http://www.kainuunsanomat.fi/Kainuu/1194814006305/artikkeli/korkein hallinto-oikeus hylkasi seppasen valitukset.html
Elämä on.
Asianajaja Seppäselle kalliiksi.
9
2059
Vastaukset
- I.H.Mettelén
No voe pierun räjjäys!
- valtuutettu1
Seppänen voisi kiittäminua, sillä minä sain sen eroamaan ja voit kysyä ja tiedäkin mikä oli syy, olemme keskustelleet asiasta
- ILLUMINATI.
Lakijussilla tuntiveloitus palveluista 250e/h. Ei ole ensimmäinen hemmo joka sossunluukulla kerjää. Juhani Seppänen kuuluu Suomen suurimpaan exlusiivijärjestö Kansallinen Kokoomus eikä mihinkään Pers-suomalaisiin.
- asiaon näin
Mutta silti minä sain kunnan johtajan karkuun lähtemään. Muut ei saaneet.
Seppänen taisteli turhaan, sillä kunnan valtuusto ja hallitus valitsee aina sopivimman ja tarvittaessa kaverinsa jos pystyy. - lopputulema!?
asiaon näin kirjoitti:
Mutta silti minä sain kunnan johtajan karkuun lähtemään. Muut ei saaneet.
Seppänen taisteli turhaan, sillä kunnan valtuusto ja hallitus valitsee aina sopivimman ja tarvittaessa kaverinsa jos pystyy.Miksi Mentilä lähti? Lähtikö siksi, että huomasi, että pankkiala on hänen alansa ja kunta-ala ei niinkään.
Vaikuttiko hänen päätökseensä se, että hänen valinnastaan oli valitettu?
JS sanoo valituksen ehkä vaikuttaneen siihen, että Mentilä lähti pois. Tässä mielessä valitus ei ollutkaan turha niin kuin yllä olevassa tekstissä lukee, vai kuinka?
Mentilä tietää itse sen parhaiten.
- körmy1
Kaikesta huolimata, te idiootit äänestätte sitä valtuustoon!! Jonnijoutava valittaja ja pas... puhuja!
- ,.,..,,
Rahaa olisikko
- taputetaan hahahaaa
J Seppänen kokomus . Kyllä naurattaa, oletko kunnanjohtaja ainesta? Eipä ole , luuseri taidat olla.
- Valittaja.
Hautakiveen
Ikuinen valittaja
No, ei kait sentään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434