e-pillerit

epilleritt

eli soitin ja kyselin vähän mitä lääkkeitä huonon ihoni hoitoon on sekä kivuliaisiin ja runsaisiin menkkoihin.. suosittelevat e pillereitä, ehkäisyhän tuossa on vielä plussaa.
Ennen ei ole ollut ja olen kuulluut että niissä voi olla aika epämukavia sivuvaikutuksia kuten vaikka painonnousu, sitä kans että onko sisätutkimukset pakko tehä?
Haluisin tietää vähän lisää teidän kokemuksia ja haittoja sekä hyviä puolia:)

5

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+16

Noh, haittavaikutuksethan on yksilöllisiä. Joillekin tulee hirveä akne ja päänsärky ja kivut, kolotukset ja painoa 20 kiloa. Joillekin ei tule yhtään.
      Itselläni ei paino ole varsinaisesti noussut, mutta pillereillä on ehkä voinut olla vaikutusta siihen, ettei paino meinaa laskeakaan millään. Yleisesti plussana, mutta itselleni aavistuksen miinuksena myös välivuoto/menkat ovat muuttaneet muotoaan pidemmiksi ja niukemmiksi.

Yleensä ensimmäiset pillerit saa ilman sisätutkimuksia, lääkäri (omalääkäri tai ehkäisyneuvolan) vain kyselee, että onko tiettyjä sairauksia ja arvioi voivatko olla sinulle sopivat, kirjoittaa reseptin ja saat käydä sitten hakemassa. Usein sitten sisätutkimus tehdään puolen vuoden/vuoden käytön jälkeen, kun käyt reseptiä uusimassa.

• epilleritt

eniten mua huolestuttaa miten paljo mulle voi tulla painoo..vähite täs haluis lihoo!:s

• unhappy1

mä söin 4kk cypretyl nimisiä pillereitä, joiden oli tarkotus auttaa ihonhoidossa. EIpä oikeestaa muutosta näkyny ja painoo tuli sellaset 7kg lisää. Niistä voimistu ruokahalu hirveenä. Nyt kävin hakemassa Yaz nimiset pillerit, pitää toivoo että nää ois hyvät...

• epilleritt

okei..ite mitä oon kuullu et Yazit ja Yasminit olisi hyviä..kuulemma ei kerää nestettä nii paljoa kehoon ja sivuvaikutukset aika pienet..yksilöllistä kylläkin varmaan ja lääkärihän sen määrää mitä lääkkeitä antaa.
        Oon miettiny sitä et täksi kesäksi olisin halunnut hyvän ihon mutta vaikutusaika jolloin paranee on useamman kk joten taitaavaan olla unelma sekin..

• unhappy1

jooo mulla on iha sama... :/ eipä taija paljoo olla vaihtoehtoja. Muuten kannattaa kokeilla et illalla käytät kasvovettä ja sitte laitat finnisiin kohtiin aloe vera geeliä yöks. mulla se ainaki sai niit finnei vähä laskemaa ja iho ei punottanu aamulla enää nii paljoo ku yleesä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1250
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      590
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      193
      557
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe