En tiedä mitä pitäisi ajatella, mutta kerronpa silti :D

eggg2g3

Joo elikkä minulla oli muutama kuukausi sitten pientä juttua (minimaalista) eli lähinnä pussailua baarissa. Nainen myös koko illan kertoi kuinka haluaisi, että tulisin käymään hänen luonaan tai ottaisin yhteyttä, kun tulen käymään hänen nykyisessä asuin kaupungissaan. Tätä ennen nainen oli minua kännipäissään pyydellyt treffeille kun näimme joskus viime syksynä kanssa baarissa. Niin joo ja tämä nainen on lapsuudestani tuttu ja olemme sitten tällein jälkeinpäin HUONOSTI tutustuneet. No tämä nainen asuu toisessa kaupungissa kuin minä ja menimme sitten viime viikonloppuna parin kaverini kanssa käymään Tampereella. Pyörimme kavereideni kanssa kaupungilla ja sitten jossain vaiheessa soitin tälle tytölle, että haluaako hän lähtee moikkaamaan, nyt kun olen paikan päällä, ja lupasin ilmotella. Olin sitä ennen jo laittanut pari päivää viestin, että olen todennäköisesti tulossa tuolloin ja olimme myös illalla menossa tampereen yöelämään. No tyttö vastas, ja sanoi tulevansa moikkaamaan, ja kysyi, että "ei kait haittaa, jos otan kaverin mukaan?" No aattelin, että ehkä häntä jännittää, että "ota vaan, jos mäkin voin sitten pitää mun kaverit paikalla" (joku muijahan sieltä varmaan tulee aattelin). No kaverini naureskellen sanoi, että "kato vaan niin jonkun kundin tuo". Yllätys yllätys niinhän toikin mukanaan kaverin nimittäin POIKAKAVERINSA ja esitteli hänet oikein meille :D.

Mitä minun pitäisi olla mieltä tästä tytöstä :D? Siis hän itse kännipäissään pyytelee ja kertoo kuinka haluaisi nähdä ja näyttää tampereen yöelämää, hyviä ruokapaikkoja ym..., ja tutustua muhun tai ainakin mä oletin, mutta tais tulla täys vesiperä :DD. Oliko toi jonkinlainen testaus mihin en itsekään usko, vai onko hän vain bimbo? Kaverini sanoivat vielä jälkeenpäin, että yllättyivät ihan kuinka hyvin mulla kasetti kesti sitä sirkusta :D. Kiitos muutaman olusen!

9

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eggg2g3

ja oli lyöty olo, vaikka en omasta mielestäni edes tehnyt mitään väärää :/. Ens kerralla kyllä jää myös puhelin kotiin kun tampereelle lähden, vaikka hän kuinka kerto, että ilmotelkaa kun taas ootte tulos ym. jaskaa!

• määmy

häivy jo pelle.

• eggg2g3

eli noin pitäisi ajatella?

• nainen.

Niin outo juttu, että suosittelen jättämään tapaamiset väliin kyseisen naisen kanssa. Ei kai nyt kukaan järjissään oleva tee tuollaista... Ehkä viina, nuori ikä tai joku muu on vienyt hänen aivot ja empatiakyvyn..? Mikä tausta naisella on?!

Kerran yksi mies väitti että on naiskavereidensa kanssa baarissa, monen. Oikeasti olikin varmaan tyttöystävänsä kanssa, yhden naisen jonka näin. Ja onhan näitä ennenkin nähty, useamman kerran itse vastaavia kokenut -eri variaatioina. Viimeisin kerta oli ikävin. Mutta yleensä hissi ei kulje niillä ylempään kerrokseen... Normaalit ihmiset eivät koe tarvetta harrastaa moisia. Eivätkä pönkitä oudoilla tavoilla itsetuntoaan. Nuori ja/tai kypsymätön tekee varmimmin niitä... Tai narsku.

• homo-omo

Miksi nuoruus tai viina annetaan niin usein selitykseksi sille että nainen käyttäytyy huonosti? Mun mielestä riittää kun todetaan että kyseinen nainen oli yksinkertaisesti itsekäs pässi, johon kannattaa katkaista kaikki välit.

• .........

Ehkä tämä nainen ei arvannut, että pidät häntä itsellesi varattuna parin baarissa vaihdetun pusun ja jokusen tekstiviestin perusteella?

• homo-omo

Mistäs sä vedit johtopäätöksen että mies piti naista itselleen varattuna? Nainenhan se tuossa oli joka enemmän otti yhteyttä ja pyysi Tampereelle käymään.

• huvittunut äijä

Hahahaa vain nainen voi vetää jonkun noin ihmeellisen vedon kuin tuoda äijän mukanaan tapaamiseen. Joo selkeästi ei kannata enää lämmitellä ja sano vaikka hänelle suoraan että sulla on jo mies niin turha sitä kai enää on tavata.

• lifemocker

eiks toi oo aika perus teinimeininkiä - sekoillaan ympäriinsä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      257
      3389
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2972
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2208
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      42
      2122
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      78
      1994
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      49
      1687
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1547
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1444
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1350
    Aihe