroon koko suvun, vaikkei ollut itsekään rehellisimmästä päästä.
- Puheoikeus kaikilla
beenthereX kirjoitti:
No kyllä se mies erosi lopulta. Exä sekoitti eroon koko suvun, vaikkei ollut itsekään rehellisimmästä päästä.
Miksi ex ei saisi kertoa eron syistä suvulle? Jokaisella on puheoikeus, nyxät ja pettäjät eivät päätä toisten ihmisten puolesta, mitä kukakin saa kenellekin omasta elämästään kertoa. Hävettääkö salasuhteesta alkanut onni nyt ja häpeäsi piiilotat siihen että syytätkin ielessäsi exää, joka toi menneisyyden muiden tietoon?
- beenthereX
Puheoikeus kaikilla kirjoitti:
Miksi ex ei saisi kertoa eron syistä suvulle? Jokaisella on puheoikeus, nyxät ja pettäjät eivät päätä toisten ihmisten puolesta, mitä kukakin saa kenellekin omasta elämästään kertoa. Hävettääkö salasuhteesta alkanut onni nyt ja häpeäsi piiilotat siihen että syytätkin ielessäsi exää, joka toi menneisyyden muiden tietoon?
Siksi, koska ne ovat heidän parisuhteen välisiä asioita. Ja siksi, että tämä nainen on itsekin pettänyt. Sitä, omaa osuuttaan liittonsa rikkoutumiseen, hän ei tietenkään toreilla huutele, vaan syyttää ainoastaan toista osapuolta.
Salasuhteesta alkanut onni ei hävetä. Eihän se mikään ideaali tapa ole suhdetta aloittaa, mutta näin meni meillä. Eikä tarvitse kertoa minulle että vielä se mies muakin pettää, se on kyllä tiedossa varmasti kaikilla meillä, jotka pettäjän kanssa suhteeseen lähdemme. - ella*
Puheoikeus kaikilla kirjoitti:
"Miksi ex ei saisi kertoa eron syistä suvulle?"
Yleensä ei ole kysymys siitä mitä "saa" kertoa, vaan siitä mitä on tahdikasta kertoa, mihin pyrkii, mitä haluaa ja toivoo liiton jatkolta/eron jälkeiseltä elämältä. - Kolmehan tässä on
beenthereX kirjoitti:
Siksi, koska ne ovat heidän parisuhteen välisiä asioita. Ja siksi, että tämä nainen on itsekin pettänyt. Sitä, omaa osuuttaan liittonsa rikkoutumiseen, hän ei tietenkään toreilla huutele, vaan syyttää ainoastaan toista osapuolta.
Salasuhteesta alkanut onni ei hävetä. Eihän se mikään ideaali tapa ole suhdetta aloittaa, mutta näin meni meillä. Eikä tarvitse kertoa minulle että vielä se mies muakin pettää, se on kyllä tiedossa varmasti kaikilla meillä, jotka pettäjän kanssa suhteeseen lähdemme."Siksi, koska ne ovat heidän parisuhteen välisiä asioita". Mielipide, ei totuus. Joidenkin mielestä kun kolmas pyörä on, asiat eivät enää ole parisuhdeasioita, ne koskevat vain kahden ihmisen keskinäistä suhdetta.
- Etsivä auttaa
Seuraa nyt tarkasti pettäjän kasvoja hänen puhuessaan ja opettele erottamaan puhuuko totta vai valetta. Itse opin uskottomuuden paljastumisen jälkeen niin hyväksi tuntijaksi, että näin jo pettäjän naamasta milloin valehteli.
Kun omat epäilykset suhteen jatkumisesta olivat riittävän vahvat, tilasin yksityisetsivän seuraamaan kakkosen kotikatua, sillä siellä tuo pari salasuhteili. Ja sinnehän se pettäjä autollaan taas kurvasi. Eli etsivä perään vaan, jos epäilyt ovat riittävän vahvat ja tiedät että haluat eron, jos suhde yhä jatkuu.
Salasuhteen katkaiseminen kerrasta tuntuu olevan monelle pettäjälle vaikea asia, heillä on huono omatunto sekä puolison että kakkosen suuntaan. Joskus kestää, ennen kuin heikko pettäjä saa salasuhteen katki, yrittää mutta ei kykene. Oma pettäjäni katkaisi suhteen noin 2-3kk kärystä, mutta se oli mun kannalta jo myöhäistä.- sdf sdf sdf sd fs
"Eli etsivä perään vaan, jos epäilyt ovat riittävän vahvat ja tiedät että haluat eron, jos suhde yhä jatkuu."
En ymmärrä mitä hyötyä etsivästä enää tuossa vaiheessa on kun kerran petos ja kakkonen ovat paljastuneet. Pihalle vaan ja sillä selvä, ei tuollaisissa asioissa tarvita mitään oikeudenkestäviä todisteita.
- yksvaan1
Meillä nyt puoli vuotta miehen kärystä. Annoin silloin vaihtoehdoksi miehelle joko perheen tai toisen naisen. Enkä pyytänyt ratkaisua samantien, sai aikaa muutaman päivän miettiä. Tämä siksi koska en itsekkään tiennyt mitä halusin, lähteä vai jäädä. Mulla tulee säännöllisesti ahdistuksia ja epäilykohtauksia. Otan nämä miehen kanssa puheeksi ja kerron mikä ne on laukaissut. Itkuksi se usein menee. Mies yrittää välillä kertoa, ettei hän enää haluaisi puhua asiasta, mutta olen ilmoittanut sen olevan hänen velvollisuutensa itse aihuettamassaan tilanteessa.
Meillä miehen suhteen alussa tulleet kokoaikaiset iltamenot ovat loppuneet kokonaa, jättää puhelinta minne sattuu (mitä minä myös ikävä kyllä tutkin) yms. Tällä hetkellä ei ole epäilyä pettämisestä, mutta mistäs sitä ikinä tietää....aiotaan nyt yhdessä yrittää,,luottamushan ei palaa varmaan ikinä samanlaiseksi. Niin ja lopuksi täytyy mainita se, että en itsekkään ole ihan täysin puhdas pulmunen. Ehkä syyllisyys omista jutuista auttoi jatkamaan yhdessä, en tiedä. - mustat kyljet
Tuo onkin jännä juttu. Itse olet käynyt vieraissa ja nostat metelin, kun mies tekee saman. Miksi ihmeessä edes vaivauduit moiseen? Tehän olette nyt ns. tasoissa, pata toistaan soimaa, musta kylki kummallakin. Vai tietääkö miehesi edes, että sullakin on jotain ollut? Mä sinuna en syyttäisi miestäsi mistään.
Pahasti pelkään, ettei miehesi suhde ole ohi tai hän suunnittelee jatkavansa sitä tauon jälkeen. Tuo hänen haluttomuus puhua asiasta viittaa pahasti siihen. Eikä tainnut olla ensimmäistä kertaa asialla, kun noin tyynesti sen ottaa. Kännykän tutkiminen ei johda mihinkään. Viestit ja puheluthan voi poistaa.
Teille sopisi hyvin avoin suhde. Molemmilla olisi lupa käydä välillä vieraissa ilman huonoa omaatuntoa. Kokeilkaa. - juupajooo
Viestit ja puhelut tietysti poistetaan, viestittely hoidetaan sähköpostein tai prepaid-liittymistä. Avutonta kyyläystä toimintasi on Yxvaan
- Myötä- ja vasta-
Minä tiedän että mieheni jätti salasuhteen taakseen. Hän on vannonut jo monet kerrat, että ei tule enää koskaan olemaan niin tyhmä idiootti, että ryhtyisi samaan hommaan. Hän haluaa panostaa meidän suhteeseemme, olla enemmän läsnä omille lapsilleen ja osallistua yhteisen kotimme kotitöihin enemmän. Ja hän haluaa joka päivä muistuttaa rakastavansa minua ja olevansa kiitollinen siitä että annoin hänelle vielä mahdollisuuden. Nyt hän osaa jo sanoa, että ei rakasta sitä toista naista - jos on oikeasti koskaan rakastanutkaan. Se suhde ei parantanut hänen elämäänsä mitenkään, huononsi vain, ja siitä hän on pahoillaan kuulemma ikuisesti. Kyllä meillä on nyt asiat paaljon paaljon paremmin kuin ennen salasuhdetta ja salasuhteen paljastumista. Shit has to happen sometimes.
- Ojasta allikkoon
Aika lailla samat puheet oli meilläkin vuonna 2010 ja tällä palstalla sitä taas ollaan. Toinen jalka avioeropalstalla.
Jossain vaiheessa lakkasin tarkkailemasta miestä ja pöly laskeutui. Jokin pikkuasia nyt kuitenkin sai tuntosarveni taas esiin, aloin ottaa asioista selvää ja siinä sitä taas oltiin. sama juttu, eri viihdyttäjä.
Toivottavasti edes jossakin perheessä mies seisoo sanojensa takana. - usko mitä uskot
Onkohan Myötä- ja vasta-kirjoittajan mies se sama jonka kanssa tapasimme taas viime viikolla salaa ja jonka kanssa tänäänkin pidin yhteyttä ja joka kertoo joka kerta rakastavansa minua.. tietysti vaimolle jutut on ihan erilaiset. Ihan itse otti taas yhteyttä ja myönsi virheensä koska jäi vaimon luokse.
- Myötä- ja vasta-
usko mitä uskot kirjoitti:
Onkohan Myötä- ja vasta-kirjoittajan mies se sama jonka kanssa tapasimme taas viime viikolla salaa ja jonka kanssa tänäänkin pidin yhteyttä ja joka kertoo joka kerta rakastavansa minua.. tietysti vaimolle jutut on ihan erilaiset. Ihan itse otti taas yhteyttä ja myönsi virheensä koska jäi vaimon luokse.
Heh, ei voi olla, koska se ei ole mitenkään mahdollista. Kyseinen nainen on mieheni mielestä uusin silmin katsottuna liian hiljainen hissukka ja kuulemma liian pullukkakin, eikä mieheni tykännyt yhtään siitä että nainen oli salannut häneltä aika paljon asioita. Hän ei yksinkertaisesti halua olla kyseisen ihmisen kanssa enää missään tekemisissä.
- naurettava olet
usko mitä uskot kirjoitti:
Ai rakastaa sua? Ja sä uskot?
- hiljaa pyöreä
Myötä- ja vasta- kirjoitti:
Heh, ei voi olla, koska se ei ole mitenkään mahdollista. Kyseinen nainen on mieheni mielestä uusin silmin katsottuna liian hiljainen hissukka ja kuulemma liian pullukkakin, eikä mieheni tykännyt yhtään siitä että nainen oli salannut häneltä aika paljon asioita. Hän ei yksinkertaisesti halua olla kyseisen ihmisen kanssa enää missään tekemisissä.
Ei mies voi käryn jälkeen paljon kehuakkaan salarakastaan vaimolle, tai tulisi lähtö kadulle. Tämä on hyvä tapa pitää koti ja vaimo kun hyväuskoiselle toiveikkaalle vaimolle haukkuu salarakasta. Miehen "uudet silmät" ovat peittona uudelle valheelle. Hiljainen hissukka ja pullukka sopivista paikoista on mitä ihanin salarakas. Salasuhteeseen ei etsitä laihaa puheliasta naista. Salaamisen vuoksi ollaan valmiita ihan mihin tahansa.
- Toivon parasta
Toivottavasti teillä sujuu noin.
Minunkin mieheni salasuhde oli yllättävää kyllä itseäni vanhempi ja omenavartaloinen, hänellä oli pullukka maha ja kaksoisleuka. Tiesin missä hän on töissä ja kävin siellä salaa katsomassa. Olin todella kuin puulla päähän lyöty, Ilman muuta oletin salasuhteen olevan jotenkin minua tasokkaampi nuorempi typykkä.
Mies haukkui naista jälkeenpäin ahdistelijaksi ja läheisriippuvaiseksi ja vaikka miksi. Ettei tästä "kaameasta muijasta" pääse eroon. No, itsepä kuitenkin oli tälle "ahdistelijalle" taas näköjään soitellut.
Mies jäi koukkuun tämän naisen ylenpalttiseen palvomiseen. Kotona ei miestä nostettu samalla tavalla jalustalle, mies kun vain oli aviomies eikä puolijumala. Koko touhu oli niin perverssiä, etten jaksanut sitä pelleilyä. - HaNlet
Toivon parasta kirjoitti:
Toivottavasti teillä sujuu noin.
Minunkin mieheni salasuhde oli yllättävää kyllä itseäni vanhempi ja omenavartaloinen, hänellä oli pullukka maha ja kaksoisleuka. Tiesin missä hän on töissä ja kävin siellä salaa katsomassa. Olin todella kuin puulla päähän lyöty, Ilman muuta oletin salasuhteen olevan jotenkin minua tasokkaampi nuorempi typykkä.
Mies haukkui naista jälkeenpäin ahdistelijaksi ja läheisriippuvaiseksi ja vaikka miksi. Ettei tästä "kaameasta muijasta" pääse eroon. No, itsepä kuitenkin oli tälle "ahdistelijalle" taas näköjään soitellut.
Mies jäi koukkuun tämän naisen ylenpalttiseen palvomiseen. Kotona ei miestä nostettu samalla tavalla jalustalle, mies kun vain oli aviomies eikä puolijumala. Koko touhu oli niin perverssiä, etten jaksanut sitä pelleilyä."Mies jäi koukkuun tämän naisen ylenpalttiseen palvomiseen"
Enpä usko että kakkoset miehiä palvovat yleisesti.Meidän kakkossuhteessamme asiat ovat toisin, mies on kertonut vaimon palvovan häntä, seksiä tarjoaa joka välissä, vaimo ihailee ja kertoo rakastavansa jne. Jopa mies kuvaa vaimoaan läheisriippuvaksi ja kokee siitä ahdistusta. Minä en ihaile miestä, en palvo enkä nöyristele. Silti mies riippuu perässäni. Ottaisinko vai jättäisinkö-kas siinä kysymys. - Myötä- ja vasta-
hiljaa pyöreä kirjoitti:
Ei mies voi käryn jälkeen paljon kehuakkaan salarakastaan vaimolle, tai tulisi lähtö kadulle. Tämä on hyvä tapa pitää koti ja vaimo kun hyväuskoiselle toiveikkaalle vaimolle haukkuu salarakasta. Miehen "uudet silmät" ovat peittona uudelle valheelle. Hiljainen hissukka ja pullukka sopivista paikoista on mitä ihanin salarakas. Salasuhteeseen ei etsitä laihaa puheliasta naista. Salaamisen vuoksi ollaan valmiita ihan mihin tahansa.
No, minun mieheni ei olekaan tuollainen luuseri. Hän on silminnähden iloisempi, avoimempi ja elämänjanoisempi nyt kun hän on jättänyt salarakkaansa. Onnellisuus suorastaan huokuu hänestä, ja olen iloinen siitä miten huojentunut hän on siitäkin, että ehti vielä korjaamaan meidän välejämme. Hän on harmitellut sitä miten väärin ymmärsi minun sanomisiani, on pahoitellut omia sanomisiaan, on järkyttynyt siitä miten itse olikaan onnistunut luomaan sellaisen epätodellisuuden ympärilleen. Salainen elämä on todellakin mennyttä elämää, eikä hän ikävöi sitä tippaakaan. Eikä se ole minun mielipiteeni vaan hänen, hän muistuttaa siitä usein.
- Usko mitä uskot
HaNlet kirjoitti:
"Mies jäi koukkuun tämän naisen ylenpalttiseen palvomiseen"
Enpä usko että kakkoset miehiä palvovat yleisesti.Meidän kakkossuhteessamme asiat ovat toisin, mies on kertonut vaimon palvovan häntä, seksiä tarjoaa joka välissä, vaimo ihailee ja kertoo rakastavansa jne. Jopa mies kuvaa vaimoaan läheisriippuvaksi ja kokee siitä ahdistusta. Minä en ihaile miestä, en palvo enkä nöyristele. Silti mies riippuu perässäni. Ottaisinko vai jättäisinkö-kas siinä kysymys.HaNlet,olet taas yksi kakkonen, joka varauksettomasti uskoo, että se mitä mies kertoo vaimostaan on täyttä totta. Oikeasti tilanne kuuloostaa siltä, että mies on itse lähesiriippuvainen, roikkuen itse sekä sinussa että vaimossaan, kaikkien pitäisi rakastaa häntä. Epäterve halu olla kaikkien ihmisten rakastama on erän narsismin piirre, ja se johtaa siihen että "hlö riippuu" kaikissa suhteissaan.
- Tosielämää
HaNlet kirjoitti:
"Mies jäi koukkuun tämän naisen ylenpalttiseen palvomiseen"
Enpä usko että kakkoset miehiä palvovat yleisesti.Meidän kakkossuhteessamme asiat ovat toisin, mies on kertonut vaimon palvovan häntä, seksiä tarjoaa joka välissä, vaimo ihailee ja kertoo rakastavansa jne. Jopa mies kuvaa vaimoaan läheisriippuvaksi ja kokee siitä ahdistusta. Minä en ihaile miestä, en palvo enkä nöyristele. Silti mies riippuu perässäni. Ottaisinko vai jättäisinkö-kas siinä kysymys.Mitäs tuota valehtelijaa ihailemaan ja nöyristelmään. Tuo mies on pettävää ja valehteleva tyyppiä, joten turha kuvitella tämän puhuvan kenellekään totta. Vaimolle haukkuu kakkosta ja kakkoselle haukkuu vaimoa. Mies kuvittelee, että molemmat naiset ovat koukussa häneen, kun itse asiassa on itse se koukkuun jäävä reppana.
- Nainen vaan
Tällaisella vastaukselle kun on tullu -5 -lukema, niin tietää että on ollu kakkosnaiset asialla! He kun niin luulevat olevansa kaikkien miesten haaveiden täyttymyksiä.....
- ella*
Ei sitä voi tietääkään. Täytyy vain luottaa siihen mitä puoliso sanoo ja miltä itsestä tuntuu. Kannattaa myös muistaa, että moni salasuhde jää tosiaan salaiseksi.
- Yllätyshyökkäys
Siskoni buukkasi kokeeksi hulppean yllätysviikonlopun (peruutusturvamaksuineen). Suunnitelmissa oli luksushotelli, kylpyläpalveluja, urheilumahdollisuuksia, villiä seksiä ja paljon hyvää syötävää ja juotavaa.
Miehen ilmeestä siskoni näki heti, että tämä joutui yllättäen epämukavaan ristiriitatilanteeseen. Viikonloppu peruuntui, sillä miehellä oli typeriä ja hätäisiä koottuja selityksiä ja siskoa tympi niin raskaasti, että löi rukkaset naulaan. Mies oli niin ilmiselvästi jo luvannut olla osan viikonlopusta omilla teillään.
Jokin yllätysloma on siis aika hyvä koe. Jos puoliso lähtee innoissaan matkaan eikä paikan päällä vahdi kännykkäänsä ja pakene välillä muualle puhumaan, niin voi ajatella, että tämä on "vapaa" viettämään lyhyellä varoitusajalla kaiken vapaa-aikansa oman puolison kanssa.- Paha, paha vaimo
Tämä on testattu ja toimii! Miehen käryttyä vieraista buukkasin jonkin ajan kuluttua juurikin tuollaisen vielä pidennetyn yllätysviikonlopun. Mies suostui pitkin hampain, vahti kännykkäänsä kuin haukka ja aina kun silmä vältti oli puhelimessa. Ja kotiin oli kova hinku, paluumatkallekin piti lähteä sovittua aikaisemmin. Selvä peli, suhde jatkui. Pari tarkkaan viritettyä miinaa ja se oli siinä.
- petetty jo pitkään
Ei ainakaan miehen vakuutteluista. Mies kärysi maaliskuussa, laitoin heti eron vireille. Sitten oli vähän mietintää, ja päätimme (?) yhdessä, että yritämme uutta alkua. Mies sitouti sääntöihin, kävimme pariterapiassa. Ja mikä oli totuus: hän vain valheteli entistä enemmän, katsoi suoraan silmiin ja vannoi, ettei ole minkäänlaista suhdetta tai viestittelyä. Nämä vannomiset olivat naristista valhetta. Hän on valahdellut koko suhteemme ajan n. 12 v. Vakuuttavalla käytöksellä ja luontevalla valhtelulla onnistui saamaan minut pauloihinsa, sen tajusin vasta nyt. Alistaminen ja mitätöiminen alkoi jo ensimmäistä lasta odottaessa, ja se jatkui paljastumiseen saakka. Selitin miehen käytöstä lapsuudenkokemuksilla aina uudestaan ja uudestaan. Vasta käryn jälkeen pääsin tutustumaa kuvauksiin narsitisista persoonallisuushäiriöistä, ja bingo! Hän on sen verran patologinen tapaus, että ei tule koskaan muuttumaan. Väkivaltainen ei ole, mutta pyörittää usean naisen rulettia yhtäaikaa. Sehän on rasittavaa, ja kiukku puretaan sitten puolisoon ja lapsiin huonotuulisuutena. ym. Olin jo vähän toieikas että mies puhuu totta, mutta valheet paljastui. edelleenkään hän ei niitä myönnä, mutta minä tiedän ne valheiksi.
- turha jatkaa
Jos mies on kärynnyt pitemmästä suhteesta kun pari kuukautta kestäneestä, on aivan turha jatkaa kuvitellen suhteen loppuneen. Jatkaminen on järkevää vain silloin, kun täydellisesti hyväksyy sen tosiasian, että miehen suhde jatkuu. Jos ei hyväksy sitä, on parempi erota. Säästyy enemmältä mielipahalta eikä miehen tarvitse keksiä uusia parempia valheita.
- Miksi jatkaa
"Tapailen ketä haluan jo lopetan kun kyllästyn!" huusi vihainen exmies uskottomuuskriisissä eron partaalla vihaisena, kun kuulin salasuhteen yhä jatkuvan käryn jälkeen. Kyllästyi joo, sitten myöhemmin, ja nyt ääni kellossa on "kadun ehkä loppuelämäni". Myöhäistä katua kun on housuissa jo.
Kertonee, millainen pettäjän sisäinen ajatusmaailma on sillä hetkellä, kun hän itsekkäässä mielessään yhä kuvittelee että voi sekä jatkaa avioliittoaan että pitää "itsenäisen" oman elämän salasuhteillen miten haluaa. Kyse lienee väärinsuuntautuneesta itsenäisyydentarpeesta ja vääränlaisesta ylpeydestä, kokee olevansa itsenäinen ja vapaa ihminen kun salasuhteilee jatkuu. Miehellä oli selvästi myös syyllisyydentuntoja kakkoseen päin. pitkä seksisuhde oli väistämättä, kuten aina, tuonut tunteitakin miehelle peliin mukaan. Ei kenenkään kanssa voi harrastaa seksiä (intiimiä läheisyyttä) kuukausitolkulla ilman tunteita. - Sisko ja sen veljet
Miksi jatkaa kirjoitti:
"Tapailen ketä haluan jo lopetan kun kyllästyn!" huusi vihainen exmies uskottomuuskriisissä eron partaalla vihaisena, kun kuulin salasuhteen yhä jatkuvan käryn jälkeen. Kyllästyi joo, sitten myöhemmin, ja nyt ääni kellossa on "kadun ehkä loppuelämäni". Myöhäistä katua kun on housuissa jo.
Kertonee, millainen pettäjän sisäinen ajatusmaailma on sillä hetkellä, kun hän itsekkäässä mielessään yhä kuvittelee että voi sekä jatkaa avioliittoaan että pitää "itsenäisen" oman elämän salasuhteillen miten haluaa. Kyse lienee väärinsuuntautuneesta itsenäisyydentarpeesta ja vääränlaisesta ylpeydestä, kokee olevansa itsenäinen ja vapaa ihminen kun salasuhteilee jatkuu. Miehellä oli selvästi myös syyllisyydentuntoja kakkoseen päin. pitkä seksisuhde oli väistämättä, kuten aina, tuonut tunteitakin miehelle peliin mukaan. Ei kenenkään kanssa voi harrastaa seksiä (intiimiä läheisyyttä) kuukausitolkulla ilman tunteita.Näin miesten hyvänä kaverina ja siskona voin kertoa, että miehet todellakin voivat panna vaikka vuositolkulla ilman rakkautta. Ei ilman tunteita, mutta ne tunteet ovat syyllisyyttä, sääliä ja ihan vaan sitä itsensä haluamista. Helppo nainen ei ikään kuin miehen mielestä ole ansainnut mitään muuta kuin seksiä tai mies kuvittelee, ettei se muuta haluakaan kuin mitä mies itsekin haluaa. Seksiä vailla mitään sen kummempia sitoumuksia. Mies ei ymmärrä, että nainen haluaa muutakin eli vähintään jotain tunteita. Mies on niin erilainen, ettei edes tajua loukkaavansa sitä toista naista. Mies puhuu jos pakotetaan, mutta ne sanat ovat paperia, opeteltuja lauseita, jotka eivät tarkoita mitään. Kokemukseni mukaan vain aniharva pettävä mies haluaa loppupeleissä erota ja kun esimerkiksi veljeni vaimo jätti vieraissa juoksevan veljeni, niin veljeni ei voinut sitä todeksi uskoa. Miksi se jätti, kun ei se toinen merkinnyt mitään?
- 8+7
Niin se on, jos mies olisi vain vaihtelunhalusta jonkun kanssa ja kokisi tarvetta kokeilla muita naisia, ei hän pitäisi suhdetta jatkuvasti yllä juuri samaan naiseen. Jotain niissä pitkäaikaisissa kakkosissa on mitä vaimoista ei löydy. Mutta kun on hynttyyt yhteen lyöty ja lapsiakin on niin eipä niitä kuvioita ihan hetkessä rikota.
- Huonoa logiikkaa
8 7, lähdet siitä että vieraan saaminen olisi miehelle helppoa. Ei ole miehelle, pitkäaikainen kakkossuhde on näppärämpi kuin iskeä jatkuvasti vierasta. Siksi tapapettäjät päätyvät enemmin tai myöhemmin vakisalasuhteeseen,jatkuva iskeminen vaatii rahaa, aikaa ja vaivaa. Lähdet siitä että kakkosessa on jotain mitä ei ole vaimossa, mutta miksi vaimoa ei silloin jätetä? Olisiko vaimossa(kin) jotain mitä kakkosessa ei ole?
- Ihana entinen vaimo
Huonoa logiikkaa kirjoitti:
8 7, lähdet siitä että vieraan saaminen olisi miehelle helppoa. Ei ole miehelle, pitkäaikainen kakkossuhde on näppärämpi kuin iskeä jatkuvasti vierasta. Siksi tapapettäjät päätyvät enemmin tai myöhemmin vakisalasuhteeseen,jatkuva iskeminen vaatii rahaa, aikaa ja vaivaa. Lähdet siitä että kakkosessa on jotain mitä ei ole vaimossa, mutta miksi vaimoa ei silloin jätetä? Olisiko vaimossa(kin) jotain mitä kakkosessa ei ole?
Vaimossa taitaakin olla aika paljon sitä mitä kakkosissa ei ole... kakkoset eivät vaan sitä ymmärrä. Ja jos käryb käytyä vaimo jättää, niin se pettävä ääliömieshän jää loppuelämäkseen ikävöimään sitä vaimoaan. Enpä haluaisi olla se kakkonen, joka "saa" miehen, koska vaimo jättää.
- ihanampi 2
Tai jos kakkonen jättää niin mies jää loppuiäkseen ikävöimään sitä. Enpähän haluaisi olla vaimo jonka mies rakastaa toista.
- Äly hoiiiii!
Niinhän sitä tyhmempi luulee. Hoh hoijaa, miehillä kun on yleensä niitä kakkosia ollut vuosien varrella useampia. Kaikkia niitäkö se mies sitten rakastaa?
- järjen jätti
Ei ainakaan rakasta vaimoa kun muita naisia pitää. Voihan rakkauden kohde vaihtua.
- kiikku3
mutta sitä en ymmärrä, miksi sitä liittoa pitää jatkaa jos?
- miksi et ymmärrä?
Eiköhän tapapettäjän puoliso jotenkin turru koko tilanteeseen. Ei enää välitä puolison touhuista. Lasten, sukulaisten ja ystävien takia pitävät liittoa yllä. Sitähän ei kukaan ulkopuolinen tiedä, mitä elämä todellisuudessa on tuollaisissa liitoissa. Se voi olla ihan hyvää, normaalia elämää. Tai sitten jatkuvia riitoja pettämisen takia. Jokainen pari tekee omat päätöksensä ja niitä on ulkopuolisen syytä kunnioittaa eikä ihmetellä saati että menisi neuvomaan, että nyt sun pitää tehdä niin tai näin.
Mä erosin miehestäni, kun kävi ilmi, että naisia riittää. Silloin moni tuli sanomaan, että ethän sä voi noin hyvää miestä jättää, mitäs noista vieraista ja sua se vaan rakastaa. Ahdistavaa. Mikä sopii toisille, ei sopinut minulle. Ero oli silti vaikea, vaikka rakkautta ei meidän liitossa ollut, tuskin koskaan olikaan.
Ratkaisu oli oikea. Mä olen löytänyt eron jälkeen hukassa olleen itseluottamukseni ja huomannut, että miesrintamallakin vipinää olisi, jos siihen leikkiin antautuisi. Vielä ei ole sen aika. - bxvxzvzv
No kysy siltä mieheltä, miksi se aina vaan haluaa jatkaa sitä liittoaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?503087Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n462293Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari662197Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa952077Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh631794Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä171745Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr781547Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441331Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1371287Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1651068