Tuolla tyyli-palstalla on "ärsyttävimmät nimet ikinä" keskustelu, joten haluaisin tietää mitkä nimet teidän mielestänne ovat sitten kauniita.
Laittakaa omat tyttöjen ja poikien suosikkinimet tänne :)
Omat suosikit ovat...
tytöllä: Anniina, Iida
pojalla : Robert, Mikael
Kauneimmat nimet- gallup!
39
310
Vastaukset
- mun mielest
Mun mielestä Jasmin on ihana nimi.
- Koira-98
Tyttöjen: Kiti
Poikien: Leevi - Jasmin tyttö
mun mielest // mun nimi on Jasmin! ♥♥♥
Tyttö: Sandra
poika: Henri- marjutttttt
Marjut
- kidrauhlfe
Ihanin on Justin xd
- randow
Tytöillä:Kristina, Susanna ja Amy
Pojilla:Joona, Mikael ja Jhonas- FC taloussiirappi
sami ja mikael
(ihan siksi että sami on mun poikkis ja mikael granlund om niin paras :3)
- jb<3
Justin Bieber
- -96
tytöllä/naisella: diana, elena,angnese
pojalla/miehellä: Milen, andrea,robert, cezar - piece&love
-96 kirjoitti:
tytöllä/naisella: diana, elena,angnese
pojalla/miehellä: Milen, andrea,robert, cezarÖöö.. Mä luulin että Andrea on tytön nimi..xD
- ninniz
piece&love kirjoitti:
Ööö.. Mä luulin että Andrea on tytön nimi..xD
se on sekä tytöb että pojan nimi, vähän niinku nimi "kim"...sekin voi sekä tytön että pojan nimi..
- Brräddiii
Tytöt: cher,selena,smiley,rachel,bella,miia-maria,alice,cece,rocky
Pojat: jake,luke,thomas,leo,aleksi,leevi,justin,connor,harry- Jepjjjep
Tykkäät vissiinki Shake It Up -ohjelmasta?? ;D
(cece, rocky,bella...?? ) :DD
- Qwezze
Tytöt:
Elina,Ida.
Pojat:
♡Leevi , Aleksi, Felix, Axu, Peeta
kaikista "kaunein" nimi on Leevi ♡- Kartiotrolli
Qwezze
- rillipöllö
Jokin kaunis suomalainen, tai pohjoismaalainen. Minua suorastaan ärsyttävät joskus nuo 11v lasten ihannenimet "Alexandra" tai "Cece", "Chloe"...
- grafitacer
Tytöllä söpöin nimi mun mielestä on Vilma. :)
- 29w
Miten nii 11w lapsien ihannenimet cece yms? Miks just se 11? Kyllähän 29w tykkää myös nimestä cece
- Brräddiii
Jepjjjep, mikä vittu on shake it up?
- andduu
sandra, venla, jade, aada
veeti, daniel, kristian, valtteri - Vilja<3<3<3<
Vilja
- Kartiotrolli
Brädi
- Kartiotrolli
Kartiotrolli kirjoitti:
Brädi
Vittu trollipillu Cece Brädi ja simo kurki
- Milde
Tytöt: Eeva ja Emilia
Pojat: Mikael, Aku ja Julius :3 - afgsdib
Tytöt: Saana, Vilhelmiina, Cindy
Pojat: Jere, Daniel - HeiMUUuUUmit
Tytöt: Krista ja petra
Pojat: Alex ja Ilari Niko - 16v p
Claudia, Gabriella
- lol xD
sofia ja akseli xDD mä ja mun poikkis
- yoloparty
Yolo
- naamapalmuna
Inga,Taiga,Saga/saaga & Daniel,Mikael,Samuel,Aslak(jakaikki "lappalaiset" nimet muutenki)
- Sekarotuisia tulee
Kyll sanon et Ahmed ja Sarana on aika ihania!
- minä vaa
tyttö : viola, iida/ids
poika : eelis/elis, hannes - teenmom-95
minä vaa kirjoitti:
tyttö : viola, iida/ids
poika : eelis/elis, hannesMulla on kaksoset ja niiden nimet on Aada ja Isla,sekä masussa tyttö josta tulee Stella
- YouShootMeDown
Tytöillä kaikki yksinkertaset, kuten Emma, Vilma, Sara, Venla yms. ja pitkät nimet taas sopivat toisiksi nimiksi esim. Sara Elisabeth. Pojilla söpöjä nimiä on yleensä J:llä ja K:lla alkavat mutta esim. Matti on SUPERsöpö nimi.
- sadasd3
Tyttö: Emmi
Poika: Onni
Jotenkin noi nimet on aina ollu kauneimmat nimet, vaikka ketään tuon nimisiä en tunnekkaan. - wiliami_the_terronisti
Kanerva on jees. Ja Vilja
- <3 <3 <3 <3 <3
Pari kivaa pojan nimee : Miska & Christer
- Bingo-Hirmu
Mun suosikit:
Seppo♥
Urho♥
Kyllikki♥
Rauno♥
Taisto♥
Ursula♥
Yrjö♥
Moose♥
Niksi-Nella♥
Morso♥
Ja mun lemppari:
Pentti♥- Sexskills
moose täs moro:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701