Nyt on taas meneillään Euroviisut.
Muistatteko, mikä tämän ohjelman nimi alun alkujaan oli? "Euroviisut" ovat uudempi nimike tälle formaatille.
Muistin virkistämiseksi
44
117
Vastaukset
- 0000000
Eurovision laulukilpailut.
- o0o0o0o2
Pidettiin Luganossa
- Miksi Krisse
nimenomaan suulle suutelee naista? Minä koen sillä kohtaa pienen yökötyksen, koska suullesuutelemisessa on seksiä.
Miksi ei poskisuudelmia, jotka ovat ystävyyssuudelmia täynnä sentyyppistä, ystävien välistä rakkautta?
Ei siksi, että paheksuisin naisten välistä seksiä, sillä oikeus on jokaisen elää niin kuin haluaa. (En vain oikein pidä.) Ja kun on kyse euroviisuista, kilpailusta, niin eikö mahdollisimman monien suosio olisi tarpeen?
Turkki kielsi heti euroviisujen katselun. Syyn voinemme arvata. Lähi-Idän miesten pelko. Heille naisten alistaminen on seksiä. Juutalaisuus-uskonnon pohjalle rakennetuissa islamissa ja kristinuskossa on molemmissa näitä ''vaikenemis''- ja tottelemis-käskyjä naisten noudatettaviksi.- Liisa S. (jatkoa
tuohon edelliseen "Miksi Krisse"-viestiini.)
Kuulin ulkoillessani tänään eräältä ystävältäni tuon edellisen jutun naisen suutelemisesta, en katsonut itse koko esitystä. :)
- kaisu-liisa
Virallinen nimike on vieläkin Eurovision laulukilpailut. Jollain lailla minä ainakin koen Euroviisut vähän alempiarvoisena nimenä. Viisunikkarikin on vähän niin kuin lauluntekijää arkisempi.
Tosinhan kilpailukin on kaukana alkuaikojen glamourista.
Kristan pussailu olisi saanut jäädä. Miksi kaikessa pitää mennä äärimmäisyyksiin. Ainakin varmistuu, ettei pisteitä heru tietyistä maista.
Tarviiko yhteen kappaleeseen tunkea kaikkea mahdollista kermavaahtoa?
Ensimmäiset Viisut voitti Sveitsin Lys Assia.
http://www.youtube.com/watch?v=JB1of5sfLyk - Niin, miksi ihmeessä
tuo Krisse sen tekee? - Onkohan hän ajatellut sen olevan
jokin samantapainen temppu kuin Lordin naamari?
Että sen avulla pääsisi niin esiin ja otsikoihin, että voittaisi.
Toivon ettei Suomi voita. Aina tällaisia äärimmäisiä sensaatioita!- *****
Uutisissa georgialaiset päivittelivät Suomen biisiä törkeäksi.
Ei minusta tieten tahtoen tarvitse kenenkään periaatteita pilkata.
No, muistavatpa maamme tulevaisuudessakin, hyvä vai pahalla?
- Pusu nostanut intoa!
Saksalainen Bild on antanut Kristalle hyvin palstatilaa ja etenkin Kristan kohusuudelma on kiinnostanut. Temppua on verrattu kymmenen vuoden takaiseen Venäjän edustajan T.a.t.un lesbopusuun.
- Kuin Lordin naamari,
sanoit tuolla aikasemmin, ja taisit olla oikeassa, nyt Suomi huomataan.
"Suomi on saanut hienosti näkyvyyttä Malmössä ja Krista on noteerattu vähintäänkin tyydyttävästi ympäri Eurooppaa. Morsiuspukuun pukeutunut Suomen viisuedustaja koristaa muun muassa useiden ulkomaalaisten verkkomedioiden euroviisujuttuja.
Tanskan yleisradio DR kertoo verkkosivuillaan Suomen edustajan shokeeraavasta suudelmasta. Kaikkia tempaus ei ole ilahduttanut, ja verkossa onkin ryhdytty keräämään allekirjoituksia Kristan tueksi.
DR:n mukaan esimerkiksi Tanskan kulttuuriministeri Uffe Elbæk tukee allekirjoitusten keräämistä.
- The kiss must go on -kampanja on mahdollisuutesi ottaa digitaalisesti kantaa vapauden, suvaitsevaisuuden ja rakkauden puolesta Euroopassa, ministeri kirjoitti Facebookissa. "
Britannian Radio 1 -kanavan juontaja Scott Mills kehuu The Sun -lehden jutussa Suomen esitystä.
- Suomen laulu on erityisen hyvä. Hänellä (Kristalla) on hyvin hauskaa, Mills sanoo.
Kovimmat Krista-fanit tulevat Pohjoismaista, Espanjasta ja Ranskasta." - kissmehoneykissme
Missä intoa, missä inhoa. Minulle se ja sama, julkisuushakuisuutta,
- dingle-dong
Täytyyhän pisteitä saada ja huomatuksi tulla, siinä sitä motiivia ja syytä moiseen. Eihän euroviisut enää mikään Eurovision LAULUkilpailu ole.
- Krissellepisteet
Hääjuhlan kohokohtahan on morsiusparin suutelo, eli sopi erittäin hyvin kappaleeseen.
Ette näköjään ymmärtäneet laulua. Surku..- **********
Olisi, jos laulaja olisi lesbo, mutt' kun ei ole
- isoäiti*
Euroviisuista
Ei mennyt suomalainen parodia perille kaikille, musta se oli hauska episodi ja suukko kuului asiaan. Hyvä Krisse
Ei mun huumoria yleensä ymmärretä tällä palstalla, mutta muualla se kyllä kelpaa.
Olemme kovin erilaisia - vaikkakin suomalaisia. Semifinaalissa juontaja haastatteli ensimmäistä Euroviiskilpailun voittajaa Lys Assiaa. Hän on 96-vuotias.
Katsoin netistä hänen voittajakappaleensa, mutta en muista kuulleeni sitä koskaan aikaisemmin, mutta Lys Assian ikimuistoinen kappale on "O mein Papa", jonka hän sitten eurokilpailun jälkeen levytti.
Aika pieni määrä euroviisulauluista on jäänyt elämään, mutta joistakin on tullut ikivihreitä. Ja Abba on oma lukunsa!- 3,300
Lys Assia syntynyt 3.3.1926. Täytti tänä vuonna 86 vuotta.
- ==-lys
3,300 kirjoitti:
Tai 87 vuotta.
- Makriina ek
3,300 kirjoitti:
Hups. Muistin siis väärin juontajien puheet tv:ssä. Anteeksi Lys!
Aikoinaan laulettiin ja pidettiin paljon Oh mein Papa war ein wunderschön Mann-laulusta.
http://www.youtube.com/watch?v=DVmab3IxC_4
Abba tasapainottaa Mamma mia-laulullaan.
Muoti ainakin on pysäyttävää.- Liisa S.
Oh mein Papa war ein wunderschöner Mann oli ehkä yksi kaikkein pidetyimmistä lauluista kauan sitten, nyt kyllä unohtunutkin.
Ranskan euroviisu *L'oiseau et l'Enfant* suomalaisversiona vuodelta 1977 on varmaan monien suosikki ollut.
*Lintu ja lapsi*:
http://www.youtube.com/watch?v=8PurhE2DKC8
- kaisu-liisa
Minusta tämä kappale on koko Euroviisu-historian upeimpia. Muistan, kuinka jännättiin, kuinka laulajan onnistuu ylä-äänissään. Ja hyvinhän hän niissä onnistui.
Tässä on vielä muuta, kuin nykyviisujen liioitteluissa.
http://www.youtube.com/watch?v=3AQ8wRIK3H8 - normaali hetero
Tämä on tämän vuoden euroviisuteema. Euroviisuthan ovat tänä vuonna Homolandiassa.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16796220.ab
Jätän tämän vuoden seksisirkuksen väliin, sillä vanhanaikaisena ahdasmielisenä suvaitsemattomana tekopyhänä vajakkina minä olen vahvasti sitä mieltä, että
http://www.adressit.com/avioliitto_on_naisen_ja_miehen_valinen_julkinen_liitto- Enpä tiedä!
Et ihan normaali, jos tuota uskontoa tyrkytät toisille edelleen.
Se asia, että seksisuukot kuuluvat minun mielestäni vain miehen ja naisen välisiin suhteisiin, ei liity uskontoon mitenkään.
Se liittyy kyllä luonnollisuuteen, luontoon ja Luojaan. - kaisu-liisa
Normiheterona on ihan yksi lysti mitä mieltä minä olen.
Fakta on, että homoja ja lesboja on, on aina ollut, ja tulee aina olemaan.
Nimittelyä puoleen tai toiseen en tämän asian yhteydessä tajua. - :::::::::::::::::::
Olet sukupuuttoon kuolevaa lajia onneksi
- normaali hetero
Enpä tiedä! kirjoitti:
Et ihan normaali, jos tuota uskontoa tyrkytät toisille edelleen.
Se asia, että seksisuukot kuuluvat minun mielestäni vain miehen ja naisen välisiin suhteisiin, ei liity uskontoon mitenkään.
Se liittyy kyllä luonnollisuuteen, luontoon ja Luojaan.Edelleenkö? Miten niin? Eka kerta. Mitä uskontoa siinä tyrkytetään? Sen voi jättää huomioimatta, sillä se on vain aloituksen tekijän uskonto. En ole uskis, pelkästään normaali hetero.
Adressin pointti on se, että avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto. Pelkästään se mielipide siinä allekirjoitetaan. - hymysuin fraasiin
::::::::::::::::::: kirjoitti:
Olet sukupuuttoon kuolevaa lajia onneksi
Sehän on yks hailee, eikä minun säilymisestäni nyt kysymys olekaan. Kuolevaa lajia tässä ollaan mielipiteineen jokainen
- Atolfia
Olisihan siinä loppusuudelmassa voinut olla joku miestanssija. Onko siinä Kristan tanssiryhmässä lainkaan miestä? Olen kyllä samaa mieltä, että suudelma lopussa ällöttää, mutta kenties sillä joku piste lisää heruu tai sitten muutaman menettää.
Tuossa esityksessä minua kiusaa tuo kurkkuäänne, joka on suoraan matkittu Ruotsin Laurenin esityksestä. Ding dong tulee myös lainauksena Hollanin takavuosien euroviisukappaleesta.
Kai noita lainauksia on tehtävä, jos ei parempia efektejä osaa itse keksiä.
Jos voittaa niin hyvä Suomelle. Onhan se nyt parempi esitys kuin tuo Lordin kummitusshow. En ole kertaakaan katsonut Lordin esitystä loppuun saakka, alkua vähän vilkaissut. Kammottava esitys.- vähemmistöä
Kyllä jossain kuvassa näin miehiäkin nostamassa Kristaa ilmaan, mutta heterosuudelma, sehän on nykyisin vähän niinkuin kiellettyä.
Heterot kun ovat sukupuuttoon kuolevaa lajia...
- No ei, tuskinpa
koskaan! Et kai todeksi tarkoittanutkaan.
Helsingin Sanomissahan Jörn Donner vieläkin kiukutteli sitä, että 50-luvulla joutui naimisiin, kun nainen tuli raskaaksi !
Mutta sitten Jörn Donner sanoi helpottuneensa, kun tuli 60-luku, ja saattoi erota. Mutta elatusmaksuja joutui maksamaan!
Sitten e-pilleri keksittiin, ja Jörkan elämä oli yhtä panoa.
Niinhän se on, että naiset ovat siitä rasittavia, että kun on sukupuoliyhteydessä naisen kanssa, niin se tulee raskaaksi.- Seksi on yhteistä,
mutta lapset ovat vain naisen vastuulla, uskoo Jörkka. :(
- Huono mies!
Jörn Donnerilla ei ole antaa rahaa omille lapsilleen!
Mille lapsille. Vanhin pian 60, nuorinkin jo yli 20 vuotta, kertoo Wikipedia.
- AIKOINAAN! Silloin,
******* kirjoitti:
Mille lapsille. Vanhin pian 60, nuorinkin jo yli 20 vuotta, kertoo Wikipedia.
Kun oli se pakkonainti, silloin olisi pitänyt jotain antaa! !!
ja kyllä lapset muutakin tarvitsevat kuin rahaa, sitähän
ylimielinen typerys ei voi tajuta! Tyypillinen suomenruotsalainen minunkin mielestäni!
Minäkin luin tuon HS'n jutun, ja voi että kun tuo typerys vertasi itseään Karl Ove Knausgårdiin, niin enempää vikaan ei samperi soikoon olisi voinut mennä!
"Olen itse asiassa Knausgårdin peilikuva!"
Vastakohta, sanon minä!
Eroavaisuus on siinä, että Knausgård on VASTUULLINEN ihminen.
- Tiede...ttttttt
Homo Suomi ei uutta..... Koko kansa on homo ei uutta, siksi 10 miljoonaa uutta tarvitaan.
- ullamirjami****
Ei sellanen teatteri mitä Suomi esitti Euroviisuissa ole paikallaan ,varsinkin kun havitellaan voittoa . Nyt oli jokin homokannanotto . Ja pieleen meni sekin . oli törkee se kappalekkin . Jos joku rakastaa ninn ei se ole muutakun heidän keskeinenasia . Pitäkööt uksityisasiansa omanatietonaan.
- Matamimimmi
Luullaan varmaan, että repäisemällä kehiin jotain huomiotaherättävää voi pienenä maana päästä "valokeilaan".
Lordi kaikessa kammottavuudessaan edes voitti. En tänäkään vuonna vilkaissut puolella silmällä koko viisuja. Kuulin uutisista , että Tanska oli voittanut, Suomi jäänyt kolmanneksi viimeiseksi. Kukahan sille esitykselle antoi edes kolme ääntä? - ** **
Matamimimmi kirjoitti:
Luullaan varmaan, että repäisemällä kehiin jotain huomiotaherättävää voi pienenä maana päästä "valokeilaan".
Lordi kaikessa kammottavuudessaan edes voitti. En tänäkään vuonna vilkaissut puolella silmällä koko viisuja. Kuulin uutisista , että Tanska oli voittanut, Suomi jäänyt kolmanneksi viimeiseksi. Kukahan sille esitykselle antoi edes kolme ääntä?Saihan Suomi kokonaista 13 ääntä.
Kai minä olen juuttunut menneeseen, kun koko viisut tuntuu menneen ranttaliksi. Kouhkaaminen ja show on pääasia, kumma että edes lauletaan.
"Suomen Krista Siegfrids ja Marry Me sijoittui sijalle 24 saaden pisteitä yhteensä 13. Suomi sai pisteitä Tanskalta (2), Ranskalta (3), Saksalta (1), San Marinolta (3) ja Israelilta (4)."
http://yle.fi/musiikki/euroviisut/2013-05-19/eurovision-laulukilpailun-2013-voittaja-on-tanska-suomi-jai-sijalle-24 - Matamimimmi
** ** kirjoitti:
Saihan Suomi kokonaista 13 ääntä.
Kai minä olen juuttunut menneeseen, kun koko viisut tuntuu menneen ranttaliksi. Kouhkaaminen ja show on pääasia, kumma että edes lauletaan.
"Suomen Krista Siegfrids ja Marry Me sijoittui sijalle 24 saaden pisteitä yhteensä 13. Suomi sai pisteitä Tanskalta (2), Ranskalta (3), Saksalta (1), San Marinolta (3) ja Israelilta (4)."
http://yle.fi/musiikki/euroviisut/2013-05-19/eurovision-laulukilpailun-2013-voittaja-on-tanska-suomi-jai-sijalle-24Ahaa! Niin vähän tiedän koko skabasta, etten edes pisteistä tiedä, miten niitä annetaan.Luulin, että jokainen maa antaa yhden äänen.
- Atolfia
Oli aika hauskaa, kun Krista hehkutti jälkeenpäin, että hän on tehnyt historiaa. Eletään nimittäin 2013-lukua. Hieman lapsellinen tämä meidän euroviisuesittäjämme taitaa olla. Oli nimittäin kyseenalaista historiaa.
Ne mukamas miehet olivat miehiksi pukeutuneita naisia, jotka riisuivat miehiset tunnusmerkkinsä esityksen aikana. Tämä huomautus vain yhdelle viestittäjälle, joka mainitsi tanssijoissa olleen miehiä. Liekö ollut siinä alkuperäisessä esityksessä, jossa oli enemmän tanssijoita.
Oikein pettymysten viikonloppu. Leijonat saivat neljännen sijan. Hyvä niinkin, kun oli sellainen noviisijoukko pelaamassa.
En minä Euroviisuista voittoa odottanutkaan, mutta kolmanneksi viimeinen tila oli pettymys. Taitaa olla melkein aina Suomen kohtalo.- Kyllä saakin nämä
lesbopusu-Krisse ja Paratiisi-Osku laittaa samaan pärekoriin,
en muista tuon nimeä oliko se Paradise Oskar oikealta nimeltään Axel Ehnström vai mikä. Yhtä hyvin meni. Eiköpä kaikki tiedä että eletään vuotta 2013, mutta jotkin luonnonlait pysyvät silti.
Minulla on alapalkissa se Sääksi sivu ja kuulin keittiöön asti että nyt on jotain tapahtumassa --ja niin oli toinen käynyt hakemassa kumppanille kalan -- en kerinny näkeen kun oli niin keere sen kalan saaliinkannsaa poistua pesästä ja vahdin vaihto sujui moitteettomasta . --taas on syynättävä eikö sieltä jo ala sitä pikkusta kuoriutua .
- Tanskan voittaja-
kappale oli kyllä kaunis, ansaitsi voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472