tutkijoiden rikokset

rikokset

Tutkijat rikkovat tietoisesti lakia ja jos jäävät kiinni, eivät saa mitään rangaistusta. Sen jälkeen jatkavat rikoksiaan. Erityisesti perusoikeudet ovat rikoksien kohteena.

10

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adera

      Sanos muuta. Itse olin syyttömänä kiinniotettuna. Poliisin toiminta oli erittäin asenteellista, olet syyllinen ennenkuin sinut syyttömäksi todetaan, mieluummin saisit itse syytömyytesi todistaa. Aika vaikeeta se on.

      • adera

        Teinpä kantelunkin, sisäministeriön kautta poliisihallitukselle, sieltä poliisilaitokselle joka tutki omia tekemisiään ja sanoi että mitään ei tehty väärin, Jopas oli yllätys.

        Kantelin eduskunnan oikeusasiamiehellekin. Tapaukseeni liittyen oli joku toinenkin tehnyt kantelun ja siihen OAM vastasi ja vastauksen minullekin lähetti. Siinä sentään poliisihallitus ja OAM kritisoivat poliisin tiedottamista, epäillyn kuvan julkaisemistapaa ja -kanavia ja muitakin tarpeettomasti julkaistuja tietoja epäiltyyn rikokseen liittyen.

        Mutta Hgin poliisilaitos. Elomaa, Hiltunen Forss, kiistivät kaikki virheet, ja viittasivat kintaalla poliisihallituksen ja OAM kannanottoihin joiden mukaan on syytä tarkistaa tiedottamista, sen periaatteita, että ei asetettaisi syyttömiä ikävään asemaan..

        Poliisilaitoksen asenne on että me ei koskaan tehdä virheitä, laatikaa te vaan uusia ohjeita, me ei niitä noudatetaa, vaan jatketaan kuten ennekin. Rikolliset pitää saada kiinni keinolla millä hyvänsä, jos siinä prsessissa jää muutama syytön jyrän alle niin ikävää ja valitettavaa, mutta näin mellä suutaroidaani vastaisuudessakin. Tarkoitus pyhyttää keinot!


      • 1+1
        adera kirjoitti:

        Teinpä kantelunkin, sisäministeriön kautta poliisihallitukselle, sieltä poliisilaitokselle joka tutki omia tekemisiään ja sanoi että mitään ei tehty väärin, Jopas oli yllätys.

        Kantelin eduskunnan oikeusasiamiehellekin. Tapaukseeni liittyen oli joku toinenkin tehnyt kantelun ja siihen OAM vastasi ja vastauksen minullekin lähetti. Siinä sentään poliisihallitus ja OAM kritisoivat poliisin tiedottamista, epäillyn kuvan julkaisemistapaa ja -kanavia ja muitakin tarpeettomasti julkaistuja tietoja epäiltyyn rikokseen liittyen.

        Mutta Hgin poliisilaitos. Elomaa, Hiltunen Forss, kiistivät kaikki virheet, ja viittasivat kintaalla poliisihallituksen ja OAM kannanottoihin joiden mukaan on syytä tarkistaa tiedottamista, sen periaatteita, että ei asetettaisi syyttömiä ikävään asemaan..

        Poliisilaitoksen asenne on että me ei koskaan tehdä virheitä, laatikaa te vaan uusia ohjeita, me ei niitä noudatetaa, vaan jatketaan kuten ennekin. Rikolliset pitää saada kiinni keinolla millä hyvänsä, jos siinä prsessissa jää muutama syytön jyrän alle niin ikävää ja valitettavaa, mutta näin mellä suutaroidaani vastaisuudessakin. Tarkoitus pyhyttää keinot!

        Niin, ja nyt olet poliisirikollisten rekisterissä rikollinen hamaan maailman tappiin.


      • 20+20
        1+1 kirjoitti:

        Niin, ja nyt olet poliisirikollisten rekisterissä rikollinen hamaan maailman tappiin.

        Sot, sot. Eihän niitä tietoja säilytetä, kuin 50 vuotta.


      • hämmästyttävää
        adera kirjoitti:

        Teinpä kantelunkin, sisäministeriön kautta poliisihallitukselle, sieltä poliisilaitokselle joka tutki omia tekemisiään ja sanoi että mitään ei tehty väärin, Jopas oli yllätys.

        Kantelin eduskunnan oikeusasiamiehellekin. Tapaukseeni liittyen oli joku toinenkin tehnyt kantelun ja siihen OAM vastasi ja vastauksen minullekin lähetti. Siinä sentään poliisihallitus ja OAM kritisoivat poliisin tiedottamista, epäillyn kuvan julkaisemistapaa ja -kanavia ja muitakin tarpeettomasti julkaistuja tietoja epäiltyyn rikokseen liittyen.

        Mutta Hgin poliisilaitos. Elomaa, Hiltunen Forss, kiistivät kaikki virheet, ja viittasivat kintaalla poliisihallituksen ja OAM kannanottoihin joiden mukaan on syytä tarkistaa tiedottamista, sen periaatteita, että ei asetettaisi syyttömiä ikävään asemaan..

        Poliisilaitoksen asenne on että me ei koskaan tehdä virheitä, laatikaa te vaan uusia ohjeita, me ei niitä noudatetaa, vaan jatketaan kuten ennekin. Rikolliset pitää saada kiinni keinolla millä hyvänsä, jos siinä prsessissa jää muutama syytön jyrän alle niin ikävää ja valitettavaa, mutta näin mellä suutaroidaani vastaisuudessakin. Tarkoitus pyhyttää keinot!

        Vaikuttaa siltä, että Helsingin Pasilan poliisilaitoksen henkilökunta kuuluisi ottaa ertyisten putsaamistoimenpiteiden kohteeksi.
        Olen kuullut niin paljon juttuja siellä toimivien henkilöiden omuituisista tavoistaan hoitaa virkaansa.

        Ei Helsingin poliisi saa rikkoa lakejamme, olivat heidän tarkoituksensa sitten kuinka hyviä tai pahoja tahansa.


    • häkit heilumaan

      perehdy laajemmin asiaan niin huomaat, että koko maa on poliisin toiminnan jäljiltä putsaamisen tarpeessa. Lue esim. Mikko Niskasaaaren glogi. Sieltä löytyy koko maata kattavia otantoja ja jos kaikki putsattas koko poliiistoiminta jouduttas laittaan uusiin raameihin ja vankilat täyttyisi rikollisista poliiseista. Että nämä oikeuskanslerit ja oikeusasiamiehen valvonta toimet ovat vain lumetta mitä tulee poliisin rikoksiin. vuodesta toiseen toistuvat samat huomautus fraasit selvistä virkarikoksista missä olisi selväkin selvempi syytteen paikka

      • 1+1

        Poliisin rikokollisuuden pitäisi olla erikoistarkkailussa ja rangaistuksen koventamisperuste. Suomessa on asia aivan päinvastoin: laillisuusvalvonnan ja tuomioistuinten tehtävä on siunata poliisin rikokset, estää niitten tutkiminen ja rankaiseminen. Poliisirikollinen pääsee aina tolkuttoman lievällä tuomiolla, silloin harvoin kun rangaistaan.

        Lain vääristely ja rikkominen on itseasiassa poliisin vallitseva modus operandi.


    • poliisirikolliset

      Joka kerta kun näette uutisen poliisin tekemästä rikoksestä, laittakaa tänne tiedot tapahtuneesta. Ainoa keino poliisirikollisuuden vähentämiseksi on tuoda ne kaikki aina julkisen keskustelun kohteeksi.

      • Psykoottinen poliisi

        Varsinaisten mielisairauksien, psykoosien, yleisyydeksi on arvioitu ASuomessa noin 2 % väestöstä.
        (http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=suo00028)

        Vuonna 2012 Suomessa oli 7 800 poliisia. (http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_poliisi)

        Koska poliisitoimessa ei ole minkäänlaisia keinoja todeta, saati sitten puuttua psykoosiin joutuneen poliisin toimintaan tämä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että poliisien joukoissa on jatkuvasti lähes 200 sellaista yksilöä. jotka pitäisi toimittaa
        välittömästi suljetulle osastolle hoitoon ja sieltä sitten eläkkeelle.

        Tuossa luvussa ovat siis vain vakavasti mielisairaat yksilöt. Lievemmät mielenhäiriöt jäävät kokonaan hoitamatta ja niihin siis puuttumatta.

        Onko mikään ihme, että kansalaiset saavat milloin pamppua, milloin luotia ja joskus selviävät vain muutaman päivän laittomalla vangitsemisella.

        Poliisi on ihminen siinä missä muutkin kansalaiste. Se tarkoittaa myös sitä, että mielisairaudet niin lievät kuin vaikeat psykoositkin ovat yhtä yleisiä poliisien keskuudessa.

        MItä tekee oikeusvaltio Suomi, kun psykoottinen poliisi ampuu kansalaisen?
        Päästää kuin koiran veräjästä ja seuraava uhri saattaa olla lähes kuka tahansa.

        Poliisien mielenterveysongelmiin pitää puuttua kovalla kädella, mutta silti asiallisesti. Virasta pois ja uudelleenkoulutus, mikäli mahdollista.

        Silloin saisivat mieleltään terveet poliisit työrauhan, eikä kaltoinkohdeltujen kansalaisten tarvitsisi täällä purkaa mieltään poliisien tekemistä rikoksista.

        Jos joku väittää, että Suomessa mielisairas poliisi poistettaisiin ase vyöllä heilumasta ihmisten keskuudessa, niin postatkoon tänne faktaa siitä, että sellaista olisi tapahtunut.

        Niin kauan kun ei löydy ainuttakaan uutista siitä, että psykoottisia poliiseja olisi poistettu vahvuudesta, täytyy lähteä oletuksesta että nuo 200 psykoosissa olevaa liikkuvat pyssy ampumavalmiina tälläkin hetkellä kansalaisten keskellä.


      • 3+2000

        Joopa, joo. Suurimman osa poliisin tekemistä rikoksista muodotavat kolarit. Ketäpä nyt peltikolari kiinnostaisi, ellei syyllinen satu olemaan poliisi ja julkisella keskustelullahan ne vähehevät, eikö ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe