Malibu kokemuksia autosta ??

Malibu

Hei, onko kellä kokemuksia kyseisestä autosta ainakin näyttää hyvältä ja yms.
Onko siis toiminut hyvin ja minkälainen ajaa ja onko hiljainen ja hyvät penkit ja yms.

Onko chervoletit miten kestäviä (tämä ei ole todellakaan provo)

kiitoksia vastauksista :)

20

4048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä paikka
    • Vellos

      Velpojalla oli aikoinaan 1964 vuosimallin Chevrolet Chevelle Malibu. Oli hyvä ajaa, oli hiljainen ja penkit oli hyvät. Chevrolet on kestävä auto.

    • bim mer
    • Malibu

      Niin ja en muistanut lisätä viestiin että kyselen tässä siis ihan uudesta malibusta :)

      • käy ajamassa

        Jos niitä ylivuotisia harkitset, niin niitä ei taida olla montaa jäljellä. Turussa on yksi esittelyauto, jonka olen nähnyt. Se on upea ja hyvin varusteltu auto. Paljon kaupungissa ajavalle automaatti ja iso bensakone merkitsevät vähän liian suurta kulutusta. Tulossa olevaa faceliftiä saa ilmeisesti uudella 1.6 T:llä ja siinä on kulutuslukemat aivan eri luokkaa, vaikka teho ja vääntö eivät paljoa muutu. Eipä saa kyllä samalla hinnallakaan kuin näitä viimeisiä nykymalleja.


    • eräs vaan

      Tällä palstalla ei ole kenelläkään kokemusta Malibusta koeajoa enempää. Vanhasta Toyotasta sen sijaan kokemuksia löytyisi ja tietty uusimmista Ferrarin Enzoista. ;-)

      • Malibufani nyt

        Malibu 2,4 LTZ Mahtava ajaa. ja hiljainen tien päällä
        Minkä auton saat näillä vakiovarusteilla tähän hintaan?
        Ostin sen ja olen erittäin tyytyväinen, maksoin 25 000 EUR uudesta autosta
        Vatstaavilla varusteilla esim Mersu maksaa 70 000 EUR, käytän sen erotuksen
        aivan muuhun kuin auotoiluun
        Ja on edustavan näköinen parkissa, päät kääntyy että mikä se siinä= Malibu


      • tomas2
        Malibufani nyt kirjoitti:

        Malibu 2,4 LTZ Mahtava ajaa. ja hiljainen tien päällä
        Minkä auton saat näillä vakiovarusteilla tähän hintaan?
        Ostin sen ja olen erittäin tyytyväinen, maksoin 25 000 EUR uudesta autosta
        Vatstaavilla varusteilla esim Mersu maksaa 70 000 EUR, käytän sen erotuksen
        aivan muuhun kuin auotoiluun
        Ja on edustavan näköinen parkissa, päät kääntyy että mikä se siinä= Malibu

        Kerro millä renkailla ajat kesällä?Minulla 3500km ajettu bensa Malibu. Renkaat ovat Contakit 18 tuuman vanteilla,ovat tosi meluisat .Elikkä aika meluisa auto näillä renkailla.Autoon on tehty ruostesuojaus melunvaimennuksineen.Muuten olen tosi tyytyväinen autoon.


    • Malibu 2,4 LTZ

      Sama auto alla.
      Ajettu 9500 km ei mitään murheita.
      Mukava auto, tuo hiljaisuus ei mun korvaan oikein istu
      voisi olla hiljaisemmat renkaat (ensiasennus).
      kulutus saisi olla pienempi, Tekniikka on varmaan testattu.

      • Tomas2

        on aika meluisa renkaistaan.Mitenkä olisi jos alkuperäiset 18 tuumån vanteisiin laitetut Contikit vaihtais 17 tuumaisiin vanteisiin vastaavat. Contikit.Talvirenkaat ovat17 tuuman nastoitetut Nokiat,ovat paljon hijaisemmat.Kannattaako vaihtaa kesärenkaat 17 tuuman vanteille?


      • Tomas2 kirjoitti:

        on aika meluisa renkaistaan.Mitenkä olisi jos alkuperäiset 18 tuumån vanteisiin laitetut Contikit vaihtais 17 tuumaisiin vanteisiin vastaavat. Contikit.Talvirenkaat ovat17 tuuman nastoitetut Nokiat,ovat paljon hijaisemmat.Kannattaako vaihtaa kesärenkaat 17 tuuman vanteille?

        Ensiasennusrenkaat ovat tosiaan meluisat vaikka muuten laadukkaat continentalit. Myyjä suosittelikin ostamaan kitkarenkaat. Ostinkin talveksi Hankookin kitkat jotka ovat huomattavasti hiljaisemmat ja mukavat alla.Harmittaa oikein kun vaihdoin kesäksi taas alkuperäiset renkaat alle, ero oli huomattava. Ensi keväänä taidan jättää kitkat alle kesäkaudeksi. Nuo Continental Sport Contact 2:set ovat meluisat myös kaverin Audi A4:ssa joten ei se ole Malibun vika jos rengasäänet kuuluu.Malibun LT mallissa on 17 tuuman rengastus, mutta kyllä 18 tuuman vanteet ovat mielestäni näyttävämmät.
        Muuten olen ollut erittäin tyytyväinen autoon.Mitään vikoja ei ole ilmennyt ja kaikki toimii hienosti.Bensaa kuluu helposti yli 10 litraa kaupungissa ja maantiellä kulutus on 7-8 litraa.Auton kokoon suhteutettuna ihan kohtuullista. Itsellä tulee vain 10tkm vuodessa mittariin niin kulutus ei paljon merkkaa. Kaikki kehuvat Malibun ulkonäköä ja luulevat autoa paljon kalliimmaksi kuin mitä se on.Malibuni on 2.4 LTZ avaimettomalla käynnistyksellä ja kattoluukulla.Ostin auton Turun Metro-autosta keväällä 2013.Tilasivat sen Hannoverin varastosta jossa oli vielä muutamia jäljellä.Halusin met.beigen värisen, suurin osa täällä myytävistä oli valkoisia, mustia tai harmaita.Malibu on muuten jenkeissä suunniteltu auto, mutta kootaan Etelä-Koreassa jossa sijaitsee GM:n yksi maailman edistyksellisimpiä autotehtaita.Laatu ja varsinkin laadunvalvonta on korkealla tasolla.Myös Yhdysvalloissa myytävät Malibut valmistetaan Koreassa.


    • Tuulilasi halki

      85000km ajettu diesel...vm 2013. Hyvin pelittää. Huoltojen hinnat siinä missä muidenkin...korkeat mielestäni. Volvossa v-70 oli edullisemmat. Täytyisi aktiivisemmin kysellä hultoja eri paikoista. Huoltoväli on lyhyt...15 000 km. Yksi tunnistinvika oli alussa, joka sotki koneen käynnin. Luotettava on ollut.

      Kertokaa ihmeessä, missä itse edullisimmin olette saneet huoltoja.

      • rakomitta

        Voisinko saada joltain Malibu 2013 omistajalta konepellin etuosan ja maskin välisen raon suuruuden? Jos asut pääkaupunki seudulla,kävisin mielelläni katsomassa.Autostani irroitettin etumaski pienen kolhun takia , eikä mielestäni istu oikein. Olen tutkinut myytävien ilmoituksia että olisin käynyt tutkimassa ,lähin taitaa olla Tampereella.


    • cruzeideri

      Nythän Chevyn myynti Euroopassa on jo ajat sitten lopetettu, mutta tuo juuri myyntiin tullut Insigniahan on hyvin pitkälti sama auto kuin uusin Malibu USA:ssa. Opelkin kiinnostaa vähän enemmän, kun siinä näkee "jenkin".

    • Anonyymi

      Ollut Malibu kohta 3vuotta.Ajettu 85000km.Ei mitään ongelmia.Japsi autoihin verrattuna loisto peli.

      • Anonyymi

        TM testasi isoja sedaneja numerossa 12/2012. Malibu jäi viimeseksi mutta ei se läpeensä huono ollut.


    • Anonyymi

      kuka v###u ostaa auton jonkun v....u TM:n testien perusteella!Täyttä kura paskaa!

      • Anonyymi

        Niinpä, ei kyllä Saksalaista kura paskaa kannata ostaa. Testeissä parhaita, käytännössä täyttä kuraa, Jenkkiautot satakertaa parempia. Itsellä on Malibu ollut kolme vuotta ja ei yhtään vikaa koko aikana.


    • Anonyymi

      Hei. Minulla on nyt 10 kk kokemus Chevrolet Malibu vm. 2013. Parhaat varustelu-, ajo-, mukavuus-, äänettömyys-, taloudellisuuskokemukset mitä minulla on ikinä ollut edes lähelle millään autolla. Laajin ja paras varustelu minulla ikinä. Vain kaistavahti, edessä olevan tarkkailu ja autom. valojen vaihto pitkät-lyhyet puuttuvat. Erityisen hyvää on huippu kevyt sähköinen ohjauksen tehostin. Äänettömyys on melkein uskomatonta. Penkit erinomaiset. Tavaratila erittäin iso ja selkänojat kaatuvat 2/3 ja 1/3 suhteessa. Lisäksi selkänojien avaus ja lukitus parasta mitä olen ikinä kokenut. Ym. ym. Sanoisin, että ehdokas koko- ja hintaluokkansa maailman parhaaksi autoksi. Tällä hetkellä ei tulisi mieleenkään mikään muu automerkki. Ainoat pikkuhäiriöt tähän asti (en ole vielä tutkituttanut) ovat: Turvavöidenlukituksen varoitusäänet kilkuttavat ajon alkuun välillä, vain oikea sivupeili kääntyy autom. alas peruutettaessa. Ja sähköautoissa ottaisin Chevrolet Voltin, sitten kun akut ovat luotettavia/kehittyneempiä. Yt. Malibu-fani

      • Anonyymi

        Entäs huollot? Vieläkö näille löytyy merkkihuoltoa? Vakuutusmaksut vrt muut saman kokoiset? Varaosien saatavuus? Kiinostaisi kyllä, mutta nämä edellämainitut mietityttää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe