Kauneimmat nimet- gallup!

gligga

Tuolla tyyli-palstalla on "ärsyttävimmät nimet ikinä" keskustelu, joten haluaisin tietää mitkä nimet teidän mielestänne ovat sitten kauniita.

Laittakaa omat tyttöjen ja poikien suosikkinimet tänne :)

Omat suosikit ovat...
tytöllä: Anniina, Iida
pojalla : Robert, Mikael

39

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielest

      Mun mielestä Jasmin on ihana nimi.

    • Koira-98

      Tyttöjen: Kiti
      Poikien: Leevi

    • Jasmin tyttö

      mun mielest // mun nimi on Jasmin! ♥♥♥


      Tyttö: Sandra
      poika: Henri

      • marjutttttt

        Marjut


    • kidrauhlfe

      Ihanin on Justin xd

    • randow

      Tytöillä:Kristina, Susanna ja Amy
      Pojilla:Joona, Mikael ja Jhonas

      • FC taloussiirappi

        sami ja mikael
        (ihan siksi että sami on mun poikkis ja mikael granlund om niin paras :3)


    • jb<3

      Justin Bieber

      • -96

        tytöllä/naisella: diana, elena,angnese

        pojalla/miehellä: Milen, andrea,robert, cezar


      • piece&love
        -96 kirjoitti:

        tytöllä/naisella: diana, elena,angnese

        pojalla/miehellä: Milen, andrea,robert, cezar

        Ööö.. Mä luulin että Andrea on tytön nimi..xD


      • ninniz
        piece&love kirjoitti:

        Ööö.. Mä luulin että Andrea on tytön nimi..xD

        se on sekä tytöb että pojan nimi, vähän niinku nimi "kim"...sekin voi sekä tytön että pojan nimi..


    • Brräddiii

      Tytöt: cher,selena,smiley,rachel,bella,miia-maria,alice,cece,rocky
      Pojat: jake,luke,thomas,leo,aleksi,leevi,justin,connor,harry

      • Jepjjjep

        Tykkäät vissiinki Shake It Up -ohjelmasta?? ;D


        (cece, rocky,bella...?? ) :DD


    • Qwezze

      Tytöt:
      Elina,Ida.
      Pojat:
      ♡Leevi , Aleksi, Felix, Axu, Peeta

      kaikista "kaunein" nimi on Leevi ♡

      • Kartiotrolli

        Qwezze


    • rillipöllö

      Jokin kaunis suomalainen, tai pohjoismaalainen. Minua suorastaan ärsyttävät joskus nuo 11v lasten ihannenimet "Alexandra" tai "Cece", "Chloe"...

    • grafitacer

      Tytöllä söpöin nimi mun mielestä on Vilma. :)

    • 29w

      Miten nii 11w lapsien ihannenimet cece yms? Miks just se 11? Kyllähän 29w tykkää myös nimestä cece

    • Brräddiii

      Jepjjjep, mikä vittu on shake it up?

    • andduu

      sandra, venla, jade, aada
      veeti, daniel, kristian, valtteri

    • Vilja<3<3<3<

      Vilja

      • Kartiotrolli

        Brädi


      • Kartiotrolli
        Kartiotrolli kirjoitti:

        Brädi

        Vittu trollipillu Cece Brädi ja simo kurki


    • Milde

      Tytöt: Eeva ja Emilia
      Pojat: Mikael, Aku ja Julius :3

    • afgsdib

      Tytöt: Saana, Vilhelmiina, Cindy
      Pojat: Jere, Daniel

    • HeiMUUuUUmit

      Tytöt: Krista ja petra
      Pojat: Alex ja Ilari Niko

    • 16v p

      Claudia, Gabriella

    • lol xD

      sofia ja akseli xDD mä ja mun poikkis

      • yoloparty

        Yolo


    • naamapalmuna

      Inga,Taiga,Saga/saaga & Daniel,Mikael,Samuel,Aslak(jakaikki "lappalaiset" nimet muutenki)

    • Sekarotuisia tulee

      Kyll sanon et Ahmed ja Sarana on aika ihania!

      • minä vaa

        tyttö : viola, iida/ids
        poika : eelis/elis, hannes


      • teenmom-95
        minä vaa kirjoitti:

        tyttö : viola, iida/ids
        poika : eelis/elis, hannes

        Mulla on kaksoset ja niiden nimet on Aada ja Isla,sekä masussa tyttö josta tulee Stella


    • YouShootMeDown

      Tytöillä kaikki yksinkertaset, kuten Emma, Vilma, Sara, Venla yms. ja pitkät nimet taas sopivat toisiksi nimiksi esim. Sara Elisabeth. Pojilla söpöjä nimiä on yleensä J:llä ja K:lla alkavat mutta esim. Matti on SUPERsöpö nimi.

    • sadasd3

      Tyttö: Emmi
      Poika: Onni

      Jotenkin noi nimet on aina ollu kauneimmat nimet, vaikka ketään tuon nimisiä en tunnekkaan.

    • wiliami_the_terronisti

      Kanerva on jees. Ja Vilja

      • <3 <3 <3 <3 <3

        Pari kivaa pojan nimee : Miska & Christer


    • Bingo-Hirmu

      Mun suosikit:
      Seppo♥
      Urho♥
      Kyllikki♥
      Rauno♥
      Taisto♥
      Ursula♥
      Yrjö♥
      Moose♥
      Niksi-Nella♥
      Morso♥
      Ja mun lemppari:
      Pentti♥

      • Sexskills

        moose täs moro:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe