Menin olkapääleikkaukseen revenneen kiertäjäkalvosimen vuoksi, oli kuulemma vaikeassa paikassa mutta näkyi selvästi magneettikuvassa. Leikkauksesta kun heräsin niin sanottiin, ettei repeämää löytynyt/ollut. Jälkitarkastuksessa leikkaukseen lähettänyt kirurgi ( ei leikkaava) ihmetteli kun vikaa ei ollut korjattu ja kehoitti tulemaan hänen luo suoraan kun olkapää alkaa vaivata. Jälkitarkastuksen epikriisissäkin ihmeteltiin kun vikaa ei ollut korjattu mutta lopussa luki: Potilas oireeton, palaa töihin... Onko tässä tapahtunut hoitovirhe vai meneekö lääkärin saamattomuuden piikkiin? Uusi leikkaus jossain vaiheessa edessä koska sama vaiva jäljellä ja samat leposäryt vaivaa öisin.
Hoitovirhe(kö)?
3
104
Vastaukset
- Repeämä on
voinut sulkeutua kuvauksen ja leikkauksen välissä ja siksi sitä ei ole enää ollut leikkaushetkellä. Vamman aiheuttamat oireet voivat pysyä monta kuukautta vaikka varsinainen vamma on jo korjaantunut.
Olitko yksityisellä vai julkisella?
Ja kehoittiko jälkitarkastaja tulemaan luokseen yksityiselle?- Turha leikkaus
Julkisella puolella kävin. Voiko repeämä korjaantua itsekseen..? Tutkinut lääkäri/ jälkitarkastaja sanoi, että ottaa häneen suoraan yhteyttä KUN vaiva pahenee. Ei parane itsekseen, näin minulle sanoi...
- Joo kyllä
Turha leikkaus kirjoitti:
Julkisella puolella kävin. Voiko repeämä korjaantua itsekseen..? Tutkinut lääkäri/ jälkitarkastaja sanoi, että ottaa häneen suoraan yhteyttä KUN vaiva pahenee. Ei parane itsekseen, näin minulle sanoi...
osaan lukea että käytit sanaa KUN. Fakta kuitenkin on että paljon repeämiä paranee ihan itsestään ja leikkausharkinnan tehtävä on määrittää onko lopputulos todennäköisesti parempi leikkauksella vai ilman. Mutta monessa tapauksessa ihan yhtä hyvin korjaantuu ilman leikkausta.
Tosin nyt pitäisi nähdä kuvat sinun tilanteestasi ja saada muutakin lisätietoa ennen kuin pystyisi arvioimaan millainen tilanne sinulla on. Se on netin kautta vähän mahdotonta.
Kysyin että kehoittiko jälkitarkastanut kirurgi tulemaan luokseen JULKISELLE vai YKSITYISELLE. Koska jos kehotti yksityiselle, niin hän on voinut nähdä sinussa potentiaalisen lisätulonlähteen. Vähän rahat pois mentaliteetilla. Sinällään ihan laillista toimintaa. Enkä sano että sinun tapauksessasi kirurgi on toiminut näin, mutta sanon vain että näin olisi voinut tapahtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514