Kavallus Suomussalmella
Suomussalmen poliisi on tutkinut helmikuussa 2013 esille tullutta rikosta, jossa on epäilty vastuullisessa asemassa olleen päivittäistavarakaupan työntekijän anastaneen liikkeen varoja omaan käyttöönsä. Asia on siirtynyt syyteharkintaan rikosnimikkeellä kavallus.
Koska kyseessä on kavallus, on syytä epäillä, että meidän asiakkaidenkin rahaa on kääritty liiveihin......kuka ryökäle??
Kavallus kaupassa!
94
5806
Vastaukset
- Kolmas Nainen
Onko taas kyseessä nainen? Kahdessa edellisessä oli.
- jgibh¨q'hje
mitä ne kaksi edellistä sitten oli?
- Eipä olis uskonu!
Valitettavasti on kyseseessä.....:(
- Necknen666
Kissamarketissa
- aabraham4
Naiset ovat kavalia aina Eevasta lähtien. Nainen on kaiken pahan alku ja loppu.
- James Bond
No kun ne Naiset rakastaa niin valtavasti laukkuja, kenkiä, turkkeja, meikkejä, koruja, timantteja ja vieläpä merkki sellaisia. Ei niitä ihan kiitoksellakaan tahdo saada. Riihikuivaa tuntuvat maksutapahtuman yhteydessä kaipailevan.
- Hä?
Misä kaupasa?
- reest
Eihän! Kuka tyttö?
- faktaa3
ei ollut tällä kertaa nainen.......ihan mies on kavaltaja.....siitä ei vaan olla huudeltu kun miehen vaimo "paremmasta suvusta":))
- ngj2iphkt´vyijk 53bf
kuullut että s-marketissa.......
- 666777888
ngj2iphkt´vyijk 53bf kirjoitti:
kuullut että s-marketissa.......
K 5tie ja nainen
- nioåbhqå¨ät4ijwå0uä
666777888 kirjoitti:
K 5tie ja nainen
ei mikää nainen
- Faktana69
nioåbhqå¨ät4ijwå0uä kirjoitti:
ei mikää nainen
Äläpä kehtaa "hämmentää".Nimikin on jo ollut kauan tiedossa ja kyllä se naisihminen on. :)
- jonnin joutavaa
se ei kyllä suku pysty vaikuttamaan, jos tuollainen rikos on tapahtunu. Suomen lainsäädännön mukaan oikeusistunnot ja tuomiolle panot ovat julkisia, niin kauan jos oikeus ei toisin päätä....
- kyllikki5
nainen on
- Poikoo
Ja kyseisen naisen nimi?
- jnbvioåtuj
mies on,johto asemassa vielä ollut!!!
- jbi0åwhjq'¨4vkoi
elä kehtaa valehdella täällä palstalla.....mies on
- 666777888
Se s marketin juttu jo vanha ja siinä oli mies. Tämä on uusi pari kuukautta sitten.
- jgå9qe4hb¨qijoe
666777888 kirjoitti:
Se s marketin juttu jo vanha ja siinä oli mies. Tämä on uusi pari kuukautta sitten.
no,tuon asian käsittely sit talvella vasta
- hbu9th´åq¨h9eh
tämä asia nyt ylä-kainuussa....sattunut helmikuussa 2013....ei ihan uusi enää
- en soa sannaa suusta
näen kessäesin ihanasti haavan lehti se havisoopi
- veit sannat suustani
Ja rahat toisen taskussa kahisoopi.
- ?????
????
Oikeasti?
- ftw köö
wtf
- naikkonen4
superi
- ei meikkaaja?
no onko tietoo mihin rahat meni?
naisiin -miehiinn
peleihein
lapsiin
vinkkuun
pitkääripaan? - fakta homma
olipa miten oli mutta vähittäiskaupan hävikistä suuri osa tulee juuri henkilökunnan tekemistä tavara- ja rahavarkauksista. toki tätä esiintyy myös kaikilla työpaikoilla, tavalla tai toisella.
- kyllikki5
totta puhut nimimerkki JSKOXNDDI
- shit
jos puhut 5-tien varresta niin lähimpänä on k-supermarket, sitten s-market ja sitten k-market.
- häkki heilahtaa?
k-marketissa on ja nainen. voe olla vaikiaa saaha jatkossa töitä kaupan alalta tai ylipäänsä mistään kun on rikosrekisteri...
- rikos ja rangaistus
Liekö paikkakuntalainen ihminen? Vai asuuko jossain muualla pitäjässä? Tilaisuus tekee näköjään varkaan..
- melkein naapuri
Ihan siikarannassa
- ji9gbähtå3vj
siis kummassa kaupassa kavallus loppujen lopuksi oli?superissa vai maakunnalla...elikkä s-marketissa??????
- superiiii
supparissa!!
- voi pojat sentään
Joutuiko s-marketistakin nokkamies joskus pois vastaan syyn takia? Hävisi kuin pieru saharaan. Sotkamossakin muistelen samanlaista käyneen.
- hupihguoåätg8oypfgyl
niin siinä taisi käydä...kovin hissukseen lähti??...;))))yht äkkiä vaan oli ilmoitus uudesta siis nykyisestä kauppiaasta......ei mitään jäähyväisiä entiseltä kauppiaalta....sehän se kummastutti meitä kaikkia..........
- Faktatkuntoon
hupihguoåätg8oypfgyl kirjoitti:
niin siinä taisi käydä...kovin hissukseen lähti??...;))))yht äkkiä vaan oli ilmoitus uudesta siis nykyisestä kauppiaasta......ei mitään jäähyväisiä entiseltä kauppiaalta....sehän se kummastutti meitä kaikkia..........
Kauppiaita vain K ryhmässä. S ryhmässä kaikki palkollisia.
- Anna Puu-Puu
Jos ei ole oikeaa tietoa aikaisemmasta nokkamiehestä, suu suppuun. Tämä on ihan uusi keissi eikä kyseessä ole s-market!
- vguiolkuygftyloiu
mutta tämä ylä-kainuun juttu sattunut helmikuulla 2013
- Eimeejakeluun123
vguiolkuygftyloiu kirjoitti:
mutta tämä ylä-kainuun juttu sattunut helmikuulla 2013
Niin ja s marketin jätkä hävisi jo vuosi sitten ja ylikin. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää. Nyt on k superin asiasta uutisoitu joka sattunut alkuvuodesta. Se että s marketin asiasta ei ole uutisoitu, voi olla ettei asiasta ole rikosilmoitusta tehty. Nyt tapahtuneesta k superin tapauksesta on.
- kyllikki5
Kavaltaja ajeli siikaranassa vastaan liekkö K-Superissa käyny!
- Sivusta.
kyllikki5 Häpeä, jos osaat! Kirjoitaita omalla nimellä!
Jokaisella omat ongelmat.
- bmw33
NO mikä pä tuo auton merkki!!!!!
- on se maailmaa...
ja jo seuraavassa paikassa duunissa....
- Paskahousussa33
Mitä, mitä? Kavallus? Kuka?
- pajunenko
ajaako kavaltaja valkoisella kolffilla?
- paljunenko
Herkutteleeko kavaltaja tummalla koffilla?
- golf2
Vittuako Tuota Paijaamaa Nimi Kehiin.
- kof1
Niin justiinsa. Eleköä pitäkö kansoa ennöä pinhuusissa moesen takkie.
- uusi kauppias??
kavaltajan nimeä en tiiä,eikä oo tarviskaan! mutta k-supermarketin kauppias siirtyy Pudasjärvelle kesäkuussa!
- ketale
uusi kauppias?? kirjoitti:
kavaltajan nimeä en tiiä,eikä oo tarviskaan! mutta k-supermarketin kauppias siirtyy Pudasjärvelle kesäkuussa!
Aekasa kutakin ja kutalettakin.
- hyvä juttu
uusi kauppias?? kirjoitti:
kavaltajan nimeä en tiiä,eikä oo tarviskaan! mutta k-supermarketin kauppias siirtyy Pudasjärvelle kesäkuussa!
hyvä juttu!!
- katuukohan
hyvä juttu kirjoitti:
hyvä juttu!!
Toivottavasti on tytöllä älyä elää jatkossa rehellisesti,kun on saanut uuden mahdollisuuden työn merkeissä vaikkakin on tuttu työnantaja.
- eipä enää asioida si
mihin koira karvoistaan pääsee...
ei voi kun ihmetellä....
no eipä tarte sinne enää piipahtaa... - hhg
tilaisuus tekee varkaan
- kuusivaras.
Olen törmännyt ilmiöön.
- Yllättynyt
Eipä voi kun ihmetellä..
- varokaa
miyä?missä?milloin?missä töissä nykyään kyseinen naikkonen on????????????
- sjpfjp
niin, olis kiva tietää, että osais varoa...
- mitäs nyt...
niin... varokaa vain....
- upup
Up
- hallooota!
Älkää ny olko niin jumalattoman uteliaita! Riittää kun on asia selvitetty,annetaan jo olla.
Kaikilla ihmisillä on luurankoja kaapeissaan,mut Kainuussahan yleensä toiset tietää muitten asiat paremmin.
Ne on ne muut....ne puhuu...ketkä ne?? - ei selvitetty
Asiaa ei ole vielä selvitetty.Ja mitä niihin luurankoihin tulee niin kavallus epäilys
on aika eri juttu kuin vaikka sala rakas.- kesken on. on
juu. ei tosiaankaan ole selvitetty ja tälläisetkö jutut pitäs painaa villasella. ei tosiaankaan. julki vaan !!!!
- shsh3
kavaltajan nimi vaan julkisuuteen!! kertokaapa, ketkä tiiätte!
- shyshys
Ssshhhh ssssshhhhh......
- Zggttgvvv
shyshys kirjoitti:
Ssshhhh ssssshhhhh......
SH SH
- Humulanveijo
Zggttgvvv kirjoitti:
SH SH
Kainaris oli
- Kkkkkkkkkkkkk
Humulanveijo kirjoitti:
Kainaris oli
Eipä oo nimeä kyllä mainittu kainarissa kun tutkinta on kesken.
- Humulanveijo
Kkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
Eipä oo nimeä kyllä mainittu kainarissa kun tutkinta on kesken.
Voihan se olla eri jutun yhteydessä, urpo
- shit
Aloittajalle vaan tiedoksi jotta kyllä se on jo ollut kauppiaan rahaa.
- sumppissumppis
suomussalmella kaikki on mahdollista......
- mistä leipää
eipä taija työpaikkoja kukaan tarjota,
vain kerran voi luottamus mennä - Lllllllööö
Ossaako kukkaan sannoa onko tässä issoista rahhoista kyse?
- gawallus
kyllä ihan huomattava summa....ja nyt kauppias lähtee kavaluutta karkuun muualle...
- UppistaUppista
Uppista up.
- Susi
Eikö se nyt yritä perustaa uutta virmaa, vaan kuntapa ei oikein suostunu ja tälle ei kunnan ehotukset kelvannu...
- kawakawaltaa
Eri henkilöstä tässä kyse kuin tuosta yrittelijästä....nainen Tää kavaltaja...
- Susi
Ahaa niitähän on oikein roppakaupalla, näitä epärahellisiä...
- shit
jokainen te kavallatte työnantajallenne kuuluvaa omaisuutta.
- met amf
shit kirjoitti:
jokainen te kavallatte työnantajallenne kuuluvaa omaisuutta.
ettekö tod tiedä kuka on kyseinen henkilö???
- Suometar.
met amf kirjoitti:
ettekö tod tiedä kuka on kyseinen henkilö???
Parempi että menet nukkumaan, aamulla on kuitenkin armoton rapula.
Ja kun kirjoitat, allekirjoita.
- uppupp
up
- uppista vaan
Ottaen huomioon sen, että ainoa lehtien ulkopuolinen tieto tässä ketjussa on se, että kyseinen tapaus on ollut K-supermarketissa, ihmettelen intoa nostella ketjua. Kukaan kiinnostunut ei siis tiedä mitään ja se joka tietää, ei kerro.
- .?..
^
- petri on hepulis
onko mitään uutta joko on tuomio annettu????????????
- Tiitototptp
On annettu, linnassa istuu :/
- riki sorsan veli
kullervo kukkuluuruu
- kavaltajannähnyt
vapaalla näyttää olevan ja uudessa ammatissa. Kyll kyläläiset tietäät kuka kyseessä. Ihme et on töitä saanut koko kylältä.
- LumperiAntti
Kyllä töitä on ,jos haluaa töitä. Työt ei lopu koskaan.
- eiolenäkynyt
Ai se nuori blondi?
- mitätouhua
Siis ei oo totta. Vieläkö täällä kaivellaan kuuden vuoden takaisia juttuja.
- kaikkivanhentuu
Kun ei mittään uuttakaan ole tapahtunut. Väkimääräkin puolittunut siitä, mitä enimmillään oli.
Hiljaista on.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519