Tarvin nyt apuu kuumeen/oksennustaudin samiseen!
Oon just äsken kokeillu hammastahnaa ja maha on kipee !
Mut mites toimiix se teepussi juttu??
En tupakanpuruja kokeile !;)
Miten tulla kipeeks tänä yönä ? Helppii !
13
150
Vastaukset
- apua tarjolla:)
Jos syö niitä mandariinien tai appelsiinien vaaleita osia siitä kuoresta nii nousee kai vähä kuumetta. En kyl tiiä et kuinka nopeesti. Mulla nousi n. kolmessa tunnissa 37.5 asteeseen. Kokeile :)
- Hatsi
Juot listerinee tai muuta suuvettä vaikuttaa 15min
- Minätäällä!
Ok kiitti ;D
- SairasJoKuukauden
Hei, oletkos kotosalla nytten? itse olen oikeasti sairas ja haluaisin olla terve olen sairastanut nytten kuukauden kaksiensinmäistä viikkoa vietin osastolla. Mutta muistan minäkin kun syksyllä halusin kuumeen nousemaan ei oikee noi suu,hammas,tupakka,kahvi,mandariinit auta koska kuume tulee bakteereista ei mistään tommosesta, eti esim,; joku bakteerilähde kotoasi esim nuole tota vessanpöntön kantta mutten suosittele taikka hanojen kahvoja sun muita.... nuku ikkuna auki märät sukat jalassa niin vilustus muttei oikeen enään kesän alussa toimi..
- Täällätaas.
En oo nyt kotona mutta kiitti vinkistä !;D..
- 934850934850345
Syö pinkki mangososeella valettu dildo, jolloin uuninluukkuusi ilmestyy metallikulho täynnä neitseen kuukautisverta. Valele puolet verestä päällesi, puolet juot samalla kun tanssit alasti Tampereen keskustorilla laulaen vähintään kymmentä erilaista polkkalaulua tanssien perinteisiä japanilais-korealaisia kansallistansseja. Viiden tunnin kuluttua genitaaleistasi purkautuu vihreää limaa, joka sinun pitää valella silmämuniisi, jolloin saat anaalipsykoosin ja sinun ei tarvitse mennä kouluun. Sivuvaikutuksena väistämätön kuolema. Toimii (:
- Lapset lapset!
Ei kannata juoda suuvettä tms. Siinä on aineita jotka vahingoittavat sisäelimiä tms. Se on tarkoitettu ainoastaan suun puhdistukseen / hampaiden hoitoon, ei juotavaksi.
- asiantuntija69
Runkkaa ittes kuumeesee idiootti varma keino ! kokeilkaa !!
- VeliOnSeksikäs
TOIMI paremmin vedin veljee persiiseen ;) kumpiki tykkäs!
- dwffwe
Kai tiesit, että hammas tahna on myrkyllistä. Sen takia sitä ei sais niellä ja lapsille annetaan vain puolikkaan herneen määrä hammastahnaa.
- Emo girl<3
Oon monesti syöny hammastahnaa ja kissallekkin antanut, ei musta sen sairaampaa tullu ku muistakaan, päin vastoin;)
- Panisin?
Panisin.
- mä oon niin pro täs jutu
Teeppä kuule niin että meet vaa vessaa ja oot oksentavina ni sillä homma hoituu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701