Äiti ei osta mulle ponii:(

lilli menninkäinen

oon 13vuotias tytttö joka haaveilee omasta ponista joka ois lapin alueella.. Asun kerrostalossa ja äiti on asunut lapsuuden hevosten kanssa ja papalla on talli pihalla jossa asuu ravi hevosii.. Oon harrrastanu rattastusta jonkuaikaa ja haluaisin oman ponin ja mulla on synttärit 2viikonpäästä ja oon toivonnu omaa ponii lahjaks, mutta äiti ei osta:( miten saan sen ostamaan?!?!
ps. en kaipaa valituksii että oon liian nuori ja yms , mua auttaa mun pappa sen ponin kanssa ja kaverit ..

3

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monnikaa

Mäkin olen 13, ja olen kauan halunnut ponia/nyt hevosta,lähellä on ollut saada koska kavereillanikin on ollut. Mutta jos suvussa on noin heppaihmisiä niin ihme ettet saa?! Ei vinkkejä, paitsi käytyäydy nätisti, ole ahkera äläk ala raivoomaan vastaan kun juttelette asiasta!

• Kaikki ei saa!

Jos tuolla tavalla tulee tänne rutiseen ni en ihmettele............Tuntuu ettet tiedä hevosista paskaakaan ja oman hevosen omistus ei oo pelkkää ratsastusta vaan todella kallis harrastus........Itsellä poni johon mennyt puolessa vuodessa päälle 20000e.......

• katherine

Hevonen on kallis ostos. Vaikka se olisi papan tallissa, sen pito maksaa silti. Hevonen syö ja juo ja vie yhden karsinapaikan, johon pappa voisi kenties ottaa rahaa tuottavan hevosen.

Ehkä vanhemmilla ei ole rahaa poniin tai vanhemmat ei halua siihen sitoutua.

Valitettavasti aina ei vaan saa mitä haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe