Käytän aina aterian jälkeen hammastikkua ja purukumia, mutta kumpi kannattaa käyttää ensin? Itse olen ekaksi jauhannut purkkaa ja sen jälkeen vasta käyttänyt hammastikkuu. Kumminpäin on tehokkaampaa?
Lisäsi, kannattaako hammastikulla puhdistaa noita ikeniä hampaiden edessä? Meinaan että mulla on selkeät ientaskut niin ne jotenkin mahtuvat sinne sisälle, mutta en tiiä onko siitä hyötyä.
Hammastikun käyttö
3
223
Vastaukset
- Qujdjwlsiehfldöf
Pyrkka ensin, niin ehtii happohyökkäykseen mukaan. Tikkua älä käytä lainkaan, vaan hammaslankaa, minkä saat paremmin sinne ientaskuun.
- 16818671871897
Langan lisäksi hammasväliharjat ovat hyviä. Apteekit myyvät.
http://www.verkkosivuapteekki.fi/Apteq-Plus-hammasvaeliharja-S-M-tai-L
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=2042810(yabasecatalog)&category=suujahampaat(yasalescatalog)/hammasvalienpuhdistus(yasalescatalog) - enroth
Kyllä hammastikut korvaa yhtä hyvin hammasväliharjat, kiitos silti :-)
Käytän siis sekä tikkua että hammaslankaa. Tikkua aterian yhteydessä ja hammaslankaa hampaanharjauksen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462