Olen siis 14-vee tyttö joka on aina halunnut olla anorektikko. Voi sitä laihuutta. Vois kontrolloida sitä täysin ja saisin tarpeeks liikuntaa. Nyt tiistaista lähtien oon käyny parhaimmillaan 20 km hölkkä/reipas kävely-lenkkejä. Aamupalaa en syö. Illalla tuskin mitään mutta joskus nuudeleita jotka on sallittujen ruokien listalla. Vakiona tunnin kävely/hölkkä-lenkki. 154/52. Mulla on jo vääristyny mielikuva millasta se on jne... Mä oon.pitäny aiemminki parin päivän paastoja mutta nyt aion jatkaa. Oon kyllästynyt läskijalkoihini ja mahaani... Pitäskö mun hakeutuu hoitoon? Ku tää tuntuu mulle niin hyvältä idealta mutta tiedän olevani väärässä. Luen netistä anorektikkojen vinkkejä kuinka laihtua ja saada se anoreksia. Kukaan ei ikinä usko että haluun tosissani laihtua mutta nyt toteutan sen. Laihdutuskavereita? Sori tää oli nyt vähä tälläinen tunteidenpurkaus :/
Haluan epätoivoisesti laihtua
3
52
Vastaukset
- aloittaja ^
Vinkkejä otetaan vastaan!
Hop hop, terveydenhoitajan luokse. Ja älä koskaan -siis koskaan- sano, että haluat anoreksian. Se on sairaus, ja vakava sellainen joka johtaa nopeasti kuolemaan.
Moi!
On huolestuttavaa, että haluat anoreksian. Se on todella vakava sairaus, josta on vaikeaa parantua. Toisaalta se, että ajattelet noin, saattaa tarkoittaa sitä että sairastat jo lievää syömishäiriötä. Muistathan, että hoikkana voi pysyä muillakin tavoin kuin sairastumalla anoreksiaan. Laihuus ei ole ainoa asia mitä anoreksia tuo mukanaan, sillä sen seurauksena voi tulla myös monia muita sairauksia. Lisäksi syömättömyys ja liiallinen liikunta on haitaksi lukuisille kehon osille ja haittaa lopulta jo ihan päivittäisissä arjen asioissa. Keho ei kauaa kestä sellaista kuritusta. Olet käynyt netissä anorektikkojen sivustoilla katselemassa vinkkejä. Meidän vinkkimme on, että käy vaihteeksi sellaisella sivustolla missä kerrotaan anoreksian haitoista. Ehkä se auttaa sinua ymmärtämään, että kyseessä on vakava asia.
Toivomme todella, että ymmärrät oman terveytesi tärkeyden ja oma kysymyksesi hoitoon hakeutumisesta ei ole ollenkaan kaukaa haettua. Laihduttaa voi terveellisestikin. Selkeästi nyt vielä ymmärrät järjellä että tämä ei välttämättä ole fiksua, siksi haluamme ohjeistaa sinua kääntymään jonkun luotettavan aikuisen tai esim. kouluterveydenhoitajan puoleen.
Tsemppiä sinulle jatkoon!
Terveisin NettiSaappaan päivystäjät Jyväskylästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572155Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56896