Joidenkin mukaan on pidettävä siitä, että aikuiset isot miehet irvistelevät lavalla stringeissä öljyn ja rusketusvoiteen peitossa, jos haluaa osoittaa mielenkiintoa kehonrakennusta kohtaan.
Mutta minä sanon ei kiitos. Enemmän lihaa, vähemmän naismaista liplattelua. Sen lavoilla kuluvan ajan voisi käyttää salilla. Naisten paikka on lavoilla, ei miesten.
Kehonrakennus.
15
279
Vastaukset
- Pojat pojat......
Joo, voihan ne näyttää hetken lihaksikkaalta siellä lavalla, mutta bodari on kuin venäläinen perseensuristin.
No nyt ihmettelette, että millanen se on??
No se on sellanen, että ei se oikeen mahdu perseeseen eikä se surisekkaan.
Tai vastaavasti bodari on yhtä käytännölinen, kuin urheilu avoauto lapissa asuvalle käyttöautoksi.
Eli ei mitään käytännön hyötyä, kestävyys puuttuu, voimaa voi olla punttia nostaa, mutta todella huonoja oikeita töitä tekemään, lapiohommat, halonhakkuut, metsätyöt yms. oikeeta voimaa tarviivat työt jää tekemättä, eivät jaksa ku 5min. ja puuskutus käy.
Hiihtäminen, juokseminen yms. ei tuu mitään, se 5min. ja henki loppuu.
Leukoja jaksetaan vaan se 5 tehdä, koska ihrakroppa on 130kg
Pumppu hakkaa täysiä ja dialyysihoidossa ollaan.
Onhan se sentään tärkeää, että näyttää hyvälle jonkun marginaaliryhmön silmissä lavalla öljyttynä strigeissä...heh! :)
....muutenkaan ei mihinkään pysty menemään tai mitään tekemään, ku on salille meno tai just salilta tullu ja palautus yms. hifistely ruuan kanssa. ...tai menee reenit pilalle jos tekee jotain "väärin" treenin jälkeen, ei optimaalisesti lihas kasva....buah sanon minä.
Rohkeasti jättäkää se puntti vähemmälle, vaikka kerta viikkoon ja juoksulenkkejä tilalle ja omalla painolla tehtyjä lihaskuntopiirejä, rupeaa näin elämä taas näyttämään aurinkoiset kasvot.- poopoilija
Kestävyys on eri asia kuin lihas ja voima. Ihmettelen sun lapsellista lässytystä. Kai nyt sulkapallon pelaajillekki vittuilet kuinka se ei ole tennistä? Kävelijöille vittuilet kuinka se ei ole juoksemista? Jokkista harrastaville vittuilet kuinka se ei ole rallia?
Halonhakkuu, ojan kaivuu, metsätyöt? Miten vittussa ne mukamas liittyy show -tyyliseen bodaukseen? Pidätkö lavalla kulkevia bodareita sellaisina, miten se nyt sanos, ihmislajin eliittinä/edustajina jotka ovat kaikilla mittareilla mitattuna sellasia mihin kaikkien tulisi pyrkiä? Tai paremminkin, kuvitteletko että muut ajattelee niin?
Ne bodaa ja esittelee saavutuksiaan kisoissa ihan niinkuin muutkin urheilijat. Bodarin elämä on hyvin kurinalaista ja raakaa, johon sinä Erkko "The Rekkamies" Levänperä Untamalasta, et keskikalja ja makkara-addiktiosi takia pystyisi kuuna päivänä.
Joten, jos sä vaikka menisit sinne sukusi omistamaan mettään tekemään vävypojallesi polttopuita ja samalla itkemään bodarien elämäntapaa kuin pikkutytöt, ku siltä vaikuttaisi siltä, että sen parempaan sä et pysty. - Neitimäistä.
poopoilija kirjoitti:
Kestävyys on eri asia kuin lihas ja voima. Ihmettelen sun lapsellista lässytystä. Kai nyt sulkapallon pelaajillekki vittuilet kuinka se ei ole tennistä? Kävelijöille vittuilet kuinka se ei ole juoksemista? Jokkista harrastaville vittuilet kuinka se ei ole rallia?
Halonhakkuu, ojan kaivuu, metsätyöt? Miten vittussa ne mukamas liittyy show -tyyliseen bodaukseen? Pidätkö lavalla kulkevia bodareita sellaisina, miten se nyt sanos, ihmislajin eliittinä/edustajina jotka ovat kaikilla mittareilla mitattuna sellasia mihin kaikkien tulisi pyrkiä? Tai paremminkin, kuvitteletko että muut ajattelee niin?
Ne bodaa ja esittelee saavutuksiaan kisoissa ihan niinkuin muutkin urheilijat. Bodarin elämä on hyvin kurinalaista ja raakaa, johon sinä Erkko "The Rekkamies" Levänperä Untamalasta, et keskikalja ja makkara-addiktiosi takia pystyisi kuuna päivänä.
Joten, jos sä vaikka menisit sinne sukusi omistamaan mettään tekemään vävypojallesi polttopuita ja samalla itkemään bodarien elämäntapaa kuin pikkutytöt, ku siltä vaikuttaisi siltä, että sen parempaan sä et pysty."Kestävyys on eri asia kuin lihas ja voima. Ihmettelen sun lapsellista lässytystä. Kai nyt sulkapallon pelaajillekki vittuilet kuinka se ei ole tennistä? Kävelijöille vittuilet kuinka se ei ole juoksemista? Jokkista harrastaville vittuilet kuinka se ei ole rallia?
Halonhakkuu, ojan kaivuu, metsätyöt? Miten vittussa ne mukamas liittyy show -tyyliseen bodaukseen? Pidätkö lavalla kulkevia bodareita sellaisina, miten se nyt sanos, ihmislajin eliittinä/edustajina jotka ovat kaikilla mittareilla mitattuna sellasia mihin kaikkien tulisi pyrkiä? Tai paremminkin, kuvitteletko että muut ajattelee niin?
Ne bodaa ja esittelee saavutuksiaan kisoissa ihan niinkuin muutkin urheilijat. Bodarin elämä on hyvin kurinalaista ja raakaa, johon sinä Erkko "The Rekkamies" Levänperä Untamalasta, et keskikalja ja makkara-addiktiosi takia pystyisi kuuna päivänä.
Joten, jos sä vaikka menisit sinne sukusi omistamaan mettään tekemään vävypojallesi polttopuita ja samalla itkemään bodarien elämäntapaa kuin pikkutytöt, ku siltä vaikuttaisi siltä, että sen parempaan sä et pysty"
Ja mihinköhän suuntaan tämä meni? - sattuviitana
Neitimäistä. kirjoitti:
"Kestävyys on eri asia kuin lihas ja voima. Ihmettelen sun lapsellista lässytystä. Kai nyt sulkapallon pelaajillekki vittuilet kuinka se ei ole tennistä? Kävelijöille vittuilet kuinka se ei ole juoksemista? Jokkista harrastaville vittuilet kuinka se ei ole rallia?
Halonhakkuu, ojan kaivuu, metsätyöt? Miten vittussa ne mukamas liittyy show -tyyliseen bodaukseen? Pidätkö lavalla kulkevia bodareita sellaisina, miten se nyt sanos, ihmislajin eliittinä/edustajina jotka ovat kaikilla mittareilla mitattuna sellasia mihin kaikkien tulisi pyrkiä? Tai paremminkin, kuvitteletko että muut ajattelee niin?
Ne bodaa ja esittelee saavutuksiaan kisoissa ihan niinkuin muutkin urheilijat. Bodarin elämä on hyvin kurinalaista ja raakaa, johon sinä Erkko "The Rekkamies" Levänperä Untamalasta, et keskikalja ja makkara-addiktiosi takia pystyisi kuuna päivänä.
Joten, jos sä vaikka menisit sinne sukusi omistamaan mettään tekemään vävypojallesi polttopuita ja samalla itkemään bodarien elämäntapaa kuin pikkutytöt, ku siltä vaikuttaisi siltä, että sen parempaan sä et pysty"
Ja mihinköhän suuntaan tämä meni?Mikä helvatun pakkomielle sulla on kopioida lainausmerkein kaikki tekstit, joihin olet vastaamassa?
- 188/90-voimakynis
Tässä on taas sama himohölkkääjä äänessä. Hänen mielestään ilmeisesti kaikki voimailijat ovat jotain 130-kiloisia jauhobodareita, jotka eivät käy lenkillä tai vedä leukoja.
- Neitimäistä.
sattuviitana kirjoitti:
Mikä helvatun pakkomielle sulla on kopioida lainausmerkein kaikki tekstit, joihin olet vastaamassa?
"Mikä helvatun pakkomielle sulla on kopioida lainausmerkein kaikki tekstit, joihin olet vastaamassa?"
Hehheh.. Sain naurut..
Osoitan mitä kommentoin. Puhelimella kirjoittaessa ei aina näy meneekö tuo vastaa - kohta oikeeseen osoitteeseen. Näin ainakin omassa puhelimessa.
- vehnäjauhobodari
Moniko 120kg bodari jaksaa juosta 20km lenkin alle 2 tuntiin??
Tai tunnin lenki 45min??
Tai vetää 25 leukaa putkeen, ihan puhtaasti???
No ei kovinkaan moni....- Neitimäistä.
"Moniko 120kg bodari jaksaa juosta 20km lenkin alle 2 tuntiin??"
Minä.
"Tai tunnin lenki 45min??"
Selvennätkö vähäsen. Tuossa ei ole mitään järkeä.
"Tai vetää 25 leukaa putkeen, ihan puhtaasti???"
Minä.
"No ei kovinkaan moni...."
Minä.
- Buahhaaaa
Buahhaaa!!!
Juoksetko 10km 45min tai alle??
Juoksetkos maran alle 4 tuntiin??
Ihan varmasti ei 120kg olipa lihasta tai läskiä juokse 20 km edes ollenkaan saati alle 2 tuntiin. Sen verran lihakset jos käyttää happea, että en usko.
Mitä noihin leukoihin tulee, niin 120kg ei 25 vedä, 30 puhumattakaan.
...ja nyt puhun puhtaista leuoista, enkä homokiikusta
Nostatko 140kg penkistä? Teetkö hauiskääntöä vinotangolla 70kg painolla 10 toistoa?? Puhtaasti??
Olet vaan fitnesstukku mainoksiin hurahtanut mainoksen uhri ja silavoidut samalla, kun vetelet niitä jauhoravinteita ja olet vaan vehnäjauhobodari.- Neitimäistä.
"Buahhaaa!!!
Juoksetko 10km 45min tai alle??"
Juoksen.
"Juoksetkos maran alle 4 tuntiin??"
En juokse maratooneja. Naisten hommaa.
"Ihan varmasti ei 120kg olipa lihasta tai läskiä juokse 20 km edes ollenkaan saati alle 2 tuntiin. Sen verran lihakset jos käyttää happea, että en usko.
Mitä noihin leukoihin tulee, niin 120kg ei 25 vedä, 30 puhumattakaan.
...ja nyt puhun puhtaista leuoista, enkä homokiikusta"
Menee.
"Nostatko 140kg penkistä? Teetkö hauiskääntöä vinotangolla 70kg painolla 10 toistoa?? Puhtaasti??"
Mihin nuo liittyvät. Ei mihinkään. Aivan. Jokatapauksessa.
Kapealla. Scotissa.
"Olet vaan fitnesstukku mainoksiin hurahtanut mainoksen uhri ja silavoidut samalla, kun vetelet niitä jauhoravinteita ja olet vaan vehnäjauhobodari."
Kyllä. Juuri näin.
- Et jaksanu
No niin eli et jaksa!!!
Tässä se nähtiin!!!
Mitä hyöyä on lihaksista, lihas ei ole yhtä kuin voima ja käytännöllisyys.- Neitimäistä.
"
No niin eli et jaksa!!!
Tässä se nähtiin!!!
Mitä hyöyä on lihaksista, lihas ei ole yhtä kuin voima ja käytännöllisyys."
Jaksan. Osaatko lukea?
- Et jaksa!!! Hah!
Ethän tuota maraakaan jaksa juosta, turha väittää akkojen touhuksi, sinusta ei vaan ole siihen!!
Minä voin myös väittää täällä, että raw penkki on mulla 360kg ...en vaan viitti kisoissa käydä....mve on 700kg ja kyykkä 500kg, juoksen myös 2 tuntiin maran...
uskotko??
Ei se ole uskon asia, minä vaan pystyn kaikkeen noista, näetkös miten helppoa kaikki on netissä.- Neitimäistä.
"Ethän tuota maraakaan jaksa juosta, turha väittää akkojen touhuksi, sinusta ei vaan ole siihen!!
Minä voin myös väittää täällä, että raw penkki on mulla 360kg ...en vaan viitti kisoissa käydä....mve on 700kg ja kyykkä 500kg, juoksen myös 2 tuntiin maran...
uskotko??
Ei se ole uskon asia, minä vaan pystyn kaikkeen noista, näetkös miten helppoa kaikki on netissä."
Hölmö penska. Väitinkö jossain vaiheessa että jaksan juosta maratoonia? En väittänyt idiootti. Ja silti, se ei edes kiinnosta. Miksi juoksisin n4. tuntia, kun ei kiinnosta pätkän vertaa. Ja lisäksi, akkojen touhua. Ja uskon että juokset maratoonin 2 tuntiin. Onneksi olkoon. Ei minua kiinnosta naisten touhut.
Joten.
Juokse sinä niitä maratooneja ja laihdu entisestään.
- Minä neiti
Jari Leino olisi varmasti ollut kova halonhakkuussa tai ojankaivuussa,on maalta kotoisin ja toimii vissiin nykyisin maanviljelijänä.Sitten taas Nasser sanoi joskus pelaavansa jalkapalloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483