Kavallus kaupassa!

Minunkin rahaa???

Kavallus Suomussalmella

Suomussalmen poliisi on tutkinut helmikuussa 2013 esille tullutta rikosta, jossa on epäilty vastuullisessa asemassa olleen päivittäistavarakaupan työntekijän anastaneen liikkeen varoja omaan käyttöönsä. Asia on siirtynyt syyteharkintaan rikosnimikkeellä kavallus.

Koska kyseessä on kavallus, on syytä epäillä, että meidän asiakkaidenkin rahaa on kääritty liiveihin......kuka ryökäle??

94

5806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmas Nainen

      Onko taas kyseessä nainen? Kahdessa edellisessä oli.

      • jgibh¨q'hje

        mitä ne kaksi edellistä sitten oli?


    • Eipä olis uskonu!

      Valitettavasti on kyseseessä.....:(

      • Necknen666

        Kissamarketissa


    • aabraham4

      Naiset ovat kavalia aina Eevasta lähtien. Nainen on kaiken pahan alku ja loppu.

    • James Bond

      No kun ne Naiset rakastaa niin valtavasti laukkuja, kenkiä, turkkeja, meikkejä, koruja, timantteja ja vieläpä merkki sellaisia. Ei niitä ihan kiitoksellakaan tahdo saada. Riihikuivaa tuntuvat maksutapahtuman yhteydessä kaipailevan.

    • Hä?

      Misä kaupasa?

    • reest

      Eihän! Kuka tyttö?

    • faktaa3

      ei ollut tällä kertaa nainen.......ihan mies on kavaltaja.....siitä ei vaan olla huudeltu kun miehen vaimo "paremmasta suvusta":))

      • ngj2iphkt´vyijk 53bf

        kuullut että s-marketissa.......


      • 666777888
        ngj2iphkt´vyijk 53bf kirjoitti:

        kuullut että s-marketissa.......

        K 5tie ja nainen


      • nioåbhqå¨ät4ijwå0uä
        666777888 kirjoitti:

        K 5tie ja nainen

        ei mikää nainen


      • Faktana69
        nioåbhqå¨ät4ijwå0uä kirjoitti:

        ei mikää nainen

        Äläpä kehtaa "hämmentää".Nimikin on jo ollut kauan tiedossa ja kyllä se naisihminen on. :)


      • jonnin joutavaa

        se ei kyllä suku pysty vaikuttamaan, jos tuollainen rikos on tapahtunu. Suomen lainsäädännön mukaan oikeusistunnot ja tuomiolle panot ovat julkisia, niin kauan jos oikeus ei toisin päätä....


    • kyllikki5

      nainen on

      • Poikoo

        Ja kyseisen naisen nimi?


    • jnbvioåtuj

      mies on,johto asemassa vielä ollut!!!

    • jbi0åwhjq'¨4vkoi

      elä kehtaa valehdella täällä palstalla.....mies on

      • 666777888

        Se s marketin juttu jo vanha ja siinä oli mies. Tämä on uusi pari kuukautta sitten.


      • jgå9qe4hb¨qijoe
        666777888 kirjoitti:

        Se s marketin juttu jo vanha ja siinä oli mies. Tämä on uusi pari kuukautta sitten.

        no,tuon asian käsittely sit talvella vasta


    • hbu9th´åq¨h9eh

      tämä asia nyt ylä-kainuussa....sattunut helmikuussa 2013....ei ihan uusi enää

    • en soa sannaa suusta

      näen kessäesin ihanasti haavan lehti se havisoopi

      • veit sannat suustani

        Ja rahat toisen taskussa kahisoopi.


      • ?????

        ????

        Oikeasti?


    • ftw köö

      wtf

    • naikkonen4

      superi

    • ei meikkaaja?

      no onko tietoo mihin rahat meni?
      naisiin -miehiinn
      peleihein
      lapsiin
      vinkkuun
      pitkääripaan?

    • fakta homma

      olipa miten oli mutta vähittäiskaupan hävikistä suuri osa tulee juuri henkilökunnan tekemistä tavara- ja rahavarkauksista. toki tätä esiintyy myös kaikilla työpaikoilla, tavalla tai toisella.

    • kyllikki5

      totta puhut nimimerkki JSKOXNDDI

      • shit

        jos puhut 5-tien varresta niin lähimpänä on k-supermarket, sitten s-market ja sitten k-market.


    • häkki heilahtaa?

      k-marketissa on ja nainen. voe olla vaikiaa saaha jatkossa töitä kaupan alalta tai ylipäänsä mistään kun on rikosrekisteri...

    • rikos ja rangaistus

      Liekö paikkakuntalainen ihminen? Vai asuuko jossain muualla pitäjässä? Tilaisuus tekee näköjään varkaan..

      • melkein naapuri

        Ihan siikarannassa


    • ji9gbähtå3vj

      siis kummassa kaupassa kavallus loppujen lopuksi oli?superissa vai maakunnalla...elikkä s-marketissa??????

      • superiiii

        supparissa!!


    • voi pojat sentään

      Joutuiko s-marketistakin nokkamies joskus pois vastaan syyn takia? Hävisi kuin pieru saharaan. Sotkamossakin muistelen samanlaista käyneen.

      • hupihguoåätg8oypfgyl

        niin siinä taisi käydä...kovin hissukseen lähti??...;))))yht äkkiä vaan oli ilmoitus uudesta siis nykyisestä kauppiaasta......ei mitään jäähyväisiä entiseltä kauppiaalta....sehän se kummastutti meitä kaikkia..........


      • Faktatkuntoon
        hupihguoåätg8oypfgyl kirjoitti:

        niin siinä taisi käydä...kovin hissukseen lähti??...;))))yht äkkiä vaan oli ilmoitus uudesta siis nykyisestä kauppiaasta......ei mitään jäähyväisiä entiseltä kauppiaalta....sehän se kummastutti meitä kaikkia..........

        Kauppiaita vain K ryhmässä. S ryhmässä kaikki palkollisia.


    • Anna Puu-Puu

      Jos ei ole oikeaa tietoa aikaisemmasta nokkamiehestä, suu suppuun. Tämä on ihan uusi keissi eikä kyseessä ole s-market!

      • vguiolkuygftyloiu

        mutta tämä ylä-kainuun juttu sattunut helmikuulla 2013


      • Eimeejakeluun123
        vguiolkuygftyloiu kirjoitti:

        mutta tämä ylä-kainuun juttu sattunut helmikuulla 2013

        Niin ja s marketin jätkä hävisi jo vuosi sitten ja ylikin. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää. Nyt on k superin asiasta uutisoitu joka sattunut alkuvuodesta. Se että s marketin asiasta ei ole uutisoitu, voi olla ettei asiasta ole rikosilmoitusta tehty. Nyt tapahtuneesta k superin tapauksesta on.


    • kyllikki5

      Kavaltaja ajeli siikaranassa vastaan liekkö K-Superissa käyny!

      • Sivusta.

        kyllikki5 Häpeä, jos osaat! Kirjoitaita omalla nimellä!
        Jokaisella omat ongelmat.


    • bmw33

      NO mikä pä tuo auton merkki!!!!!

    • on se maailmaa...

      ja jo seuraavassa paikassa duunissa....

    • Paskahousussa33

      Mitä, mitä? Kavallus? Kuka?

    • pajunenko

      ajaako kavaltaja valkoisella kolffilla?

    • paljunenko

      Herkutteleeko kavaltaja tummalla koffilla?

    • golf2

      Vittuako Tuota Paijaamaa Nimi Kehiin.

    • kof1

      Niin justiinsa. Eleköä pitäkö kansoa ennöä pinhuusissa moesen takkie.

      • uusi kauppias??

        kavaltajan nimeä en tiiä,eikä oo tarviskaan! mutta k-supermarketin kauppias siirtyy Pudasjärvelle kesäkuussa!


      • ketale
        uusi kauppias?? kirjoitti:

        kavaltajan nimeä en tiiä,eikä oo tarviskaan! mutta k-supermarketin kauppias siirtyy Pudasjärvelle kesäkuussa!

        Aekasa kutakin ja kutalettakin.


      • hyvä juttu
        uusi kauppias?? kirjoitti:

        kavaltajan nimeä en tiiä,eikä oo tarviskaan! mutta k-supermarketin kauppias siirtyy Pudasjärvelle kesäkuussa!

        hyvä juttu!!


      • katuukohan
        hyvä juttu kirjoitti:

        hyvä juttu!!

        Toivottavasti on tytöllä älyä elää jatkossa rehellisesti,kun on saanut uuden mahdollisuuden työn merkeissä vaikkakin on tuttu työnantaja.


    • eipä enää asioida si

      mihin koira karvoistaan pääsee...
      ei voi kun ihmetellä....
      no eipä tarte sinne enää piipahtaa...

    • hhg

      tilaisuus tekee varkaan

    • kuusivaras.

      Olen törmännyt ilmiöön.

    • Yllättynyt

      Eipä voi kun ihmetellä..

    • varokaa

      miyä?missä?milloin?missä töissä nykyään kyseinen naikkonen on????????????

      • sjpfjp

        niin, olis kiva tietää, että osais varoa...


    • mitäs nyt...

      niin... varokaa vain....

    • upup

      Up

    • hallooota!

      Älkää ny olko niin jumalattoman uteliaita! Riittää kun on asia selvitetty,annetaan jo olla.

      Kaikilla ihmisillä on luurankoja kaapeissaan,mut Kainuussahan yleensä toiset tietää muitten asiat paremmin.

      Ne on ne muut....ne puhuu...ketkä ne??

    • ei selvitetty

      Asiaa ei ole vielä selvitetty.Ja mitä niihin luurankoihin tulee niin kavallus epäilys
      on aika eri juttu kuin vaikka sala rakas.

      • kesken on. on

        juu. ei tosiaankaan ole selvitetty ja tälläisetkö jutut pitäs painaa villasella. ei tosiaankaan. julki vaan !!!!


    • shsh3

      kavaltajan nimi vaan julkisuuteen!! kertokaapa, ketkä tiiätte!

      • shyshys

        Ssshhhh ssssshhhhh......


      • Zggttgvvv
        shyshys kirjoitti:

        Ssshhhh ssssshhhhh......

        SH SH


      • Humulanveijo
        Zggttgvvv kirjoitti:

        SH SH

        Kainaris oli


      • Kkkkkkkkkkkkk
        Humulanveijo kirjoitti:

        Kainaris oli

        Eipä oo nimeä kyllä mainittu kainarissa kun tutkinta on kesken.


      • Humulanveijo
        Kkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        Eipä oo nimeä kyllä mainittu kainarissa kun tutkinta on kesken.

        Voihan se olla eri jutun yhteydessä, urpo


    • shit

      Aloittajalle vaan tiedoksi jotta kyllä se on jo ollut kauppiaan rahaa.

    • sumppissumppis

      suomussalmella kaikki on mahdollista......

    • mistä leipää

      eipä taija työpaikkoja kukaan tarjota,
      vain kerran voi luottamus mennä

    • Lllllllööö

      Ossaako kukkaan sannoa onko tässä issoista rahhoista kyse?

      • gawallus

        kyllä ihan huomattava summa....ja nyt kauppias lähtee kavaluutta karkuun muualle...


    • UppistaUppista

      Uppista up.

    • Susi

      Eikö se nyt yritä perustaa uutta virmaa, vaan kuntapa ei oikein suostunu ja tälle ei kunnan ehotukset kelvannu...

      • kawakawaltaa

        Eri henkilöstä tässä kyse kuin tuosta yrittelijästä....nainen Tää kavaltaja...


    • Susi

      Ahaa niitähän on oikein roppakaupalla, näitä epärahellisiä...

      • shit

        jokainen te kavallatte työnantajallenne kuuluvaa omaisuutta.


      • met amf
        shit kirjoitti:

        jokainen te kavallatte työnantajallenne kuuluvaa omaisuutta.

        ettekö tod tiedä kuka on kyseinen henkilö???


      • Suometar.
        met amf kirjoitti:

        ettekö tod tiedä kuka on kyseinen henkilö???

        Parempi että menet nukkumaan, aamulla on kuitenkin armoton rapula.

        Ja kun kirjoitat, allekirjoita.


    • uppupp

      up

    • uppista vaan

      Ottaen huomioon sen, että ainoa lehtien ulkopuolinen tieto tässä ketjussa on se, että kyseinen tapaus on ollut K-supermarketissa, ihmettelen intoa nostella ketjua. Kukaan kiinnostunut ei siis tiedä mitään ja se joka tietää, ei kerro.

    • .?..

      ^

    • petri on hepulis

      onko mitään uutta joko on tuomio annettu????????????

      • Tiitototptp

        On annettu, linnassa istuu :/


    • riki sorsan veli

      kullervo kukkuluuruu

    • kavaltajannähnyt

      vapaalla näyttää olevan ja uudessa ammatissa. Kyll kyläläiset tietäät kuka kyseessä. Ihme et on töitä saanut koko kylältä.

      • LumperiAntti

        Kyllä töitä on ,jos haluaa töitä. Työt ei lopu koskaan.


      • eiolenäkynyt

        Ai se nuori blondi?


    • mitätouhua

      Siis ei oo totta. Vieläkö täällä kaivellaan kuuden vuoden takaisia juttuja.

      • kaikkivanhentuu

        Kun ei mittään uuttakaan ole tapahtunut. Väkimääräkin puolittunut siitä, mitä enimmillään oli.

        Hiljaista on.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe