Moi, mult saa sit kysyy kaikkee, yritän vastailla kaikkiin kysymyksiin, ja toivon asiallisia :)
12 v tyttö vastailee :)
67
538
Vastaukset
- ittelranteetpienet
kuinka paksu on sun ranteen ympärys? Koklaisin vähän vertailla. Jos oisit normipainoinen.
- I help you
Olen terveydenhoitajan mukaan normaalipainoinen, painan 48 kiloa ja pituuteni on 153, ranteeni ympärys on 15 cm, ei kannata olla huolissaan jos sinulla on ohuempi tai paksumpi käsi, jokaisella on yksilöllinen ruumiin rakenne, esim. toinen on laihempi ja painavampi ja toinen vähän pullukampi ja silti kevyt :)
- Poika4v
Miks mun maha on aina kipeä?
- I help you
Oletko yrittänyt käydä lääkärissä tai yrittänyt jättää jonkun ruokaaineen pois, suosittelisin että menisit lääkäriin he selvittävät mikä sinulla on.
- ???
HALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?
- ittelranteetpienet
Olen aika pahastikkin nyt huolissaan (on muuten sama 15cm) mutta ikäeroa löytyy 5 vuotta yläkanttiin.. mut ei se mitään totuus kirpaiseeeee. Kiitti vastauksesta :)
- I help you
Ihan normaali sinulla on, älä ole yhtään huolissasi,tunnen monia 17 vuotiaita joilla on ohuempi käsi, toki jos sinua huolia asiasta voit toki puhua jollekin, mutta minun mielestä se ei ole tarpeen, ihan normaalia :)
- Yksilöllinen ranne
Se voi riippuu siit ranteen luusta :D et ehk ei ny läskii kuitenkaa :D
- Nellymayja
Miks mul on verta pissas ja sattuu?
- I help you
Luulen että sinulla on vietsaputken tulehdu, mene sairaalaan, tuo on jo aika huolestuttavaa.
Eikä se ole noloa, yksi pissanäyte vain.
- Dataa
Onko noloa jos itkee yleisellä paikalla?
- I help you
Ei, kaikki saa ilmaista omat tunteensa, eikä siinä ole mitään noloa.
- Tyttöönn
Onks noloo onkia?
- I help you
Vastaus Tyttöönnlle.
Lol, miksi olisi :D
- Läskityttä
Oonx mä läski, oon 167pitkä ja 24 kg oon omasta mielwstäni iha sairaan läski.
- I help you
Vastaus Läskityttälle
Ei kukaan voi olla noin kevyt suhteessa pituuteen, en edes usko että olet aito.
- I help you
Vastailen kaikkien kysymyksiin viimeistään päivän sisällä :)
- pööööööööö.
Vastailen kaikkien kysymyksiin viimeistään päivän sisällä :)
- ?????????
Luulen että sinulla on vietsaputken tulehdu, mene sairaalaan, tuo on jo aika huolestuttavaa.
Eikä se ole noloa, yksi pissanäyte vain.
- kaapo
miks mä en oo asiallinen? johtuuks se siit et mä vedin tänää es sijasta mf?
- I help you
Vastaus Kaapolle ja muille "trolleille"
tämä on viimeinen vastaus jonka vastaan asiattomaan kysymykseen. - ???
I help you kirjoitti:
Vastaus Kaapolle ja muille "trolleille"
tämä on viimeinen vastaus jonka vastaan asiattomaan kysymykseen.HALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?
- epätoivoiben
mun mutsi on iha kauhee. oon alkanu viiltelee itteeni ja meinaan tehä itsarin. mua myös kiusataa koulus ja syrjitää. mitä mun pitäis tehä?
- I help you
Vastaus epätoivoibenille
Mikä sun äidissä on vikana, sun kannattais kertoo jollekin, älä missään nimessä tee itsaria älä jooko viiltelekään sul on viel eämäedessä, uskon et sä oot ihan kiva, mut käy vaikka terkkarilla huomenna, niin voit kertoo asiast.Ei sun oo pakko sanoo viiltelyst, kunhan lopetat sen, ei itseensä satuttaminen auta, muakin on kiusattu. - I help you
I help you kirjoitti:
Vastaus epätoivoibenille
Mikä sun äidissä on vikana, sun kannattais kertoo jollekin, älä missään nimessä tee itsaria älä jooko viiltelekään sul on viel eämäedessä, uskon et sä oot ihan kiva, mut käy vaikka terkkarilla huomenna, niin voit kertoo asiast.Ei sun oo pakko sanoo viiltelyst, kunhan lopetat sen, ei itseensä satuttaminen auta, muakin on kiusattu.Ja vielä, yleensä kiusatuista on tullut suosittuja aikuisena ja kiusaajista ei ole kuulunut mitään, kerro asiasta, ja tsemppiä!
- Tyttililku
Auttakaa,ku mul kasvaa mustia viiksikarcoja
- I help you
Se on yleistä naisillakin, nypi karvat pois pinsetillä, voit toki tehdä vaikka sokeroinnin :)
- Ty10
Minkä ikäsenä sul alko kuukautiset, oon 10 ja mulla alko eilen
- I help you
Mul ei oo vielä alkanu, mut on täysin normaalia että ne alkaa eriajassa tunnen ihmisiä joilla alkoi 8—17 vuotiaina alkanut :)
- Gothus
Onks noloo jos muut tytöt kuuntelee one directionia ja mä marilyn mansonia?
- I help you
Ei ole, itsekkin tykkään enwmmän marilyn mansonista :)
- Korootsy
Kuuluuko terskan olla esinahkan alla?
- I help you
Ei, vaan päällä :D
- I help you
Mua alkaa ahdistaa tommoset D:
En toivo asiattomia! - orkku2
Haluaisitko 15V. pojalta munaa? Täällä ois tarjota! :)
Mulla seisoo, kun mä aattelem sua ja sun kireetä.- I dont help you
Sä oot idiootti!
- hah............
Mulla seisoo, kun mä aattelem sua ja sun kireetä.
- Älä ole mitä et ole!
Luuletko olevas joku psykologi?
- I help you
En, miks luulisin :D
- sheivaapoes
Pidätkö jos pojat ajelevat intiimialuuen karvoituksen?
- I help you
Yök :D hei oon vast 12!!!!!!
oletko ikinä pissannut seisten? entä kuinka pitkälle pystyt pissaamaan? haluan vain tietää, miten tytöt voivat pissata
- I help you
Oon koittanu joskus ennen ku meen suihkuu. Jäi vaan seinät haisee ja äiti ihmetteli ja luuli et viemäri vaa haisee pahalle :D
Mutta joo asiallisempii kyssäreit kiitti - KUSIT SEINÄÄN?!
I help you kirjoitti:
Oon koittanu joskus ennen ku meen suihkuu. Jäi vaan seinät haisee ja äiti ihmetteli ja luuli et viemäri vaa haisee pahalle :D
Mutta joo asiallisempii kyssäreit kiittikusit seinään? mikset huuhdellu sitä pois? jätitkö sen äidin työksi? hyhhyi..
- ???
I help you kirjoitti:
Mutta joo asiallisempii kyssäreit kiittiHALLOO! ONKO SE PÖSILÖ 24/7 PÄIVYSTÄJÄ BAANALLA ?
Luuletko olevas joku psykologi?
- Firegirl
Mua häirittee myöskin noi asiattomat viestit. D: oon menossa turkkiin ja haluisin ostaa jonku kivan laukun.. mietin louis vuittonin laukkua, mutta melkee kaikii sanoo et feikit on rumia.. mun mielest ei oo ja kuka tuhlais tonneja yhteen laukkuun..oon itekin 12v, onks sul mesee ja mis asut? =) tyttö myöskin :D
- Swagg;))
Osta vaan jos haluut. Ittelle kelpaa Guessin laukutki koska ne ei oo niin hirveen kalliita.
- Paavoll
Ootko seksikäs?
:)- I help you
Kukkakepiks kutsuu :P
oletko koittanut pissata pitkälle?
- boy14....
Otatko suihi 14v pojalta?
- I help you
Suihi? Puhutko jotain kiinaa...? suihing kamikazu
- I help you
Wtf?
Tänne on vastailtu mun nimimerkillä :D - ???
- aykjry
up
- Normi?????1936
Musta on iha kiva kun vastailet näille ihmisille! No oonko normi jos oon 11.v pian 12.v ja 164cm ja 54kg, rinnat 70B? Onks mun rinnat liian pienet vai suuret mun ikäiselle?
- Poju
Toisilla on vankempi kroppa tai isot luut ei häpeiltävää
- mukko
olisko susta kiva nukkuu samas sängys pojan kans?
- i help you
joo on aika monta kertaa tullu nukuttuukki siinä mieles
- 13vpoika
oon 153cm pitkä painan 53kg oonko ylipainoinen pelaan jääkiekkoo ja motocrossii
- poika 12v
miten kysyä alaks tytöltä ??? osaatko tyttönä vastata
- I help you
No oon nyt aito ja en osaa vastata, sorit vaa sidde
- poika 12v
miten kysyä alaks tytöltä???
- jshekblebek
onko normaalia jos pystyy laukeeman joka 7 minuutti (oon.poika enkä trolli)
- tnje6a
oletko viel täälä?
- faefaefaefaef
1. Ootko neitsyt
2. jos et niin miten oot harrastanu seksiä-^
3. Itsetyydytätkö ?
4. ^jos teet , niin miten?
5. käytätkö apuvälineitä?
6. Mikä on pervoin juttu mitä olet tehnyt?
7. onko sinulla mielestäsi isot tissit? ja oletko niihin tyytyväinen?
8. minkä lainen karvoitus alapäässä vai onko ollenkaan ?
9. Fantasiasi ?
10. Mittasi ?
11. Mitä kaikkea oot tunkenut sun pilluun?
12. Mitä kaikkea oot tunkenu sun anaaliin?
13. Kiihottaisiko olla seksuaalisesti vanhemman pojan dominoitavana ( ei siis minkään vanhuksen vaa esim17v-19v pojan en kyl ite oo mut kiinnostaa)
14. Haluaisitko harrastaa seksiä juuri nyt ?
15. haluatko harrastaa anaali seksiä ?
16. KIK ? pistä sun KIK jos sul on :)- i help you
1. En
2. Anaalii eilen :)
3. Juu
4. Sormilla
5. En
6. No ei kylläkään mikään
7. No ei hirveen. En.
8. Sheivattu
9. Toteutu eile ;)
10. 153cm 48kg
11. Sormia
12. Sormii ja yhen ihanan penis ;)
13. Joo ja just eilen :)
14. Juu
15. Joo ja oon jo.
16. Ei oo :(
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462