Kuka on se kundi, joka ajaa valkoisella E W211 mesellä, saattaa olla Avantgarde. Oon sinusta kiinnostunut. Oon nähnyt sinut Shellillä ja ajelemassa muuten.
Kahville kenties? Vaikka näet minut miesten seurassa, en oo varattu... en oo saanu sinun rekkaria bongattua. Tuu juttelee jos nähdään...
Valkoinen E W211
19
352
Vastaukset
- IINNES
Kuka on se merimiespukuinen herra, joka ajaa punaisella avoautolla ja rekkarista on mieleen jäänyt ainoastaan numerot 313?
Jos näet tämän, niin tule ensi lauantaina Viremon nakkarille kello 20.00, siitä voimme jatkaa matkaa Musta Pässin kautta Matkabaariin ja sitten vaikkapa meille...- Kääk!
Minäpä tulen, mutta voi olla etten löydä mainittuja paikkoja niin voisitko tulla hakemaan minut Ankkalinnasta?
Ei haitanne vaikka otan kolme veljenpoikaa mukaan.
- ehheiiiiij
Ei se ole susta kiinnostunu kuitenkaaa :)
- halllooooooooo
varmaan se sulle osaa edes tulla juttelemaan kun ei tiedä kuka oot? Vai pitääkö se galluppia Shellillä ja kyselee ihmisiltä kuka kirjoitti suomi24seen hänestä!!!
- Nythän on niin..
"halllooooooooo
varmaan se sulle osaa edes tulla juttelemaan kun ei tiedä kuka oot? Vai pitääkö se galluppia Shellillä ja kyselee ihmisiltä kuka kirjoitti suomi24seen hänestä"
..että kyseinen "herra" on itse lähettänyt viestin, ja kuten juuri mainitsemistasikin asioista on pääteltävissä niin kaikkein älyllisempien joukkoon ei varmaankaan ole asioita.
- cZZc
Kukaan akka tajua mersujen korimalleista yhtään mitään,kuhan koittaa taas joku vatipää finninaamaista kaveriaan trollata.
- Ihan totta.
Sairastahan tuo tuollainen on idioottimaisuuden lisäksi, ja kun aloittajassa yhdistyy kumpikin niin heikosti on asiat.
- se mimmi
Haista vee, minä tajuan.
- --------------------
Ja sit se kundi ei oo mikään finninaama, katoitko peiliin kun tänne kirjotit?
- ehe ehe jooooh
Autojen perusteellako nykyakat valkkaavat miehiään? Auto on kulkuneuvo - paitsi yksinkertaisille ääliöille niistä tuppaa tulemaan koko elämä.
Autoilla keulivat pellet ovat juuri sitä mitä aina on sanottu: munan jatkeita kaipaavia materialisteja. - Valkoinen Mese
Eikö sitä ole raaskittu tehtaassa edes maalata kun on jäänyt pohjaväri päälle. Varo, poju on selvästi joku köyhä.
- Särmää kiitos
Tässähän taas näkee tämän keskustelupalstan tason ja ikäjakauman. Varokaa, ettei teidän teinikulkuneuvoista irtoa ne v*tun lintulaudat kun kiihdytätte.
Anteeksi jos ette tajua itse mitään autojen päälle. Tiedän itse sattumoisin aika hyvin MB korimalleista ja niiden eroavaisuuksista jotain. Te tuskin tiedätte mitään muuta kuin tojota.
Katsokaas kun bemu on se munanjatke mut joka ajaa mesellä, sillä on munaa. HAH. Auto kertoo ihmisestä paljon. Pikkupojat sen joskus ehkä ymmärtää tai sit ne hankkii lauman pentuja ja ajaa tyytyväisenä tonnikeiju vieressä jollain tojotan farkulla... takapenkki täynnä samanlaisia tulevaisuuden ääliöitä kuin isänsä.
Mut toivon silti näkeväni sinut... sinus on charmia toisin kuin noissa pikkupojissa, jotka tänne laukoo kaikkea *askaa ymmärtämättä mitään.
- Rama Khan
Materialistihörhö akka selostaa ns. tuubaa.
1. Auto on kulkuneuvo. Ei mitään muuta. Ei onni. Ei elämä. Ei mitään muuta kuin kasa muovia ja metalleja.
2.Minkä tahansa tuotemierkin idolit ovat eh...sanoisinko vähintäänkin yksinkertaista jengiä.Tai sanotaan että hyhmäpäisiä tumppuja, jotka eivät elämänsä aikana tajua tun taivaallista mistään oleellisesta.
3. Automerkki ei kerro hevon helevettiäkään yhtään mistään.
4. Muusta, kuin siitä että arvostaa mekaanista pskaa sen verran, että tekee taloudellisesti maailman huonoimman "sijoituksen".
5. Mersu on kyllä mekaanisesti ihan kelpo peli. Varsinkin vanhempi tuotanto.
Tästä huolimati ihastumisessa EI ole mitään väärää. Mutta jos se perustuu pelkästään autoon ja ulkonäköön voi vetää onnistumisprosentteja ihan mielensä mukaan.
Ehkä joskus tajuat jostain oleellisesta jotain. Onnea.- Kuuleeko kukaan?
No jos kundin on nähnyt ajavan autoa merkiltä X, niin kai sillä perusteella voi perään kysellä???
Vai millä perusteella sitten? Näinkö;
Hei sinä vaalea, tai tumma tai ristiverinen kundi, joka ajoit Shellin pihalla autolla. En nähnyt sinua niin hyvin, että osaisin tunnistaa sinut rivistä, enkä sinusta mitään muutakaan tiedä. En nähnyt pituuttasi, en kunnolla kasvojasi, enkä osaa sinua muutenkaan kuvailla, kun vain istuit siellä ratin takana. Mutta sen verran näin, että kiinnostukseni herätit, olet komea.
Vai onko sittenkin helpompi kuvailla auto mahdollisimman tarkasti? Kun just tuollaisia vähemmän on liikenteessä. Siis jos joku merkin ja mallin tunnistaa... ettei ne kaikki ole niitä tojotia ja volvoja ja hondia....
Joo. No annetaan olla. Haistakaa *aska pennut. Tossa miehessä olis ollut sitä jotain...
Ja yleensä ihastuminen alkaa siitä, että ihastuu jonkun ihmisen ulkonäköön. Ellei sitten ole sokea, tai harrasta vain jotain nettideittailua...
Itse ainakin ihastun miehissä just ulkonäköön. Vai onko teille muille (miehille) ihan sama kenen kans on, kunhan on *illu? Luulen, että ei teitäkään teinipoikia kiihota kuin pissikset, kovin monen pojan pippeliä ei 150 kg eläkeläismummo saa nousemaan.... - Hahhahhaaaaaaaaaaaaa
Kuuleeko kukaan? kirjoitti:
No jos kundin on nähnyt ajavan autoa merkiltä X, niin kai sillä perusteella voi perään kysellä???
Vai millä perusteella sitten? Näinkö;
Hei sinä vaalea, tai tumma tai ristiverinen kundi, joka ajoit Shellin pihalla autolla. En nähnyt sinua niin hyvin, että osaisin tunnistaa sinut rivistä, enkä sinusta mitään muutakaan tiedä. En nähnyt pituuttasi, en kunnolla kasvojasi, enkä osaa sinua muutenkaan kuvailla, kun vain istuit siellä ratin takana. Mutta sen verran näin, että kiinnostukseni herätit, olet komea.
Vai onko sittenkin helpompi kuvailla auto mahdollisimman tarkasti? Kun just tuollaisia vähemmän on liikenteessä. Siis jos joku merkin ja mallin tunnistaa... ettei ne kaikki ole niitä tojotia ja volvoja ja hondia....
Joo. No annetaan olla. Haistakaa *aska pennut. Tossa miehessä olis ollut sitä jotain...
Ja yleensä ihastuminen alkaa siitä, että ihastuu jonkun ihmisen ulkonäköön. Ellei sitten ole sokea, tai harrasta vain jotain nettideittailua...
Itse ainakin ihastun miehissä just ulkonäköön. Vai onko teille muille (miehille) ihan sama kenen kans on, kunhan on *illu? Luulen, että ei teitäkään teinipoikia kiihota kuin pissikset, kovin monen pojan pippeliä ei 150 kg eläkeläismummo saa nousemaan....Paitsi että keskenkasvuisilla pennuilla ei nouse kuin karvanhaituvat pystyyn.
- Valkonen Mese
Kuuleeko kukaan? kirjoitti:
No jos kundin on nähnyt ajavan autoa merkiltä X, niin kai sillä perusteella voi perään kysellä???
Vai millä perusteella sitten? Näinkö;
Hei sinä vaalea, tai tumma tai ristiverinen kundi, joka ajoit Shellin pihalla autolla. En nähnyt sinua niin hyvin, että osaisin tunnistaa sinut rivistä, enkä sinusta mitään muutakaan tiedä. En nähnyt pituuttasi, en kunnolla kasvojasi, enkä osaa sinua muutenkaan kuvailla, kun vain istuit siellä ratin takana. Mutta sen verran näin, että kiinnostukseni herätit, olet komea.
Vai onko sittenkin helpompi kuvailla auto mahdollisimman tarkasti? Kun just tuollaisia vähemmän on liikenteessä. Siis jos joku merkin ja mallin tunnistaa... ettei ne kaikki ole niitä tojotia ja volvoja ja hondia....
Joo. No annetaan olla. Haistakaa *aska pennut. Tossa miehessä olis ollut sitä jotain...
Ja yleensä ihastuminen alkaa siitä, että ihastuu jonkun ihmisen ulkonäköön. Ellei sitten ole sokea, tai harrasta vain jotain nettideittailua...
Itse ainakin ihastun miehissä just ulkonäköön. Vai onko teille muille (miehille) ihan sama kenen kans on, kunhan on *illu? Luulen, että ei teitäkään teinipoikia kiihota kuin pissikset, kovin monen pojan pippeliä ei 150 kg eläkeläismummo saa nousemaan....Jos oot kerran 150 kiloinen eläkeläismummo niin se on meikäläiselle tiukka turn off. Etsi sinäkin samanpainoinen eläkeukko ja voitte lyllertää käsi kädessä elämänne auringonlaskua kohti.
- Rama Khan tai joku
Eikö keskimäärin olisi helpompi ilmaista ihastuksensa henkilöä kohtaan jossain muualla kuin suoli 24-palstalla?
Nimittäin kun suuresti epäilen ettei täällä ajoneuvoista orgasmin saavat mesekukkoset keiku.
ELi toisinsanoen: Jospa menisit mieluummin vaikka väijymään ihastustasi sinne huoltsikan kahvioon jos vaikka sattuu paikalle. Voisit näin kertoa suoraan kuinka ihastuit häneen autonsa vuoksi..Hoh hoijaa mikä pjönttö.
Ja kyllä: Ulkonäköön ihastutaan.
Mutta vain luonteeseen ja kokonaisuuten voi rakastua.
Tosin rakkaus on myrkyistä kauhein. Sen todistaa mm. suomen erotilastot. Kannattaa tsekata ne. Niistä sitä ulkopuitteisiin ihastuneisuuden mannaa ilmenee.
Heippa. Ottaako kupolista?Jos ottaa niin älä huoli - niin ottaa vähän liian monella nykyisin. - BMW325i
Se on varmaan se vitun laika diiseli kerran koitti valoista lähettää niin noki pilvi vaan leijjui ja auto lähti ku mummo fillarilla.
- Hihamako
Eiks se mesemies oo valetaksi joka joskus ajeli peruukki päässä vanhalla mustalla bemarilla? liftaa vaa kyytiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473